Jump to content

Descaracare baterie


Recommended Posts

sunt de aceasi parere cu "aditzzaa".nici mie nu mi-a depistat-o prin masurarea consumului.am depistat-o singur fara sa vreau.

 

incearca sa te incui in masina fara sa lasi nimic pornit dar asteapta o vreme...un 20-30min si poate vei auzi pornindu-se ventilatorul.la mine pornea destul de repede 2-5 min dar asta cred ca nu e o regula, pt ca la inceput descarca bateria doar daca nu circulam cu masina 2-3zile pe urma cam la 12 ore si in ultima faza dinainte de a o schimba, in cateva ore(poate s-a slabit si bateria cu timpul,dar poate conteaza si cat de des determina piesa cu tepi sa porneasca ventilatorul)

 

incercarea moarte n-are!

daca te incui in masina incepe alarma .. ca are senzor interior de miscare :) (cred ca toti au)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
am descoperit problema....am luat singurel un aparat de masura....si am repetat pasii pe care i-am vazut la reprezentanta.....cu scosul sigurantelor....

problema se afla in panoul de comanda al climei...exita un ventilator micut acolo...care se invartea de nebun....

 

ma duc azi la un electronist sa vedem cum se poate rezolva.....

sall.am simeu aceeasi problema,se invarte acolo un ventilator de nebun si nu se mai opreste,am stat in masina 40 de minute si el tot mai mergea fara contact pus si cu usile inchise

Link to comment
Share on other sites

S-a discutat de nenumarate ori. Asa functioneaza acel ventilator din panoul de la clima, este by design. Nu de la el se descarca bateria, consumul sau este extrem de mic!

 

Mai aruncati o privire pe forum si veti gasi si explicatia.

Link to comment
Share on other sites

Ai cutie automata? Daca da, verifica ledul de la P care se stinge mai tarziu,daca chiar se stinge ( dupa vreo 15 min ).Daca nu eu am avut aceasi problema si am scos mufele care alimenteaza circuitul ala de la plasticul pe care scrie P,R,N,D si nu mai se decarca bateria.
Link to comment
Share on other sites

am descoperit problema....am luat singurel un aparat de masura....si am repetat pasii pe care i-am vazut la reprezentanta.....cu scosul sigurantelor....

problema se afla in panoul de comanda al climei...exita un ventilator micut acolo...care se invartea de nebun....

 

ma duc azi la un electronist sa vedem cum se poate rezolva.....

 

 

Problema nu este de acolo, mai mult ca sigur.E39-le trebuie sa aiba maxim 40mA dupa aprox 16 minute.

Oricum, tot ce este peste 50mA nu este in regula.

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceasi problema cu descarcarea bateriei si vorbesc din proprie experienta .Circuitul acela consuma destul de mult chiar daca doar ledul parea ca functioneaza.Am probat cu un aparat de masura si dupa ce am scos mufele nu mai aveam nici un consum binenteles dupa circa 5 min cam tot sistemul intra in stand by.Asa va rog numai va dati cu parerea aiurea.
Link to comment
Share on other sites

Aici e un forum, fiecare isi spune parerea. Unele pareri sunt mai avizate, altele nu.

Chiar daca parerea ta nu este deloc avizata, mai mult chiar este o aberatie, totusi nu ti-a zis nimeni sa stai in banca ta si sa nu-ti mai dai cu parerea daca habar n-ai despre ce vorbesti. Ti s-a explicat elegant ca te inseli. Asa ca nu e cazul sa faci tocmai tu recomandari!

Link to comment
Share on other sites

Aici e un forum, fiecare isi spune parerea. Unele pareri sunt mai avizate, altele nu.

Chiar daca parerea ta nu este deloc avizata, mai mult chiar este o aberatie, totusi nu ti-a zis nimeni sa stai in banca ta si sa nu-ti mai dai cu parerea daca habar n-ai despre ce vorbesti. Ti s-a explicat elegant ca te inseli. Asa ca nu e cazul sa faci tocmai tu recomandari!

Eu incerc sa-l ajut pe cel care a initiat aceasta discutie nu sa fac pe desteptul ca tine.Eu am avut acesta problema si de aceea vorbesc .Nu stiu de unde sustii tu ca asta este o aberatie ,doar fiinca esti moderator !Ti se pare ca e cazul sa faci catalogari cu referire la cine sa faca sau nu recomandari ?

Edited by boris
Link to comment
Share on other sites

am un prieten care tot din cauza alarmei(la care i-a scos sonorul dar i se mai aprindeau avariile)...care ii pornea si daca suna un telefon langa masina,trebuia sa schimbe bateria an de an.pana s-a enervat si a renuntat la alarma.eu zic ca o sa te tina mai mult de un an daca circuli cu masina aproape zilnic,dar iarna ai putea avea probleme mai des.eu am avut o baterie inca in garantie,care la frig se descarca complet nu conta ca ii iau borna jos de pe masina sau nu,pana dimineata era varza,dar daca o duceam in casa a doua zi porneam masina lejer

 

 

La mine era si mai rau, pornea panarama si daca se gandea cineva sa dea un telefon langa masina. Bateria, noua, care ma lasa cand mi-era lumea mai draga...pana de curand, cand am scos cutia (goarna) aia de la alarma de tot si.... GATA. Verificati sa nu fie de acolo.

