Jump to content

Regulator Relanti


Bogdan-P

Recommended Posts

Salut,

De cateva zile(cum a scazut putin temperatura) am o problema cu turatia la relanti dimineata, porneste imediat, urca turatia undeva la 950 iar apoi treptat scade la 830 cand se incalzeste motorul, pe parcurs cand a ajuns in jur de 920 scade brusc la 850, sta 2-3 secunde acolo, urca iar la 920 sta cateva secunde acolo si repeta totul de 2-3 ori pana cand se stabilizeaza la 850. Am citit ca la benzine exista valva ICV, la diesel aveti idee daca exista ceva asemanator si pe unde ar fi pozitionat sau cine controleaza relantiul cand este motorul rece? Legat de tester nu are nici o eroare.

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit , am avut doua 318 d pana acuma, unu de 1951 cmc si actualul common rail si amnadoua dimineata imi fluctua relantiul pana se incalzea.

 

Totusi cred ca este o problema undeva, mai ales ca este destul de deranjant si ce mi se pare cel mai ciudat este ca nu face imediat dupa pornire ci cand se incalzeste putin motorul si ajunge undeva pe la 920-930 rpm.

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit , am avut doua 318 d pana acuma, unu de 1951 cmc si actualul common rail si amnadoua dimineata imi fluctua relantiul pana se incalzea.

 

320d e90 nu face asa.cum sa stea linitit?:lol:

nu e normal la nici o masina sa fluctueze relantiul.scade in timp ce se incalzeste dar nu scade-creste si tot asa.

valva vacuum sau EGR ceva de genul.merge curatata.eu m-am dus sa mi-o schimbe la mhs-bmw si era ea 220 de lei si mi-a luat manopera 300 :)(.

cineva care se priceope ti-o curata.poate e de la ea

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit , am avut doua 318 d pana acuma, unu de 1951 cmc si actualul common rail si amnadoua dimineata imi fluctua relantiul pana se incalzea.

 

320d e90 nu face asa.cum sa stea linitit?:lol:

nu e normal la nici o masina sa fluctueze relantiul.scade in timp ce se incalzeste dar nu scade-creste si tot asa.

valva vacuum sau EGR ceva de genul.merge curatata.eu m-am dus sa mi-o schimbe la mhs-bmw si era ea 220 de lei si mi-a luat manopera 300 :)(.

cineva care se priceope ti-o curata.poate e de la ea

 

EGR curatat luna, mi-e teama sa nu fie de la injectoare sau pompa (cand am luat masina avea eroare la injectorul de comanda, s-a sters si nu a mai aparut de atunci) cu toate ca nu da semne ca ar fi uzate, trage ok, nu scoate fum, nu tremura.... doar cand opresc motorul zdruncina putin mai tare, dar aici poate sa fie un tampon.

Link to comment
Share on other sites

Ma eu dupa ce pornesc masina dimineata imi fluctueaza de vreo 3-4 ori acul de la turometru si se opreste in jur de 950 apoi scade usor cum se incalzeste masina.

Asa mi a facut si cea de 1951 si asta de 1995.

Si la prietenii mei cu 318 d cand o pornesc le fluctueaza acul 3,4 sec dupa care ramane fixat in jur de 950-1000.

Nu vad care ar fi problema.

Acuma sa nu mi spuneti ca toti prietenii mei si inclusiv eu avem probleme la ele ca ar fi coincidenta prea mare.

Hai aveam probleme 1,2 dar asta inseamna ca toate sunt stricate

Si la service a zis ca e ok la prima pornire primele sec pana se stabilizeaza relantiul.

In fine poate stiti voi mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Ma eu dupa ce pornesc masina dimineata imi fluctueaza de vreo 3-4 ori acul de la turometru si se opreste in jur de 950 apoi scade usor cum se incalzeste masina.

Asa mi a facut si cea de 1951 si asta de 1995.

Si la prietenii mei cu 318 d cand o pornesc le fluctueaza acul 3,4 sec dupa care ramane fixat in jur de 950-1000.

Nu vad care ar fi problema.

Acuma sa nu mi spuneti ca toti prietenii mei si inclusiv eu avem probleme la ele ca ar fi coincidenta prea mare.

Hai aveam probleme 1,2 dar asta inseamna ca toate sunt stricate

Si la service a zis ca e ok la prima pornire primele sec pana se stabilizeaza relantiul.

In fine poate stiti voi mai bine.

 

Eu nu am zis primele secunde, dureaza mai mult plus ca in timp ce turatia scade sau creste se schimba si mersul motorului, initial asa mi-am dat seama ca este ce in neregula, eram langa ea si ba era motoul mai turat ba scadea turatia.

 

Ma eu dupa ce pornesc masina dimineata imi fluctueaza de vreo 3-4 ori acul de la turometru si se opreste in jur de 950 apoi scade usor cum se incalzeste masina.

Asa mi a facut si cea de 1951 si asta de 1995.

Si la prietenii mei cu 318 d cand o pornesc le fluctueaza acul 3,4 sec dupa care ramane fixat in jur de 950-1000.

Nu vad care ar fi problema.

Acuma sa nu mi spuneti ca toti prietenii mei si inclusiv eu avem probleme la ele ca ar fi coincidenta prea mare.

Hai aveam probleme 1,2 dar asta inseamna ca toate sunt stricate

Si la service a zis ca e ok la prima pornire primele sec pana se stabilizeaza relantiul.

In fine poate stiti voi mai bine.

 

apropo, mai stii turatie aveai la relanti cu motorul cald la cea de 1951?

la mine variaza intre 828 si 830.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.