Jump to content

lucrari de iarna...


pyu

Recommended Posts

numai da drumul la incalzire pana nu ajunge acul la jumatate, si se incalzeste muult mai repede(evident daca ai posibilitatea asta)

la asta nu m-am gândit :)

cred cã ai dreptate, de fapt aºa fãceam ºi Înainte dar ieri fusese prea frig ºi eram ºi cu prietena, tremura lângã mine ºi am pornit Încãlzirea instant.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Doream sa pun si eu pe a mea cauciucuri de iarna - 195 65 R15 - stiti pe undeva la preturi bune (nu nebune) :).

 

Poate o lopata mica in portbagaj, un cablu de tractare, niste cabluri alimentare curent :lol:. Eu le am de la masina de teren si tare sunt bune. Iarna trecuta am avut nevoie de loapata si sufa de tractare. Cablurile mi le-am facut recent.

nvlus.

 

Salut,iti pot oferi 4 anvelope de iarna marca Toyo Snowprox in masura 195/65 R15 la pretul de 250 de euro transport inclus.

Edited by gellu-mihai
Link to comment
Share on other sites

Bujiile la diesel sau benzina?

La benzina. Eu am benzinar. Vreau sa le verific la un service serios. Doar cu tester se pot verifica? Vizual nu e suficient? Eu nu prea ma pricep. Filaret e ok?

Nu e mai usor sa le schimbi?

Pai as vrea sa le verific ca sa stiu care e starea lor, sa fiu sigur ca trebuiesc schimbate. Sunt vreo 200 lei toate 4, si n-as vrea sa le cumpar degeaba.

 

numai da drumul la incalzire pana nu ajunge acul la jumatate, si se incalzeste muult mai repede(evident daca ai posibilitatea asta)

la asta nu m-am gândit :)

cred cã ai dreptate, de fapt aºa fãceam ºi Înainte dar ieri fusese prea frig ºi eram ºi cu prietena, tremura lângã mine ºi am pornit Încãlzirea instant.

Imi aduc aminte ca si eu mai pateam iarna trecuta. Cand erau 0-2 grade acul de temperatura nu se ridica pana la jumate (daca ieseam in afara orasului), dar oricum, era aproape.

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare...de ce tineti asa neaparat toti pentru anvelope de iarna?? 

 

problema anvelopelor de iarna este alta, nu ca te scot din zapada de 30 de cm...ca nu esti nici jeep ,nici nu pui cauciucuri cu senile...avantajul avelopelor de iarna , este compozitia cauciucului, care are aderenta la minus 15 grade pe asfalt curat, pe cand cu cele de vara (se intaresc sau inmoaie,nu mai stiu exact) si ai aderenta din parti la o frana mai tare sau daca abordezi o curba mai in forta :) 

 

 

p.s. daca ai scapat macar odata dintr-o incurcatura pt ca te-au ajutat anvelopele, atunci merita investitia, decat sa dai banii pe capota si alte nebunii :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
apa calda/fiarta de la robinet intr-o sticla si torn pe el. se dezgheata instant. Acum problema ar fi sa nu crape naibii de la diferentele de temperatura ,deesi nu cred , pana acum nu a dat nici un semn :)

Eu nu as face asa ceva, prefer sa=i dau ventilatie maxima si sa astept 5 minute decat sa am supriza sa-mi trozneasca parbrizul :lol: .Anul trecut am avut surpriza sa nu mai pot intra in masina din cauza geamurilor fara rama inghetate bocna de atunci nu ma mai prinde gerul fara sa am in portbagaj un Spray dezghetat parbriz si incuietori

 

Mi-a rapat mie parbrizul la E60 intr-o iarna, astfel.

 

M-am urcat in masina, am dat drumul la caldura, pozitionat sus la parbriz si dupa vreo 15 minute asa, am vazut cum a aparut o mica rapatura la marginea parbrizului, cam 5 cm asa s-a intins... am fost super fericit.

 

Probabil ca era deja atins de vreo pietricica in locul de unde a plecat crapatura iar diferenta de temperatura si-a spus cuvantul.

 

Deci, nu as da cu apa fiarta pe parbriz si nici nu mai directionez jetul de aer numai la parbriz de atunci, am ramas cu sechele.

Link to comment
Share on other sites

Stii cum e treaba - ai anvelope de iarna si nu ninge - te tot intrebi la ce bun dar daca nu ai si a nins sau ai prins un polei nasol, ce faci?

 

Cu lanturile la fel!

 

Le-am purtat o iarna fara sa am nevoie si apoi spre primvara cand nu stiu din ce motiv le-am lasat in garaj m-a prins zapada pe niste coclauri si ma tot gandeam la lanturile mele cum stau la caldurica in garaj si eu zgribulesc de frig inpingand la masina ( eram cu masina tractiune fata).

 

Paza buna trece primejdia rea.

Link to comment
Share on other sites

In ultimii ani la noi nu a mai nins cum ningea odata,eu zic ca am avut ierni usoare.

