Jump to content

probleme si defectiuni e90.


rxr

Recommended Posts

am inteles ca au o problema cu fulia de vibrochen, eu am schimbat-o la 100.000

alta problema ar fi scartaitul de la volan, la mine a aparut si in service mi-au zis ca nu are ce sa-i faca (cica multe modele de bmw au problema asta!!!).

as mai aduga proasta calitatea a imitatiei de piele de pe portiere, dar poate o fi fostul proprietar de vina

acum are 110.000 si ma pregatesc sa schimb kit de ambreiaj (parte buna este ca e mai ieftin decat la marci mult mai slab cotate si mai ieftine la achizitie)

eu aș bĂŁga fulia de la vibrochen la consumabile. Se rupe cauciucul din interiorul ei datoritĂŁ vibrațiilor motorului...Cauciucul are rolul de atenuator de vibrații.

 

Am citit un topic legat de clapetele de la admisie care s-au rupt si-au fost trase in motor, stiti cumva daca aceasta problema exista si la noi, motorul despre care se discuta era cel de pe e46, 110kw.

Cert este cĂŁ și la noi sunt prezente clapetele de la admisie. Acum nu știu dacĂŁ și-au dat seama cĂŁ e o problemĂŁ cu ele la E46 și poate s-au gândit sĂŁ modifice sistemul/materialul din care sunt fĂŁcute. Am citit și eu și concluzia ar fi cĂŁ se rupe axul, și sunt aspirate ĂŽn motor pĂŁrțile rupte de ax și șuruburile, clapetele nu pot fi aspirate din cauza dimensiunilor.

Am sĂŁ dau și eu jos admisia sĂŁ vĂŁd ĂŽn ce stare sunt, asta când o sĂŁ schimb filtrul de aer și o sĂŁ c_u_rĂŁț filtrul epurator cât de curând la revizie.

Link to comment
Share on other sites

am inteles ca au o problema cu fulia de vibrochen, eu am schimbat-o la 100.000

alta problema ar fi scartaitul de la volan, la mine a aparut si in service mi-au zis ca nu are ce sa-i faca (cica multe modele de bmw au problema asta!!!).

as mai aduga proasta calitatea a imitatiei de piele de pe portiere, dar poate o fi fostul proprietar de vina

acum are 110.000 si ma pregatesc sa schimb kit de ambreiaj (parte buna este ca e mai ieftin decat la marci mult mai slab cotate si mai ieftine la achizitie)

eu aș bĂŁga fulia de la vibrochen la consumabile. Se rupe cauciucul din interiorul ei datoritĂŁ vibrațiilor motorului...Cauciucul are rolul de atenuator de vibrații.

 

Am citit un topic legat de clapetele de la admisie care s-au rupt si-au fost trase in motor, stiti cumva daca aceasta problema exista si la noi, motorul despre care se discuta era cel de pe e46, 110kw.

Cert este cĂŁ și la noi sunt prezente clapetele de la admisie. Acum nu știu dacĂŁ și-au dat seama cĂŁ e o problemĂŁ cu ele la E46 și poate s-au gândit sĂŁ modifice sistemul/materialul din care sunt fĂŁcute. Am citit și eu și concluzia ar fi cĂŁ se rupe axul, și sunt aspirate ĂŽn motor pĂŁrțile rupte de ax și șuruburile, clapetele nu pot fi aspirate din cauza dimensiunilor.

Am sĂŁ dau și eu jos admisia sĂŁ vĂŁd ĂŽn ce stare sunt, asta când o sĂŁ schimb filtrul de aer și o sĂŁ c_u_rĂŁț filtrul epurator cât de curând la revizie.

