Jump to content

problema mare, limitare viteza !


Blaz3

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am facut cei 200 km, am scos si acea mufa de la debitmetru insa degeaba tot asa face. Ramane numai sa merg luni cu ea la tester sa vad daca e defect acel convertor de presiune dupa cum zicea cineva mai inainte. Insa am o intrebare poate stie cineva. Firul acela care vine in debitmetru el se bifurca si se mai duce o mufa din el undeva mai jos. Acea mufa care este mai jos ( nu cea de la debitmetru) era scoasa. NU stiu de la ce poate fi, tot caut sa vad unde se mai duce acel fir inafara de debitmetru. Daca stie cineva rog un reply !
Link to comment
Share on other sites

Cablul care intra in debitmetru vine de undeva din dreapta motorului cum te uiti la el, si se desparte in 2 mufe, una care merge in debitmetru si alta se duce mai jos. Pe a 2-a am gasit-o asa desfacuta nu e bagata niciunde. De la ce poate fi ???? Daca nu va puteti da seama pun si o poza eventual.
Link to comment
Share on other sites

Cablul care intra in debitmetru vine de undeva din dreapta motorului cum te uiti la el, si se desparte in 2 mufe, una care merge in debitmetru si alta se duce mai jos. Pe a 2-a am gasit-o asa desfacuta nu e bagata niciunde. De la ce poate fi ???? Daca nu va puteti da seama pun si o poza eventual.

mufa aia care se duce mai jos este de la electrovalva de la turbo, uita-te in spatele tubului de aluminiu din drepta motorului ca este o electrovalva aia nu are mufa si, evident nu-ti actioneaza turbina!

Link to comment
Share on other sites

Azi am desfacut capacele de la motor si am incercat sa gasesc acea piesa de la care lipseste mufa aia de care tot v-am zis. Pe internet cred ca am identificat-o si sper sa fie aia, asa ca am in cap cam unde ar trebui sa fie !!!! ( http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Seda...air_mass_meter/ ). Piesa care are 9 si 10 la ea si langa un plug cu nr 11. Aia cred eu ca este. Dupa cum v-am spus am scos zilele trecute debitmetrul, adica mufa de la el si tot asa merge deci nu e de la el. Am conectat mufa la loc si am gasit alta care se duce mai jos tot din acelasi cablu care merge si in debitmetru care era scoasa. M-am chinuit azi si am gasit pana la urma de unde e si am conectat-o. Bucuros ca am rezolvat problema pornesc masina, porneste normal, dar cand vreau sa plec cu ea de pe loc se accelera foarte greu pana in 2000 rpm si eu tineam piciorul constant pe acceleratie insa motorul facea ca si cum o ambalez continuu si mai si vibra toata masina. Vreau sa plec de pe loc cu ea si facea hopuri ca si cum acceleram si luam piciorul de pe ea continuu. Cand ma uit in spate scotea un fum teribil. Nu pot sa merg cu ea cu acea mufa bagata. Fumul nu mi-am dat seama ce culoare e ca era intuneric, insa eu cred ca era alb. Am bagat mana sa scot mufa ca nu pot merge cu ea asa, scoate fum mult si face tare ciudat masina cu ea bagata. Daca stie cineva sau daca m-a inteles rog dati un mesaj. Specificati va rog daca nu ati inteles ce am povestit si va mai spun. Am atasat si o poza poate va dati seama si poate imi spuneti ce e piesa aia in care bag eu mufa si face urat cu ea bagata . Multumesc !!!!
Link to comment
Share on other sites

Tocmai vin de la un mecanic, am fost sa fac un test. Ascultati si in funtie de ce mi-a zis va rog sa imi faceti o recomandare ce sa fac mai departe ca nu stiu. Eu sunt tare confuz. I-am arata ca e scoasa mufa aia si i-am explicat cum imi face cu ea bagata. Imi zice asa: Eu daca o pun acum pe tester, dvs ati scos si debitmetrul si o sa dea erori ca au fost scoase alea si nu o sa ne putem da seama de unde e de fapt eroarea. Imi spune o punem acum pe tester da acele erori, le sterg si apoi mergeti cu ea cativa km cu mufele bagate si veniti iarasi la test si vedem ce mai da atunci. La care ii zic: Nu intelegeti ca, cu acea mufa bagata nu merge ??? Imi zice sa o pornesc, si sa accelerez progresiv, si tot asa am ajuns pe la 4000 rpm turata pe loc. Ma dau jos si imi explica: Am pus mana pe furtunul de turbo pe unde vine presiunea, undeva la 2000 de turatii, 2000 si un pic el e tare ca vine presiune prin el, acolo intra turbo, insa cum o accelerati mai sus de 2000 si un pic, adica 3000-4000 rpm el e moale, nu intra presiune in el. Si il intreb: Ce e de facut ca sa imi repar si eu masina ???? Sa nu dau banii asa aiurea pe piese care nu sunt defecte. El mi-a zis sa cumpar acea piesa unde intra mufa........nu stiu cum se numeste, v-am arata si mai sus o schema poate stiti voi ce e si imi spuneti ce sa fac, si ce sa cumpar, un cod, un pret, ca nu stiu ce sa fac si unde sa ma mai duc. Batman73 eu simt ca imi merge turbina, dar dupa cum a zis si el doar undeva la 2000 pana in 2500 apoi nu trage. E posibil sa aiba dreaptate si acea piesa sa mai dea presiune in turbo, dracu stie, nu sunt mecanic, ci administrator de retea. Va rog mult daca stiti ceva anuntati-ma ca uite asa usor usor devin mecanic de casa la cate prostii am intampinat ! Multumesc !!!!
Link to comment
Share on other sites

