Jump to content

bmw e36 320


prepe87

Recommended Posts

salut baieti! sunt nou pe aici si a-si vrea sa va cer cateva pareri pt a cumpara un e36 320 din 94 inscris dar e cam stok nu pre are nimik pe el la pretul de 2400 euro!!! va rog spuneti`mi si mie ce parere aveti!? dar urgent k saptamana asta vreu sa ma duc sa`l vad o sa pun si niste poze . astept pareri! va multumesc!!!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca vrei benzinar te sfatuiesc sa alegi intre 318is si 325i.

320 are performante de 318is dar consum de 325i.

 

 

Multi or sa te abureasca ca vezi doamne 320 are 6 pistoane si e " o adevarata simfonie " si ca nu se compara cu 318is... Nu-i asculta :)

 

318is - consum mic trage ca 320 ( mic adica 10-12 in oras minim )In afara poate sa-ti ia si 6 la suta. In blana iti ia cam 18 la 190. Mai mult nu se duce. Te face solenta daca esti cu cineva in masina.

325i - trage bine dar te rupe la consum... ( 18-20 la suta ziua in oras, poate si 22 . Noaptea in forja 15, in afara mers economic 7,5 . In a5-a in blana iti ia cam 25 pe la 230)

 

( deci repet. fara 320 )

 

Daca vrei sa simti ca ai BMW cumpara macar un 325. Sub 325 sunt cam de jucarie. Adica masini normale cu care iti faci treaba.

 

Piesele sunt ieftine mai prost fiind cu manopera. Adica in medie cat dai pe piesa cam atat e si manopera.

 

Asta e in mare. Or sa apara discutii de genul optionale , mai bine iti cumperi un diesel, mai bine te duci in padure etc etc.... ca pe forum...

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei benzinar te sfatuiesc sa alegi intre 318is si 325i.

320 are performante de 318is dar consum de 325i.

 

 

Multi or sa te abureasca ca vezi doamne 320 are 6 pistoane si e " o adevarata simfonie " si ca nu se compara cu 318is... Nu-i asculta :lol:

 

318is - consum mic trage ca 320 ( mic adica 10-12 in oras minim )In afara poate sa-ti ia si 6 la suta. In blana iti ia cam 18 la 190. Mai mult nu se duce. Te face solenta daca esti cu cineva in masina.

325i - trage bine dar te rupe la consum... ( 18-20 la suta ziua in oras, poate si 22 . Noaptea in forja 15, in afara mers economic 7,5 . In a5-a in blana iti ia cam 25 pe la 230)

 

( deci repet. fara 320 )

 

Daca vrei sa simti ca ai BMW cumpara macar un 325. Sub 325 sunt cam de jucarie. Adica masini normale cu care iti faci treaba.

 

Piesele sunt ieftine mai prost fiind cu manopera. Adica in medie cat dai pe piesa cam atat e si manopera.

 

Asta e in mare. Or sa apara discutii de genul optionale , mai bine iti cumperi un diesel, mai bine te duci in padure etc etc.... ca pe forum...

 

Bafta

Chiar ai spus tot ce se putea spune in postul asta :)

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca daca nu ai mai avut vreun bmw,nu prea e bine 2.5 dintr-o data.

 

la mine de ex cand m-am urcat dupa loganul de 85cai pe 316 prima mea pisica anul trecut,am zis ca nu e adevarat.

 

dupa 7 luni am vandut-o si am 2.0 acum.

 

bineinteles ca acum vreau 2.5 sau 2.8,deci puterea e un drog.

 

parerea lui @the riffle este foarte buna si deosebit de reala,insa el este unul dintre impatimiti.

Link to comment
Share on other sites

te obisnuiesti repede cu el.

 

 

cat de repede?

 

dupa primul pom? :)

 

Nu. Dupa al dolile :lol:

Eu am invartit-o in pasaj pe ghetaza :lol: LOL

 

In concluzie nu e vina masinii ci prostia soferului. Prostia ucide nu masina...

Si cu dacia poti sa intri pe cedeaza cu 80...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

poi problema e ca nu am mai avut bmw pina acum,intai vreau sa ma obisnuesc cu putere mai mica cu tractiune spate,si poate dupaia cva mai puternic,si eu nu il iau pt consum k asa as putea foarte bine sa imi iau un 316 , asa ce spuneti in bani astia ar putea fi o masina cat de cat buna? PS. cik are 220000km la bord .
Link to comment
Share on other sites

Mai tine si de noroc. pretul pare mic daca e inmatriculata.

