Jump to content

bmw e36 320


prepe87

Recommended Posts

@ roco123 & calinbmw2000

Da ! 328i e dumnezeu pe pamant ! datele vorbesc de la sine...

 

325i 2,494 cc (2.494 L; 152.2 cu in) 6cyl DOHC 24V Petrol 192 PS (141 kW; 189 hp) @5900 rpm 245 Nˇm (181 lbˇft) @4200 rpm M50B25 7.5 233 km/h (145 mph) 1993–1995

 

328i 2,793 cc (2.793 L; 170.4 cu in) 6cyl DOHC 24V Petrol 193 PS (142 kW; 190 hp) @5900 rpm 280 Nˇm (210 lbˇft) @3950 rpm M52B28 7.4 240 km/h (150 mph) 1994–1998

 

 

 

Da intr-adevar... 328i e superior cu O ZECIME DE SECUNDA si evident UN CAL ! WOW ... Sunt socat !

7,5 secunde fata de 7,4 secunde . TERIFIANT !

 

 

SI sa nu uitam de rivalitatea dintre 320 si 318is...

 

 

318is 1,895 cc (1.895 L; 115.6 cu in) 4cyl DOHC 16V Petrol 140 PS (103 kW; 138 hp) @6000 rpm 180 Nˇm (130 lbˇft) @4300 rpm M44B19 10.2

 

 

320i 1,991 cc (1.991 L; 121.5 cu in) 6cyl DOHC 24V Petrol 150 PS (110 kW; 148 hp) @5900 rpm 190 Nˇm (140 lbˇft) @4700 rpm M50B20 10.0

 

SENZATIONAL !

10.2 secunde fatza de DOAR 10 secunde... WOW "cu clima bizonica doamnelor si domnilor "

 

SENZATIONAL in direct la OTV !

INCREDIBIL !

 

 

Propun sa cronometram un pârț .

O "beșină" mica dureaza cam o secunda... Deci e vorba de 10-20% din timpul unei mici flatule , daca-mi este permisa comparatia , desigur. Deci la 10 pârțuri cashtigi o "beșină" intreaga. :)

Mda... se "cam" merita...

 

Sunteti idolii mei. Va pup

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

cand va aud ca va plangeti de consum.....imi vine sa va :) , voi vreti 1000000000 cp si sa consume daca se poate doar 0.000001l/km, parca a-ti fi copii de gradinita.

 

scoate bmw motoare economice ?

 

nu zic sa consume 40l/km, dar pt un 2.5,2.8, 12-16l in oras e ok.

 

ce naiba aveti oameni buni ?

 

( luati-va TDI de la VW daca vreti consume de 4.5l )

Link to comment
Share on other sites

@ roco123 & calinbmw2000

Da ! 328i e dumnezeu pe pamant ! datele vorbesc de la sine...

 

325i 2,494 cc (2.494 L; 152.2 cu in) 6cyl DOHC 24V Petrol 192 PS (141 kW; 189 hp) @5900 rpm 245 N¡m (181 lb¡ft) @4200 rpm M50B25 7.5 233 km/h (145 mph) 1993–1995

 

328i 2,793 cc (2.793 L; 170.4 cu in) 6cyl DOHC 24V Petrol 193 PS (142 kW; 190 hp) @5900 rpm 280 N¡m (210 lb¡ft) @3950 rpm M52B28 7.4 240 km/h (150 mph) 1994–1998

 

 

 

Da intr-adevar... 328i e superior cu O ZECIME DE SECUNDA si evident UN CAL ! WOW ... Sunt socat !

7,5 secunde fata de 7,4 secunde . TERIFIANT !

 

 

SI sa nu uitam de rivalitatea dintre 320 si 318is...

 

 

318is 1,895 cc (1.895 L; 115.6 cu in) 4cyl DOHC 16V Petrol 140 PS (103 kW; 138 hp) @6000 rpm 180 N¡m (130 lb¡ft) @4300 rpm M44B19 10.2

 

 

320i 1,991 cc (1.991 L; 121.5 cu in) 6cyl DOHC 24V Petrol 150 PS (110 kW; 148 hp) @5900 rpm 190 N¡m (140 lb¡ft) @4700 rpm M50B20 10.0

 

SENZATIONAL !

10.2 secunde fatza de DOAR 10 secunde... WOW "cu clima bizonica doamnelor si domnilor "

 

SENZATIONAL in direct la OTV !

