Jump to content

probleme si defectiuni e90.


rxr

Recommended Posts

salut tuturor,

am ca masina personala un bmw 320 d model e90.

stim cu totii ca fiecare masina are cate o problema generala din fabrica sau care apare pe parcurs.

daca tot am deschis acest topic zic sa fim sinceri si sa recunoastem ce probleme sau defectiuni au sau ar putea sa apara in timp la acest model :BMW 320D E90.(Eu unul abia l-am cumparat si nu prea stiu ce sa spun).Astept de la posesorii acestui model si nu numai sfaturi si tehnici de evitare ale eventualelor probleme sau defectiuni.

multumesc si bafta multa.

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat la a mea turbina, a fost in garantie si acum o sa schimb fulia motor, rolele si curelele clima si alternator, in rest nu am avut alta problema, si are 4 ani. sper sa nu am alta problema prea curand, deoarece orice piesa este destul de scumpa. :)
Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat la a mea turbina, a fost in garantie si acum o sa schimb fulia motor, rolele si curelele clima si alternator, in rest nu am avut alta problema, si are 4 ani. sper sa nu am alta problema prea curand, deoarece orice piesa este destul de scumpa. :)

Ai fost in service si ti-au spus ca trebuie sa schimbi ce ai scris mai sus?Te intreb ca la mine cand o pornesc dimineata se aude un tiuit o data si ma gandesc ca ar putea fi fulia,role,curelele.La tine se aude ceva?

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat la a mea turbina, a fost in garantie si acum o sa schimb fulia motor, rolele si curelele clima si alternator, in rest nu am avut alta problema, si are 4 ani. sper sa nu am alta problema prea curand, deoarece orice piesa este destul de scumpa. :)

Ai fost in service si ti-au spus ca trebuie sa schimbi ce ai scris mai sus?Te intreb ca la mine cand o pornesc dimineata se aude un tiuit o data si ma gandesc ca ar putea fi fulia,role,curelele.La tine se aude ceva?

se aude rau de tot, cand pun frana si rotesc volanul, dar daca tai aerul zgomotul dispare. la constatarea de la BMW au zis ca am cele de mai sus de schimbat si asta o sa fac luna viitoare.

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat la a mea turbina, a fost in garantie si acum o sa schimb fulia motor, rolele si curelele clima si alternator, in rest nu am avut alta problema, si are 4 ani. sper sa nu am alta problema prea curand, deoarece orice piesa este destul de scumpa. :)

si cat a costat turbina? ca ma gandesc ca celelalte consumabile nu sunt extraordinar de scumpe.

consumabilele mai sus mentionate cat au costat?sau cat o sa coste?

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat la a mea turbina, a fost in garantie si acum o sa schimb fulia motor, rolele si curelele clima si alternator, in rest nu am avut alta problema, si are 4 ani. sper sa nu am alta problema prea curand, deoarece orice piesa este destul de scumpa. :)

si cat a costat turbina? ca ma gandesc ca celelalte consumabile nu sunt extraordinar de scumpe.

consumabilele mai sus mentionate cat au costat?sau cat o sa coste?

nu a costat nimic, am avut noroc ca am schimbat-o in garantie. ce am de schimbat acum ma costa 1.300 lei, cumparate de la grozadan, preturi bune si pise originale, o sa mai platesc manopera, sper vreo 200 lei. iar pentru revizia de 3 ani am avut piese de vreo 1.200 lei si manopera de 250 lei, asta nu la service BMW, sa fim clari. pentru ce vreau sa schimb acum, devizul era de 2.400 lei, sper sa scap cu 1.500 lei cu piese originale.

Edited by Airhead
Link to comment
Share on other sites

La mine a fost CCC-ul, l-am luat SH, nou era 3000 ron. Masina 11.2005, 149.000 km, urmeaza saptamana viitoare 5 filtre + ulei. Daca tot s-a deschis topicul sa trecem si anul+km, ca sa ne dam seama cat de cat de problemele ce apar. Saptamana viitoare urmeaza 5 filtre+ulei. Edited by lucianwrc
Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat la a mea turbina, a fost in garantie si acum o sa schimb fulia motor, rolele si curelele clima si alternator, in rest nu am avut alta problema, si are 4 ani. sper sa nu am alta problema prea curand, deoarece orice piesa este destul de scumpa. :)

si cat a costat turbina? ca ma gandesc ca celelalte consumabile nu sunt extraordinar de scumpe.

consumabilele mai sus mentionate cat au costat?sau cat o sa coste?

nu a costat nimic, am avut noroc ca am schimbat-o in garantie. ce am de schimbat acum ma costa 1.300 lei, cumparate de la grozadan, preturi bune si pise originale, o sa mai platesc manopera, sper vreo 200 lei. iar pentru revizia de 3 ani am avut piese de vreo 1.200 lei si manopera de 250 lei, asta nu la service BMW, sa fim clari. pentru ce vreau sa schimb acum, devizul era de 2.400 lei, sper sa scap cu 1.500 lei cu piese originale.

de grozadan dau pe aici pe undeva?in viitor ma gandesc ca deocamdata nu am nici o problema.de abia am intrat in posesia ei.

