Jump to content

BMW e46 M3 STAGE 4 by HPF (Horsepowerfreaks)


dragos1801

Recommended Posts

Nu am mai postat de mult timp aici. Tocmai a mai aparut cateva stiri despre masina proprietarului HPF.

Se pregateste masina doar pentru drag.

S-au schimbat jantele cu unele VIP Modular pe 19" incaltate toate cu slick-uri de la HOOSIER 325/30/ZR 19 pe spate si o pregatesc pentru un "Full Cage", si alte scaune + ca o sa scoata tot ce ii nefolositor afara din masina cum ar fi instalatia de muzica si altele pentru a-i reduce greutatea.

Cateva poze si un filmulet:

post-26817-1264266317_thumb.jpg

post-26817-1264266325_thumb.jpg

post-26817-1264266334_thumb.jpg

post-26817-1264266343_thumb.jpg

post-26817-1264266351_thumb.jpg

post-26817-1264266370_thumb.jpg

post-26817-1264266377_thumb.jpg

post-26817-1264266397_thumb.jpg

post-26817-1264266404_thumb.jpg

post-26817-1264266412_thumb.jpg

post-26817-1264266419_thumb.jpg

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Nu cred ca poate fi ceva mai demential decat ce ai prezentat aici, desi cineva spunea ca e oribila din cauza wide body-ului sa fim seriosi.

 

Da, practic nu prea este daca o folosesti pt shoping sau sa duci copiii la gradinita... :)

 

Parerea mea este ca nu obtii acest feeling nici cu masini de peste 300.000E.

Ramane un vis pt multi indragostiti BMW.

Link to comment
Share on other sites

Cei de la HPF chiar sunt maestrii cu kit-urile lor turbo. Despre acel M3 arata bine si cu acel wide body kit. Si de retinut ca nu li s-a stricat nici un motor pana acum celor de la HPF. Proprietari de M3, daca ati avea fondurile necesare, ati instala un kit turbo de la HPF?
Link to comment
Share on other sites

Cei de la HPF chiar sunt maestrii cu kit-urile lor turbo. Despre acel M3 arata bine si cu acel wide body kit. Si de retinut ca nu li s-a stricat nici un motor pana acum celor de la HPF. Proprietari de M3, daca ati avea fondurile necesare, ati instala un kit turbo de la HPF?

Fondurile astea...

 

Poate obtine careva ceva fonduri europene :lol: ca doar suntem "tara tuturor posibilitatilor" ce tu SUA ... povesti.

Hai ... numai bine ... si vezi ceva fonduri *U*E :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Salut, probabil unii dintre voi stiti masina, e vorba de un M3 e46 din 2002 o minunatie pe 4 roti. Toate internele motorului sunt schimbate + un turbo mare.

Masina este capabila de:

807 CAI PUTERE - cu benzina cu cifra octanica 91

 

914 CAI PUTERE - cu benzina cu cifra octanica 91 + alcool

 

1034 CAI PUTERE - cu benzina cu cifra octanica 110

 

si maximu de 1120 - cu benzina cu cifra octanica 110 + methanol

 

Masina detine recordul mondial, fiind cel mai puternic M3 de strada cu 1120 de cai asa cum am mai spus.

 

O sa enumar cateva componente mai importante care le are:

Stage 4 stainless exhaust

Stage 4 Exhaust Rear

Stage 4 Okada Coils

Stage 4 Fuel Rail

Stage 4 Carbon Intake

Stage 4 Injector Driver

Stage 4 Fuel System

Stage 4 1200cc Injectors

Stage 4 74HPS DBB Turbo

Stage 4 Big Intercooler

Methanol Activation Switch

HPF Feramic Clutch

HPF Traction Control

Subframe Bushings

OS Giken Differential

New BMW Ignition Coils

Si lista poate continua mai sunt foarte multe.....

 

ENGIEN: HorsepowerFreaks Stage 4 Turbo System. HorsepowerFreaks Fuel system which includes two Walbro pumps in addition to the factory pump, filter and 6 RC engineering 1200cc low impedance injectors, HPF fuel rail, Denso irridium spark plugs, HPF remote oil pump with stainless high temp feed and return lines

 

TURBO: HorsepowerFreaks stage 4 turbo system (Precision T76 dual ball-bearing turbo), twin HKS BOVs, Tial 44mm V-band Wastegate, CNCd and ceramic coated turbo manifold

 

INTERCOOLER: HorsepowerFreaks 4" thick, 24" wide core bar-n-plate intercooler, powdercoated aluminum intercooler piping, 5 ply HPF silicon couplers, T-bolt clamps

 

INTAKE: HorsepowerFreaks intake manifold with methanol fogger, FJO methanol pump, HorsepowerFreaks methanol tank

 

ELECTRONICS: HorsepowerFreaks plug-n-play engine management, AEM wideband, AEM boost gauge, race fuel switch, knock siren and AEM 3.5bar map sensor

 

WHEELS: Enkreuz 19"x13" wheels

 

BREAKS: Brembo GT 6-piston BBK (Big Break KIT ) de 380x32 pe fata si 355x32 pe spate care incap doare pe jante de 19". Pretul lor ma impresionat foarte tare nu mai putin de 15.000 EURO KITU fata, spate, de bani astia iti iei o masina mai mult decat decenta.