Baieti revin cu vesti noi, adica piesa care v-am aratat-o sus in schema nu e cea care bag eu mufa. Asta este piesa de fapt in care bag mufa si imi face acele simtome http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45 piesa nr 1. A mai zis cineva in acest topic cu un 320 D ca si la el tot asta a fost defecta, dar mie nu imi scoate fum pe la motor, ci pe teava de esapament. ROG AJUTOR !!!!
Link to comment
Share on other sites

pai daca a zis ca aia e schimb-o si vezi ce se intampla. Daca nu e aia te duci si il strangi de gat :)

Piese originale si aftermarket gasesti pe forum la mica publicitate, userul grozadan si 4ucom si mai sunt si altii, au preturi bune si sunt seriosi. Le dai codul si oamenii iti spun variantele, piese originale sau aftermarket

E greu de diagnosticat ce ai tu, ai mai mai multe probleme cred.

Fum pe la motor iese cand i probleme cu galeria de admisie si alte trasee si/sau garnituri neetansate.

 

Referitor la ce spuneai ca esti admin de retea nu e problema, bine ai venit in club... :lol: Ai BMW si din pacate o sa fii fortat sa mai inveti macar niste chestii elementare macar, cat sa nu fii jefuit pe fata in service.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Tocmai am intrebat la PROMOTOR TM de piesa se numeste dupa cum mai zicea cineva convertor de presiune si costa 345 lei piesa, zicea de ceva pierburg parca. Nu stiu ce sa fac, ca nu e nici asa ieftina.....mai stie cineva, nu ar fi vorba ca pana la urma as cumpara-o dar sa fie asta problema. Face exact cum descria cinema mai devreme pe la 1500 rpm vibreaza motorul de zici ca se urca pe tine si scoate fum. Edited by Blaz3
Link to comment
Share on other sites

Daca imi ajungea 130 imi luam matiz, vorba lui batman73. Dar cand stii ca masina e BMW si stii cum ar trebui sa mearga si nu merge parca te mustra constiinta. Nu stiu ce sa fac batman73 nu am pe nimeni care sa aibe un model ca al meu sau macar similar. Deci ma rup si poate fac rost de acei bani si cumpar piesa, dar daca nu este acea piesa |???? In ziua de azi nimeni nu iti mai poate spune exact, toti spun aproximativ. Pana si acel mecanic mi-a zis ca o pune pe tester dar el nu garanteaza ca piesa care ii da eroare e cea defecta. Deci totul e ambiguu, pe bune. ( batman73 stiu ca tu ti-ai facut un update de soft la un 520D, se merita???? te intreb ca eu am 178.000 km, de la 145.000 km e in RO si am auzit ca se merita doar la un motor cu km mai putini ca daca are multi il forteaza si cedeaza)

 

 

P.S. Baieti cu orice idee noua aveti, sau vreaun test care as putea sa il fac eu la masina, nu stiu sa scot vreo mufa, sa bag ca sa imi pot da seama daca, chiar acel convertor de presiune e defect. Sau cum il pot testa nu stiu !!!

Edited by Blaz3
Link to comment
Share on other sites

Domnule realitatea e cruda ,doare si nu ai ce sa faci! Am avut bmw si la 21 ani cand umblam cu cauciucuri uzate la maxim si in permanentza in criza de benzina....am avut si cand castigam cat sa pun deoparte si eram dispus sa cheltui pe chestii complet nefolositoare pt masina dar niciodata(cu bani sau fara) nu am scapat de consumul nervos.

Faza e ca liniste nu o sa ai si nici vre-un guru al bmw-ului nu este care sa iti rezolve problema rapid ieftin si la obiect! Am retinut ca esti din Timisoara....si eu la fel si nu am un service unde sa stau linistit.

Asta e pasiunea,suferi si te agiti(daca aveai matiz dinala care merge 130 il lasai la un service si il luai reparat pt cateva milioane). Masina mea e din 2005 iar despre tester ce sa-ti zic....orice probema apare fugi la tester,e primul lucru pe care il poti face desii mie nu mi se aprind sprancenele si nici navigatia nu merge dar la test apare ca e ok.

Sfatul meu e sa mergi la un service care stie cate ceva despre bmw si sa te arati dispus sa platesti dupa ce masina merge bine! Nu poti cumpara piese dupa ureche si asa prin eliminare sa depistezi problema.E absurt si obscen de scump.