 

Sa postezi si tu te rog ce-ai gasit acolo, mjultumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

am inteles ca au o problema cu fulia de vibrochen, eu am schimbat-o la 100.000

alta problema ar fi scartaitul de la volan, la mine a aparut si in service mi-au zis ca nu are ce sa-i faca (cica multe modele de bmw au problema asta!!!).

as mai aduga proasta calitatea a imitatiei de piele de pe portiere, dar poate o fi fostul proprietar de vina

acum are 110.000 si ma pregatesc sa schimb kit de ambreiaj (parte buna este ca e mai ieftin decat la marci mult mai slab cotate si mai ieftine la achizitie)

eu aș bĂŁga fulia de la vibrochen la consumabile. Se rupe cauciucul din interiorul ei datoritĂŁ vibrațiilor motorului...Cauciucul are rolul de atenuator de vibrații.

 

Am citit un topic legat de clapetele de la admisie care s-au rupt si-au fost trase in motor, stiti cumva daca aceasta problema exista si la noi, motorul despre care se discuta era cel de pe e46, 110kw.

Cert este cĂŁ și la noi sunt prezente clapetele de la admisie. Acum nu știu dacĂŁ și-au dat seama cĂŁ e o problemĂŁ cu ele la E46 și poate s-au gândit sĂŁ modifice sistemul/materialul din care sunt fĂŁcute. Am citit și eu și concluzia ar fi cĂŁ se rupe axul, și sunt aspirate ĂŽn motor pĂŁrțile rupte de ax și șuruburile, clapetele nu pot fi aspirate din cauza dimensiunilor.

Am sĂŁ dau și eu jos admisia sĂŁ vĂŁd ĂŽn ce stare sunt, asta când o sĂŁ schimb filtrul de aer și o sĂŁ c_u_rĂŁț filtrul epurator cât de curând la revizie.

 

Sa postezi si tu te rog ce-ai gasit acolo, mjultumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

am inteles ca au o problema cu fulia de vibrochen, eu am schimbat-o la 100.000

alta problema ar fi scartaitul de la volan, la mine a aparut si in service mi-au zis ca nu are ce sa-i faca (cica multe modele de bmw au problema asta!!!).

as mai aduga proasta calitatea a imitatiei de piele de pe portiere, dar poate o fi fostul proprietar de vina

acum are 110.000 si ma pregatesc sa schimb kit de ambreiaj (parte buna este ca e mai ieftin decat la marci mult mai slab cotate si mai ieftine la achizitie)

eu aș bĂŁga fulia de la vibrochen la consumabile. Se rupe cauciucul din interiorul ei datoritĂŁ vibrațiilor motorului...Cauciucul are rolul de atenuator de vibrații.

 

Am citit un topic legat de clapetele de la admisie care s-au rupt si-au fost trase in motor, stiti cumva daca aceasta problema exista si la noi, motorul despre care se discuta era cel de pe e46, 110kw.

Cert este cĂŁ și la noi sunt prezente clapetele de la admisie. Acum nu știu dacĂŁ și-au dat seama cĂŁ e o problemĂŁ cu ele la E46 și poate s-au gândit sĂŁ modifice sistemul/materialul din care sunt fĂŁcute. Am citit și eu și concluzia ar fi cĂŁ se rupe axul, și sunt aspirate ĂŽn motor pĂŁrțile rupte de ax și șuruburile, clapetele nu pot fi aspirate din cauza dimensiunilor.

Am sĂŁ dau și eu jos admisia sĂŁ vĂŁd ĂŽn ce stare sunt, asta când o sĂŁ schimb filtrul de aer și o sĂŁ c_u_rĂŁț filtrul epurator cât de curând la revizie.

 

Sa postezi si tu te rog ce-ai gasit acolo, mjultumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

am inteles ca au o problema cu fulia de vibrochen, eu am schimbat-o la 100.000

alta problema ar fi scartaitul de la volan, la mine a aparut si in service mi-au zis ca nu are ce sa-i faca (cica multe modele de bmw au problema asta!!!).

as mai aduga proasta calitatea a imitatiei de piele de pe portiere, dar poate o fi fostul proprietar de vina

acum are 110.000 si ma pregatesc sa schimb kit de ambreiaj (parte buna este ca e mai ieftin decat la marci mult mai slab cotate si mai ieftine la achizitie)

si la mne e valabila treaba cu scartaitul dar nu mi pot da seama din ce cauza se intampla.