 

salut tuturor,

am ca masina personala un bmw 320 d model e90.

stim cu totii ca fiecare masina are cate o problema generala din fabrica sau care apare pe parcurs.

daca tot am deschis acest topic zic sa fim sinceri si sa recunoastem ce probleme sau defectiuni au sau ar putea sa apara in timp la acest model :BMW 320D E90.(Eu unul abia l-am cumparat si nu prea stiu ce sa spun).Astept de la posesorii acestui model si nu numai sfaturi si tehnici de evitare ale eventualelor probleme sau defectiuni.

multumesc si bafta multa.

eu deocamdata nu am schimbat nimic la ea dar inainte sa o cumpar am fost la reprezentanta cu cheia si de acolo i am luat tot istoricul . ii schimbase neamtul o volanta,coloana de directie sau cam asa ceva si un senzor la parktronic , in rest decat ulei si atat.A mea e din a-12-a 2005; 133000km.

Link to comment
Share on other sites

Am uitat. Pe topicul dde prezentare spusesem ca nu a avut nimic. Mi-am adus aminte: de cateva luni am si eu senzorul din scaunul dreapta (ori la spalatorie careva a pus genunchii ori altcineva) becurile xenon cand merg pe drum prost mai flicaresc (se mai intampla si la acceleratii puternice la plecare de pe loc). Bateria m-a lasat. presupunand ca nimeni nu a schimbat-o in reprez\entanta de unde am luat-o din germania inseamna ca a tinut cam 2 ani.

 

Cam astea is problemele avute. In rest pt revizie am luat piese de la Grozadan pe care il recomand, revizia la 135.000 km parca m-a costat 130 ron facuta la un service langa mine unde am avut incredere eu. De curand am crescut puterea prin tuning facut la un coleg de forum si nu am probleme cu ea dar nici nu am mers mai mult de 4000 km de atunci.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am schimbat la E 90-ul meu decat consumabilele,l-am luat la 100000 si ak are 135000,urmeaza sa schimb filtrul de particule ( 4000 ron), in rest toate bune,pana acum

fab 2005

O zi buna! :)

Bun pret 4000 ron eu stiam de 6000.Dc il schimbi asa devreme?Stiam ca se schimba intre 180-200mii.Bine ca nu am ca este aproape cat o turbina.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am schimbat la E 90-ul meu decat consumabilele,l-am luat la 100000 si ak are 135000,urmeaza sa schimb filtrul de particule ( 4000 ron), in rest toate bune,pana acum

fab 2005

O zi buna! :)

Bun pret 4000 ron eu stiam de 6000.Dc il schimbi asa devreme?Stiam ca se schimba intre 180-200mii.Bine ca nu am ca este aproape cat o turbina.

S-a mai discutat pe forum aceasta ,,problema'',se pare ca din cauza prafului ( au intalnit si alti colegi aceasta probl, la un nr de km mai mic decat cel recomandat de producator a se schimba filtrul) sau se pare ca nr km este indoielnic!(vreau sa cred ca e de vina Romanica

Seara buna!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
La mine a fost CCC-ul, l-am luat SH, nou era 3000 ron. Masina 11.2005, 149.000 km, urmeaza saptamana viitoare 5 filtre + ulei. Daca tot s-a deschis topicul sa trecem si anul+km, ca sa ne dam seama cat de cat de problemele ce apar. Saptamana viitoare urmeaza 5 filtre+ulei.

850 de lei , eu atata am dat , Ulei Castrol , filtre : 1-aer . 2-polen, 3-motorina, 4 ulei . care este al 5 filtru ? :) ?

Link to comment
Share on other sites

La mine a fost CCC-ul, l-am luat SH, nou era 3000 ron. Masina 11.2005, 149.000 km, urmeaza saptamana viitoare 5 filtre + ulei. Daca tot s-a deschis topicul sa trecem si anul+km, ca sa ne dam seama cat de cat de problemele ce apar. Saptamana viitoare urmeaza 5 filtre+ulei.

850 de lei , eu atata am dat , Ulei Castrol , filtre : 1-aer . 2-polen, 3-motorina, 4 ulei . care este al 5 filtru ? :) ?

5- filtru epurator (separator ulei)

Link to comment
Share on other sites

am inteles ca au o problema cu fulia de vibrochen, eu am schimbat-o la 100.000

alta problema ar fi scartaitul de la volan, la mine a aparut si in service mi-au zis ca nu are ce sa-i faca (cica multe modele de bmw au problema asta!!!).

as mai aduga proasta calitatea a imitatiei de piele de pe portiere, dar poate o fi fostul proprietar de vina

acum are 110.000 si ma pregatesc sa schimb kit de ambreiaj (parte buna este ca e mai ieftin decat la marci mult mai slab cotate si mai ieftine la achizitie)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.