Jump to content

E39__540i


Piratu'

Recommended Posts

Guest poleposition
eu gasesc mai comode scaunele sport, cel putin cum sunt la mine, in schimb, ma tot frec de aripioarele laterale cand ies din masina si se uzeaza pilelea pe acolo... :)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

scaunele sport de e39 sunt suficient de mari sa nu te obosesca sau jeneze in timp si suficient de mici sa te tina in ele fix. m-am urcat intr-un subaru wrx sti si cand m-am dat jos deabia am iesit din scaun.
Link to comment
Share on other sites

mie imi plac atat de mult scaunele astea...sunt ca un fotoliu in care te afunzi. mergea si un semineu :)

 

insa, sa fiu sincer, nu m-am asezat in varianta sport asa ca la intalnire trebuie sa pun si asta pe checklist :lol:

 

apropo... o sugestie de tratatament pt piele in afara de cel de la Bmw?

 

 

ps. daca te oboseste scaunu' baga picioru'n pedala pan' la fund...te trezesti imediat :lol: (acu' vad ca nu sunt emoticoane cu driving!)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

e bun ala de la BMW, eu cand merg sa fac interiorul iau cu mine produsele (spuma de curatare + tratamentul de piele, hidratare etc) si iese ok.

 

Mai au sigur la firmele de detailing zemuri chestii-trestii...

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt mai bulanos si stau cu muschii coapsei putin pe marginea scaunului. La un moment dat nu mai suport sa stau pe scaun. La E34 nu am scaune sport insa mi se par destul de tari pe margine si tot ma jeneaza. La Bertone trebuia la un moment dat, daca mergeam mult, sa modific pozitia scaunului, sa ma ridic ca sa pot sta ca la dubite, cocotat pe scaun.

Ma gandesc ca la un 540i ar fi mers scaunele sport pt sprijin mai bun, insa daca nu ai simtit nevoia pana acum inseamna ca nu ai nevoie de cele sport.

Link to comment
Share on other sites

Scaunele standard de E39 au suport lateral satisfĂŁcĂŁtor.

 

Miºto rãu sunt scaunele de M5 E39, e diferenÞã mare Între cele standard ºi cele de M5.

 

Cele sport nu au suport lateral mult mai bun, ĂŽnsĂŁ au pernuĂža aia la picioare.

Link to comment
Share on other sites

e bun ala de la BMW, eu cand merg sa fac interiorul iau cu mine produsele (spuma de curatare + tratamentul de piele, hidratare etc) si iese ok.

 

Mai au sigur la firmele de detailing zemuri chestii-trestii...

spuma e ok in schimb cealanta solutie e praf,din cauza ei am schimbat volanul, ma rog aia si calitatea specifica E46 :)

sincer nu prea am vazut scaune sport pe E39 daca ar fi sa iau un 540 astea ar fi probabil primul lucreu care l-as face,de fapt,sscaune sport volant M sisuspensie sport :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
are nevasta-mea scaune sport (regalj lombar/lateral etc) si suspensie sport (M) pe seria 1, pt mine intr-adevar sunt mici scaunele... pana mea, nu am gasit alte poze. In schimb suspensia este extraordinara, nu confortabila poate, dar extraordinara.

post-669-1256068389_thumb.jpg

post-669-1256068406_thumb.jpg

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

dragi colegi,

 

 

lamuriti-ma si pe mine:

 

 

eu am radio-casetofon din fabrica. Il pot inlocui cu cd-player sau cu navi? Nu ma intereseaza sa-mi functioneze navi, insa sa mearga cd-uri, dvd-uri si sa pot vedea erorile.

 

in caz ca nu se poate cu niciuna, aveti alte sfaturi pt muzica? Eu mai am ceva casete dar sunt doar metal de pe vremuri :)

 

ps. ce costuri implica oricare din operatiile mentionate si ce dificultati pot intalni?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

n-am mai pus. planuiesc un dvd player 2din insa mai spre toamna ca pana atunci am o gramada de facut la ea: vopsit, caucioace, pachet m si un mic f-lift

 

pana una-alta mi-am luat jante M5 pe care trebuie sa le readuc la gloria initiala. am 2 variante:

 

Bucuresti, in 2 locatii diferite, respectiv sablat si vopsit electrostatic

 

sau Sf. Gheorghe 2 in 1.

 

stiti prin capitala vreun atelier complet de refacut jante? nu par a fi strambe, doar un pic zgariate insa as vrea totusi sa verific daca sunt ok si gata pt sablare. stiti vreo vulcanizare mai pretentioasa si serioasa sa le ia un pic la ochi?

 

si inca ceva. tocmai am descoperit ca din 4 capacele (cele de la presiune) mai am doar 2 si cei din vulcanizare mi-au dat niste chestii mici...par a fi niste fitile. la ce folosesc respectivele?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salut!

 

intr-adevar, am fost la Sf. Gheorghe. Foarte ok baietii, Roland&co. Maine imi vin jantele (yay). Intr-adevar, diferential open.

 

Ce urmeaza:

 

- vopsit (trebuie sa ma interesez ce si cum cu talonul, deoarece ma indrept catre o alta culoare)

 

- faceliftat faruri si stopuri, pachet M, evacuare

 

- si inca sunt in dubii, dar cred ca in toamna voi putea sa alimetez inclusiv cu gaz petrolier lichefiat :lol: (stiu, huo, dar range-ul se va dubla)

 

costul instalatiei - 1800 de euro :)

Link to comment
Share on other sites

instalatia asta m-am hotarat sa o pun, daca e sa fac pasul. rezervorul va fi in portbagaj, desi am varianta sa pun 2 rezervoare, insa nu cred ca e cazul. am nevoie totusi si de roata de rezerva.

 

in link ai toate informatiile. am vb cu ei la telefon si mi-au spus ce si cum, cat costa. e misto ca au inclusiv sisteme dedicate.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.