Bafta si sa ne zici unde ai rezolvat.Sunt curios unde e profesionalismul in TM ca si eu il caut:)

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa cauti piesa la un centru de dezmembrari, oricum nu o sa coste cat una noua si nu te doare inima atat de tare cand dai atatia bani pe ea. Te inteleg perfect ca si eu am trecut prin momente de genul asta, nu stia nimeni ce are masina si umblam din service in service. Toate se rezolva la un moment dat. Eu zic sa cauti pe net, ca sunt multe centre de dezmembrari in tara. Ii pui sa faca o poza la piesa si ti-o trimite prin curierat rapid. Mai mult de 100 ron nu trebuie sa coste.

Legat de chip raspunsul e DA, a meritat. Masina avea 150 mii km cand i-am facut chip tuning-ul si cand am dat-o avea 190 mii si mergea perfect. N-am avut nici o problema. Daca nu-ti mananca ulei si turbina e in stare buna n-ai de ce sa-ti faci griji. Dar...sa-ti faci la o firma buna, de preferabil cei care iti modifica ei softul, nu cei care il copiaza si il trimit prin mail la nu stiu ce firma de afara si vine inapoi modificat si-l scrie pe masina, necunoscand ce anume se modifica in soft.

Multa bafta si sper sa-ti rezolvi problema! :)

Link to comment
Share on other sites

pune tu masina la punct.. vezi cum merge si apoi vezi de chip tuning. Tu deocamdata nici nu stii cum se comporta normal. Daca si cand iti faci chiptuning sa fii constient ca e treaba de noroc si poti strica multe la ea. Daca scapi cu 345 RON la o reparatie la BMW, pai e bine.

Nimeni nu iti da nici un fel de garantie la BMW diesel mai ales, ca nu se pricep sa repare diesel si mai ales unul de la BMW. Iar aia care stiu si-au luat-o in cap, sunt scumpi, au multi clienti si din graba dau buleli...

Link to comment
Share on other sites

black_13 sunt convins ca ai si tu dreptate, dar nu pot umbla din service in service ca timpul pe care un om de service il pierde cu mine costa bani, indiferent ca rezolva problema, indiferent ca nu. Nu sunt dispus sa platesc acei bani extra doar pt ca cineva imi spune o parere, pt pareri accesez acest site, de pe care sincer am aflat mai multe lucruri decat am aflat de la 4 mecanici in cateva zile si fara bani. Ce sa zic, sunt dispus sa iau acea piesa si noua, crede-ma, dar daca nu e ea ??? Hai sa zic ca pe consumabile nu imi pare rau, ca de sunt consumabile, dar sa o iau si sa nu fie buna....nu imi convine sa fac experimente pe banii mei. Acum daca am BMW nu inseamna ca am si acei bani sau sunt dispus sa ii dau pt pareri ale unor mecanici, ca ar fi aia, ca ar fi cealalta. Am platit odata pt o prostie dublu si mai mult la reprezentanta in Arad cand reparatia a costat 1500 euro, si peste cateva zile am aflat ca la un service autorizat si mare, nu de cartier ma costa 500 euro. De reprezentante m-am saturat, nu o sa ma mai duc acolo, eventual daca imi iau alta masina. Mersi mult pt raspuns batman73, chiar vorbisem cu cineva acum ceva timp sa fac, dar zicea ala ca il trimite nu stiu unde softul si ii vine in juma de ora, mersi de sfat ca sa stiu sa nu mai fac la el ci la unii mai profi. Cat despre problema mea, o sa caut acea piesa, sau daca se ivesc ceva bani intre timp ma duc si o iau noua ! Va multumesc baieti !

 

pune tu masina la punct.. vezi cum merge si apoi vezi de chip tuning. Tu deocamdata nici nu stii cum se comporta normal. Daca si cand iti faci chiptuning sa fii constient ca e treaba de noroc si poti strica multe la ea. Daca scapi cu 345 RON la o reparatie la BMW, pai e bine.

Nimeni nu iti da nici un fel de garantie la BMW diesel mai ales, ca nu se pricep sa repare diesel si mai ales unul de la BMW. Iar aia care stiu si-au luat-o in cap, sunt scumpi, au multi clienti si din graba dau buleli...

 

 

Referitor la chiptuning era doar o intrebare, pt ca am vazut ca el si-a facut si stiu ca m-a abordat cineva tot aici pe site daca vreau sa imi fac. A trimis un mass si zicea ca el face si cat costa. Asta nu inseamna ca merg cu ea la chiptuning asa in starea asta, sau ca fac chiptuning de 300 euro, ca parca atat costa si nu iau o piesa de 345 lei. So.....

Link to comment
Share on other sites

Am raspuns, el zicea ca e de pe un seria 3, e46 2001 cu acelasi motor M47 si ca nu stie exact sa imi spuna dar se invarte pe la 120 lei pretul. E bine ??? Care ar fi riscul sa iau una defecta ? El zicea ca imi garanteaza ca ar fi buna.....acum astea din ce motiv se strica ??? Ca doar sunt eletronice ......
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.