 

am inteles ca au o problema cu fulia de vibrochen, eu am schimbat-o la 100.000

alta problema ar fi scartaitul de la volan, la mine a aparut si in service mi-au zis ca nu are ce sa-i faca (cica multe modele de bmw au problema asta!!!).

as mai aduga proasta calitatea a imitatiei de piele de pe portiere, dar poate o fi fostul proprietar de vina

acum are 110.000 si ma pregatesc sa schimb kit de ambreiaj (parte buna este ca e mai ieftin decat la marci mult mai slab cotate si mai ieftine la achizitie)

eu aș bĂŁga fulia de la vibrochen la consumabile. Se rupe cauciucul din interiorul ei datoritĂŁ vibrațiilor motorului...Cauciucul are rolul de atenuator de vibrații.

 

Am citit un topic legat de clapetele de la admisie care s-au rupt si-au fost trase in motor, stiti cumva daca aceasta problema exista si la noi, motorul despre care se discuta era cel de pe e46, 110kw.

Cert este cĂŁ și la noi sunt prezente clapetele de la admisie. Acum nu știu dacĂŁ și-au dat seama cĂŁ e o problemĂŁ cu ele la E46 și poate s-au gândit sĂŁ modifice sistemul/materialul din care sunt fĂŁcute. Am citit și eu și concluzia ar fi cĂŁ se rupe axul, și sunt aspirate ĂŽn motor pĂŁrțile rupte de ax și șuruburile, clapetele nu pot fi aspirate din cauza dimensiunilor.

Am sĂŁ dau și eu jos admisia sĂŁ vĂŁd ĂŽn ce stare sunt, asta când o sĂŁ schimb filtrul de aer și o sĂŁ c_u_rĂŁț filtrul epurator cât de curând la revizie.

am si eu un prieten cu e 60 si are aceeasi prbl ,eu credeam ca pe modelele e 90 nu sunt prezente acele clapete

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
am inteles ca au o problema cu fulia de vibrochen, eu am schimbat-o la 100.000

alta problema ar fi scartaitul de la volan, la mine a aparut si in service mi-au zis ca nu are ce sa-i faca (cica multe modele de bmw au problema asta!!!).

as mai aduga proasta calitatea a imitatiei de piele de pe portiere, dar poate o fi fostul proprietar de vina

acum are 110.000 si ma pregatesc sa schimb kit de ambreiaj (parte buna este ca e mai ieftin decat la marci mult mai slab cotate si mai ieftine la achizitie)

eu aș bĂŁga fulia de la vibrochen la consumabile. Se rupe cauciucul din interiorul ei datoritĂŁ vibrațiilor motorului...Cauciucul are rolul de atenuator de vibrații.

 

Am citit un topic legat de clapetele de la admisie care s-au rupt si-au fost trase in motor, stiti cumva daca aceasta problema exista si la noi, motorul despre care se discuta era cel de pe e46, 110kw.

Cert este cĂŁ și la noi sunt prezente clapetele de la admisie. Acum nu știu dacĂŁ și-au dat seama cĂŁ e o problemĂŁ cu ele la E46 și poate s-au gândit sĂŁ modifice sistemul/materialul din care sunt fĂŁcute. Am citit și eu și concluzia ar fi cĂŁ se rupe axul, și sunt aspirate ĂŽn motor pĂŁrțile rupte de ax și șuruburile, clapetele nu pot fi aspirate din cauza dimensiunilor.

Am sĂŁ dau și eu jos admisia sĂŁ vĂŁd ĂŽn ce stare sunt, asta când o sĂŁ schimb filtrul de aer și o sĂŁ c_u_rĂŁț filtrul epurator cât de curând la revizie.

 

Sa postezi si tu te rog ce-ai gasit acolo, mjultumesc anticipat.