INCREDIBIL !

 

 

Propun sa cronometram un pârț .

O "beșinĂŁ" mica dureaza cam o secunda... Deci e vorba de 10-20% din timpul unei mici flatule , daca-mi este permisa comparatia , desigur. Deci la 10 pârțuri cashtigi o "beșinĂŁ" intreaga. :)

Mda... se "cam" merita....

 

 

Deja o iei pe aratura.... :lol:

 

 

Sa nu uitam ca si viteza maxima constructiva este in favoarea lui 320i.

 

un exemplu...http://www.youtube.com/watch?v=uksrAXtlxXU ..dar tot chinuitul ala de motor in 4 pistoane este mai bun ...da ...

Link to comment
Share on other sites

@calinbmw2000, are dreptate @the_rifle.

Nu uita, conteaza starea masinii.

Diferenta dintre 318is, si 320i, se vede cand acestea sunt noi. Nu una dupa 200.000 si alta dupa 250.000 km de forja, sau invers, cum vrei.

Link to comment
Share on other sites

salut...am si eu o intrebare :) cum e treaba cu E34,36,39 si ce "E" mai sunt, eu nu stiu ce "E" este masina mea(tata) un bmw 320D din 2004 si de la ce vine chestia cu E? multumesc anticipat si scz celui care a facut topicu dar am zis sa nu mai fac un alt topic aiurea. Edited by vulgari
Link to comment
Share on other sites

Daca esti pasionat de e36 si ai bani cumpara un M daca nu, cel mai rentabil este 318is (taxa de inmatriculare, impozit, rca, consum raportat la putere acceptabil)
Link to comment
Share on other sites

@calinbmw2000, are dreptate @the_rifle.

Nu uita, conteaza starea masinii.

Diferenta dintre 318is, si 320i, se vede cand acestea sunt noi. Nu una dupa 200.000 si alta dupa 250.000 km de forja, sau invers, cum vrei.

 

 

Nu prea pot sa-mi dau seama cu ce are dreptate ...pt mine 318is va fi tot timpul un mototr care se apropie de performantele lui 320i ,niciodata nu va fi mai bun , el asta sustine ca este mai bun ...

 

Eu ma iau dupa datele oferite de producator da...de acolo reiese ca 10cp si 10N-m ,plus viteza maxima constructiva cu aprox 20km/h ora mai mare ,nu poate fi decat mai bine ,logic..

Iar 318 is ce are mai bun, greutatea mai mica a motorului ... Hmmmm,eu vreau date tehnice care sa dovedeasca ,performantele mai mari al motorului ''chinuit''de pe 318is ...nu gasesc nici-unde datele astea ? :)

 

 

Daca esti pasionat de e36 si ai bani cumpara un M daca nu, cel mai rentabil este 318is (taxa de inmatriculare, impozit, rca, consum raportat la putere acceptabil)

Ai zis-o acuma ..in concluzie pe strazi ar trebui sa existe numai,318is si m3 .... :lol:

Link to comment
Share on other sites

astia care se bat cu pumnul in piept ca masina lor e cea ma buna.....inainte sa mancati ,.... , mergeti si cu 320 si 325, si apoi sa va vad cum mai ziceti de 318is. daca nici asa nu va convingeti, atunci problema e la voi , nu la masini.

cum a zis cineva mai sus....adca fabricantul zice ca 318 e sub 320....pai asa e. diferenta aia de 0,2 secunde inseamna 2 masini intre cele ele. si asta in conditii de forja, pentru ca in conditii normale, 320 trage mult mai bine de jos decat un 318is, iar consumul e ACELASI.

la fel si cu diferenta de 0,1 secunde intre 325 si 328. 325 e mai slab. cu un cal si 20 nm, dar e mai slab. asta e soarta. e atat de greu de acceptat de un posesor de 325 chestia asta ?

Link to comment
Share on other sites

daca nu ai condus 328i @rifle, nu vorbi :lol:

 

Nu uita ca am raportul diferentialului de 3,45 nu 2,93 ca la 328 .... :)

Cum am zis, n-ai condus 2.8

Pacat.

Una e sa simti cum te baga in scaun fara sa il omori de la ture mici, una e sa livreze putere numai sus, ca la 2000 de ture e ca 320i.

 

P.S.

raportul meu e 3.15 blocant.

