Jump to content

"defecte e46 din fabrica,,...."


doru_89

Recommended Posts

pot sa ma bag si eu in seama cu o nemultumite imensa ? chiar daca e vorba de e46 in topic...

 

In decurs de 4 luni mi s-au aburit ambele faruri la M6, au facut condens, apoi au inceput sa pice pe rand asa: adaptive xenon, xenon, angel eyes si auto leveling, practic au crapat, dar finut asa pe rand ca sa ma termine nervos.

 

Cum l-am schimbat pe cel din stanga, a facut la fel cel din dreapta, daca nici asta nu e defect de fabricatie :)

 

La asta din dreapta inca nu a picat decat adaptivul, l-am schimbat la AB, (modulul ala), a tinut vreo 2 zile, cum s-a aburit s-a si prajit iar si farul e aburit mai tot timpul. Trebuie schimbat 100%

 

Apoi, am mai vorbit cu un posesor de seria 6 si se plangea de acelasi lucru.

 

Penibil, asta nu mai are legatura cu exploatarea si asa mai departe, la 40 si ceva de mii de km, nu e admis asa ceva. Nu mai zic de diferential schimbat la 35 de mii :lol: si SMG la 15.000 :)

 

In schimb seria 1 are 160 de mii si nu sufera de nimic, da nimic :) numai revizii/consumabile.

De aici rezulta ca industria auto e pe duca. Ideea e sa ia cat mai multi bani de la noi. Si cum au facut motoare bune au zis lasa ca-i frigem pe partea cu maruntisurile. Desi un far la tine am vazut ca a fost cam 6-7000k ron daca mai tin bine minte din topicul masina mea.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest poleposition
@WLF: de exemplu A4 (B6), mi s-a parut mai spatios decat E46. Dar varza la plasticele interioare, se cojesc repede butoanele etc. Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

pentru cei care nu au inteles din prima la ce ma refeream;....masina e din 2004 luna 06 a fost prim propietar,nu s-a facut cerculete cu ea sau mai stiu eu ce..nici primul si nici eu ..nu e genul meu.masina e intretinuta revizii la timp toate consumabile originale deci ok din punctul asta de vedere.....nu am nimic de zis la partea de motor,consum,estetic si alte chestii de genul......cu toate ca uitasem sa mai zic si de ambreiaj cu zdruncinaturile lui trepidati in treapta 1..trecem peste astea..eu vorbeam de lucruri minore care dupa 30 000km parcursi cu masina nu le mai suport si am in vedere sa o schimb cat de curand...daca stiam de ele nu o luam!!...nu a fost o ofensa la nimeni dar cred ca 90% din cei care sun pe forum cu e46 se plang de problemele astea si cred ca inca cateva sute care nu au cont..pe bmwclub....asta e...

 

tu compari 2 masini din clase diferite?

nu le compar doar ziceam spre ce ma indrept...era ca o paranteza :)

 

Problema cu trepidatia ambreiajului la plecarea de pe loc se rezolva la 90% din cazuri cu schimbarea tampoanelor la motor(2) si cutia de viteze(2). Poti incerca, costurile nu sunt asa mari si poate scapi de trepidatie.

Link to comment
Share on other sites

dupa cum am zis si in titlu..are e46 niste defecte zic eu ....care deja dupa 1an am inceput sa le detest.,mai bine zis nu le mai suport si cred ca si voi care aveti e46..la fel.si anume:

-in primul rand inchiderea usilor e varza..pot sa zic ca il bate loganul la fund...m-am saturat sa inchid de 2-3 ori usa sa se inchida..nu mai zic de cei care ii iau in masina care toti zic "ce are ma de nu se inchide?" prietena mea de ex cel putin doua incercari are :lol:

-trancanit geamuri.....urat!

