Jump to content

ursulet E30 de construit


bogdan87

Recommended Posts

Motorul o fi sa zicem 300 E dar mai tre sa il aduci in tara, sa il montezi pe masina, kit ambreiaj si altele, manopera. Toate astea daca nu le faci singur si nu ai scule te ridica la pret.

 

Sau poate o fi plug & play :)

 

Suspensii + bucsi + brate si cate si mai cate, mi-e greu sa cred ca sunt ok piesele astea pe un E30.

 

Deci suma se ridica daca nu vrei sa faci carpeala.

 

Eu n-am spus cĂŁ pui motorul cu 300 € ci cĂŁ ĂŽl cumperi cu 300 €.

ªi existã maºini de dezmembrat În România, nu trebuie sã cumperi din afarã.

 

IniĂžiatorul topicului vorbea de HAI. Eu i-am explicat cam care sunt costurile dacĂŁ vrea sĂŁ procedeze ca el, adicĂŁ dacĂŁ nu vrea sĂŁ investeascĂŁ foarte mulĂži bani.

 

DacĂŁ vrea sĂŁ facĂŁ o treabĂŁ bunĂŁ, asta ĂŽnseamnĂŁ sĂŁ ia un motor sh pe care sĂŁ-l recondiĂžioneze sau mĂŁcar sĂŁ schimbe toate garniturile Âşi simeringurile de la motor Âşi cutie, sĂŁ schimbe tot ce este uzat pe partea de articulaĂžie, sĂŁ monteze o suspensie sport nouĂŁ, sĂŁ monteze roll-bar.

 

DacĂŁ faci lucrurile ca la carte, costurile sunt ridicate.

 

apreciez interesul pe care il aratati.

Link to comment
Share on other sites

Motorul o fi sa zicem 300 E dar mai tre sa il aduci in tara, sa il montezi pe masina, kit ambreiaj si altele, manopera. Toate astea daca nu le faci singur si nu ai scule te ridica la pret.

 

Sau poate o fi plug & play :)

 

Suspensii + bucsi + brate si cate si mai cate, mi-e greu sa cred ca sunt ok piesele astea pe un E30.

 

Deci suma se ridica daca nu vrei sa faci carpeala.

 

Eu n-am spus cĂŁ pui motorul cu 300 € ci cĂŁ ĂŽl cumperi cu 300 €.

ªi existã maºini de dezmembrat În România, nu trebuie sã cumperi din afarã.

 

IniĂžiatorul topicului vorbea de HAI. Eu i-am explicat cam care sunt costurile dacĂŁ vrea sĂŁ procedeze ca el, adicĂŁ dacĂŁ nu vrea sĂŁ investeascĂŁ foarte mulĂži bani.

 

DacĂŁ vrea sĂŁ facĂŁ o treabĂŁ bunĂŁ, asta ĂŽnseamnĂŁ sĂŁ ia un motor sh pe care sĂŁ-l recondiĂžioneze sau mĂŁcar sĂŁ schimbe toate garniturile Âşi simeringurile de la motor Âşi cutie, sĂŁ schimbe tot ce este uzat pe partea de articulaĂžie, sĂŁ monteze o suspensie sport nouĂŁ, sĂŁ monteze roll-bar.

 

DacĂŁ faci lucrurile ca la carte, costurile sunt ridicate.

 

apreciez interesul pe care il aratati.

 

nu mai vine nimeni cu sugestii sau mai stiu eu ...ceva idei?

Link to comment
Share on other sites

pai cam ce idei sa ti se dea , ca situatia e clara . trebuie sa iti iei in primul rand un urs -

-ursu sa zicem 1500 de euro

-un motor 2,5 minim-400 euro . daca vrei v8,m5, sau cine stie ce alta racheta, e clar ca vei plati mult mai mult pe manopera si piese pentru adaptarea motorului la caroseria ta, decat pe motorul propriu zis.

-suspensie (preferabil ceva bun care sa nu cedeze dupa 2 zile de invarteala) -500 de euroi.

