Jump to content

"defecte e46 din fabrica,,...."


doru_89

Recommended Posts

Nici eu nu sunt prea multumit de320d e46 muuulte probleme.Cand ma urc la volan i-mi fac cruce sa se stinga toate beculetele...asta nu ca as conduce linistit ca nu ar aparea ceva:tremura ,vibreaza,ezita...as vinde-o dar nu pot sa -mi recuperez decat jumate din cit am dat pe ea in 2007(12000e)NASPA!!!!!

 

mai trebuie sa bagi si bani in masina, nu doar sa faci cruci :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sau Passat b4. Dupa parerea mea cele mai fiabile masini facute vreodata. Masini la care nu prea deschizi capota decat sa schimbi consumabilele.

 

 

Si Passat B3 este foarte reusit, pacat ca este cam vechi...:)

 

Detine tata 3 modele, unul 2.0i 16v syncro (4x4) si doua 1.9 td, foarte reusite, in 3 ani a picat doar o pompa de frana....

Aaa, si Webasto mai face figuri :lol:

 

 

Scuze de off

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu sunt prea multumit de320d e46 muuulte probleme.Cand ma urc la volan i-mi fac cruce sa se stinga toate beculetele...asta nu ca as conduce linistit ca nu ar aparea ceva:tremura ,vibreaza,ezita...as vinde-o dar nu pot sa -mi recuperez decat jumate din cit am dat pe ea in 2007(12000e)NASPA!!!!!

 

mai trebuie sa bagi si bani in masina, nu doar sa faci cruci :)

Cum adica? Vrei sa spui ca dupa ce fac bour-out, drifturi, plecari cu acceleratia la fund si lasand abreiajul brusc la fiecare semafor, 100 la ora peste linii de tramvai, schimbat pe rosu si revizia "ca la carte" la fiecare 50.000 mai trebuie sa mai bag si bani in ea? Bag strumfu si imi iau Mertzan...am auzit de la vecinu' ca-s mai tzapene.

 

Am incheiat o serie de citate, ce apartin unui "bun" prieten si fost membru al acestui forum, puse cap la cap in mod sarcastic de mine! Asta ca tot veni vroba de bani bagati in masina....

Link to comment
Share on other sites

:) da, se inchideau usile bine la W124.....erau timpuri cind se faceau masini cu simt de raspundere, nu la gramada ca acum....

masina era din ´88, nu avea nici macar un punct de rugina, motorul era o placere sa il asculti , sunetul acela inconfundabil al mertului..

cred ca e 46-ele de il am amu nu ajunge la virsta aluia in aceleasi conditii, dar asta e alta mincare de peste.....

defecte din fabrica !?!?....pe mine cel mai mult ma enerveaza acea senzatie pe care o da cind merg mai tare si pare ca vrea sa plece de pe drum.....

am facut un check la ochi saptamina trecuta si se pare ca nu e nimic in neregula la bucsaraie, caseta de directie si alte chestii care ar putea da nastere la probleme de genul asta....mai ramine sa schimb flansele unde sa zicem ar fi ultimul dubiu, daca nici de acolo nu e inseamna ca :) :lol: :)

Link to comment
Share on other sites

:) da, se inchideau usile bine la W124.....erau timpuri cind se faceau masini cu simt de raspundere, nu la gramada ca acum....

masina era din ´88, nu avea nici macar un punct de rugina, motorul era o placere sa il asculti , sunetul acela inconfundabil al mertului..

cred ca e 46-ele de il am amu nu ajunge la virsta aluia in aceleasi conditii, dar asta e alta mincare de peste.....

defecte din fabrica !?!?....pe mine cel mai mult ma enerveaza acea senzatie pe care o da cind merg mai tare si pare ca vrea sa plece de pe drum.....

am facut un check la ochi saptamina trecuta si se pare ca nu e nimic in neregula la bucsaraie, caseta de directie si alte chestii care ar putea da nastere la probleme de genul asta....mai ramine sa schimb flansele unde sa zicem ar fi ultimul dubiu, daca nici de acolo nu e inseamna ca :) :lol: :)

Cea pe care a avut-o tatal meu era din 91 sau 92 daca nu ma insel. Foarte bine facuta masina...sunetul de diesel inconfudabil era placut sa-l asculti insa devenea la un moment dat plicitsitor de zgomotos...si acest lucru l-a spus tatal meu, iar el este fan mercedes pana in maduva oaselor(a avut 190D din '87, E250 din '92 si E250 din '98, si gandindu-se la un E-Klasse pentru viitorul apropiat) ...mai ales a acelor modele simple si lipiste de probleme tehnice. Insa in general am observat ca mercedes face diesel-uri ceva mai zgomotoase.

