Jump to content

Ce sa inlocuiesc BMW 320D 2001


cezar

Recommended Posts

Salutare,

Sunt pe cale de a cumpara un BMW 320D 2001, CH 150, 160.000 km.

Intrebarea este: ce ar trebui sa inlocuiesc si sa verific la ea dupa ce am cumparat-o sa fiu sigur ca n-o sa am probleme.

Masina nu a avut accidente iar verificarile periodice s-au facut la reprezentanta si a fost rulata aproape numai pe autostrada in afara.

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt raspunsuri.

Am incercat masina (in mare) dar numai marti intru in posesia ei.

Cartea arata perfect cu stampilute si tot ce trebuie la zi pana in 2005 dar sunt convins ca si aici afara astea se pot aranja.

Poate cineva sa-mi spuna pretul real pt astfel de masina presupunad ca nu a avut accidente si a fost intretinuta ca la carte? Eu am platit 8500 fara TVA. E pretul corect?

Cum pot sa verific daca km sunt reali (nu dupa ce scrie in carte).

 

Deathrow[/b

Cam care e pretul total in Romania pt chestiile pe care le-ai listat pt a fi schimbate?

Vreau sa-mi fac o idee cam cat o sa ma coste aici.

 

A Very Good Day!

Link to comment
Share on other sites

eu m-am uitat in cartea de service, am luat site-ul celor care au facut respectivele "interventii", le-am dat un mail in care i-am rugat sa imi trimita istoricul masinii si a doua zi am gasit faxul plin. poti sa incerci, eu am ramas uimit de cat de prompti au fost cu o astfel de cerere din partea unui necunoscut...super oamenii
Link to comment
Share on other sites

Gata am luat-o. La prima vedere parea OK dar trebuie sa spun ca nu sunt un geniu in ale mecanici auto si deocamdata nici nu am un meseias prin zona sa-si dea cu parerea. O singura problema am observat, (nu stiu cat de grava e, dar e posibil sa ma coste ceva), intr-a 5-a la peste 120/h pe autostrada spatele incepe sa se balanseze stanga dreapta. Senzatia am mai avut-o cu alt BMW cand am facut o pana urata la viteza mare. Ce am constatat e ca roata dreapta spate e foarte putin scoasa in afara cu partea de jos care atinge asfaltul (sau poate e invers roata din stanga e prea inauntru). Pana ajung la un specialist, poate cineva sa-si dea o parere despre care ar putea fi cauza si remediul?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Istoricul e perfect dar despre roti ai dreptate pe spate sunt diferite. Sunt aproape sigur ca a fost lovita la spate desi nu am gasit absolut nici un indiciu (tabla, aripi, bare) afara de faptul ca roata dreapta e putin deplasata.

E posibil ca numai roata dreapta spate sa fi primit un soc f puternic?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.