-autoblocant neaparat, daca nu vrei sa dai cercuri largi cat casa poporului. 3-400 de euro

-rollcage, intarite sudurile caroseriei, niste consumabile, jante.....sa zicem inca 600 euro.

 

= cost minim cca 3500 . ce mai vrei sa faci in plus e optional.

succes. si pentru sfaturi, mai bine apeleaza la cineva care chiar a facut chestii de genul, ca aici pe forum lumea se bate mai mult in dotari si consum mic, decat in menevrabilitate putere, si cate ture de ronduri da fiecare.

Link to comment
Share on other sites

pai cam ce idei sa ti se dea , ca situatia e clara . trebuie sa iti iei in primul rand un urs -

-ursu sa zicem 1500 de euro

-un motor 2,5 minim-400 euro . daca vrei v8,m5, sau cine stie ce alta racheta, e clar ca vei plati mult mai mult pe manopera si piese pentru adaptarea motorului la caroseria ta, decat pe motorul propriu zis.

-suspensie (preferabil ceva bun care sa nu cedeze dupa 2 zile de invarteala) -500 de euroi.

-autoblocant neaparat, daca nu vrei sa dai cercuri largi cat casa poporului. 3-400 de euro

-rollcage, intarite sudurile caroseriei, niste consumabile, jante.....sa zicem inca 600 euro.

 

= cost minim cca 3500 . ce mai vrei sa faci in plus e optional.

succes. si pentru sfaturi, mai bine apeleaza la cineva care chiar a facut chestii de genul, ca aici pe forum lumea se bate mai mult in dotari si consum mic, decat in menevrabilitate putere, si cate ture de ronduri da fiecare.

Link to comment
Share on other sites

Deci sa ma dau si eu cu parerea.

1Pentru inceput daca tot iti faci un urs, cauta un coupe, majoritatea E30 de drift care le cunosc sunt coupe-uri

2Nu iti rupe capul dupa oricare E30, incearca sa gasesti din start cu motorul de 2.5, daca nu ia macar un 2.0 si il modifici pina la 2.5 cu mai putini bani decat te-ar costa un alt motro cumparat si montat pe masina.

3Caroseria, ai grija la arcurile pe spate in zona unde se prind amortizoarele, acolo e cea mai multa rugina, si pe la aripi in fata prin apropiere la usi.

Nu te grabi sa ii dai un look foarte frumos cu o vopsea, cat timp te antrenezi fii sigur si pregatit din start ca o sa gasesti unde sa o lipesti de gard sau vreo bordura sau orice altceva.

Pina ati monta un rollcage exerseaza permanent, s-ar putea sa ai un accident din primele ori si sa iti dai seama ca ai dat bani pe rollcage dar ursu trebuie taiat in doua ca sa-l repari.

Ce e mai important in drift e sa exersezi permanent, cat mai mult, din aceasta cauza tiam scris sa fii pregatit de un eventual accident, nu neaprat o tamponare, dar crede-ma ca o sa gasesti in ce so pupi.

4Nu stiu ce masini ai condus pina acuma, dar daca nu au fost cu tractiune pe spate si mai ales BMW nu face sa bagi bani din start in tot ce-ti sfatuie baietii care se ocupa cu gatit masini pentru drift. Practica o sa te ajute sa intelegi ce-ti place mai mult.

5 Stilul de drift. Sunt 6 metode de a baga masina in drift. fiecare pilot isi alege modul lui care ii convine sau ii place mai mult. Deci cu timpul o sa intelegi unde si ce trebuie sai aduagi ursului ca sa mearga asa cum vrei tu.

