Jump to content

Se inclina prea mult in curbe in vale


ak_47

Recommended Posts

Arcurile au rolul de prelua socul. Dar, dupa cum stii daca tragi sau comprimi un arc si apoi ii dai drumul el are tendinta sa continue miscarea, ca un pendul. Amortizoarele au rolul de a opri oscilatiile astea, balansul. Daca dai peste o denivelare si masina sa zicem se salta o singura data si apoi revine e ok. Daca dupa ce ai dat peste denivelare si masina se balangane si dupa ce ai trecut de denivelare, sa zicem ca mai face 2-3 miscari in sus jos sau stanga dreapta, depinde de soc, ai amortizoarele stricate.

Asta e pus simplist. Lucrurile sunt un pic mai complicate pentru ca amortizorul preia si el partial socurile. La situatia descrisa de tine e posibil sa fie doar arcurile sau o combinatie de amandoua.

 

Eu cred ca sunt arcurile pentru ca ai pe fata ditamai motorul, si incazurile astea se duc mai repede. Daca atunci cand masina e parcata, apesi pe bot si nu trebuie cine stie ce efort sa o faci sa se lase jos de bot, sigur sunt arcurile. Asta nu inseamna ca amortizoarele sunt OK.

Si la mine a inceput sa apara aceasi problema, e inca putin sesizabil, dar e destul sa ma faca sa stau sub 180 km/h ca nu ma mai simt foarte in siguranta. Aproape la orice masina am avut e diferenta mare intre comportamentul lor pana in 180 si dupa. Sa poti merge sustinut in conditii de siguranta cu peste 180 , masina trebuie sa fie perfecta tehnic. Probabil ca o sa le schimb la primavara, ca oricum nu merg tare iarna...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca sunt arcurile pentru ca ai pe fata ditamai motorul, si incazurile astea se duc mai repede. Daca atunci cand masina e parcata, apesi pe bot si nu trebuie cine stie ce efort sa o faci sa se lase jos de bot, sigur sunt arcurile. Asta nu inseamna ca amortizoarele sunt OK.

 

 

si daca dupa figura cu apasatul, caroseria se ridica f repede si incepe sa joace (adica nu ramane rigida, intepenita) atunci sunt clar amortizoarele.

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa desfaci sa vezi exact.

 

daca arcurile sunt duse,se uzeaza prematur si amortizoarele care preiau treaba arcurilor.

 

poate scapi ieftin si schimbi doar amortizoarele.

 

si daca dupa figura cu apasatul, caroseria se ridica f repede si incepe sa joace (adica nu ramane rigida, intepenita) atunci sunt clar amortizoarele.

 

corect.

 

incearca intai asa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.