Jump to content

is-ul 1,8


teolyd

Recommended Posts

Buna :)

@Csabesszscs daca scoti toba intermediara o sa sune atat de tare de nu stai langa ea... te zapaceste de cap. Scoate-i doar catalizatorul dar pastreaza-l ca poate sa-ti prinda bine la ITP...

 

E vrajeala faza cu rateurile in toba finala...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Buna :)

@Csabesszscs daca scoti toba intermediara o sa sune atat de tare de nu stai langa ea... te zapaceste de cap. Scoate-i doar catalizatorul dar pastreaza-l ca poate sa-ti prinda bine la ITP...

 

E vrajeala faza cu rateurile in toba finala...

Mersii mult de raspuns. Cred ca asa o sa fac. Scot doar catalizatorul. Mi-a venit deja tobaa :lol: arata binee... maine cred ca il pun. ( in paranteza, am luat si modul din ala cu telecomanda tip diamant, de la bmw, si azi o sa am cu ce sa ma distrez pana cand imi dau seama cum trebe montata)

Link to comment
Share on other sites

Am tot citit despre 318is si am ajuns la o concluzie:motorul in sine e reusit,dar ca sa traga atunci cand ai nevoie trebuie intretinut.Am un prieten care are un 318is si am dat liniuta cu el si l-am facut...bestia lui e 318is din 93 140CP si a mea e 316i din 95 102 CP .Eu aveam 4 grasi pe bancheta din spate si el avea 2 indragostiti.Un lucru am observat...are demaraj mai bun ca si a mea insa nu e intretinuta masina...
Link to comment
Share on other sites

motorul in sine e reusit,dar ca sa traga atunci cand ai nevoie trebuie intretinut.

 

Asta e valabil pentru orice motor!

Are dreptate Cristimm!!! Asta si daca ar avea un motor de 2,5 dar in stare jalnica, poate o puteai depasi. Orice motor necesita macar un pic de atentie. ( si la "atentie" nu ma refer la spagaa... :lol: ) macar masinile noastre nu iau spaga in Ro. :) asa caaa... mai trebe schimbat sau curatat din cand in cand filtrul de aer, verificat ulei, bujii, etcc... stiti voi.

Link to comment
Share on other sites

E vrajeala faza cu rateurile in toba finala...

IS-ul meu dadea rateuri in toba finala la decelerare cand am cumparat-o(La 5000 de ture luam piciorul dupa acceleratie).Avea filtru sport conic, in locul catalizatorului era sudata o teava de diametrul serpilor, si finala era remus sport cu doua iesiri. Am montat catalizator de IS si fi toba finala de 320 normala (am taiat teava ca sa montez toba intermediara) si nu mai dadea rateuri s-a redus consumul cu aprox 1l la suta la aceleasi conditii de mers.Nu stiu daca rateurile erau cauzate de lipsa catalizatorului dar alceva nu am schimbat (sonda lamda nu am schimbat-o).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.