 

Daca tot dispui de bani si esti gata sa incepi, pe scurt ar fi mai bine (parerea mea) sa gasesti ursul, cu caroseria in stare buna, nu neaparat sa fie si vopseaua buna pe el, ruginit sa nu fie, si foarte importanta e si geometria caroseriei, la oricare service care se respecta ar putea sati faca un test 3D la cat de indoita e caroseria. Motorul de M20B20 si cu timpul poti sa ti-l faci in m20B25, e mai ieftin decit sa bagi altul. Motoarele in 6 cilindri de la BMW sunt considerate cele mai echilibrate, deci ramii pe pozitia asta, e si mai ieftin. Monteazati frina de miina hidraulica, e un element la fel de important. LSD diferential, sau il sudezi pe cel care il detii pe masina, doar ca nu vei putea sa conduci prin oras cu ea, o sa fie buna doar pe traseu sau pista unde vrei sa alergi cu ea, bine prin curbele unde o sa faci tu drift :) SI daca esti tu Convins ca detii ceva lectii si esti gata, atunci cu inima libera bagati banii (peste vreo 2 ani cel putin :lol: )

Eu iti urez succes. Era sa uit: trebuie sa modifici unghiul de decadenta al rotilor pe spate si ale celor pe fata.

Link to comment
Share on other sites

Accidente nu are de ce să facă dacă nu se apucă să facă drift-uri ĂŽn trafic.

Dacă faci drift-uri ĂŽn trafic eşti inconştient şi nu meriţi să ai permis.

 

Drift-urile ar trebuie să se facă ĂŽn parcări goale sau ĂŽn poligoane.

 

Unghi de decadenţă? :)

 

Bănuiesc că ai vrut să spui unghi de convergenţă.

 

eu am pus preturile pentru ceva bun. ca diferentiale de spart in 2 cercuri gaseste si la 100. la fel cum si suspensie in loc de 500 gaseste si la 150 . difera doar un detaliu minor...calitatea

 

E foarte greu să evaluezi două piese sh provenite de pe maşini din dezmembrări.

 

Un diferenţial autoblocant sh de E30 care să nu uruie, să nu aibă jocuri etc. costă 200 €.

 

Acesta este preţul pieţii.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Accidente nu are de ce sĂŁ facĂŁ dacĂŁ nu se apucĂŁ sĂŁ facĂŁ drift-uri ĂŽn trafic.

DacĂŁ faci drift-uri ĂŽn trafic eÂşti inconÂştient Âşi nu meriĂži sĂŁ ai permis.

 

Drift-urile ar trebuie sĂŁ se facĂŁ ĂŽn parcĂŁri goale sau ĂŽn poligoane.

 

Unghi de decadenÞã? :)

 

Bãnuiesc cã ai vrut sã spui unghi de convergenÞã.

 

Sincer nu vad nimic de ras, unde mi s-a predat mie am auzit de unghi de decadenta, tu spune-i convergenta, imi e indiferent, si daca te tot dai destept putea il inveti tu pe baiat ce si cum sa faca. A critica pot toti prostii, a invata ceva mai putini. Nu te supara daca am fost cam dur, dar mie nu-mi place sa vad tot felul de observatii in deradere. Ai scris de drift-uri in trafic, stii cum a inceput DK? Hai sa nu fim cei mai "constienti" de pe forum, fiecare are dreptul de a decide ce e bine si ce e rau, iar daca a gresit o sa inteleaga tot el. Ai vazut undeva prin Romania zone amenajate pentru drift? sau sa-ti permita cineva prin parcari goale sa turezi? Teoretic toti sunt corecti, dar cand merge vorba de practica se vede care si unde schiopateaza. Vrei sa faci ceva bun? Fii real si vorbeste dupa realitate nu dupa vise sau reguli de circulatie rutiera. Peace!