-scartait geamuri la deschidere

suspensia rigida zic eu......aseara am avut un drum spre chiajna si am avut doua persoane in masina...dupa un drum de la snagov spre cheajna cel din spate mi-a zis ca nici loganul lui nu se simte asa la orice denivelare damb gropita mai stiu eu ce,....la rupt pe cel care a stat in spate....si tin sa precizez ca am verificat bucsaraia si e ok plus ca masin a fost luat ade la o cunostinta din germania deci prim propietar in regula....

spatiu destul de mic in masina....

sunt mai mul;te dar nu imi vin in minte acum ...poate mai aveti si voi de adaugat....

ORICUM URMATOAREA MASINA E MERCEDES SI CRED CA -E CLASS....E DIFERANTA MARE!!!!

1. Inchiderea o consideri tu varza, dar faptul ca usa se inchide abia cand o tragi asa... mai "barbateste" denota faptul ca este foarte bine izolata, ca se inchide ermetic(apropo de ermetic stiam un banc cu masini si pisici :D). Mie unu'imi place la nebunie cum se inchid usile la BMW si sunteul ala infundat... :D Parca am intrat in tanc... Ce poate sa iti placa la Logan, chiar si la cele din grupul VAG? Acel "ZANG"?! Zici ca am scapat tigaia pe jos... :)

2. Trancanit geamuri... hmmm... eu unul nu am problema asta, deci tine de masina ta, nu de defect din fabrica...

3. De scartaitul geamurilor la deschidere/inchidere intr-adevar...e cam agasant, dar pana la urma e normal... Garniturile sunt din cauciuc pana la urma, mai "imbatranesc", devin mai rigide din cauza razelor soarelui care bat in ele sau chiar si a frigului, din cauza prafului etc... Sunt "n" factori care intervin, dar exista solutii sa rezolvi problema si nici costisitor nu este. Da un "search" pe forum! ;)

4. Suspensia este rigida si chiar ca iti mai deplaseaza pietrele de la rinichi pe drumurile patriei, dar nu e vina BMW-ului ca avem noi niste drumuri de tot :) Ti se mai pare rigida cand circului pe autostrada de exemplu? Vezi sa nu ai suspensii sport pentru ca atunci iti inteleg perfect frustrarea. Daca ai, atunci schimba-le cu unele normale si atunci nu va mai parea chiat atat de rau...

5. "spatiu destul de mic". E46-le face parte din clasa limuzinelor medii; acelasi spatiu il vei gasi si intr-un C-Klasse sau A4 de exemplu. Nu poti sa compari un E-Klasse cu un E46 pentru ca fac parte din categorii diferite. Cu un E-Klasse compara 5-arul si apoi trage o concluzie! Eu unul stau perfect si in fata(la volan ca acolo imi place cel mai mult :D , insa si in dreapta si ma refer la E46). La fel de bine stau si in spate, e mai nasol cu al cincilea loc care nu prea exista sau e foarte incomod (tractiunea spate are contributia ei in aceasta problema). Dar oricum nu stiu cat esti tu de mare de nu ai loc, dar cum spuneam eu stau perfect, zici ca stau in fotoliu acasa si am 1,93 m inaltime si 110 kg... :D

Aaa...si sa nu uit: TERMINATI CU COMPARATIILE ASTEA ABSOLUT IDIOATE CU "LIGHIANUL"!!! Dacia "Lighian" nu are ce cauta in aceeasi fraza cu BMW-ul, este BLASFEMIE!!!!! :) :)

Link to comment
Share on other sites

la fel ca si in politica unii par a avea creierul spalat..:lol:..

daca ai bmw asta nu inseamna ca nu trebuie sa-i observi si defectele..unele din ele fiind evidente..comparatiile facute de colegi nu sunt tocmai relevante...usile la logan sunt praf..iar mercedes face limuzine..dar pot sa o compar cu un golf sau a4, masini care se comporta mai bine la capitolul "peri albi"..:))...

 

..si inca ceva..de-asta e forum..sa-si expuna fiecare parerea..