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu sunt prea multumit de320d e46 muuulte probleme.Cand ma urc la volan i-mi fac cruce sa se stinga toate beculetele...asta nu ca as conduce linistit ca nu ar aparea ceva:tremura ,vibreaza,ezita...as vinde-o dar nu pot sa -mi recuperez decat jumate din cit am dat pe ea in 2007(12000e)NASPA!!!!!

 

mai trebuie sa bagi si bani in masina, nu doar sa faci cruci :)

Am bagat mii de euro

Link to comment
Share on other sites

Ce probleme au unii ... usile se inchid greu la e 46. :)

Mie unul chiar imi place cum se inchid usile si sunetul ala de usa grea si bine etansata.

Din cate stiu eu usa are in interior bare metalice pt securitate la impact lateral ... si atunci normal ca sunt mai grele.

Eu unul cred ca e46 este o masina reusita ... si chiar mi se potriveste masina asta si sunt multumit de ea.

bravo :lol: problema mea la e46 e blestemata de turbina care la mine e pe duca....am 190000km si mi se pare cam putini pt a schimba o piesa de 1000euro.ca masina fiabila e46 e pe la mijloc,din proprie experienta o masina super fiabila opel zafira 2.0dti am facut 520mii si nu am schimbat decat consumabile....(nu turbina,nu debitmetru,ambreiaj, letc etc..)si mai stiu pe cineva cu un ford focus 1.8td din 2002 cu 580mii si la fel nu a avut defecte majore.problemele aparute prematur la e46 eu le vad datorita puterii 150cp, relativ mare fata de cei 101cp ai opelului zafia cu aceiasi cilindree.performantele costa!!!sunt curios daca opel insignia 2.0cdti 160cp nu vor schimba si ei turbinele pana in 200mii sau a4 ala de 170cp cat de fiabil este.toti producatorii de masini au marit puterile motoarelor,dar adio fiabilitate.....

Link to comment
Share on other sites

:) da, se inchideau usile bine la W124.....erau timpuri cind se faceau masini cu simt de raspundere, nu la gramada ca acum....

masina era din ´88, nu avea nici macar un punct de rugina, motorul era o placere sa il asculti , sunetul acela inconfundabil al mertului..

cred ca e 46-ele de il am amu nu ajunge la virsta aluia in aceleasi conditii, dar asta e alta mincare de peste.....

defecte din fabrica !?!?....pe mine cel mai mult ma enerveaza acea senzatie pe care o da cind merg mai tare si pare ca vrea sa plece de pe drum.....am facut un check la ochi saptamina trecuta si se pare ca nu e nimic in neregula la bucsaraie, caseta de directie si alte chestii care ar putea da nastere la probleme de genul asta....mai ramine sa schimb flansele unde sa zicem ar fi ultimul dubiu, daca nici de acolo nu e inseamna ca :) :lol: :)

 

Nici mie nu mi se pare o masina sigura la viteza si nici chiar in viraje si asta cred si datorita faptului ca e micutza si nu se asaza ca un E sau ca un 5, si datorita faptuli ca e prost proportionata ca si greutate, centu de greutate, mi se pare ca e prea grea in fata si prea usoarea spate. Poate are cineva schema cu centu de greutate.

Usile intradevar se inchid greu da etansaza bine.

Link to comment
Share on other sites

:) da, se inchideau usile bine la W124.....erau timpuri cind se faceau masini cu simt de raspundere, nu la gramada ca acum....

masina era din ´88, nu avea nici macar un punct de rugina, motorul era o placere sa il asculti , sunetul acela inconfundabil al mertului..

cred ca e 46-ele de il am amu nu ajunge la virsta aluia in aceleasi conditii, dar asta e alta mincare de peste.....

defecte din fabrica !?!?....pe mine cel mai mult ma enerveaza acea senzatie pe care o da cind merg mai tare si pare ca vrea sa plece de pe drum.....am facut un check la ochi saptamina trecuta si se pare ca nu e nimic in neregula la bucsaraie, caseta de directie si alte chestii care ar putea da nastere la probleme de genul asta....mai ramine sa schimb flansele unde sa zicem ar fi ultimul dubiu, daca nici de acolo nu e inseamna ca :) :lol: :)

 

Nici mie nu mi se pare o masina sigura la viteza si nici chiar in viraje si asta cred si datorita faptului ca e micutza si nu se asaza ca un E sau ca un 5, si datorita faptuli ca e prost proportionata ca si greutate, centu de greutate, mi se pare ca e prea grea in fata si prea usoarea spate. Poate are cineva schema cu centu de greutate.

Usile intradevar se inchid greu da etansaza bine.