N-am mai facut poze cum promisesem...

Totul era in regula, doar clapetele aveau un strat foarte subtire de depuneri, le-am curatat si le-am montat inapoi. Furtunele de vacuum erau si ele ok.

Link to comment
Share on other sites

apropo de sunete ciudate...si la mine se aude un sunet ciudat din spatele alternatorului ( nu de la el ) doar cand e rece motorul ! la bavaria (ca de obicei) habar nu aveau....

 

si alta buba care o mai are masina....in treapta a 3-a cand ii dau talpa de la 2000 rpm se aude un huruit(insotit de o mica vibratie) din spate cam dinspre roata din stanga ... am schimbat cardanul pe garantie (degeaba) flansele sunt bune , bratele la fel....sa fie din diferential ?

Link to comment
Share on other sites

apropo de sunete ciudate...si la mine se aude un sunet ciudat din spatele alternatorului ( nu de la el ) doar cand e rece motorul ! la bavaria (ca de obicei) habar nu aveau....

 

si alta buba care o mai are masina....in treapta a 3-a cand ii dau talpa de la 2000 rpm se aude un huruit(insotit de o mica vibratie) din spate cam dinspre roata din stanga ... am schimbat cardanul pe garantie (degeaba) flansele sunt bune , bratele la fel....sa fie din diferential ?

Zicea lumea ca mai faci cerculete cu masina...si ii cam dai in planetare si diferential :)

Link to comment
Share on other sites

filtru de particole nu se curata???....nu de alta dar cand ma gandesc ce pret are..imi vine sa fug......dar un pret la Sh...si daca se merita; la mine in BC imi arata 35000 km / 2011, ceva de genul asta la icon-ul de lafiltru particole.

tre sa o scot si eu din service zilele astea..am avut un accident grav cu ea si am schimbat cam totul pana la motor ;

o alta intrebare ar fi daca nu ai centura pusa...sar "baloanele" ?

si parerea voastra referitor la senzorul pe la pasager : cand centura nu e pusa la el, se aseaza cineva si plec, atunci pe loc nu face galagie...dar il mai apuca si mai tipa si pe urma se opreste singur si tot asha ......concluzie...tebuie sa-l schimb ??!! la ce pret ar fi unul SH si cine il monteaza ??

Edited by krysttall
Link to comment
Share on other sites

filtru de particole nu se curata???....nu de alta dar cand ma gandesc ce pret are..imi vine sa fug......dar un pret la Sh...si daca se merita; la mine in BC imi arata 35000 km / 2011, ceva de genul asta la icon-ul de lafiltru particole.

de la postul lui clauberty ĂŽn jos se pomenește de regenerarea filtrului de particule, de fapt mi-a explicat mai mult mie :)

Deci da, se curata....

O sa-mi iau si eu o interfata si o sa activez functia asta de regenerare si sa merg undeva la 3000-3500rpm cu masina pe autostrada. Si eu mai am aprox 30.000km pana la schimbarea filtrului de particule.

Link to comment
Share on other sites

iulianC sa-ti ajute cel de sus ...sa ai numai bucuriii...ca tare mai e bun un om k tine "pe langa casa omului"...moama ce mai scos ..nu-mi vine sa cred...of...ce bine ma simt cand vad ca s emai poate si altfel....numai sa nu scot vreo 1000 de euro din buzunar pt filtru ala.

da cam la ce pret se ridica operatiunea de regenerare....ai idee ??

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu problema cu CLAPETELE DE ADMISIE a fost rezolvata de pe ultimele serii e46.

 

Noile admisii cu clapete imbunatatite pot fi recunoscute dupa dimensiunea axului (4.5mm in loc 4 mm) si dupa clapeta care are la margini un cauciuc sau plastic (nu mai stiu).

