Jump to content

problema modul electronic turbina!


Recommended Posts

Am fost astazi la service caci imi 'trage' pe perioade(adica cand merge super nervos, cand apas acceleratia si deabia merge; nu fuge).apropo vorbim de un bmw 525 E60, diesel, steptronic.

si au pus-o pe tester si singura buba(eroare) care a dat este modulul electronic de pe turbina care comanda turbina.( turbina este ok).

---se poate ca de la modulul asta sa imi faca problemele de mai sus???

---se gaseste modulul electronic separart???(caci am auzit ca se gaseste numai cu turbina cu tot).

---si cat ar costa.

multumesc anticipat si sper sa ma lumineze si pe mine cineva in problema asta!!!

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi la service caci imi 'trage' pe perioade(adica cand merge super nervos, cand apas acceleratia si deabia merge; nu fuge).apropo vorbim de un bmw 525 E60, diesel, steptronic.

si au pus-o pe tester si singura buba(eroare) care a dat este modulul electronic de pe turbina care comanda turbina.( turbina este ok).

---se poate ca de la modulul asta sa imi faca problemele de mai sus???

---se gaseste modulul electronic separart???(caci am auzit ca se gaseste numai cu turbina cu tot).

---si cat ar costa.

multumesc anticipat si sper sa ma lumineze si pe mine cineva in problema asta!!!

 

Schimba-i debitmetrul, nu are cum sa moara electronica de pe turbina....cel putin in 'jde ani eu nu am vazut niciuna, insa masini care fac ca a ta...mai multe!

Uita-te pe diagnoza la valorile reale vs. valori nominale (ai 3 parametrii care te intereseaza : debitmetrul - presiunea turbo - presiunea de rail) se vede imediat ce-ti lipseste! E60 face frecvent chestia asta!

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi la service caci imi 'trage' pe perioade(adica cand merge super nervos, cand apas acceleratia si deabia merge; nu fuge).apropo vorbim de un bmw 525 E60, diesel, steptronic.

si au pus-o pe tester si singura buba(eroare) care a dat este modulul electronic de pe turbina care comanda turbina.( turbina este ok).

---se poate ca de la modulul asta sa imi faca problemele de mai sus???

---se gaseste modulul electronic separart???(caci am auzit ca se gaseste numai cu turbina cu tot).

---si cat ar costa.

multumesc anticipat si sper sa ma lumineze si pe mine cineva in problema asta!!!

 

Schimba-i debitmetrul, nu are cum sa moara electronica de pe turbina....cel putin in 'jde ani eu nu am vazut niciuna, insa masini care fac ca a ta...mai multe!

Uita-te pe diagnoza la valorile reale vs. valori nominale (ai 3 parametrii care te intereseaza : debitmetrul - presiunea turbo - presiunea de rail) se vede imediat ce-ti lipseste! E60 face frecvent chestia asta!

 

multumesc mult de sfat.asa am sa fac.

si daca se dovedeste a fi debitmetru stii cumvaa ca cat ar costa?

multumesc inca odata

Link to comment
Share on other sites

la fel a murit si a mea :) ma refer la turbina. nu gasesti modul separat decat cu tot cu turbo. a mea nu functiona peste o anumita temperatura a motorului. la rece mergea brici. pe tester aceeasi eroare. e a tria masina (e60 525d) despre care aud asta. mai cunosc pe cineva care avea exact simptomele care le spui tu. la fel a schimbat turbo ...
Link to comment
Share on other sites

 

multumesc mult de sfat.asa am sa fac.

si daca se dovedeste a fi debitmetru stii cumvaa ca cat ar costa?

multumesc inca odata

nu schimbi debitmetrul decat dupa ce esti sigur ca e de vina.in plus nu va merge ok decat cu unul original care costa in jur de 10-11 mil.

daca tot te duci la o diagnoza, zi-mi si mie ce scrie pe ecran la memoria de erori dar tot, ca sunt mai multi parametri pe care ii raporteaza masina cand pune un defect... diagnoza este o meserie, nu se face pe genunchi cu un laptop in parcare si dai sfaturi dupa ureche (ca asa facea si masina lu' X)-fara suparare "sos" dar sa fim realisti nu putem da un verdict unui om fara o diagnoza, nu-l poti pune sa cumpere un lucru ca asa facea si a ta sau a mea.iti mai dau cel putin 3 exemple cand masina face la fel si are trei defecte diferite fara nici o legatura intre ele....ideea e ca un BMW nu se repara in parcare, nici pe forum.

Link to comment
Share on other sites

perfect de acord cu tine! nici nu am incercat sa ii pun vreun diagnostic si stiu ca de mare ajutor nu i-am fost prin raspunsul meu, dar ... daca piesa defecta e modulul electronic de la turbo, atunci sunt putine sanse sa o mai repare. piesa nu se gaseste separat, trebuie schimbata toata turbina.

 

Eu am vorbit din experienta proprie. am pierdut 3 saptamani cu masina in service cautand solutii la problema mea.I mediat dupa mine un prieten a avut aceeasi problema. nimeni nu a reusit sa-i rezolve problema decat prin schimbarea turbinei.

Link to comment
Share on other sites

perfect de acord cu tine! nici nu am incercat sa ii pun vreun diagnostic si stiu ca de mare ajutor nu i-am fost prin raspunsul meu, dar ... daca piesa defecta e modulul electronic de la turbo, atunci sunt putine sanse sa o mai repare. piesa nu se gaseste separat, trebuie schimbata toata turbina.

 

Eu am vorbit din experienta proprie. am pierdut 3 saptamani cu masina in service cautand solutii la problema mea.I mediat dupa mine un prieten a avut aceeasi problema. nimeni nu a reusit sa-i rezolve problema decat prin schimbarea turbinei.

modulul se poate repara....daca vrei......ca doar nu e facut de martieni! e un controler si un motor pas cu pas inauntru nu e cine stie ce.....

