Jump to content

tacane motorul.316 m40


cata precup

Recommended Posts

da sintetice (curg mai usor prin zonele ingustate de depuneri) si cu un TBN ridicat.

cam toti producatorii se lauda ca uleiul lor asigura o buna curatenie a motorului, asa ca e greu de spus care e mai bun.

cautarea pe net a fisei tehnice a diverselor uleiuri permite o comparare mai obiectiva pt ca contine o parte din parametrii uleiului, insa si aici e multa reclama si texte

Link to comment
Share on other sites

Ms tavi de raspuns , dar tin sa te anunt ca si eu am 235000 klm reali , eu is aldoilea proprietar al masini , sincer sa fiu nush ce ulei a bagat neamtzu dar decand am luat masina tot aceias culoare uleiu nu e ars deloc , e chiar brici. Eu sincer sa-ti zic nu am incredere in uleiurile mobil1 chiar deloc , doar in Castrol si Liqui Moly cam atat si binenteles in Motul . Tavi , banuiesc ca atunci trebe sa schinb uleiu cand deja sau stins din becurile alea verzi de pe bord , nu ? pana ajunge pe rosu ( io orcum nu astept pana atunci ) :)
Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca atunci trebe sa schinb uleiu cand deja sau stins din becurile alea verzi de pe bord , nu ? pana ajunge pe rosu ( io orcum nu astept pana atunci ) :)

Eu am facut 10.000 km si mai am 3 linii in bord :lol:

Si ma pregatesc de schimb, cu ulei bmw 5w-40.

Link to comment
Share on other sites

constul pieselor undeva la 1400 ron pe original toate...culbutorii fiind cel mai mult..105 ron bucata X 8 buc

mai pui manopera si fac totalu

Sfatu meu este...Nu umblati cu masina daca incepe sa va tacane metalic tot mai des...

si mare grija cu tacanitu ca poate fi si din CUZINETI :)

Edited by angeleyes
Link to comment
Share on other sites

constul pieselor undeva la 1400 ron pe original toate...culbutorii fiind cel mai mult..105 ron bucata X 8 buc

Sincer ai dat mult. Cu banii astia iei alt motor, fara batai...

 

Sfatu meu este...Nu umblati cu masina daca incepe sa va tacane metalic tot mai des...

De ce? Daca sunt tachetii vinovati, nu cred ca au vreo influenta negativa.

 

si mare grija cu tacanitu ca poate fi si din CUZINETI :)

Cuzinetii de la arbore sau de la axa?

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

decat sa iau cu banii aia alt motor second in care piesele sunt uzate si acolo si nu sti cand o sa cada...mai ales ca e boala la 316 si 318

Prefer sa iau piesele noi si stiu ca am rezolvat problema si motoru tine mult mai mult ca unu second cumparat

Ce e nou e nou :)

 

legat de cuzineti pot bate cei de la arbore...asa ca atentie...cant tacane ca un diesel sau se aude un tacanit metalic exagerat a bai mare

nu e de gluma...

 

Legat de tacheti ..e drept ca bat dar nu in halu ala de nasol ca la tractor

Link to comment
Share on other sites

a mai avut cineva problema asta?ca eu nu stiu de ce sa ma apuc mai intai..vreo idee?

 

Mi-e imi tacaneau pana se incalzea putin ( trecea de zona albastra de pe ceas ) . Am schimbat tachetii , toti , doi culbutiri si doua pastile .

 

Daca nu trece de 5000 de ture , este de la axa .

 

Succese !!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

decat sa iau cu banii aia alt motor second in care piesele sunt uzate si acolo si nu sti cand o sa cada...mai ales ca e boala la 316 si 318

Prefer sa iau piesele noi si stiu ca am rezolvat problema si motoru tine mult mai mult ca unu second cumparat

Ce e nou e nou :lol:

 

legat de cuzineti pot bate cei de la arbore...asa ca atentie...cant tacane ca un diesel sau se aude un tacanit metalic exagerat a bai mare

nu e de gluma...

