Jump to content

is-ul 1,8


teolyd

Recommended Posts

fiecare motor are farmecul si secretele lui insa mie 1,8 is imi pare mult mai misterios fata de restul....si as vrea sa stiu mai multe despre el...

deci .., detinatori de 1,8 is astept laude ,critici si explicatii care noua cei incepatori pasionati pt bmw ne sant un continuu nister... :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu nu cred ca are nici un secret motorul acesta ,este un motor in 4 cilindri cu 16 supape din care s-au scos 140cp...Atata ,tot aud ca are bielete forjate si mai stiu ce ,nu stiu ce sunt alea bielete forjate si nici nu ma intereseaza atata timp cat au fost denumite asa de anumiti ''mecanici de cartier ''.Intr-un timp zicea cineva ca 318is are turbo din fabrica ,asa ia spus un mecanic :)
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca are nici un secret motorul acesta ,este un motor in 4 cilindri cu 16 supape din care s-au scos 140cp...Atata ,tot aud ca are bielete forjate si mai stiu ce ,nu stiu ce sunt alea bielete forjate si nici nu ma intereseaza atata timp cat au fost denumite asa de anumiti ''mecanici de cartier ''.Intr-un timp zicea cineva ca 318is are turbo din fabrica ,asa ia spus un mecanic :lol:

 

sant curios ce ce argumente au cei mari...da la voi ma refer!! :)

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca e un motor mai mult decat fiabil iar la performante il cam bate pe un 2000 in 6 cilindrii...daca e bine intretinut si in mintile lui bineinteles. Are cuplul mai sus la peste 4000 dar fuge binisor pentru puterea care o are. Impreuna cu 325 sunt cele mai reusite motoare de pisica. Parerea mea.
Link to comment
Share on other sites

in primul rand sunt BIELE forjate si nu sunt numite de mecanici de cartier, asa le spune la piesele alea

 

nu e vorba de biele ....ci de faptul ca e o diferenta foarte mare de cai putere intre 1,8 si 1,8is...este uimitor :)

referitor la ce am intrebat mai sus...1,8is indiferent de an iese e 2...e adevarat sau..superstitii :)

 

De ce iti place 1,8is -ul ? :)

asta incercam sa va spun si eu :lol: ...nu-mi pot da seama :D

poate ma faceti voi sa inteleg ce are in plus... :lol:

Edited by teolyd
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca e un motor mai mult decat fiabil iar la performante il cam bate pe un 2000 in 6 cilindrii...daca e bine intretinut si in mintile lui bineinteles. Are cuplul mai sus la peste 4000 dar fuge binisor pentru puterea care o are. Impreuna cu 325 sunt cele mai reusite motoare de pisica. Parerea mea.

 

 

Nu stiu cat de mult bate 2.0 , insa daca se ia in calcul diferenta de consum , se merita mai mult un 1.8is !

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca e un motor mai mult decat fiabil iar la performante il cam bate pe un 2000 in 6 cilindrii...daca e bine intretinut si in mintile lui bineinteles. Are cuplul mai sus la peste 4000 dar fuge binisor pentru puterea care o are. Impreuna cu 325 sunt cele mai reusite motoare de pisica. Parerea mea.

 

 

Nu stiu cat de mult bate 2.0 , insa daca se ia in calcul diferenta de consum , se merita mai mult un 1.8is !

 

Nu bate 320i,nici in vise,am un prieten cu m44(1.9 16v) trage super bine , da nu se pune cu un m52 2.0!

Link to comment
Share on other sites

E discutabil...oricum puterile sunt apropiate si 1.8is e mai usor...dar mai bine hai sa nu o luam in discutii contradictorii ca nu are sens si mai suntem si off.

 

Cat de spre euro 2 ce sa zic se poate dar am auzit multe cazuri in care cele vechi nu ies decat euro 1 sau non-euro...

Link to comment
Share on other sites

De ce iti place 1,8is -ul ? :)

 

probabil au senzatia ca e M3 :lol: 140 cai ..wow

 

 

Si eu sunt de acord ca impreuna cu motorul de pe 2,5 e cel mai reusit motor de pe E36 exceptand M-ul .

318is chiar are legatura cu M-ul chiar daca vor unii sa accepte chiar daca nu.

Este oarecum motorul de urs M dar nu chiar atat de fortzat.

Are doua axe cu came, evacuari pt fiecare cilindru, 4 supape pe cilindru, caracteristice M-ului.

Sa nu uitam ca motorul de 2 litri de pe E30 320is este M ( M ). Are motorul S14b20 si este facut pt italia.

Puteti cauta aici

http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber/

 

sau aici :

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=94985

 

Cu admisie-evacuare modificate impreuna cu o electronica mai noua sunt sigur ca motorul de pe 318is poate ajunge in 170-180 de cai.

cam asta au in comun motoroarele de pe 318is si m-urile

 

Acum ai invatzat ceva si poate nu-ti mai vine " a râde "... he he he ... be he he.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

in primul rand sunt BIELE forjate si nu sunt numite de mecanici de cartier, asa le spune la piesele alea

 

Asai cum zici tu BIELE ,am mai adaugat eu 2 litere din greseala . :)

Piesele forjate nu dau putere motorului :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.