Link to comment
Share on other sites

desfa modulul si verifica sunturile care duc de pe placa cu componente la contactele ce duc la motoras

 

am reparat eu unul si asta a fost problema la el

 

de la temperatura sau delipit ele fiint lipite prin presare la temperatura din pacate superficial facute

 

sunt facute de hella ca si suporturile de faruri pt e39 :)

Link to comment
Share on other sites

multumesc de sugestii. am sa trin cont de ele si cu prima ocazie dau turbina jos si vad care-i treaba cu modulul electronic.am un meserias care poate il rezolva!!!

apropo se da greu jos turbina????

vreo 25 de minute.Sa-i spui omului ca sub elementul filtrului de aer sunt trei doape in forma de triunghi in dreptul carora sunt surburile de la turbina.au un cap special dar merg cu o cheie tubulara lunga de 12mm cu 12laturi. in rest mai are doua conducte de ulei si doua piulite la evacuare.

Link to comment
Share on other sites

multumesc de sugestii. am sa trin cont de ele si cu prima ocazie dau turbina jos si vad care-i treaba cu modulul electronic.am un meserias care poate il rezolva!!!

apropo se da greu jos turbina????

vreo 25 de minute.Sa-i spui omului ca sub elementul filtrului de aer sunt trei doape in forma de triunghi in dreptul carora sunt surburile de la turbina.au un cap special dar merg cu o cheie tubulara lunga de 12mm cu 12laturi. in rest mai are doua conducte de ulei si doua piulite la evacuare.

am si eu un e90 la care a aparut ulei pe tubulatura de admisie(scuze 320d 163cp)consumul de ulei la 10000 km este aproximativ400 ml.am facut diagnoza si mi s-a spus ca turbina intra si trage normal dar faptul ca este ulei pe admisie inseamna ca ar trebui sa inlocuiesc turbinasau sa o reconditionez.o parereautorizata ?merci

Link to comment
Share on other sites

Pai tu prima data te-ai bagat peste topicul omului, dar fiind vorba tot de turbina trecem cu vederea.

 

Un raspuns general: Asa fac toate.

 

Acum depinde de sintome, daca e numai ulei pe tubulatura si masina merge brici nu te apuca sa umbli pe la turbina, s-ar putea sa-ti para rau dupa.

 

Consumul de ulei nu este unul exagerat, depinde si de tipul uleiului pe care il folosesti si de uzura turbinei, dar nu ai sa vezi masina cu turbina si sa nu aiba ulei pe galeria de la intercooler. Mergi cu ea asa si urmareste fenomenul s-ar putea sa te plictisesti de ea pana sa pice turbina.

 

 

 

Pai tu prima data te-ai bagat peste topicul omului, dar fiind vorba tot de turbina trecem cu vederea.

 

Un raspuns general: Asa fac toate.

 

Acum depinde de sintome, daca e numai ulei pe tubulatura si masina merge brici nu te apuca sa umbli pe la turbina, s-ar putea sa-ti para rau dupa.

 

Consumul de ulei nu este unul exagerat, depinde si de tipul uleiului pe care il folosesti si de uzura turbinei, dar nu ai sa vezi masina cu turbina si sa nu aiba ulei pe galeria de la intercooler. Mergi cu ea asa si urmareste fenomenul s-ar putea sa te plictisesti de ea pana sa pice turbina.

Link to comment
Share on other sites

am si eu un e90 la care a aparut ulei pe tubulatura de admisie(scuze 320d 163cp)consumul de ulei la 10000 km este aproximativ400 ml.am facut diagnoza si mi s-a spus ca turbina intra si trage normal dar faptul ca este ulei pe admisie inseamna ca ar trebui sa inlocuiesc turbinasau sa o reconditionez.o parereautorizata ?merci

 

subscriu celor scrise deasupra - depinde de ulei-consumul nu e exagerat-si eu zic sa lasi turbina in pace!

Link to comment
Share on other sites

cam asa face si al meu e60. cand e rece fuge, cand se incalzeste , parca mai subtire. am facut o diagnoza acum juma de an unde erau toate bune si frumoase. o fi o preblema des intalnita la e60? Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

Pai tu prima data te-ai bagat peste topicul omului, dar fiind vorba tot de turbina trecem cu vederea.

 

Un raspuns general: Asa fac toate.

 

Acum depinde de sintome, daca e numai ulei pe tubulatura si masina merge brici nu te apuca sa umbli pe la turbina, s-ar putea sa-ti para rau dupa.

 

Consumul de ulei nu este unul exagerat, depinde si de tipul uleiului pe care il folosesti si de uzura turbinei, dar nu ai sa vezi masina cu turbina si sa nu aiba ulei pe galeria de la intercooler. Mergi cu ea asa si urmareste fenomenul s-ar putea sa te plictisesti de ea pana sa pice turbina.

 

 

 

Pai tu prima data te-ai bagat peste topicul omului, dar fiind vorba tot de turbina trecem cu vederea.

 

Un raspuns general: Asa fac toate.

 

Acum depinde de sintome, daca e numai ulei pe tubulatura si masina merge brici nu te apuca sa umbli pe la turbina, s-ar putea sa-ti para rau dupa.

 

Consumul de ulei nu este unul exagerat, depinde si de tipul uleiului pe care il folosesti si de uzura turbinei, dar nu ai sa vezi masina cu turbina si sa nu aiba ulei pe galeria de la intercooler. Mergi cu ea asa si urmareste fenomenul s-ar putea sa te plictisesti de ea pana sa pice turbina.

scuze pt implicaresi multumesc pt explicatii

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.