 

Din contra,eu consider ca e46-le meu e foarte sigur,stabil,manevrabil si la viteze mari.Eu cred ca trenul de rulare difera si in functie de motorizari.

Link to comment
Share on other sites

Portierele se inchid bine daca stii cum sa le inchizi. Sunt destul de grele si daca doar "le mangai" intradevar nu se inchid, dar nu pt ca ar fi defecte.

Trebuiesc impinse doar "putin ma tare" si in nici un caz trantite. Se recomanda cateve incercari pana se invata "secretul". E ca si cu trecerea de la tractiune fata la tractiune spate (sau propulsie cum zic unii), cere putina acomodare apoi parca asa trebuia sa fie!!!

Link to comment
Share on other sites

fac ce fac si nu pot sa ma abtin sau sa ignore acest topic.pana la urma care este ideea?

se inchid greu sau usor usile la e46?

esti barbat sau p!zD@ sa te vaiti de lucrul asta?

eu cred ca o usa se inchide bine atunci cand nu scoate nici un trancanit sau sa se miste restul accesoriilor pe ea.

masina este foarte bine facuta si ca sa va dau un exeplu bun:eram la munte cu absoult toate geamurile inchise pe serpentine,urcam si coboram pante destul de inclinate.nu i s-au astupat nimanui din masina urechile pana nu am deschis un geam sau trapa.asa si cu usa.cum diferenta de presiune nu avea legatura cu interiorul masinii asa si presiune din interior cand inchizi usa nu prea are pe unde sa iasa.de aici motivul pentru care treb sa fi mai ferm cand tragi de usa.si inca un secret cand inchizi usa trage de ea pana se inchide.nu o lasa pe traseu.

Edited by alex_bmw e90_wly
Link to comment
Share on other sites

Eu am E46 din 09.2004 - 125 000 km in prezent si intr-adevar la anumite capitole este sub asteptarile pe care le aveam de la aceasta marca:

 

- Usile se inchid foarte greu, lucru cu care poate te obisnuiesti ca si posesor, insa este un chin cand ai pasageri in masina - fie se incearca de 3 - 4 ori pana se reuseste, fie sunt trantite de le sar balamalele. Mai mult decat atat, la peste 120 km/h se aude in masina la fel ca la o Octavia, Audi, Renault etc. Asadar, plusul pe etanseitate nu mi se pare ca ar compensa...

- Tot felul de scartaituri - fie la geamuri, fie la plansa cu difuzorele de sub luneta :lol:

- A trebuit sa schimb fulie, role, curele si inca face un zgomot usor (un fasait ceva...) la pornire dimineata sau cateodata in mers.

- Cateodata tremura la plecare de pe loc dimineata, insa doar pt primele 3 - 4 plecari. Nu am descoperit exact problema, insa e un subiect discutat si rasdiscutat pe forum. Urmeaza sa schimb ambreiaj, suporti motor si ... mai vedem, poate volanta.

- Ocazional se aprinde senzorul airbag, cand am pasager in dreapta si se misca putin in scaun. Am verificat mufe, ramane sa schimb senzorul de prezenta.

- Sistemul audio stock e penibil, dar asta cred ca e o alta discutie. Magazie CD in portbagaj - din pct meu de vedere, deloc la indemana. Daca e vreme urata afara si nu ai CD-urile potrivite in magazie... asculti radio.

- Cutie viteze - cateodata intra greu in treapta 1 sau "agata" usor la trecerea din vit 1 in a 2-a. I-am facut timoneria, gresat cutie, schimbat ulei si s-a mai ameliorat - mi se pare insa mult mai exacta cutia la VAG.

 

Si ar mai fi si altele, insa nu ma mai gandesc acum la ele acum, ca ma urc imediat la volan si nu o sa mai simt nici o placere de a conduce :)

 

In concluzie, cred ca mi-as mai lua BMW a doua oara, insa... as avea alte asteptari.

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

 

da intretinerea masinii ai auzit si tu din greseala ? :)

 

cutia de viteza agata la toate BMW-urile ( cele manuale )

a explicat odata XXL cum si de ce ( din vina soferilor )

 

iti recomand cutia VAG cu 6 trepte manuala , care e minunata ( ca sa schimbi a 6-a, trebuie sa treci prin punctul mort din a 5-a, apoi 6-a ) wooow si grupul VAG :lol:

 

probabil iti tremura dimineata, pana se incalzeste motorul :)

 

cu schimbatul ambreajului....esti sigur ? poate sunt tampoanele de la motor !!

