Jump to content

racord flexibil.....


doru_89

Recommended Posts

Am schimbat un racord flexibil vineri la un 318d

 

Costuri 100ron racordul flexibil de 150mm plus manopera.

Salut ,

imi poti spune unde l-ai schimbat si cat a costat manopera?

50 lei ,cine epriceput nu mai ia tot esapamentul jos,la un service specializat

 

Imi pare rau dar te contrazic, ca sa poti schimba racordul flexibil trebuie desfacut toate plasticele de la motor, filtru de polen, carcasa filtrului, aparatoarea de la clima, mufa de la sonda lambda iar jos scuturile de la motor, traversa din metal, evacuarea de la catalizator pana la jumatate. Munca de 4-5ore (demontat-taiat-sudat-montat) 50ron? poate ai vrut sa scrii 500ron (totusi cam mult dar nici 50) 

nu ii atat de munca.nu trebuie deschisa nici macar capota.trebuie scoase scuturile.intradevar e greu de desfacut.mai ales in partea de sus deasupra de catalizator.

Se sudeaza in argon.piesa costa vreo 50-80 lei.si manopera pe mine m-a costat aprox 200 de lei.

Daca vrei poti sa schimbi fara sa sudezi.Doar ca se schimba piesa cu tot cu catalizatoru ala.Si costa mult mai mult.

Link to comment
Share on other sites

ieri am schimbat racordu flexibil, piesa 50 ron, manopera 130 in care a intrat si schimbul de ulei,filtru combustibil,antigel. ionut fff are dreptate, se dau jos doar scuturile sin plastic si metal, si se sudeaza cel flexibil. ca si simptome a descris colegu nostru davefqa mai sus.

de sudat nu stiu cu ce la sudat, caci acea o scula misto, nu ma pricep, la sudat foarte repede si foarte bine (3 min - o parte si 7 min - cealalata parte - acesta din urma a fost facuta cu racodu pus pe masina si sudat pe loc ca sa fie treaba buna ), treaba foarte buna facuta de servicu la care am fost.

Link to comment
Share on other sites

cand se aude barait (zdrancanit) la relanti nu trebui sa fie neapara racordul flexibil pote sa fie si un filtru din toba rupt de rugina.

 

Inafara de brr-itul ala afecteaza cumva functionarea corecta a masinii ?Scade puterea,creste consumul,etc ?

Link to comment
Share on other sites

ieri am schimbat racordu flexibil, piesa 50 ron, manopera 130 in care a intrat si schimbul de ulei,filtru combustibil,antigel. ionut fff are dreptate, se dau jos doar scuturile sin plastic si metal, si se sudeaza cel flexibil. ca si simptome a descris colegu nostru davefqa mai sus.

de sudat nu stiu cu ce la sudat, caci acea o scula misto, nu ma pricep, la sudat foarte repede si foarte bine (3 min - o parte si 7 min - cealalata parte - acesta din urma a fost facuta cu racodu pus pe masina si sudat pe loc ca sa fie treaba buna ), treaba foarte buna facuta de servicu la care am fost.

Prietene dar tu esti certat rau de tot cu gramatica!!

Link to comment
Share on other sites

cand se aude barait (zdrancanit) la relanti nu trebui sa fie neapara racordul flexibil pote sa fie si un filtru din toba rupt de rugina.

 

Inafara de brr-itul ala afecteaza cumva functionarea corecta a masinii ?Scade puterea,creste consumul,etc ?

 

sincer sa fiu nu stiu. poate ne rasunde cine se pricepe, eu am raspuns la intrebare cu brrr ca m-am lvit de ea.

Link to comment
Share on other sites

rain ma simteam dator sa iti raspund si o sa fiu putin offtopic : " suferi de ceva, sau asa esti tu mai incuiat la minte? aci se discuta despre problemele masinilor nu despre limba, capito, nu te mai baga in seama aiurea ", eu am terminat offtopicu, chiar daca revine cu alte cuvinte la adresa mea; consider ca este mai important sa vrb despre problemele masinilor noastre decat sa facem atenti pe unu si pe altu ce si cum vrb, aviz rain.

 

wii nu stiu, nici nu am intrebat la mecanic, pur si simplu pe mine ma enerva zgomotu ala.

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

rain ma simteam dator sa iti raspund si o sa fiu putin offtopic : " suferi de ceva, sau asa esti tu mai incuiat la minte? aci se discuta despre problemele masinilor nu despre limba, capito, nu te mai baga in seama aiurea ", eu am terminat offtopicu, chiar daca revine cu alte cuvinte la adresa mea; consider ca este mai important sa vrb despre problemele masinilor noastre decat sa facem atenti pe unu si pe altu ce si cum vrb, aviz rain.

 

wii nu stiu, nici nu am intrebat la mecanic, pur si simplu pe mine ma enerva zgomotu ala.

Normal ca am sa revin .... pe langa scopul acestui forum - acela de a ne sfatui si expune problemele/rezolvarile - esti "obligat" sa folosesti un limbaj decent si CORECT! Ca nu suntem cocalari aici sa ne exprimam cu "sa moare dusmanii mei ca eu are bani si valoare" sau cu texte gen mirc ( coaie, mijto, shi, k, tz etc). Daca tie iti place sa vorbesti ca unul cu 2 clase mai mult decat trenul du`te frate pe alt forum de cocalari si lasa`ne!! Mai bine ti`ai concentra energia depusa in a`mi contra mie posturile in "descoperirea" limbii romane. "Succesuri"!

Edited by rain
Link to comment
Share on other sites

@munteanu si @rain: daca tot o mai tineti asa cu replicile voastre despre gramatica, o sa aveti in curand si timpul sa o studiati aprofundat...

 

potoliti-va si nu va mai balacariti cu invective de-astea: cocalar, incuiat la minte etc...

 

5. Greseli de tipar, gramaticale sau ortografice. Având În vedere ca avem membri activi a caror limba materna nu este limba Româna, Încercati sa-i ajutati sa se exprime corect in limba româna fara a jigni.
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma care sunt simptomele unui racord flexibil sa zic "pe duca" ?

Cand pornesc masina , intr-adevar se simte un miros in masina de gaze... ce simptome mai sunt in afara de asta? vreun sunet specific?

 

La mine "sforaia" cand acceleram, se auzea un sunet mai gros.

Link to comment
Share on other sites

confirm ce zice b-69-tau, cu negreala din jurul racordului. ins1dez, si zgomotu de brrr, cel putin asa se auzea la mine. cand a fost dat jos racord avea negreala in jurul lui. intrebarea ar fi, la ce km cade acest racord? eu am 148500km, in bord, dar km reali nu ii stiu. Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

la relanti se aude un zgomot ciudat.. la mine a mai fost o problema sunt niste scuturi, acelea care nu permit calduri de la toba sa treaca.. sunt situate deasupra tobei si caroserie.. sunt prinse in niste piulite. la mine s-au desprins alea si stateau pe toba si cand vibra masina facea f urat.. parca si acu a inceput sa faca la fel. Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.