Jump to content

A MEA E46 323Ci!


JD_RFTR

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

MiÂşto !

 

(ĂŽn afarĂŁ de proiectoare :lol: ) (sper cĂŁ nu mergi cu ele aprinse :) )

 

Ba da, atata timp cat exista oameni diferiti sunt si pareri diferite, gusturile difera, iar in placerea omului nu poti sa te c*ci.

Conduc cu ele pornite, mie imi plac si nu sunt singurul :)

Link to comment
Share on other sites

cefi si alti...useri :) sunteti simplu niste ratati. NU pe voi va priveste cum ii raspund fiecaruia.

Bye girls!

 

Bye. Tocmai te-ai ales cu 10%warn si 10 zile pauza pt. jigniri. Ai mai fost sanctionat pt. acest lucru dar vad ca nu ai inteles.

Se inchide pana la expirarea sanctiunii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

se redeschide cu conditia pastrarii decentei in exprimare si a limbajului civilizat...

 

orice jignire sau postare ofensatoare la adresa oricui, va atrage sanctiunile de rigoare :)

 

protagonistii care au fost deja avertizati, vor primi sanctiuni duble...

Link to comment
Share on other sites

Bine ca pot iar sa continui on topic, am cautat foarte mult pe net depsre conversia admisiei m50 pe m52, in final am ajuns la m54b30 pe m52b25tu, motorul "meu" fiind double-vanos merge doar asta, dar nu stiu preturile estimative pentru intake manifold de M54B30 (fara clapeta de acceleratie) si valva DISA, sau poate stii cineva o traducere tehnica pentru ea :)
Link to comment
Share on other sites

N-am mai auzit pana acum de m54 pe m52.

Are acelasi efect ca m50 pe m52?

Unde ai gasit info astea?

As pune si eu o alta admisie dc as castiga ce putere/cuplu.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

majoritatea pun m50 pe m52, pentru acelasi b25, si nu se castiga cine stie ce cai, mai mult cuplu ai, ca rezultat a unei cantitati mai mare de aer care "inghite" motorul. Insa la mine e double-vanos, si nu merge faza cu m50, asta am auzit-o de la unii asa ca m-am orientat spre altceva, si am gasit pe e46fanatics.com conversie de admisie dar luata de pe m54b30. Poate costa un pic mai mult dar toti de pe site (vreo 3-4la numar) sunt foarte multumiti de efectul produs, majoritatea au spus ca DME-ul (daca scriu corect) s-a adaptat cu timpul la cantitatea de aer marita dar a meritat banii si efortul, deci sunt si eu acuma in cautare de asa ceva. Plus iesirile la m52b25tu in cazul meu sunt de forma D, cele ce duc spre bloc, iar la m54b30 sunt in forma mai mult ovala sau cam asa 0, normal ca si mai mari decat cele D, ma informez cat mai mult si cand dau de piese ma apuc.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

m-am gandit deseori sa o vand, dar nu cred ca imi da cineva bani "destui" pe ea, sau intr-un cuvant la banii care i-as vrea pe ea poti sa aduci alta in tara, cu un an poate mai bun, si poate mai pastrata.

+ la toate inca mai am de investit in sanatatea ei.

Link to comment
Share on other sites

Imi place foarte mult cum arata masina insa am un singur lucru am de obiectat. Pielea arata foarte urat!!!! Poate ma insel eu si nu imi dau seama bine din poze dar pare foarte uscata ca si cum si-a pierdut elasticitatea. Pune mana si cumpara-ti un balsam de piele si hidrateaz-o, e pacat de ea
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dupa cateva ore de chin si incercari, cu ajutorul cuiva am reusit sa schimb prima portiune a cablului care deschide capota, cel ce vine din interior.

L-am cumparat de la reprezentanta Brasov, COntempo Cars cu 86 de lei, pe cand "impatimitii de BMW" vindeau pe forum, cablu sh, incepand cu 70 de lei pana la 150 (!).

Link to comment
Share on other sites

Faina culoarea, ciudata la prima vedere dar cu cat o priveti mai mult ,cu atat iti place mai mult.

Interiorul sport o infrumuseteaza mai mult.

 

Sa te poarte cu bine.

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

Faina culoarea, ciudata la prima vedere dar cu cat o priveti mai mult ,cu atat iti place mai mult.

Interiorul sport o infrumuseteaza mai mult.

 

Sa te poarte cu bine.

 

Voie buna.

 

Multumesc mult :twoup: acuma a ramas biata fara jante si cu ceva probleme de sanatate, dar i-am promis ca o sa isi revina :)

Edited by JD_RFTR
Link to comment
Share on other sites

Faina culoarea, ciudata la prima vedere dar cu cat o priveti mai mult ,cu atat iti place mai mult.

Interiorul sport o infrumuseteaza mai mult.

 

Sa te poarte cu bine.

 

Voie buna.

 

Multumesc mult :twoup: acuma a ramas biata fara jante si cu ceva probleme de sanatate, dar i-am promis ca o sa isi revina :)

:) Insanatosire grabnica hehe.

si eu o rasfat zilnic cu una alta, chiar daca e ceva minor.

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.