Poate fi foarte buna sau foarte proasta. Kilometri nu sunt relevanti.

Daca nu are motorul spart sau extrem de obosit indiferent de ce are se poate repara ( chiar si motorul )

Tot ce conteaza e sa nu aiba probleme cumulate adica mult prea multe probleme. oricum i-ati o marja de eroare de cel putin 1000 de euro pt reparatii neprevazute.

Daca nu ai mia de euro pusa de-o parte asigura-te ca macar in 3 luni mai poti face rost de o mie de euro pt masina.

 

Vezi sa nu fie ruginita pe la praguri pe dedesubt , pe sub chederul de la portbagaj , vezi sa nu-i pice uleiuri pe la motor , cutie de viteze sau diferential, vezi cum sta cu caseta de directie. astea sunt piese ce se schimba mai greu sau sunt mai costisitoare.

 

In principiu du-te cu ea la tester ( in service ) si fa-i o verificare... Dupa verificare iti faci socoteala daca merita sau nu. Si aspectul conteaza mult. Daca n-are aspect, foarte greu vei ajunge sa o pui pe linia de plutire. Mai usor o rezolvi pe partea mecanica decat pe aspect.

 

Asigura-te ca ai timp pt o astfel de masina. E ca si cand iti cumperi caine (pisica).

Sa o duci la "vaccinare" sa o scoti afara, sa-i dai de mancare etc. E ca si cand mai ai un membru in familie :)

 

In prima iarna evita sa circuli cu masina ca s-ar putea sa ai surprize. echipeaz-o NEAPARAT cu cauciucuri corespunzatoare. Nu te da la ea cand e ud pe jos sau inghetzat. Vara cand ploua nu mai mult de 60 , iarna mergi cu 40-50.

 

Vara pe uscat poti sa-i dai cat vrei tu...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

sigur ca vrei... toti vrem.

Mai conteaza sa si poti.

Vezi ca pare simplu dar nu e tocmai asa... Cand o sa vezi ca incep sa-ti pice toate o sa zici ca te-ar multumi macar sa fie OK pe mecanica...

 

Una e vointza alta e putintza.

 

Eu am luat masina cu 3300 acum 3 ani... De atunci am mai bagat 6 mii de euro in masina si arata mai prost decat in momentul achizitiei...

 

Adica stai asa ca nu e asa...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

sigur ca vrei... toti vrem.

Mai conteaza sa si poti.

Vezi ca pare simplu dar nu e tocmai asa... Cand o sa vezi ca incep sa-ti pice toate o sa zici ca te-ar multumi macar sa fie OK pe mecanica...

 

Una e vointza alta e putintza.

 

Eu am luat masina cu 3300 acum 3 ani... De atunci am mai bagat 6 mii de euro in masina si arata mai prost decat in momentul achizitiei...

 

Adica stai asa ca nu e asa...

atunci dc nu vinzi masina, daca zici ca ai bagat atazia bani in ia!?

Link to comment
Share on other sites

frate imi cer scuze daca te`am suparat cu intrebarea asta, mi`am dat seama ca ti foarte mult la masina ,si asa e intr`un fel ca tu sti ce ai bagat in ea,si daca ar fi sa itzi iei alta ar trebui sa o iei de la inceput! dar mi se pare destul de naspa sa bagi atazia bani in masina si sa iti cada mereu cate ceva la ea,park itzi vine sa`i dai foc cand vezi ca bagi azi bani in ea si maine cade altceva e destul de nasol trebuie sa ai niste nervi de otel. mult noroc cu masina,si scuze din nou.
Link to comment
Share on other sites

sigur ca vrei... toti vrem.

Mai conteaza sa si poti.

Vezi ca pare simplu dar nu e tocmai asa... Cand o sa vezi ca incep sa-ti pice toate o sa zici ca te-ar multumi macar sa fie OK pe mecanica...

 

Una e vointza alta e putintza.

 

Eu am luat masina cu 3300 acum 3 ani... De atunci am mai bagat 6 mii de euro in masina si arata mai prost decat in momentul achizitiei...

 

Adica stai asa ca nu e asa...

atunci dc nu vinzi masina, daca zici ca ai bagat atazia bani in ia!?