Vorbesti prostii! :) Nu poti compara un E46 cu un Golf! Are si Golful partile lui foarte bune, dar cand vine vorba de calitatea materialelor si tinuta de drum, pur si simplu nu le mai poati pune in aceeasi fraza ( E46-Golf). Vorbesc din prisma unui posesor al ambelor masini... Ma incanta Golf-ul mai ales pentru dotarile pe care le are, al meu e Highline daca stii ce reprezinta Highline-ul la Volkswagen, are si cutie automata care mai ales in oras este sublima, este o masina fiabila, placuta per ansamblu, insa cand vine vorba sa depasesc 100 de km/h...in VW simt ca am peste 100km/h, pe cand in BMW la aceeasi viteza, daca nu ma uit la vitezometru sunt tentat sa cred ca stau pe loc... :)

Link to comment
Share on other sites

pot sa ma bag si eu in seama cu o nemultumite imensa ? chiar daca e vorba de e46 in topic...

 

In decurs de 4 luni mi s-au aburit ambele faruri la M6, au facut condens, apoi au inceput sa pice pe rand asa: adaptive xenon, xenon, angel eyes si auto leveling, practic au crapat, dar finut asa pe rand ca sa ma termine nervos.

 

Cum l-am schimbat pe cel din stanga, a facut la fel cel din dreapta, daca nici asta nu e defect de fabricatie :)

 

La asta din dreapta inca nu a picat decat adaptivul, l-am schimbat la AB, (modulul ala), a tinut vreo 2 zile, cum s-a aburit s-a si prajit iar si farul e aburit mai tot timpul. Trebuie schimbat 100%

 

Apoi, am mai vorbit cu un posesor de seria 6 si se plangea de acelasi lucru.

 

Penibil, asta nu mai are legatura cu exploatarea si asa mai departe, la 40 si ceva de mii de km, nu e admis asa ceva. Nu mai zic de diferential schimbat la 35 de mii :lol: si SMG la 15.000 :)

 

In schimb seria 1 are 160 de mii si nu sufera de nimic, da nimic :) numai revizii/consumabile.

 

 

cred ca pot iegzista doua explicatii :

 

1.ca si telefoanele mobile , masinile fiind din ce in ce mai complicate devin si mai expuse defectiunilor

 

2.nu se mai fac masini cum se faceau odata adica anii 80 , 90 , eventual pana prin 2002 , si nu e un cliseu , chiar e real (am avut un golf 4 dat naibii de fiabil , sute de mii de km si nu tu turbina , halit ulei sau alte alea , iar mertanul din 94 pe care-l am are mecanica originala si cu exceptia unui joc in caseta , ridicat pe rampa nu are picatura de ulei sau alte alea , cromurile sunt nepatate , etc. In schimb la 318i la 87.000 km caseta curge , am schimbat pompa de servo si acum curge iar si altele mai mici)

Link to comment
Share on other sites

la fel ca si in politica unii par a avea creierul spalat..:lol:..

daca ai bmw asta nu inseamna ca nu trebuie sa-i observi si defectele..unele din ele fiind evidente..comparatiile facute de colegi nu sunt tocmai relevante...usile la logan sunt praf..iar mercedes face limuzine..dar pot sa o compar cu un golf sau a4, masini care se comporta mai bine la capitolul "peri albi"..:))...

 

..si inca ceva..de-asta e forum..sa-si expuna fiecare parerea..

Vorbesti prostii! :) Nu poti compara un E46 cu un Golf! Are si Golful partile lui foarte bune, dar cand vine vorba de calitatea materialelor si tinuta de drum, pur si simplu nu le mai poati pune in aceeasi fraza ( E46-Golf). Vorbesc din prisma unui posesor al ambelor masini... Ma incanta Golf-ul mai ales pentru dotarile pe care le are, al meu e Highline daca stii ce reprezinta Highline-ul la Volkswagen, are si cutie automata care mai ales in oras este sublima, este o masina fiabila, placuta per ansamblu, insa cand vine vorba sa depasesc 100 de km/h...in VW simt ca am peste 100km/h, pe cand in BMW la aceeasi viteza, daca nu ma uit la vitezometru sunt tentat sa cred ca stau pe loc... :)

 

 

Perfect de acord cu tine! Farmecul Bmw-ului este ca nu simti ca mergi cu viteze mari!