Link to comment
Share on other sites

Eu nu sunt vreun specialist in dirfturi dar am mai citit si eu si am studiat putin problema. Daca gresesc sa imi spuna cineva. Mie mi se pare ca nu trebuie sa ai neaparat un v8 de 400 de cai sa faci drift. Mai degraba mi se pare o problema de echilibru si de transmisie. Sunt convins ca o masina cu cai mai putini dar preparata si echilibrata corect poate face drifturi mai frumos ca un m3 care are alt scop pur si simplu. PRobabil ca atunci cand ajungi la grupa mare si sa le poti face in viteza mai mare e posibil sa ai nevoie de un motor mai mare. Dar la inceput eu zic sa nu te arunci. Nici macar nu stii daca ai intradevar timpul si inclinatia sa devii foarte bun. Ca orice sport trebuie mult antrenament si perseverenta. Pana vezi daca ai chestia asta in tine mai bine nu te arunci la cine stie ce cheltuieli. . Modificari ulterioare mai poti face. Un m50b25 sau m20b25 chiar cred e suficent de inceput, are aproape 200 de cai totusi...
Link to comment
Share on other sites

Sincer nu vad nimic de ras, unde mi s-a predat mie am auzit de unghi de decadenta, tu spune-i convergenta, imi e indiferent, si daca te tot dai destept putea il inveti tu pe baiat ce si cum sa faca. A critica pot toti prostii, a invata ceva mai putini. Nu te supara daca am fost cam dur, dar mie nu-mi place sa vad tot felul de observatii in deradere. Ai scris de drift-uri in trafic, stii cum a inceput DK? Hai sa nu fim cei mai "constienti" de pe forum, fiecare are dreptul de a decide ce e bine si ce e rau, iar daca a gresit o sa inteleaga tot el. Ai vazut undeva prin Romania zone amenajate pentru drift? sau sa-ti permita cineva prin parcari goale sa turezi? Teoretic toti sunt corecti, dar cand merge vorba de practica se vede care si unde schiopateaza. Vrei sa faci ceva bun? Fii real si vorbeste dupa realitate nu dupa vise sau reguli de circulatie rutiera. Peace!

 

Acela este unghiul de convergenţă.

 

Nu e dreptul fiecăruia să decidă ce este bine şi ce este rău.

 

Libertatea ta se ĂŽncheie acolo unde ĂŽncepe libertatea altuia.

 

Drift-urile ĂŽn trafic sunt nişte imbecilităţi care se pot solda cu multe incidente.

 

Nu mă interesează că nu există zone amenajate pentru drift, asta nu ĂŽnseamnă că este ceva normal să faci drift ĂŽn trafic.

Dacă faci drift ĂŽn trafic şi ajungi pe trotuar si omori vreo 2 pietoni, crezi că argumentul tău are vreo valoare?

 

Există locuri unde poţi face drift-uri dacă vrei, nu trebuie să faci neapărat ĂŽn trafic.

 

Regulile de circulaţie rutieră nu au nici o treabă cu visele, nu ştii de ce le pui ĂŽn aceeaşi categorie.

Oricine ĂŽncalcă unele reguli de circulaţie, mai ales restricţiile de viteză, ĂŽnsă drift-urile ĂŽn trafic sunt o dovadă de inconştienţă maximă.

 

Am observat că s-a mărit foarte mult numărul acestor puşti care se visează drifteri şi care au impresia că strada este locul lor de joacă.

 

Ca să faci drift-uri trebuie să ĂŽnţelegi ĂŽn primul rând dinamica maşinii, să ştii exact cum reacţionează ĂŽn diverse situaţii.

Dacă vrei să ĂŽnveţi aceste lucruri ĂŽn trafic, accidentele vor urma la scurt timp.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

O sa-ti lovesti bara spate si pragurile in partea din spate destul de des , pentru ca vor sarii bucati de cauciuc si ideal ar fi sa iti scoti tot interiorul , sa o lasi cheala pe dinauntru , doar tabla , pt. ca vei strica tapiteria , se va inbiba cu miros de cauciuc ars.

In rest ce era de zis s-a zis inainte. Bafta cu proiectul.

Baiatul cu ursu rosu , Calin parca , LEE la numar , modifica masini pt. drift.