 

daca ai 3.45 viteza ta maxima va fi fix 212km/h, ce-ti indica kilometrajul e abureala.

Cu raportul ala, la 6600rpm, aia e viteza maxima, motorul poate sa duca, nu duc rapoartele...

 

Omule, fara prea mari gesturi, daca ne vedem o data, orice 2.5 ai tu aspirat, iei minim 3 masini de la mine pe 400m.

Totul e sa fie aderenta, sa pot pune puterea jos.

 

Nu uita, am touring, mai greu.

 

 

OnTopic:

 

Am avut 320i, am mers si cu 318is, o diferenta exista, nu mare, insa exista. Diferenta e considerabil mai mica ca intre 325i si 328i.

Link to comment
Share on other sites

Daca esti pasionat de e36 si ai bani cumpara un M daca nu, cel mai rentabil este 318is (taxa de inmatriculare, impozit, rca, consum raportat la putere acceptabil)

 

Corect. +1 Ai concretizat perfect modul meu de gandire.

Restul nu mai conteaza si ramanem cu totii prieteni.

 

 

Bine @roco123 :lol:

Te astept sa ne dam. Nu conteaza cine e mai bun. conteaza sa ne "simtem" bine si sa ramanem tovarasi. ( cred ca te fac :lol: )

:)

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

te tehnice care sa dovedeasca ,performantele mai mari al motorului ''chinuit''de pe 318is ...nu gasesc nici-unde datele astea ? :)

 

Mai omule... sa ne intelegem. N-am zis ca motorul de pe 318is e mai rapid ci mai performant. E mai rentabil.

Pt zecimile de secunda nu merita cheltuiala unui motor de 6 cilindri.

Un motor de 1.8 de 143 de cai e mai destept decatunul de 2000 cu 150.

Deci motoare de 143 de cai la 1.8 gasesti putine.

Motoare de 2000 de 150 de cai mai multe. Acum intelegi ?

Asta de 143 de cai are veneritati mai sportive daca ar fi sa concureze la clasa de 1,8 . are evacuari bla bla ce s-a discutat.

 

Respectant proportiile , un motor de 2 litri trebuia sa scoata cam 170 de cai sa fie la fel de impresionant...

Intelegi ce vreau sa spun ?

 

 

 

Si cum sa consume un motor de 6 cilindri cat cel de 4 ? Aia 2 cilindri merg prin magie? Nu consuma si ei benzina ? de fapt... pt cei 7 cai in plus poti spune ca merg din inertie daca zici ca e acelasi consum.

 

si ce-o frecam pe ideea de motor chinuit ? 143 de cai si 1.8

pai M-ul la 3.2 321 de cai e si mai chinuit. Deci dupa logica ta, PROST !

 

Deci dupa cum spui tu ideal ar fi un motor de 4 litri cu 50 de cai . Ca vezi doamne e mai relaxat.

Daimler a scos pe la 1890 un motor de UN litru si 10 cai. I-ati de-ala ca e atat de relaxat ca-l ia somnul.

... sau tramvai ca are cuplu' mare.

 

Deci ne-am inteles.

Am dreptate...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Nu ne-am inteles ..eu nu as da motorul meu pe un 318is...

 

Iar in legatura cu, consumul, tu spui ca aia 2 cilindri de pe 320i consuma inca jumatate cat 318is-ul adica inca 50%din benzina ,nu cred ca ai dreptate...mai multi posesoti ai acestor modele au declarat ca este unul foarte apropiat ,cu o diferenta de maxim 1l % de km .

Pai si atunci daca mai faci niste calcule ...reiese ca motorul de 18is consuma mai mult per cilindru decat 320i...

Ca idee sa luam diferentele declarate de cei care detin modelul , adica 1 litru in favoarea motorului 18is ..

 

318IS..1796cc..4cl, consum in oras 11% de km ...reiese aproximativ ...2,750ml per cilindru ..

 

320i...1991cc..6cl, consum oras 12% de km ..reiese aprox....2l per cilindru..

 

Asta inseamna ca 320i-ul este mai economic per cilindru decat ''chinuitul "" de motor care este 18is ...DECI DUPA LOGICA TA ,PROST...FOARTE PROST.

Link to comment
Share on other sites

Una e cat declari alta e cat iti consuma. Ok nu te-a pus nimeni sa-ti dai motorul.

