Jump to content

CATALIZATOR SPORT CANAMEX EUR4


Gabriel5446

Recommended Posts

nu cred ca si-a mai montat cineva de pe aici asa ceva.

 

si nu stiu sigur daca o sa recunoasca rar-ul un catalizator montat in romania. montate in germania le recunosc.

 

importanta este emisia in procente de gaze catalizate,nu te cauta nimeni sub masina sa vada ce instalatie ai....oricum multumesc mult pt raspuns......si astept si alte sugestii din partea ta si a altora.... :)

Link to comment
Share on other sites

probabil ai deja masina inmatriculata.. dar daca vrei sa ai euro4 in acte, trebuie ca ei sa iti recunoasca catalizatorul si montatul, chiar daca ies noxele bune.

 

LE: acum am vazut ca e ceva sport, probabil n-ai nicio treaba cu actele. cred ca ti se pot verifica noxele tot acolo unde-l montezi, pana la itp.

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

m-ar interesa si pe mine cat costa pentru ca vreau sa-mi schimb toata evacuarea.

 

CATALIZATORUL COSTA 490 RON

 

http://forum.4tuning.ro/464-tobe-esapament...tp-valabil.html POFTIM... :)

 

probabil ai deja masina inmatriculata.. dar daca vrei sa ai euro4 in acte, trebuie ca ei sa iti recunoasca catalizatorul si montatul, chiar daca ies noxele bune.

 

LE: acum am vazut ca e ceva sport, probabil n-ai nicio treaba cu actele. cred ca ti se pot verifica noxele tot acolo unde-l montezi, pana la itp.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu este sa nu iti cumperi catalizatoar de la "specialisti" care le aduc din china cu 10 euro si le vand cu 110 euro...... Iar faza cu tobe universale si catalizatoare universale ma duce cu gandul la tarabagii care vand sosete toate aceeasi marime si unisex. Dupa parerea ta un catalizator nu ar trebuii sa fie montat in functie de niste caracteristici ale motorului si date tehnice?
Link to comment
Share on other sites

m-ar interesa si pe mine cat costa pentru ca vreau sa-mi schimb toata evacuarea.

 

CATALIZATORUL COSTA 490 RON

 

http://forum.4tuning.ro/464-tobe-esapament...tp-valabil.html POFTIM... :)

 

probabil ai deja masina inmatriculata.. dar daca vrei sa ai euro4 in acte, trebuie ca ei sa iti recunoasca catalizatorul si montatul, chiar daca ies noxele bune.

 

LE: acum am vazut ca e ceva sport, probabil n-ai nicio treaba cu actele. cred ca ti se pot verifica noxele tot acolo unde-l montezi, pana la itp.

 

Multumesc!

Asa ma gandeam si eu... dar stii cum este , iti trebuie mai multe pareri...Mc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
glumeste BeRnEk :)

 

on topic: catalizator euro 4 la 490 ron??!! si ieftin, si euro 4 si sport... 3 in 1 ca Nescafe-u'...

imi si imaginez din ce staniol e facut!

 

e gol ca sticla de bere prin care ma uit acum :)

 

parerea mea ar fi ca aceste modificari isi gasesc locul unde se cauta performanta :lol: sa zicem un M3 CSL cu care se merge doar la diferite competitii unde efectiv nu mai ai ce sa ii faci sa dezvolte o putere mai mare se arunca si bricheta din el sa fie mai usor e chel nici tu aer conditionat etc :) acolo DA merita sa faci anumite modificari dar pe strada cu motoare mai mici si puteri dezvoltate pe masura merita oare sa faci toate aceste modificari ?! eu zic clar ca nu merita ... am cunoscut multi indivizi de ex. pe e46fanatics care efectiv au o masina speciala cu care merg doar la curse / competitii si alte intreceri de genul.

 

cum sa merite sa bagi intr-un motor de 2 litrii o gramada de bani sa te chinui sa il resoftezi sa arunci bani pe o gramada de piese care sunt calitative sau nu ... si in final sa ajungi singur sa iti dai seama ca aceasi firma producatoare (bmw in cazul nostru) fabrica si vinde multe alte modele NET superioare ca performanta si tu investesti o gramada de bani si nu reusesti sa ajungi nici macar la "standardul superior" de performanta oferit de firma respectiva.

Link to comment
Share on other sites

Deci, daca masina nu e EUR 4 in carte poti sa ii pui ce catalizator vrei.

Legile la noi in tara nu permit urcarea pe clasa de poluare. Adica de la EUR 2 la EUR 4.

In jos se poate. Adica, daca o masina este in carte EUR 2 si la gaze iti iese Non EUR atunci ESTE non EUR.

 

S5-ul meu e cu echipare de US (luat din germania) si conform noxelor corespunde EUR 5. Germanii pun EUR 5 la cele pe care le exporta in US iar pe cele livrate in UE EUR 4. Nu am reusit sa il scot EUR 5 ca sa nu platesc taxa.

Si m-am gandit si la varianta cu catalizator .... PUR SI SIMPLU NU SE POATE.

Cand te duci la testul dinamic de la Grivita iti cer sa completezi o declaratie pe propire raspundere ca nu vrei sa scoti o clasa mai mica de poluare decat cea trecuta in cartea masinii. :) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.