Jump to content

Recommended Posts

Daca opresti motorul si-l repornesti...tot asa face? Si simti ca atunci cand apesi pe acceleratie nu se tureaza? De obicei, asta e simptom de debitmetru intepenit sau cu contactele murdare :blink:...sau , mai rau, poate-ti trage aer fals pe la burduful de dupa debitmetru :)
Link to comment
Share on other sites

Du-te la un service.Sunt prea multe necunoscute.Poate fi de la bujii,injectoare,debitmetru,senzor pornire,pompa de benzina,filtrul de benzina,regulator de relanti,.......

91829[/snapback]

Ce service imi recomanzi?

Link to comment
Share on other sites

Daca ai bani eu iti recomand Automobile Bavaria sunt profesionisti si ei cunosc toate cazurile posibile.E drept ca iti vor cere destul de mult cash dar eu acolo imi rezolv toate problemele..desii nu prea intalnesc

91842[/snapback]

 

Cum se face tarifarea,la ora de lucru? Cat costa un diagnostic ?

Link to comment
Share on other sites

Unde stau eu in Tg Mures un diagnostic e 250.000.Manopera se ia pe ora.Ultima data cand am fost la ei mi-am schimbat bara din fata din cauza unui mic incident :blink: si m-au luat 400.000 pe o ora de lucru (asta fiind manopera).La tine poate sa fie mai multe probleme si pretul va creste cu cat vei avea nevoie de mai multe piese.

In reprezentanta stii ca fac lucru si ai si garantie.Dar domnia si prostia se plateste

Link to comment
Share on other sites

Ce service imi recomanzi?

91836[/snapback]

 

 

Nu pot sa iti recomand nici un service deoarece nu locuiesc in tara.

 

Pana sa te duci la service nu ar fi rau sa verifici bujiile,sa schimbi filtrul de benzina si poate sa cureti injectoarele.

 

M40 este un motor relativ simplu,deci ai mari sanse sa rezolvi problema fara sa dai multi bani prin service-uri.

 

Ideal ar fi sa o duci la un service BMW ,dar un tester banuiesc ca poti sa gasesti si prin alte parti. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa iti recomand nici un service deoarece nu locuiesc in tara.

 

Pana sa te duci la service nu ar fi rau sa verifici bujiile,sa schimbi filtrul de benzina si poate sa cureti injectoarele.

 

M40 este un motor relativ simplu,deci ai mari sanse sa rezolvi problema fara sa dai multi bani prin service-uri.

 

Ideal ar fi sa o duci la un service BMW ,dar un tester banuiesc ca poti sa gasesti si prin alte parti. :blink:

91950[/snapback]

 

Fisele si bujiile sunt schimbate recent,dar am observat ca la benzina LukOil(fara plumb95) nu prea face figuri,probabil ca face probleme cand benzina are multa apa,banuiesc ca este foarte sensibila la cifra octanica a benzinei(scazuta),pt.ca merge super bine cu benzina 98.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.