 

 

Mergi prietene pe 320 ..niciodata nu va consuma cat un 325 ...astea sunt basme ..vb despre motoare in mintile lor cat de cat ,nu cum sunt majoritatea, pe moarte :lol: Eu detin 320i si ii cat se poate in mintile lui si pot sa-ti spun ca, afara la 120km/h constant nu are cum sa manance mai mult de 7,5% ...iar in oras consumul pleaca de la 12 %in sus la un mers normal (nu subturata),oricum eu nu ma gandesc cat consuma in oras si afara ,eu tin cont de consumul mixt ,care l-am verificat si testat in toate conditile ..rezultatul 10% mixt...Cine scoate 10%mixt cu 325 :) Sincer eu daca ar fi sa aleg acuma un e36 dupa ce am umblat ceva km cu 320i alegerea ar fi clar 328i.

 

Iar discutile legate de 318is vs 320i pot continua zile si nopti intregi ,in care fiecare vine cu argumentele lui majoritatea din auzite sau ''mici specialisti ''de cartier, care uita sa mai citeasca si datele tehnice .Adica 10cp si un cuplu mai mare care este clar in favoarea 320i -lui.....Ce nu poate fi contestat este clar consumul unde 318is dupa cate am inteles consuma mai putin cu aprox 1,5 l fata de 320i...lucru care mi se pare normal avand doar 4 pistoane .

 

Ideal ar fi daca ai posibilitatea sa conduci masinile cu motoarele care te intereseaza in special ,si dupa acea sa te hotaresti care te multumeste ,si care ti-l permiti ca si intretinere,pt ca pana la urma la asta se rezuma totul ,degeaba avem sute de cai putere si pica tabla de pe masina ....

Link to comment
Share on other sites

Ideal ar fi daca ai posibilitatea sa conduci masinile cu motoarele care te intereseaza in special ,si dupa acea sa te hotaresti care te multumeste ,si care ti-l permiti ca si intretinere,pt ca pana la urma la asta se rezuma totul ,degeaba avem sute de cai putere si pica tabla de pe masina ....

poi asta zic si eu ,deocamdata un 320 consider k e cel mai bun pt inceput ,si ca intretinere si ca consum , si caluti zic ca ajung ''RESPECT'';)

Edited by prepe87
Link to comment
Share on other sites

325 intr-adevar e in alta liga de consum, de la 12 in sus pana la 20 (si aici ma refer la o medie 60% oras 40% afara)

dar intre 318is si 320, nu prea e diferenta de consum . si nici de performante. adica este diferenta la modul ca pe 400 de m, intre un 318is si un 320 sunt maxim 2 masini. diferenta asta o simti doar daca le pui una langa alta, asa, daca mergi cu ele separat se simt cam la fel, ca putere. iar la consum chiar sunt la fel. un 320 in firea lui sta pe 10 mediu. adica un 12 in oras la mers cat de cat turat, si un 7-8 afara la mers pana in 130.

eu consider 320 cel mai bun compromis performanta-feeling-costuri.

cat priveste viteza maxima , 320 mai mult de 220 nu merge decat la vale , iar 318 cica ajunge la vreo 210, desi nu prea cred.

mie personal nu imi plac bmw-uri-le cu 4 cilindri

daca iti permiti un consum mai mare, ia 325. te inveti chiar repede. eu pot sa zic ca m-am obisnuit cu 330 in 2-3 saptamani, sarind de la o masina de 170 de cai tractiune fata la una de 230 de cai si tractiune spate. chestia e sa iti cunosti tu limitele, si cu timpul le inveti si pe ale masinii.

Link to comment
Share on other sites

frate imi cer scuze daca te`am suparat cu intrebarea asta, mi`am dat seama ca ti foarte mult la masina ,si asa e intr`un fel ca tu sti ce ai bagat in ea,si daca ar fi sa itzi iei alta ar trebui sa o iei de la inceput! dar mi se pare destul de naspa sa bagi atazia bani in masina si sa iti cada mereu cate ceva la ea,park itzi vine sa`i dai foc cand vezi ca bagi azi bani in ea si maine cade altceva e destul de nasol trebuie sa ai niste nervi de otel. mult noroc cu masina,si scuze din nou.