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu vad nimic de ras, unde mi s-a predat mie am auzit de unghi de decadenta, tu spune-i convergenta, imi e indiferent, si daca te tot dai destept putea il inveti tu pe baiat ce si cum sa faca. A critica pot toti prostii, a invata ceva mai putini. Nu te supara daca am fost cam dur, dar mie nu-mi place sa vad tot felul de observatii in deradere. Ai scris de drift-uri in trafic, stii cum a inceput DK? Hai sa nu fim cei mai "constienti" de pe forum, fiecare are dreptul de a decide ce e bine si ce e rau, iar daca a gresit o sa inteleaga tot el. Ai vazut undeva prin Romania zone amenajate pentru drift? sau sa-ti permita cineva prin parcari goale sa turezi? Teoretic toti sunt corecti, dar cand merge vorba de practica se vede care si unde schiopateaza. Vrei sa faci ceva bun? Fii real si vorbeste dupa realitate nu dupa vise sau reguli de circulatie rutiera. Peace!

 

Acela este unghiul de convergenÞã.

 

Nu e dreptul fiecĂŁruia sĂŁ decidĂŁ ce este bine Âşi ce este rĂŁu.

 

Libertatea ta se ĂŽncheie acolo unde ĂŽncepe libertatea altuia.

 

Drift-urile ĂŽn trafic sunt niÂşte imbecilitĂŁĂži care se pot solda cu multe incidente.

 

Nu mĂŁ intereseazĂŁ cĂŁ nu existĂŁ zone amenajate pentru drift, asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ este ceva normal sĂŁ faci drift ĂŽn trafic.

DacĂŁ faci drift ĂŽn trafic Âşi ajungi pe trotuar si omori vreo 2 pietoni, crezi cĂŁ argumentul tĂŁu are vreo valoare?

 

ExistĂŁ locuri unde poĂži face drift-uri dacĂŁ vrei, nu trebuie sĂŁ faci neapĂŁrat ĂŽn trafic.

 

Regulile de circulaĂžie rutierĂŁ nu au nici o treabĂŁ cu visele, nu Âştii de ce le pui ĂŽn aceeaÂşi categorie.

Oricine Încalcã unele reguli de circulaÞie, mai ales restricÞiile de vitezã, Însã drift-urile În trafic sunt o dovadã de inconºtienÞã maximã.

 

Am observat cĂŁ s-a mĂŁrit foarte mult numĂŁrul acestor puÂşti care se viseazĂŁ drifteri Âşi care au impresia cĂŁ strada este locul lor de joacĂŁ.

 

Ca sã faci drift-uri trebuie sã ÎnÞelegi În primul rând dinamica maºinii, sã ºtii exact cum reacÞioneazã În diverse situaÞii.

DacĂŁ vrei sĂŁ ĂŽnveĂži aceste lucruri ĂŽn trafic, accidentele vor urma la scurt timp.

 

 

Daca urmaresti atent mesajul meu o sa observi ca am scris ca accidentele oricum o sa aiba loc, indiferent ca e spatiu inchis sau nu, regulile exista pentru a fi incalcate, si nu ma refer doar la alea de circulate rutiera, totul a inceput de la gluma ta foarte tare pe unghiul de convergenta, daca crezi tu ca e mai corect intr-un fel sau altul, in mod normal ar trebui sa ma corectezi si nu sa razi de cuvintul care l-am bagat eu, nu stiu din care categorie faci tu parte dar la sigur nu esti unul din cei care accelereaza pina la euforie. Deci NU ai cum sa intelegi sentimentul. Drogatii pentru unii din societate tot sunt indiferenti, cum si mie imi sunt, si ei au dreptul de a alege cu toate ca se poate ajunge la rezultate fatale, la fel pot clasa si driftul. Libertatea se naste odata cu tine, poti sa mergi regulamentar si sa omori pe cineva, nemaivorbind de drift, ar fi multe de discutat la subiect, nu cred ca e loc de contraziceri, o data ce e deschis topicul pentru un urs de drift. Tu ai parerea ta, eu am parerea mea. Si? o sa ma convingi tu ce e bine si ce nu? Fiecare decide pentru el, cert e ca rezultaul e pe final si atit!!!