Link to comment
Share on other sites

Eu incerc sa-l ajut pe cel care a initiat aceasta discutie nu sa fac pe desteptul ca tine.Eu am avut acesta problema si de aceea vorbesc .Nu stiu de unde sustii tu ca asta este o aberatie ,doar fiinca esti moderator !Ti se pare ca e cazul sa faci catalogari cu referire la cine sa faca sau nu recomandari ?

In primul rand sistemul trece in sleep mode dupa 16 minute, nu dupa 5 cum ai zis tu. Deci masuratorile facute la 5 minute sunt inutile si irelevante.

Becul acela de la schimbator este proiectat sa se stinga mai tarziu. Chiar daca nu s-ar stinge niciodata, consumul lui este extrem de mic raportat la capacitatatea bateriei.

 

De aceea am zis ca tu nu esti tu nici pe departe indreptatit sa spui ceva de genul :

[...]Asa va rog numai va dati cu parerea aiurea.

Apropo de facut pe desteptul, nu ar strica sa inveti ca "numai" nu este totuna cu "nu mai", in consecinta sfatul tau "Asa va rog numai va dati cu parerea aiurea" nu are nicio noima :).

 

Nu este simplu sa se determine cauza consumului marit. Cel mai probabil este vorba de un modul care nu trece sleep mode cand primeste comanda. Sau mai poate fi vorba de montarea incorecta a unor echipamente pe masina, cum ar fi un sistem audio sau o alarma. Pentru remedierea problemei trebuie deconectat pe rand fiecare consumator pana la identificarea celui cu probleme.

Link to comment
Share on other sites

Prin urmare, ar trebui mers la un electrician auto.

 

Sau:

 

- scoĂži o bornĂŁ Âşi conectezi ampermetrul ĂŽntre o bornĂŁ scoasĂŁ si baterie.

- dupa cele 16 minute, dacã existã un consum destul de mare care apare pe ampermetru, scoÞi câte o singuranÞã ca sã-Þi dai seama cam unde ar fi problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Nu am navi, iar telefonul era inchis. Portbagajul in schimb era deschis, acum imi dau seama, dar era in mijlocul zilei si pe loc nu am realizat. Nu a lasat mult aparatul (probabil asa avea indicatii) si am ceva consumatori (mai ales aftermarket-uri la care montajul e cu semnul intrebarii): alarma + senzor perimetru, amplif, etc.

 

Cu acel consum, 0.60, cam care era viata unei baterii? La mine s a preconizat ca undeva la 6 luni e gata.

 

cand mai masoara consumul vreun electrofreak de-asta, spune-i sa-ti inchida masina din cheie, inclusiv capota portbagaj, dar sa nu uite sa-si scoata multimetrul afara si sa lase firele conectate.

Pana nu ai inchis masina de tot pot sa apara consumatori, gen bec portbagaj...

Link to comment
Share on other sites

cand mai masoara consumul vreun electrofreak de-asta, spune-i sa-ti inchida masina din cheie, inclusiv capota portbagaj, dar sa nu uite sa-si scoata multimetrul afara si sa lase firele conectate.

Pana nu ai inchis masina de tot pot sa apara consumatori, gen bec portbagaj...

 

Adica sa inchida portbagajul peste fire? :)

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

cand mai masoara consumul vreun electrofreak de-asta, spune-i sa-ti inchida masina din cheie, inclusiv capota portbagaj, dar sa nu uite sa-si scoata multimetrul afara si sa lase firele conectate.

Pana nu ai inchis masina de tot pot sa apara consumatori, gen bec portbagaj...

 

Adica sa inchida portbagajul peste fire? :)

 

Ectzact

 

asta daca nu cumva, in loc de cheder are lama de cutit...stii, lampa din portbagaj consuma curent

Link to comment
Share on other sites

asta daca nu cumva, in loc de cheder are lama de cutit...stii, lampa din portbagaj consuma curent

 

 

Da, lampa din portbagaj a fost ceva revolutionar cand a aparut prima oara.

Eu ma gandeam ca este mai usor sa simulezi portbagajul ca fiind inchis prin simpla inchidere din yala.Portbagajul ramane deschis, yala este inchisa, lumina se stinge si este mai usor de lucrat.Oricum, nu este rea nici varianta ta. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 2 years later...

ai rezolvat problema cu descarcatul bateriei ?

nu am rezolvat-o nici in ziua de azi...toti si-au dat cu parerea..toti se pricep...toti au reparat (si cand spun astea ma refer la mecanici)....doar la mine nu au reusit...cei de la TRADO MOTORS voiau sa le las masina in service, sa o desfaca toata, ca ar fi un scurt pe instalatie......ceea ce am descoperit singur: daca scot siguranta de la clima nu se descarca..asa ca, avand in vedere ca se apropie sezonul rece, ma pregatesc de scos/pus siguranta.

acum...probabil ca toti veti spune: "e piesa cu tepi", iar eu va voi raspunde: "m-am plicitisit de cate ori am schimbat-o" (doar nu sunt chiar atat de ghinionist incat sa fie defecte toate _chiar daca sunt noi, din magazine!?!?!?!?!?)

Link to comment
Share on other sites

Prin urmare, ar trebui mers la un electrician auto.

 

Sau:

 

- scoĂži o bornĂŁ Âşi conectezi ampermetrul ĂŽntre o bornĂŁ scoasĂŁ si baterie.

 

Spune-mi te rog care borna,sau nu are importanta ca e "+ "sau "-"?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.