 

Tot de pe forum am inteles ca nu e absolut nici o problema daca le scoti decat ca nu mai ies testele la gaze.(ele functioneaza doar la turatii mici, parca sub 2000)

 

Nu am nici o idee cum afecteaza asta filtru de particule

Link to comment
Share on other sites

iulianC sa-ti ajute cel de sus ...sa ai numai bucuriii...ca tare mai e bun un om k tine "pe langa casa omului"...moama ce mai scos ..nu-mi vine sa cred...of...ce bine ma simt cand vad ca s emai poate si altfel....numai sa nu scot vreo 1000 de euro din buzunar pt filtru ala.

da cam la ce pret se ridica operatiunea de regenerare....ai idee ??

Mersi pentru complimente :) :)

Din ce am inteles eu e nevoie doar de activarea functiei de regenerare din tester si dupa aia sa mergi cu ea turata peste 3000rpm, undeva intre 3000-3500rpm pe o distanta mai lunga, recomandata e autostrada (deci ai 2 variante :lol: )

Depinde la cine te duci la tester, costul ar fi undeva la 50lei testerul + motorina pentru cateva sute de km (2-3).

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e vorba de recomandat, ci mai mult sa fie din zona ta, vad ca esti din Onesti.

Din ce am observat eu cei care au tester de pe forum si il folosesc si catre membrii sunt din Bucuresti, Timisoara etc. dar marea majoritate din Bucuresti...

Vezi ca sunt si la Mica publicitate -> Servicii diverse anunturi cu diagnoza pentru membrii...

Si eu vreau sa-mi iau o interfata, asa ca daca treci prin Constanta si vrei sa-ti stric ceva pe la masina anunta-ma... :)

Link to comment
Share on other sites

la vara sigur am sa trec pe acolo..in tranzit spre turci , bulgari , greci si tot trec ; in alta ordine de idei, eu ajung frecvent in bucuresti, asa ca-mi este mult mai usor sa-mi "strice" cineva de pe acolo ceva la masina ; cand va veni momentul pt filtru de polen ..atunci ii voi face o regenerare ; eu oricum maine ajung in bucale in delegatie si vin cu bmw, am si vb cu cativa membri de pe aici pt a se uita la ea putin (am avut un accident mai grav si vreau sa vad cum se simte si ce e de facut).

oricum prima oara cand ajung in ct....te scot la o bere....la scoica ... :) imi place locul f mult.

Link to comment
Share on other sites

la vara sigur am sa trec pe acolo..in tranzit spre turci , bulgari , greci si tot trec ; in alta ordine de idei, eu ajung frecvent in bucuresti, asa ca-mi este mult mai usor sa-mi "strice" cineva de pe acolo ceva la masina ; cand va veni momentul pt filtru de polen ..atunci ii voi face o regenerare ; eu oricum maine ajung in bucale in delegatie si vin cu bmw, am si vb cu cativa membri de pe aici pt a se uita la ea putin (am avut un accident mai grav si vreau sa vad cum se simte si ce e de facut).

oricum prima oara cand ajung in ct....te scot la o bere....la scoica ... :lol: imi place locul f mult.

Filtrul de polen lasa-l asa..regenereaza-l pe ala de particule :)

Ok, te astept atunci cu berea :) Pana atunci toate cele bune si fara alte accidente!

Link to comment
Share on other sites

filtru de particole nu se curata???....nu de alta dar cand ma gandesc ce pret are..imi vine sa fug......dar un pret la Sh...si daca se merita; la mine in BC imi arata 35000 km / 2011, ceva de genul asta la icon-ul de lafiltru particole.

de la postul lui clauberty ĂŽn jos se pomenește de regenerarea filtrului de particule, de fapt mi-a explicat mai mult mie :)

Deci da, se curata....

O sa-mi iau si eu o interfata si o sa activez functia asta de regenerare si sa merg undeva la 3000-3500rpm cu masina pe autostrada. Si eu mai am aprox 30.000km pana la schimbarea filtrului de particule.

 

Nu este nevoie de o interfata pentru a activa functia de regenerare, se activeaza automat cand este cazul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.