La cate curbe am luat eu cu asalt o sa-mi spui ca sunt imbecil? Exact aceeasi pot sa-ti spun eu la oricare greseala care ai facut-o tu. E nul subiectul si nu cred ca ar trebui de continuat. Tot ce am vrut eu e sa-i dau un sfat baiatului si sa ma impart cu cunostintele pe care le posed, atit! TU ar fi bine la rindul tau sa nu te dai mare atotstiutor si respectuos in toate si sa ajuti cu ce poti, ti-am mai zis sa critice poate oricare idiot, da sa vorbeasca la subiect nu poate orisicine. Inchei aici.

Link to comment
Share on other sites

O sa-ti lovesti bara spate si pragurile in partea din spate destul de des , pentru ca vor sarii bucati de cauciuc si ideal ar fi sa iti scoti tot interiorul , sa o lasi cheala pe dinauntru , doar tabla , pt. ca vei strica tapiteria , se va inbiba cu miros de cauciuc ars.

In rest ce era de zis s-a zis inainte. Bafta cu proiectul.

Baiatul cu ursu rosu , Calin parca , LEE la numar , modifica masini pt. drift.

va multumesc pentru sfaturi si preturile estimative.tractiune spate nu am mai condus.si cu volanu nu pot sa zic ca le am ca ar fi lipsa de modestie.fiecare stie ce poate si cam atat.va multumesc inca odata

Link to comment
Share on other sites

Daca urmaresti atent mesajul meu o sa observi ca am scris ca accidentele oricum o sa aiba loc, indiferent ca e spatiu inchis sau nu, regulile exista pentru a fi incalcate, si nu ma refer doar la alea de circulate rutiera, totul a inceput de la gluma ta foarte tare pe unghiul de convergenta, daca crezi tu ca e mai corect intr-un fel sau altul, in mod normal ar trebui sa ma corectezi si nu sa razi de cuvintul care l-am bagat eu, nu stiu din care categorie faci tu parte dar la sigur nu esti unul din cei care accelereaza pina la euforie. Deci NU ai cum sa intelegi sentimentul. Drogatii pentru unii din societate tot sunt indiferenti, cum si mie imi sunt, si ei au dreptul de a alege cu toate ca se poate ajunge la rezultate fatale, la fel pot clasa si driftul. Libertatea se naste odata cu tine, poti sa mergi regulamentar si sa omori pe cineva, nemaivorbind de drift, ar fi multe de discutat la subiect, nu cred ca e loc de contraziceri, o data ce e deschis topicul pentru un urs de drift. Tu ai parerea ta, eu am parerea mea. Si? o sa ma convingi tu ce e bine si ce nu? Fiecare decide pentru el, cert e ca rezultaul e pe final si atit!!!

La cate curbe am luat eu cu asalt o sa-mi spui ca sunt imbecil? Exact aceeasi pot sa-ti spun eu la oricare greseala care ai facut-o tu. E nul subiectul si nu cred ca ar trebui de continuat. Tot ce am vrut eu e sa-i dau un sfat baiatului si sa ma impart cu cunostintele pe care le posed, atit! TU ar fi bine la rindul tau sa nu te dai mare atotstiutor si respectuos in toate si sa ajuti cu ce poti, ti-am mai zis sa critice poate oricare idiot, da sa vorbeasca la subiect nu poate orisicine. Inchei aici.

 

VorbĂŁ multĂŁ, sĂŁrĂŁcia omului...

 

ÂŞi mie ĂŽmi place sĂŁ conduc sportiv, merg cu vitezĂŁ, ĂŽnsĂŁ drift-urile ĂŽn trafic sunt un risc inutil.

 

ComparaĂžia cu drogaĂžii nu este cea mai potrivitĂŁ. Un om poate sĂŁ se drogheze la el ĂŽn casĂŁ, ĂŽn timp ce dacĂŁ faci drift-uri pe stradĂŁ, nimeni nu este obligat sĂŁ te fereascĂŁ sau sĂŁ te vadĂŁ.