 

Da tocmai ninsoarea de pornita de alalta ieri pare ca vrea sa fie exceptia care confirma regula.

 

In Brasov ninge de dimineata, nu atat cat se ramai inzapezit doar cat sa ai nevoie de cauciucuri de iarna.

 

In Poiana cred ca deja s-au facut primele cerculete pe zapada :))

Link to comment
Share on other sites

nu folosesc o marca anume, dar prinde bine, daca parchezi masina afara... dupa ce speli masina, mai tot timpul se mai intampla sa nu se mai inchida/deschida cate-o usa... mai dai pe chedere si nu ingheata, cand e inghetat parbrizul si te grabesti, ai tras un sprei, si apoi cu racleta e doar o formalitate.

 

Multumesc de sfaturi :lol:.

 

pole, nu ai dezaburire la asa masina !?!?!.....beleaua e ca tre sa cobori cu 5 minute mai devreme :)

 

Pole, nu ai webasto?

 

Spray antifreeze: cand o sa dea inghetu o sa umplu o sticla din aia cu pulverizator (ca alea de spalat geamuri) cu spirt.

 

Este acelasi lucru (spirtul)? Ca eficienta.

 

Doream sa pun si eu pe a mea cauciucuri de iarna - 195 65 R15 - stiti pe undeva la preturi bune (nu nebune) :lol:.

 

Poate o lopata mica in portbagaj, un cablu de tractare, niste cabluri alimentare curent :). Eu le am de la masina de teren si tare sunt bune. Iarna trecuta am avut nevoie de loapata si sufa de tractare. Cablurile mi le-am facut recent.

nvlus.

 

Salut,iti pot oferi 4 anvelope de iarna marca Toyo Snowprox in masura 195/65 R15 la pretul de 250 de euro transport inclus.

 

Prea mult pentru ce pot sa ofer eu. Multumesc ptr raspuns.

 

am si eu o intrebare...de ce tineti asa neaparat toti pentru anvelope de iarna?? 

 

problema anvelopelor de iarna este alta, nu ca te scot din zapada de 30 de cm...ca nu esti nici jeep ,nici nu pui cauciucuri cu senile...avantajul avelopelor de iarna , este compozitia cauciucului, care are aderenta la minus 15 grade pe asfalt curat, pe cand cu cele de vara (se intaresc sau inmoaie,nu mai stiu exact) si ai aderenta din parti la o frana mai tare sau daca abordezi o curba mai in forta :D 

 

p.s. daca ai scapat macar odata dintr-o incurcatura pt ca te-au ajutat anvelopele, atunci merita investitia, decat sa dai banii pe capota si alte nebunii :D

 

Cauciucurile de vara sa intaresc cand dau de frig si in loc de cauciucuri ai plastice :). Cauciucul de iarna ramane moale la temperaturi scazute + profilul special ptr zapada = love :). Eu am cauciucui mixte acu' pe ea si stau in dubii... nu stiu ce sa fac. Sa iau, sa nu iau cauciucuri 100 la sute de iarna...

Link to comment
Share on other sites

o sa instalez si eu cauciucurile de iarna, dar am sa astept sa vina iarna efectiv. iarna trecuta nu le-am pus ca am crezut ca nu o sa am nevoie de ele si surpriza cand credeam ca am scapat m-a prins o ninsoare abundenta pe drum si am si facut un mic accident. cauciucurile mele de iarna sunt aproape noi, cu toate ca le am de 4 ani pt ca sunt prea comod... iarna asta nu iert. trebuie sa verific si eu bateria ca nu am verificat-o niciodata dar nu stiu ce trebuie sa fac in sensul asta.
Link to comment
Share on other sites

Mergi la un service si le spui ca vrei sa verifici bateria. Si aia masoara voltajul bateriei, cu cat incarca cu motorul pornit, cu cat incarca si cu farurile pornite. Asta poti sa o faci si tu din meniul OBC (mi se pare ca 9.0 zice voltajul bateriei). Trebuie doar sa stii valorile la care ar trebui sa fie.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am schimbat lichidul de parbriz. L-am scos cu un frutun pe cel de vara (aproape 5L :)) si am pus de iarna. Din cauza ca furtunul era foarte subtire, am avut timp sa inspectez toate furtunele de pe la motor si sa curat praful amestecat cu ulei, care s-a depus de-a lungul timpului pe motor (in spatele curelelor).

 

Am dat o tura printre blocuri si mi-a dat senzatia ca motorul trage "in valuri" ca sa zic asa. Adica, bag pedala in blana, se simte ca trage, apoi te mai lasa, apoi te baga iar in scaun, si tot asa pana la 5000 de ture. Masina nu a mai fost miscata de 3 saptamani, doar pornita de 2-3 ori (am permisul suspendat pana sapt viitoare). E posibil sa fie din cauza stationarii? Sau pur si simplu mi s-o fi parut mie? Mai e o chestie, am doar vreo 20 de L de benzina. E posibil sa tot fi facut condens si sa fie din cauza la benzina? La ralanti sta perfect.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.