Am inteles. Pt 7 cai in plus si o zecime de secunda timp de acceleratie mai bun e normal sa consume un litru in plus. Asta in coditiile in care i s-au pus DOUA pistoane pt aceasta performanta.

Chiar m-ai terminat psihic. Ti-am dat la argumente de mi-a venit rau. Nu stau sa te conving pe tine. Sa fii sanatos.

M-am plictisit. La revedere.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Una e cat declari alta e cat iti consuma. Ok nu te-a pus nimeni sa-ti dai motorul.

Am inteles. Pt 7 cai in plus si o zecime de secunda timp de acceleratie mai bun e normal sa consume un litru in plus. Asta in coditiile in care i s-au pus DOUA pistoane pt aceasta performanta.

Chiar m-ai terminat psihic. Ti-am dat la argumente de mi-a venit rau. Nu stau sa te conving pe tine. Sa fii sanatos.

M-am plictisit. La revedere.

 

Acuma sincer si eu cred ca discutia noastra a luat-o pe alta carare ...Sper ca ti-ai revenit ,nu vreau sa te ametesc prea tare ..dar intr-un final am inteles ce ai vrut sa spui, si sunt de acord cu tine ..in cateva privinte ai dreptate ..

Deci ,ce am inteles eu ...Automobilul marca BMW model e36 318is NU este mai performant decat e36, 320i... :lol:

Dar prin modificarile aduse lui de ingineri de la BMW ,este de admirat ca ,un motor in 4 cilindri se apropie foarte mult de performntele unuia in 6 cilindri,plus ca are ceva componente '''racing'''in el ,este intradevar un motor mai deosebit ,la care sa acordat mai multa atentie as putea spune ,din partea inginerilor ,este adevarat ...Nu foarte multe motoare de 1,8 stock se pot compara cu el ...

In plus amndoua motoarele sunt fabricate de BMW, si asta este cel mai important ...

 

Totusi mai trebuie sa precizez ceva, nu ma pot abtine :) .. Eu sunt de parere ca ,cei 140cp de pe 318is se datoreaza in mare parte si unei modificari aduse de fabricant la ''ECU''computerul masini, am dreptate ??...In situatia asta este plauzibil ca si 320i sa fi depasit linistit, 170cp daca i se acorda aceasi atentie...Nu crezi?

 

Numai bine si asfalt uscat.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Aproape toti prietenii mei au bmw:D, unul dintre ei are 318is m44, iar altu 320 m52, amandoua masinile erau cu 5 persoane la bord ,eu eram in 318 is ,au facut cateva liniute 318-le nu a avut nicio sansa nici la plecarea de pe loc nici in mers , nici cu avamtaj nici cu nimic ...ala cu m52 se juca cu noi ne lasa....dupa aceea ne depasea si tot asa, 320 este alta mancare de peste nu se compara , precizez ca 318 is este in toate mintile...eu am un 318 m40 si ma pierde pe drum...:) desi am facut un logan 1.4 mpi cu toba sport:))
Link to comment
Share on other sites

@calinbmw2000 Exact asta am vrut sa spun. La modul serios si 100% de acord cu ce ai spus in toate privintele si aspectele. Vezi ca nu e asa greu sa ne intelegem ? :lol:

 

Si inca o chestie. Sunt sigur ca motorul de 2 litri ar fi putut depasi 200 de cai. S14b20 are 195 de cai fiind ceva mai vechi. In mod cert in '95 BMW ar fi putut scoate din 2 litri 220 de cai...

 

Mi-a placut textul tau... cu " inginerii de la bmw bla bla... " parca era textul unui documentar pe "@descopery " cu uzinele bmw :lol: . Asha ... cu iz de legenda, mister, alea alea... :)

 

Te salut :)

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Daca aveai 318is, iti zic eu ca nu mai laudai 320i-ul.

te astept prin centru cu un 318 is , au mai fost cativa viteji . Bafta man.

Ai inteles gresit.

Nu am zis ca is e mai bun sau mai tare ca 320.

Ambele au avantajele si dezavantajele lor, putere aproape egala, consum mic, taxe mici, sau putere mare, cuplu mai mare, taxe mai mari.

Si depinde, daca 320-ul e in stare proasta normal ca un is in toate mintile il va face. (nu ma refer la masina ta, care oricum e superba, si probabil in mintile ei). Sau daca is-ul e in stare proasta, nu va avea nici o sansa in fata 320-ului.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.