Link to comment
Share on other sites

"DEFECATE e46 DIN FABRICA" Toate masinile au defecte de fabricatie pentru ca producatorul isi trage multi bani in cont din service. A fost produs mai demult un model mercedes pur si simplu fantastic din bara in bara si a fost oprita fabricarea modelului respectiv pentru ca producatorul odata ce vindea masina nu mai castiga nimic inafara de 5l de ulei si niste filtre. De unde ai ajuns u la concluzia ca inchiderea usilor e defect de fabricatie? Ai observat ca daca usa o tragi se inchide foarte usor iar daca ii faci vant ( adica sa o trantesti se intampla de cele mai multe ori sa ramana la primul dinte si sa nu se inchide) ? Unuia la un VW BORA i s-a spart luneta dupa ce a trantit usa la sofer. E si normal sa ti se para suspensia tare daca compari un e46 cu un Logan care il iei si la arat pe camp. Imi pare rau sa spun dar sunt multi pe forumul asta care nu prea au idee ce masina conduc si din cauza asta poate agata si ei o blonda sau o bruneta cu numar mare la sutien isi iau BMW insa de multe ori ii vedem la stirile de la ora 5.
Link to comment
Share on other sites

Pacat de ele si de motoarele din ce in ce mai eficiente.

Pe asta n-am prins-o... Cum ai ajuns tu la concluzia ca motoarele sunt din ce in ce mai eficiente ? Poate mai economice...

Mie-mi par din ce in ce mai putin fiabile...

 

Zicea cineva ca e39 si e46 sunt printre cele mai fiabile sh-uri. Ii dau dreptate.

 

Asta daca nu iei in calcul E30, E36 E28 E12 E21 Cobra , botul de cal, audi100 audi 80 etc etc etc...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

dupa cum am zis si in titlu..are e46 niste defecte zic eu ....care deja dupa 1an am inceput sa le detest.,mai bine zis nu le mai suport si cred ca si voi care aveti e46..la fel.si anume:

-in primul rand inchiderea usilor e varza..pot sa zic ca il bate loganul la fund...m-am saturat sa inchid de 2-3 ori usa sa se inchida..nu mai zic de cei care ii iau in masina care toti zic "ce are ma de nu se inchide?" prietena mea de ex cel putin doua incercari are :)

-trancanit geamuri.....urat!

-scartait geamuri la deschidere

suspensia rigida zic eu......aseara am avut un drum spre chiajna si am avut doua persoane in masina...dupa un drum de la snagov spre cheajna cel din spate mi-a zis ca nici loganul lui nu se simte asa la orice denivelare damb gropita mai stiu eu ce,....la rupt pe cel care a stat in spate....si tin sa precizez ca am verificat bucsaraia si e ok plus ca masin a fost luat ade la o cunostinta din germania deci prim propietar in regula....

spatiu destul de mic in masina....

sunt mai mul;te dar nu imi vin in minte acum ...poate mai aveti si voi de adaugat....

ORICUM URMATOAREA MASINA E MERCEDES SI CRED CA -E CLASS....E DIFERANTA MARE!!!!

Oare de ce bmw e considerata masina sport? Pentru ca ar pluti ca o gondola pe drumurile patriei?

Si referitor la usi... De ce ar fi un impediment? O trantesti mai tare, ca doar nu esti copil mic si nu poti.