 

Nu mĂŁ dau atotÂştiutor, ceea ce spun reprezintĂŁ doar pĂŁreri personale.

 

Mergeam acum o sãptãmânã pe ªoseaua Antiaerianã când un cretin cu un E30 de drift cu sticker mare cât luneta cu 4tuning Încerca sã facã "drift-uri" venind din sensul opus.

Era ud pe jos, trafic destul de aglomerat, a trebuit sĂŁ schimb banda ca sĂŁ-l evit.

AÂşa cĂŁ pĂŁrerea mea are fundament.

Link to comment
Share on other sites

Daca urmaresti atent mesajul meu o sa observi ca am scris ca accidentele oricum o sa aiba loc, indiferent ca e spatiu inchis sau nu, regulile exista pentru a fi incalcate, si nu ma refer doar la alea de circulate rutiera, totul a inceput de la gluma ta foarte tare pe unghiul de convergenta, daca crezi tu ca e mai corect intr-un fel sau altul, in mod normal ar trebui sa ma corectezi si nu sa razi de cuvintul care l-am bagat eu, nu stiu din care categorie faci tu parte dar la sigur nu esti unul din cei care accelereaza pina la euforie. Deci NU ai cum sa intelegi sentimentul. Drogatii pentru unii din societate tot sunt indiferenti, cum si mie imi sunt, si ei au dreptul de a alege cu toate ca se poate ajunge la rezultate fatale, la fel pot clasa si driftul. Libertatea se naste odata cu tine, poti sa mergi regulamentar si sa omori pe cineva, nemaivorbind de drift, ar fi multe de discutat la subiect, nu cred ca e loc de contraziceri, o data ce e deschis topicul pentru un urs de drift. Tu ai parerea ta, eu am parerea mea. Si? o sa ma convingi tu ce e bine si ce nu? Fiecare decide pentru el, cert e ca rezultaul e pe final si atit!!!

La cate curbe am luat eu cu asalt o sa-mi spui ca sunt imbecil? Exact aceeasi pot sa-ti spun eu la oricare greseala care ai facut-o tu. E nul subiectul si nu cred ca ar trebui de continuat. Tot ce am vrut eu e sa-i dau un sfat baiatului si sa ma impart cu cunostintele pe care le posed, atit! TU ar fi bine la rindul tau sa nu te dai mare atotstiutor si respectuos in toate si sa ajuti cu ce poti, ti-am mai zis sa critice poate oricare idiot, da sa vorbeasca la subiect nu poate orisicine. Inchei aici.

 

VorbĂŁ multĂŁ, sĂŁrĂŁcia omului...

 

ÂŞi mie ĂŽmi place sĂŁ conduc sportiv, merg cu vitezĂŁ, ĂŽnsĂŁ drift-urile ĂŽn trafic sunt un risc inutil.

 

ComparaĂžia cu drogaĂžii nu este cea mai potrivitĂŁ. Un om poate sĂŁ se drogheze la el ĂŽn casĂŁ, ĂŽn timp ce dacĂŁ faci drift-uri pe stradĂŁ, nimeni nu este obligat sĂŁ te fereascĂŁ sau sĂŁ te vadĂŁ.

 

Nu mĂŁ dau atotÂştiutor, ceea ce spun reprezintĂŁ doar pĂŁreri personale.

 

Mergeam acum o sãptãmânã pe ªoseaua Antiaerianã când un cretin cu un E30 de drift cu sticker mare cât luneta cu 4tuning Încerca sã facã "drift-uri" venind din sensul opus.

Era ud pe jos, trafic destul de aglomerat, a trebuit sĂŁ schimb banda ca sĂŁ-l evit.

AÂşa cĂŁ pĂŁrerea mea are fundament.

nu a zis nimeni ca as vrea sa fac drifturi pe strada.am zis ca vreau sa construiesc o masina de drift...e partea a doua daca as vrea sa o fac,ca sa si merg pe strada cu e nu numai pe pista speciala.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.