 

Legat de tacheti ..e drept ca bat dar nu in halu ala de nasol ca la tractor

Am vazut m43 cu 100 - 150 euro fara anexe, eu ma gandesc sa schimb doar tachetii, pe care ii am, altceva nici nu fac, daca e sa crape, asta e, altul un pic mai mare.

 

Tacanit metalic puternic am uneori cand e foarte rece, cam 3-4 secunde.

 

Iar tachetii imi bat... Intr-un hal... Dar nu-i bag in seama :)

 

Apropo, cum arata culbutorii?

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

decat sa iau cu banii aia alt motor second in care piesele sunt uzate si acolo si nu sti cand o sa cada...mai ales ca e boala la 316 si 318

Prefer sa iau piesele noi si stiu ca am rezolvat problema si motoru tine mult mai mult ca unu second cumparat

Ce e nou e nou :lol:

 

legat de cuzineti pot bate cei de la arbore...asa ca atentie...cant tacane ca un diesel sau se aude un tacanit metalic exagerat a bai mare

nu e de gluma...

 

Legat de tacheti ..e drept ca bat dar nu in halu ala de nasol ca la tractor

Am vazut m43 cu 100 - 150 euro fara anexe, eu ma gandesc sa schimb doar tachetii, pe care ii am, altceva nici nu fac, daca e sa crape, asta e, altul un pic mai mare.

 

Tacanit metalic puternic am uneori cand e foarte rece, cam 3-4 secunde.

 

Iar tachetii imi bat... Intr-un hal... Dar nu-i bag in seama :)

 

Apropo, cum arata culbutorii?

 

 

 

 

 

 

Asa arata:

post-14764-1258624180_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

sal.

astazi am desfacut capacul la _chiulasa_ si am scos axul cu came(motor m40)am obsevat ca sase tacheti erau blocati.fiecare tachet intra inr-un cilindru care la randul lui intra in _chiulasa_.ce am observat la tacheti blocati in cilindru,functionarea lor era blocata de o saiba care este ambutisata pe marginea cilindrului in care intra tachetul pe care era trecuta codul piesei.am studiat problema si am dedus ca acea saiba era acolo doar pt cod pt ca nu se putea scrie codul pe cilindru fiint tratat temic.in acea saiba atinsese culbutorul si a tasato pana nu a mai permis miscarea tachetului.rezolvare:am rupt cu un cleste saibele acelea la toti opt am curatat cu spray de carburator uleiul din ei.am montat tot la loc si ce credeti?motorul si-a schimbat complet mersul.atentie insa ca este destul de complex pt cine nu are inclinatie.pt cine are intrebari va stau la dispozitie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,am si eu un 316 cu motor M40 si are o problema cu tacheti cateodata bat rau si cateodata nu bat deloc se schimba in mers ba bat ba nu bat si la pornire la rece trebuie sa o accelerez un pic sa stea la relanti in rest motorul trage foarte bine.Am schimbat uleiul si bujiile

Mai are cineva problema asta sau stie cineva ce trebuie sa fac?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Stiu ca e un thread mai vechi dar incerc sa redeschid subiectul... am un 316i - M43B16, trage bine, urca in turatii fara probleme, doar ca dupa ce se incalzeste motorul incepe sa se auda o bataie ascutita (cred ca e de la un tachet) si se accentueaza odata cu cresterea temperaturii. Iar cand motorul a ajuns la temperatura de lucru, sunetul se aude suparator de tare. Bataia este constanta. Mentionez ca la pornire, cu motorul rece nu se aude absolut nimic, e foarte silentios, insa.. dupa ce se incalzeste incepe sa bata. Am schimbat uleiul de 2 ori la interval scurt de km si folosesc Liqui Moly 5-w40, are 145.000 si nu mananca niciun gram de ulei.

 

Are cineva vreo idee despre care ar putea fi problema si cum se poate rezolva?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.