Link to comment
Share on other sites

"DEFECATE e46 DIN FABRICA" Toate masinile au defecte de fabricatie pentru ca producatorul isi trage multi bani in cont din service. A fost produs mai demult un model mercedes pur si simplu fantastic din bara in bara si a fost oprita fabricarea modelului respectiv pentru ca producatorul odata ce vindea masina nu mai castiga nimic inafara de 5l de ulei si niste filtre. De unde ai ajuns u la concluzia ca inchiderea usilor e defect de fabricatie? Ai observat ca daca usa o tragi se inchide foarte usor iar daca ii faci vant ( adica sa o trantesti se intampla de cele mai multe ori sa ramana la primul dinte si sa nu se inchide) ? Unuia la un VW BORA i s-a spart luneta dupa ce a trantit usa la sofer. E si normal sa ti se para suspensia tare daca compari un e46 cu un Logan care il iei si la arat pe camp. Imi pare rau sa spun dar sunt multi pe forumul asta care nu prea au idee ce masina conduc si din cauza asta poate agata si ei o blonda sau o bruneta cu numar mare la sutien isi iau BMW insa de multe ori ii vedem la stirile de la ora 5.

Poti s-o mai spui o data! :)

Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca nu se compara cu alte masini! argumentele mele sunt destul de solide pentru ca am un opel astra nou si are pe departe mai multe defecte decat e46-le din 2002. si inainte am avut vectra si cred ca pot face o comparatie obiectiva. majoritatea defectelor care au fost enumerate mai sus nu cred ca isi au originea din fabricatia masinii ci sunt pur si simplu amprenta vremii si a utilizarii. la mine in afara de scartaitul geamurilor nu apare nici una din defectele precizate mai sus. usile se inchid mai greu dar mi se pare un lucru normal.
Link to comment
Share on other sites

pe de o parte dau dreptate si omului pe de alta parte sunt de acord si cu ce s-a scris pe aici,am un E46 compact 325i la care am schimbat pana acum(masina are 70.200 km pe bord care inclin sa cred ca sunt reali) :

suspensie:am schimbat suspensia sport cu una H&R cup kit ,o bieleta anitiruliu spate(s-a rupt cand s-a montat suspensia) bucse bascula fata,flanse amortizor fata spate.

motor:senzor axa cu came(admisie) astept sa pice evacuarea;mai am un senzor de O2 care da erori din cand in cand

interior:volan M schimbator iluminat M-vloanul original al masinii s-a uzat culmea dupa ce am dat cu el cu solutie de tratat pielea cumparata de la BMW !!!

ca si probleme pe partea de suspensie sunt nemultumit,geamurile troncane ,plansa din spate baraie si scartaie dar aici nu am mult de comentat H&R am vrut asta e.

overall nu stiu daca as mai lua un E46,sa ma rog nu in Romania si nu cu suspensie sport(am mers cu 320i cu suspensie normala si 205/55/16 si era limuzina fata de a mea )

altfel mai am un bec de placute care il resetez zilnic desi senzorii sunt noi + o inchidere centralizata cu fite

deja am in plan si voi strange bani pentru volanta+ambreiaj-cel de pe masina dupa 3-4 plecari in forta incepe sa patineze+ca am la relanti un sunet cam ciudat(apare si dispare dar zic ca e volanta)

in rest ma rog am aruncat banii pe diferite tampenii .

Pentru initiatorul topicului daca esti din Bucuresti poate ne vedem odata sa vezi ce inseamna masina cu suspensie tare(H&R e oarecum confortabila peste denivelarile mici dar la bumpere si linii de tramvai e dezastru).

Masini avute:Oltcit;BMW E30 323i;Fiesta 1,4 TDCI;

Link to comment
Share on other sites

Cred ca trebuie postate doar opiniile celor care au avut [sau au] si alta masina :) . e46 este fiabil [sau nu] fata de cine/ce ?

Si mama spunea pana in 1990 despre 1300 ca este fiabila. Care era problema daca eram toti de pe strada cu mana in ea ? :lol:

 

D.p.m.d.v. turbo si caseta de directie nu sunt fiabile. Scartaiturile si trancaniturile la un E46 sunt cauzate ori de calitatea proasta a materialelor care ajung in contact unele cu altele sau din proiectare defectuoasa. Nu vad solutii tehnice defectuoase la E46.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.