Jump to content

mic pacait dupa ce opresc


Alex B

Recommended Posts

Salut,

 

De o luna sunt fericitul proprietar al unui 320i E90 din 2005. Am atasat si cateva poze cu B. (asa o cheama, ca vreau sa fie o ea). Am adus-o din Stuttgart, de la ahg (reprezentata/dealer bmw autorizat, Premium Selection), cu 72.000 km la bord. Nu e foarte dotata(xenon, clima, pdc, trapa, scaune incalzite, jante aliaj, volan piele), dar e ce mi-am dorit (poate volanul l-as schimba, pe unul de M).

Benzina pentru ca mi-a placut mai mult cum se simte si aude decat diselul. Recunosc ca 320d-ul e mai puternic si se vede diferenta, dar in final conteaza ce ii place fiecaruia. Decizia finala a fost intre ea si un 320d cu 122k km, cu navi si scaune de piele in plus, la acelasi pret, dar am ales-o pe asta pt ca avea mai putini km, era de la dealer oficial si chiar mi-a placut motoru pe benzina. Prima data am testat 2 disele, apoi masina asta si m-a facut sa zambesc. No comment. Am mai vazut cateva dar m-am intors la ea.

 

Ok, intrebarile mele, de necunoscator:

1. Dupa ce parchez frumos masina, se aude un pacait mic la suspensie spate/teava de esapament prin zona aia. Foarte usor, trebuie sa fie liniste totala ca sa il auzi cand stai pe langa masina. La intervale din ce in ce mai mari pana cand se opreste dupa vreo ora. E normal?

2. Apoi tot la suspensia spate, scartie un pic cand masina sta pe loc si cineva se misca in scaun ca un copil neastaparat, sau cand apas cu putere pe portbagaj.

3. Apropo de volan M, upgrade de la volan normal non-sport, fara comenzi, la reprezentanta mi-au spus ca ar costa asa:

"volan 1917.61 + airbag 2548.98 + ornament volan 356.26 + inel coloana volan ( cu maneta semnaliz. s.a.) 1627.27 + butoane volan 375.55

Manopera pentru upgrade ( necesara resoftare ) este de ~ 1500 ( functie de seria de sasiu a masinii )"

Eu stiam ca imi trebuie doar volanu+airbag+butoane. Fara nevoia de resoftare sau inel coloana si ma asteptam sa fie undeva la 1000 de euro. Poate il schimbam eu, cu atatea DIY bune pe tema asta. Voi ce stiti?

4. Cei din Iasi, ce service recomandati pt revizii?

 

In rest, imi e foarte mila de ea pe drumurile din municipiul Iasi. Mai bine imi luam golan si nu mai simteam nimic (la sufletel) cand treceam peste liniile de tramvai (se simt mai tare din cauza jentilor de aliaj sau imi e mie prea mila?) sau luam o bordura (prima azi :), cu roata spate dreapta) , dar ar fi insemnat sa imi calc pe inima.

post-25742-1255979327_thumb.jpg

post-25742-1255979336_thumb.jpg

post-25742-1255979344_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ms ms :)

 

Apropo de frana de mana: opresc in panta, sunt cu piciorul pe frana, opresc motoru, trag frana de mana, o las in viteza, dau drumu la ambreiaj, apoi la frana de picior. Mi se pare ca se duce un pic in spate. Chiar si fara sa o las in viteza, se duce un pic in spate si se opreste, deci frana de mana pare sa tina, doar ca nu prinde imediat. E normal?

Link to comment
Share on other sites

Este normal deoarece frana de stationare este realizata prin intermediul unui tambur situat in ansamblul discului spate. Franele cu tambur prezinta asa-numitul "efect servo"(nu are legatura cu sistemul de servo-frana) prin care se amplifica forta de actionare, iar sistemul are o mica deplasarea pana la atingerea fortei necesare
Link to comment
Share on other sites

@alex_bmw e90_wly Nu, e de 150cp (e model 2005)

 

sti ce as face eu la spatele masinii???:)...<asta ca o modificare rapida si fara costuri>

o guta rezistenta si as desface inscriptionarea dupa portbagaj.nu ramane absolut nici o urma si da mult mai bine.cred ca asa ar trebui sa fie toate bmw-urile.

Link to comment
Share on other sites

o guta rezistenta

Ce e aia? :)

La inscriptionare, si eu ma gandeam sa o dau jos. Si sa ii pun coada de rechin, la modelele cu navigatie chiar are rol, imi place cum arata. Insa coada aia de rechin a inceput sa apara si pe dacii, asa ca ar insemna sa devin un pic cocalar cu modificarea asta.

Alte modificari: capota noua, de model 2008, arata super misto; spatele imi place mai mult pe modelele pre-facelift. Dar nici o struto-camila nu vreau.

O las asa momentan, e frumoasa :X

Link to comment
Share on other sites

Ce e aia? :)

 

pai....undita are o ata care este pe post de guta,nu manelistul ala cu mustacioara.ata de la undita;)

 

La inscriptionare, si eu ma gandeam sa o dau jos.

si guta te ajuta sa o bagi intre tabla masinii si inscriptionari sa se taie banda adeziva cu care sunt lipite fara sa se zgarie vopseaua

Si sa ii pun coada de rechin, la modelele cu navigatie chiar are rol, imi place cum arata. Insa coada aia de rechin a inceput sa apara si pe dacii, asa ca ar insemna sa devin un pic cocalar cu modificarea asta.

 

e bine ca ai renuntat la idee.daca gasesti una oroginala e bina dar nu chinezaraie.

 

asta e parerea mea.

 

Alte modificari: capota noua, de model 2008, arata super misto; spatele imi place mai mult pe modelele pre-facelift. Dar nici o struto-camila nu vreau.

O las asa momentan, e frumoasa :X

 

sa o stapanesti sanatos

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.