Jump to content

motorul se inneaca intre 1800-2500


Recommended Posts

Salut, am probema asta de aproape 6 luni,

320d din 2004 , 150cp, 150000km

La o turatie intre 1800-2500, masina nu trage , parca e innecata, dupa 2500 merge perfect.

Asta se intampla in orice viteza , mai ales la un mers constant.

am schimbat , Debitmetru aer, supapa EGR+furtune , am facut geometria la turbina, verificat injectoare, inca un senzor care comanda nu stiu ce electrovalve,

nu ma prea pricep.

chestia e ca fara mufa debitmetru trage , fara senzoru ala care comanda electrovalvele trage, deci tind sa cred ca e o problema cu admisia de aer ...

 

Rog ajutor.

Edited by nicu32
Link to comment
Share on other sites

Si eu am o problema asemanatoare. Un 318d din 2003. in orice treapta de viteza pana la 2500 de turatii se simte cum se "plafoneaza" iar peste 2500 ma lipeste de scaun(inclusiv in treapta 1).

Pe langa debitmetru, turbosuflanta, EGR am verificat si esapamentul(dat jos si mers cu masina); rezultatul: masina merge la fel.

Mai cautam...

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema pe un 320d din 2000 , masina nu trage decat dupa 2500 si nu stiu ce sa ii fac , am schimbat recent debitmetru cu unul Bosch , zicea ca am valori prea mari la relanti , am schimbat 2 electrovalve la EGR si pana la urma am obturat EGR-ul , cica e stricata partea mecanica asa ca trebuie sa cumpar o valva noua , numai ca mie sa nu dau iarasi bani si tot sa nu mearga cum trebuie. O sa verific si eu saptamana asta senzorul din admisie numai sa imi spuna cineva unde se afla acel senzor. Edited by costinb
Link to comment
Share on other sites

eu unu as face schimb de filtre ulei motorina aer si cel mai important de care nu va aud, filtrul epurator. dupa ce face ti aceste operatii mai vorbim. daca toti parametri sunt ok la injectie, turbina, egr, atunci nu vad alte probleme. la mine cand nu mai trage schimb filtru de motorina, dar si epuratorul e f f f important, mai ales ca nu l schimba mai nimeni
Link to comment
Share on other sites

Toate filtrele sunt schimbate acum 3000 km , inclusiv filtru epurator . La tester parametrii de la turbina cica sunt ok , injectia nu am verificat-o inca . Se poate verifica parametrii de la injectie prin tester sau trebuie sa merg la un bosch car center?
Link to comment
Share on other sites

la motorul de 136 cp nu cred ca se poate testa individual, cel putin softul pe care l au folosit la mine nu avea capacitatea asta. la cel de 150 cp se poate. ideea e ca la 136 cp oricum se simte o pauza de putere pana la 2500 rotatii. si o poti rezolva cu o resoftare(remapare, sau cip cum i se mai spune). dar chiar si asa nu o sa mearga precum motoru de 150 desi teoretic o sa ai 161 sau 163 cp, cam asa.
Link to comment
Share on other sites

eu unu as face schimb de filtre ulei motorina aer si cel mai important de care nu va aud, filtrul epurator. dupa ce face ti aceste operatii mai vorbim. daca toti parametri sunt ok la injectie, turbina, egr, atunci nu vad alte probleme. la mine cand nu mai trage schimb filtru de motorina, dar si epuratorul e f f f important, mai ales ca nu l schimba mai nimeni

 

si daca ai filtru decantor de ce sa il ai schimbi?

Link to comment
Share on other sites

eu unu as face schimb de filtre ulei motorina aer si cel mai important de care nu va aud, filtrul epurator. dupa ce face ti aceste operatii mai vorbim. daca toti parametri sunt ok la injectie, turbina, egr, atunci nu vad alte probleme. la mine cand nu mai trage schimb filtru de motorina, dar si epuratorul e f f f important, mai ales ca nu l schimba mai nimeni

 

si daca ai filtru decantor de ce sa il ai schimbi?

 

adica epurator de plastic? il speli macar, da dupa mine e mai bun cel tip cartus decat ala de plastic

Link to comment
Share on other sites

la motorul de 136 cp nu cred ca se poate testa individual, cel putin softul pe care l au folosit la mine nu avea capacitatea asta. la cel de 150 cp se poate. ideea e ca la 136 cp oricum se simte o pauza de putere pana la 2500 rotatii. si o poti rezolva cu o resoftare(remapare, sau cip cum i se mai spune). dar chiar si asa nu o sa mearga precum motoru de 150 desi teoretic o sa ai 161 sau 163 cp, cam asa.

Probabil ca se simte diferenta dintre un diesel de 136 si 150 cai , dar mie mi se pare ca nici de 136 de cai nu mai trage si mai ales sub 2500 ture cand dieselul ar trebui sa traga la turatie joasa ca asta il caracterizeaza. Ce ma nelinisteste e ca am mers cu un Passat tdi de 130 cai si mi s-a parut ca la turatii joase trage mult mai bine decat masina mea , deci sigur am ceva probleme cu masina mea si pe tester nu imi iesi nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

Salut... Aceasi problema o are si un amic la un 120D , fabricatie 2004.

in tre 1700-2500 cam in orice treapta... o calca la fund si NU TRAGE.... dupa 2500 este un buf si te baga in scaun, dar nu tot timpul cateodata pleaca mai devreme 2200 cateodata mai tarziu 2700...

Mai sunt cazuri cand trage si de jos... are toane... sau nu trage sus in ture.

 

Are cineva idee ce poate fi?

Link to comment
Share on other sites

Ai scapat ieftin numai cu niste furtune .Ce furtune ai schimbat ? Si eu am curatat EGR-ul si am schimbat filtru epurator . N-am verificat ce-i drept nici un furtun , o sa le verific cat mai repede.

 

 

Furtune de la electrovalve(cred) cel mai sigur il poti intreba pe b-69-tau.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Salut, am probema asta de aproape 6 luni,

320d din 2004 , 150cp, 150000km

La o turatie intre 1800-2500, masina nu trage , parca e innecata, dupa 2500 merge perfect.

Asta se intampla in orice viteza , mai ales la un mers constant.

am schimbat , Debitmetru aer, supapa EGR+furtune , am facut geometria la turbina, verificat injectoare, inca un senzor care comanda nu stiu ce electrovalve,

nu ma prea pricep.

chestia e ca fara mufa debitmetru trage , fara senzoru ala care comanda electrovalvele trage, deci tind sa cred ca e o problema cu admisia de aer ...

 

Rog ajutor.

salut,se pare ca am aceiasi belea cu masina. ce ai facut?ai rezolvat problema?mersi mult

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.