 

 

Stai linistit . era doar o gluma :lol: . Nu m-am suparat si sper sa nu te fi suparat nici tu. Daca stiam ca voi baga atatia bani in ea n-o mai luam dar acum daca tot m-am apucat de ea o voi face cum vreua in timp. Am proiecte pe 2-3 ani cu ea dar cu rabdare ca bani n-am prea multi... :)

Faza e ca daca o vand acum poate i-am schimbat prea multe pe ea si urmatorul o ia pres buna pe banii mei cum s-ar spune. oricum banii bagati in masina nu-i mai scoti niciodata asa ca... n-o vand.

 

Bafta si tie cu masina si s-o faci cum iti doresti tu.

 

Mergi prietene pe 320 ..niciodata nu va consuma cat un 325 ...astea sunt basme ..vb despre motoare in mintile lor cat de cat ,nu cum sunt majoritatea, pe moarte :lol: Eu detin 320i si ii cat se poate in mintile lui si pot sa-ti spun ca, afara la 120km/h constant nu are cum sa manance mai mult de 7,5% ...iar in oras consumul pleaca de la 12 %in sus la un mers normal (nu subturata),oricum eu nu ma gandesc cat consuma in oras si afara ,eu tin cont de consumul mixt ,care l-am verificat si testat in toate conditile ..rezultatul 10% mixt...Cine scoate 10%mixt cu 325 :) Sincer eu daca ar fi sa aleg acuma un e36 dupa ce am umblat ceva km cu 320i alegerea ar fi clar 328i.

 

Pai vezi ca nu stii ? Si mie 325 in afar imi ia 7.5 ! deci 320 consum cat 325 !

Ai dat-o cam prost.

Si oare merita 7 cai nu 10 cum spui tu pt un plus de consum de 1,5 la suta de km ?

Pai 5-7 cai ii obtii doar daca-i scoti catalizatorul. Si ai consum pt cele 4 pistoane nu pt 6 . Alea doua pistoane in plus consuma si el cat doua pistoane. Adica consum cu 50% in plus

Iar ai da-to prost.

Pai ce ma intereseaza consumul mixt de 10% ? Poate nu face zilnic naveta la giurgiu sau la caracal.

Ca faci odata pe an drumul pana la mare e o chestie neglijabila.

Si ma rog de ce ai lua tu un 328 avand in vedere ca are UN CAL peste 325 ?

Pt UN CAL sa platesti impozit si asigurare mai mare ?

 

Sincer nu te inteleg DE LOC si e clar ca nu ne potrivim la mod de gandire...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

frate imi cer scuze daca te`am suparat cu intrebarea asta, mi`am dat seama ca ti foarte mult la masina ,si asa e intr`un fel ca tu sti ce ai bagat in ea,si daca ar fi sa itzi iei alta ar trebui sa o iei de la inceput! dar mi se pare destul de naspa sa bagi atazia bani in masina si sa iti cada mereu cate ceva la ea,park itzi vine sa`i dai foc cand vezi ca bagi azi bani in ea si maine cade altceva e destul de nasol trebuie sa ai niste nervi de otel. mult noroc cu masina,si scuze din nou.

 

 

Stai linistit . era doar o gluma :lol: . Nu m-am suparat si sper sa nu te fi suparat nici tu. Daca stiam ca voi baga atatia bani in ea n-o mai luam dar acum daca tot m-am apucat de ea o voi face cum vreua in timp. Am proiecte pe 2-3 ani cu ea dar cu rabdare ca bani n-am prea multi... :)

Faza e ca daca o vand acum poate i-am schimbat prea multe pe ea si urmatorul o ia pres buna pe banii mei cum s-ar spune. oricum banii bagati in masina nu-i mai scoti niciodata asa ca... n-o vand.

 

Bafta si tie cu masina si s-o faci cum iti doresti tu.

 

Mergi prietene pe 320 ..niciodata nu va consuma cat un 325 ...astea sunt basme ..vb despre motoare in mintile lor cat de cat ,nu cum sunt majoritatea, pe moarte :lol: Eu detin 320i si ii cat se poate in mintile lui si pot sa-ti spun ca, afara la 120km/h constant nu are cum sa manance mai mult de 7,5% ...iar in oras consumul pleaca de la 12 %in sus la un mers normal (nu subturata),oricum eu nu ma gandesc cat consuma in oras si afara ,eu tin cont de consumul mixt ,care l-am verificat si testat in toate conditile ..rezultatul 10% mixt...Cine scoate 10%mixt cu 325 :) Sincer eu daca ar fi sa aleg acuma un e36 dupa ce am umblat ceva km cu 320i alegerea ar fi clar 328i.