Link to comment
Share on other sites

sunt pareri pro si contra dar depinde de felul tau de a fi..daca stai numai cu candul la masina normal ca nu simti cand nu se inchide o usa bine sau zdrangane ceva in ea....e ca si cum ai inghite in sec asa.........mie unul, repet e parerea mea persoala mi se pare aiurea sa stai sa inchizi usa de 2 ori ca nu se inchide din prima ,....mi se pare aiurea am mers si cu alte masini dar e enervant rau la e46 ......
Link to comment
Share on other sites

prima data am avut un e46 coupe 330i cumparat de nou msport pachet pe care l-am vandut la 58000km,nu am avut probleme cu el,a doua este este tot un 330i mpaket in 4 usi second insa cu aceasta am mers foarte putin,masina are doar 72000km si in afara de o probelma cu un bec de pe spate nu am avut probleme.imi place seria 3 de la bmw si mereu voi avea unul, nu ma dau in vant dupa actuala serie 3,poate urmatoarea serie 3 va fi mai reusita,sper ca vor pastra si imbunatati motorul de pe 335i Edited by B_M_W
Link to comment
Share on other sites

da intretinerea masinii ai auzit si tu din greseala ? :)

Nu! Eu obisnuiesc sa car cartofi cu masina mea. Sunt insa curios cum de ti-ai dat seama de asta... :D

Si totusi nu inteleg de ce te inflamezi asa? Este parerea mea si dupa cum poti cu usurinta observa, nu scriu pt a face numar de posturi. Ti-am lasat impresia ca ignor problemele care au aparut de-a lungul timpului la masina mea?

 

cutia de viteza agata la toate BMW-urile ( cele manuale )

a explicat odata XXL cum si de ce ( din vina soferilor )

O spui ca si cum ar fi un lucru bun asta :D Inteleg ca trebuie sa fac niste cursuri speciale pt a putea conduce un BMW 320d... Si eu care am aruncat 1000 ron la Contempo sa imi rezolve pb asta. :)

 

iti recomand cutia VAG cu 6 trepte manuala , care e minunata ( ca sa schimbi a 6-a, trebuie sa treci prin punctul mort din a 5-a, apoi 6-a ) wooow si grupul VAG :lol:

Eu am condus o Skoda Octavia 2 manuala 6 trepte si mergea impecabil. Poate ca era insa exceptia de la regula. Chiar si asa... mai rar apuc sa ii dau a 6-a decat 1-a sau a 2-a.

 

probabil iti tremura dimineata, pana se incalzeste motorul :)

cu schimbatul ambreajului....esti sigur ? poate sunt tampoanele de la motor !!

Tremura in momentul in care debraiez. Si se intampla numai in primele 10 min, pana apuc sa plec de 3 - 4 ori de pe loc. Dupa cum am mai spus in primul post, s-a discutat si rasdiscutat subiectul. Si culmea... dupa cateva sute de posturi nu baga nimeni mana in foc ca este de la volanta, ambreiaj, tampoane motor, flansa cardan, racord flexibil samd...

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...0&start=580

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...amp;hl=trepidat

 

Nu sunt sigur ca e de la ambreiaj, insa in dorinta mea de a-mi bate joc de masina si ulterior sa ma mir de ce nu merge cum ar trebui, am fost pe la mai multe service-uri (inclusiv Contempo - nu ma repet pt ca ii consider f buni profesionisti, ci pt ca este service autorizat) si de fiecare data s-a pus mai degraba pe seama ambreiajului.

 

La fel ca totii colegii de pe forum sunt pasionat de masina mea. Cateodata poate chiar exagerez. Si poate tocmai pt ca imi pasa asa mult, ajung sa ma deranjeze toate lucrurile pe care le-am mentionat. Asta nu insemna insa ca masina asta nu este extraordinara din multe alte puncte de vedere sau ca nu imi face placere sa o conduc.

Sunt sigur ca si alte marci au problemele lor. Eu nu am facut decat sa spun ce ma dezamageste la masina mea. Daca nu se aplica si la a ta... nu pot decat sa ma bucur pt tine :)

 

Bafta!

Edited by idx
Link to comment
Share on other sites

sunt pareri pro si contra dar depinde de felul tau de a fi..daca stai numai cu candul la masina normal ca nu simti cand nu se inchide o usa bine sau zdrangane ceva in ea....e ca si cum ai inghite in sec asa.........mie unul, repet e parerea mea persoala mi se pare aiurea sa stai sa inchizi usa de 2 ori ca nu se inchide din prima ,....mi se pare aiurea am mers si cu alte masini dar e enervant rau la e46 ......

 

 

Daca stai numai cu gandul la masina observi tot, contrar la ce spui tu.

 

Corect, e parerea ta .. si e gresita. Daca observi, majoritatea nu au probleme, fix invers de ceea ce spuneai tu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.