Jump to content

Calorifer interior


adi1987

Recommended Posts

Deci sunt 100% convins ca am caloriferul din interior infundat! pe furtunul din tur baga cu presiune pompa de apa! pe retur abia iese apa calda! cum fac sa il curat, fara sa il demontez, ceva solutii? am mai auzit si de otet, de presiune cu wapul! etc. help pls :) :lol: :lol:
Link to comment
Share on other sites

Deci sunt 100% convins ca am caloriferul din interior infundat! pe furtunul din tur baga cu presiune pompa de apa! pe retur abia iese apa calda! cum fac sa il curat, fara sa il demontez, ceva solutii? am mai auzit si de otet, de presiune cu wapul! etc. help pls :) :lol: :lol:

 

am auzit de o chestie ca iti curata cu kompressorul..stiu ca e ceva sub masina si pe acolo se face toata chestia asta...asa am auzit si eu.multa bafta

Link to comment
Share on other sites

Deci sunt 100% convins ca am caloriferul din interior infundat! pe furtunul din tur baga cu presiune pompa de apa! pe retur abia iese apa calda! cum fac sa il curat, fara sa il demontez, ceva solutii? am mai auzit si de otet, de presiune cu wapul! etc. help pls :) :lol: :lol:

nu-l sufla cu compresorul! se poate sparge!

scufunda-l in ceva decapant...white spirt sau decarbusolv

Link to comment
Share on other sites

Mai bine faci intai o aerisire.

Caloriferul ala nu se infunda asa usor.

cred ca caloriferele de incalzire se pot infunda foarte usor (parerea mea) lamelele sunt cu mult mai stramte de cat la radiatorul de racire, deci exista o mare posibilitate pentru depuneri in timp, depuneri care pana la urma obtureaza calea apei. otetul intradevar "dizolva" anumite materiale. de ex. coaja de ou o inmoaie. fiind tehnician dentar o data am curatat un bol pe peretii caruia era o depunere groasa de gips vechi. am turnat otet in bol si l-am lasta 12 ore. gipsul tare cu depuneri vechi s-a dizolvat. cred ca e valabil si la depuneri de calcar, rugina...

poti sa incerci sa umplii cu otet caloriferul si sa-l lasi asa 24h dupa care so clatesti bine de cateva ori, ca de nu pute ca dracu' :)

eu zic sa nu bagi presiune , gen aer comprimat de la compresor sau jet de apa cu presiune. se poate crapa ceva. incearca cu otet. vezi prima data daca chiar e aerisit sistemul. bafta

Edited by Kiss Zsolt
Link to comment
Share on other sites

scufunda-l in ceva decapant...white spirt sau decarbusolv

 

De ce "decapant" cand acolo sunt depuneri calcaroase? Si ce ai recomandat tu nu sunt decapante...sunt agenti de degresare daca vrei sa accepti asta...

Corect este decolmatant si poate sa insemne fosfat trisodic...Un gen de "Domestos" (la figurat)...dar mai bine nu....

Daca este colmatat, solutia este cea radicala...inlocuirea.

Link to comment
Share on other sites

cred ca caloriferele de incalzire se pot infunda foarte usor (parerea mea) lamelele sunt cu mult mai stramte de cat la radiatorul de racire,

Despre ce lamele vorbesti?

scuze...nu am explicat bine. asa stiu eu ca in calorifer sunt niste cai destul de stramte pe unde circula apa. aprox. 2mm in circumferinta ??? poate gresesc. de obicei alea se infunda de la depuneri. daca sunt depuneri calcaroase merita incercat cu otet. sigur dizolva piatra. scuzele mele inca o data.

Edited by Kiss Zsolt
Link to comment
Share on other sites

scuze...nu am explicat bine. asa stiu eu ca in calorifer sunt niste cai destul de stramte pe unde circula apa. aprox. 2mm in circumferinta ??? poate gresesc. de obicei alea se infunda de la depuneri. daca sunt depuneri calcaroase merita incercat cu otet. sigur dizolva piatra. scuzele mele inca o data.

 

Da Zoli, ai dreptate dar acel calorifer e destul de dificil de decolmatat....

ontopic: Ar fi posibil ca "robinetul" de acces al lichidului sa fie blocat cumva?...Intreb si eu ca merita sa afli ceva nou...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Da Zoli, ai dreptate dar acel calorifer e destul de dificil de decolmatat....

ontopic: Ar fi posibil ca "robinetul" de acces al lichidului sa fie blocat cumva?...Intreb si eu ca merita sa afli ceva nou...

 

pana si la E46 se blocheaza valva de la depuneri si nu mai cupleaza cald rece , Probabil pe la E36 e piatra de mult avand in vedere ca multi pun apa sau nu mai schimba lichidul de racire ,doar cand fierbe poate :)

Link to comment
Share on other sites

Diametrul tevilor este destul de mare ca sa nu se infunde asa de usor.

Piatra nu se poate depune decat daca a mers fara antigel, doar cu apa chioara.

Coroborand cu un topic anterior al initiatorului este destul de putin probabil sa fie caloriferul infundat. Probabil ca nu este aerisit bine si de accea i se pare ca nu circula apa prin calorifer.

Link to comment
Share on other sites

Diametrul tevilor este destul de mare ca sa nu se infunde asa de usor.

Piatra nu se poate pune decat daca ai mers fara antigel, doar cu apa chioara.

Coroborand cu un topic anterior al initiatorului este destul de putin probabil sa fie caloriferul infundat. Probabil ca nu este aerisit bine si de accea i se pare ca nu circula apa prin calorifer.

ok. pai prima data sa incerce sa aeriseasca, iar daca nu da rezultate sa treaca la pasul urmator cu curatarea, iar daca nici asa nu merge urmeaza inevitabilul pas 3. schimbarea caloriferului. am avut un fiat punto nu demult si avea caloriferul infundat. inainte sa o cumpar sitemul de racire era plina cu apa. am schimbat in antigel dar degeaba. raul s-a produs. s-a infundat rau de tot. pana la urma am schimbat-o cu una noua. ce sa va zic...era plin de mal, de parca a stat caloriferul intr-un lac.

Edited by Kiss Zsolt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.