 

Pai vezi ca nu stii ? Si mie 325 in afar imi ia 7.5 ! deci 320 consum cat 325 !

Ai dat-o cam prost.

Si oare merita 7 cai nu 10 cum spui tu pt un plus de consum de 1,5 la suta de km ?

Pai 5-7 cai ii obtii doar daca-i scoti catalizatorul. Si ai consum pt cele 4 pistoane nu pt 6 . Alea doua pistoane in plus consuma si el cat doua pistoane. Adica consum cu 50% in plus

Iar ai da-to prost.

Pai ce ma intereseaza consumul mixt de 10% ? Poate nu face zilnic naveta la giurgiu sau la caracal.

Ca faci odata pe an drumul pana la mare e o chestie neglijabila.

Si ma rog de ce ai lua tu un 328 avand in vedere ca are UN CAL peste 325 ?

Pt UN CAL sa platesti impozit si asigurare mai mare ?

 

Sincer nu te inteleg DE LOC si e clar ca nu ne potrivim la mod de gandire...

 

Nici nu vreau sa ma potrivesc cu cineva ca mod de gandire ...

Eu vreau sa ma potrivesc cu ce spun datele despre respectivele motoare nu vorbele din popor ...

 

Ai mai jos comparati intre respectivele motoare ...si spune-mi care sunt mai performante ...mai mult ca sigur ca sti datele ,eu doar ti le reamintesc ...

 

318is vs 320i

 

318is..(un motor foarte chinuit saracutul)..1,796 cc, 4cyl DOHC 16V (1.796 L; 109.6 cu in)140 PS (103 kW; 138 hp) @6000 rpm,180 N·m (130 lb·ft) @4300 rpm

 

320i...(un motor foarte relaxat)1,991 cc, 6cyl DOHC 24V , (1.991 L; 121.5 cu in,150 PS (110 kW; 148 hp) @5900 rpm 190 N·m (140 lb·ft) @4200 rpm

 

Un plus de 10cp si 10 N-m pt 320i

Iar despre 318is toti spun ca , daca il resoftezi rupe 320i-ul si manca asfaltul si bla-bla bla .... daca chiar intalnesc pe cineva cu un 318is, o sa-i propun o liniuta pe distanta 400m si o sa fac si un filmulet sa ne lamurim ...conditia si 318is sa fie motorul stock ..

 

325i vs 328i

 

325i...2,494 cc (2.494 L; 152.2 cu in) 6cyl DOHC 24V Petrol 192 PS (141 kW; 189 hp) @5900 rpm 245 N·m (181 lb·ft) @4200 rpm

 

328i..2,793 cc (2.793 L; 170.4 cu in) 6cyl DOHC 24V Petrol 193 PS (142 kW; 190 hp) @5900 rpm 280 N·m (210 lb·ft) @3950 rpm

 

Dupa cum vezi nu prea poti sa compari 325i,cu 328i nu este vorba doar de 1cp mai este si cuplul cu 35 N-m mai mare ,si nu poti sa spui ca nu conteaza ...Cuplul de 35N-m nu cred ca-l adaugi la 325i nici dupa o resoftare ...

 

Iar despre consum ...@inginerul, nu cred ca exista motor de BMW benzinar sa consume 8%mixt fie el si de 1,6..

Link to comment
Share on other sites

328i stock nu are comparatie in 325i stock.

daca nu ai condus 328i @rifle, nu vorbi :)

Pai in primul rand, 328i trage bine bine, de la 2000rpm, nu de la 3500 ca 325-u.

Ca atare curba de putere e mai jos, cuplul e mai mare, feelingul e mai strong,nediscutabil.

Am condus ambele modele.

Si apoi ce-i poti face la 2.8 sa-l duci la un 230 de cai, nu-i poti face la un 2.5, si aici vorbesc de motoare aspirate, nu cu turbo, etc.

328i a fost limitat din fabrica din cauza emisiilor si a taxelor din acea vreme, mai multe masini s-au invartit la 193 de cai in perioada aia in germania...

un 2.8 cu admisie de 2.5+soft ok, e pe acolo daca nu, peste m54b30, adica un e46 330i.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.