 

TYERS: FATA: 295/30/ZR19 SPATE: 345/25/ZR19 toate NITTO ENVO

 

Traction Control: HPF cu 4 "mape" STREET RAIN SPORT RACE + buton de activare methanol

 

Este imbracata intr-un widebody de la Asuka Design in valoare de 11.000 de euro

 

S-a estimat ca in masina a "papat" 140.000$ fara pretul masini care a fost de 26.000$ masina fiind din 2002, deci undeva la 160k-170k.

Doar stage 4 costa 40k$ in care este inclus doar modificare motorului.

 

Masina este facuta de o firma mare de tuning( in special M3 e46 ) din America HorePowerFreaks, mai multe detalii gasiti pe siteul lor( spe sa nu se considere reclama ).

 

Masina a aparut in foarte multe reviste in multe tari.

 

O sa revin un pic mai incolo cu alte informatii, mai sunt multe de spus pana atunci va las sa savurati cateva poze si filmulete:

 

 

no comment !!! asa da !!!

Link to comment
Share on other sites

Salut, probabil unii dintre voi stiti masina, e vorba de un M3 e46 din 2002 o minunatie pe 4 roti. Toate internele motorului sunt schimbate + un turbo mare.

Masina este capabila de:

807 CAI PUTERE - cu benzina cu cifra octanica 91

 

914 CAI PUTERE - cu benzina cu cifra octanica 91 + alcool

 

1034 CAI PUTERE - cu benzina cu cifra octanica 110

 

si maximu de 1120 - cu benzina cu cifra octanica 110 + methanol

 

Masina detine recordul mondial, fiind cel mai puternic M3 de strada cu 1120 de cai asa cum am mai spus.

 

O sa enumar cateva componente mai importante care le are:

Stage 4 stainless exhaust

Stage 4 Exhaust Rear

Stage 4 Okada Coils

Stage 4 Fuel Rail

Stage 4 Carbon Intake

Stage 4 Injector Driver

Stage 4 Fuel System

Stage 4 1200cc Injectors

Stage 4 74HPS DBB Turbo

Stage 4 Big Intercooler

Methanol Activation Switch

HPF Feramic Clutch

HPF Traction Control

Subframe Bushings

OS Giken Differential

New BMW Ignition Coils

Si lista poate continua mai sunt foarte multe.....

 

ENGIEN: HorsepowerFreaks Stage 4 Turbo System. HorsepowerFreaks Fuel system which includes two Walbro pumps in addition to the factory pump, filter and 6 RC engineering 1200cc low impedance injectors, HPF fuel rail, Denso irridium spark plugs, HPF remote oil pump with stainless high temp feed and return lines

 

TURBO: HorsepowerFreaks stage 4 turbo system (Precision T76 dual ball-bearing turbo), twin HKS BOVs, Tial 44mm V-band Wastegate, CNCd and ceramic coated turbo manifold

 

INTERCOOLER: HorsepowerFreaks 4" thick, 24" wide core bar-n-plate intercooler, powdercoated aluminum intercooler piping, 5 ply HPF silicon couplers, T-bolt clamps

 

INTAKE: HorsepowerFreaks intake manifold with methanol fogger, FJO methanol pump, HorsepowerFreaks methanol tank

 

ELECTRONICS: HorsepowerFreaks plug-n-play engine management, AEM wideband, AEM boost gauge, race fuel switch, knock siren and AEM 3.5bar map sensor

 

WHEELS: Enkreuz 19"x13" wheels

 

BREAKS: Brembo GT 6-piston BBK (Big Break KIT ) de 380x32 pe fata si 355x32 pe spate care incap doare pe jante de 19". Pretul lor ma impresionat foarte tare nu mai putin de 15.000 EURO KITU fata, spate, de bani astia iti iei o masina mai mult decat decenta.

 

TYERS: FATA: 295/30/ZR19 SPATE: 345/25/ZR19 toate NITTO ENVO

 

Traction Control: HPF cu 4 "mape" STREET RAIN SPORT RACE + buton de activare methanol

 

Este imbracata intr-un widebody de la Asuka Design in valoare de 11.000 de euro

 

S-a estimat ca in masina a "papat" 140.000$ fara pretul masini care a fost de 26.000$ masina fiind din 2002, deci undeva la 160k-170k.

Doar stage 4 costa 40k$ in care este inclus doar modificare motorului.

 

Masina este facuta de o firma mare de tuning( in special M3 e46 ) din America HorePowerFreaks, mai multe detalii gasiti pe siteul lor( spe sa nu se considere reclama ).

 

Masina a aparut in foarte multe reviste in multe tari.

 

O sa revin un pic mai incolo cu alte informatii, mai sunt multe de spus pana atunci va las sa savurati cateva poze si filmulete:

 

 

no comment !!! asa da !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Funny :)

 

 

Chris -- it's your first time driving a stick???

 

Fallon -- Oh yeah, I've never drivin a stick...

 

Chris -- Your gonna drive this car and you never drivin a Fucking stick!!!

 

Fallon -- Yeah let's go. I'll be fine...

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

ce dracu sa mai zici :w00t:

 

americanii oricum detin suprematia in domeniul turbo si compresor pt ca sunt pur si simplu obsedati de viteza si adrenalina

 

ma gandesc doar ce senzatie trebuie sa ai intr o masina de gen

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.