Jump to content

Recommended Posts

sigur jentile nu sant strambe?cauciucurile sunt noi/sh sau reesapate?daca nu sant noi s-ar putea sa ai vreo sarma rupta in ele,care face cauciucul sa aiba denivelari pe banda de rulare.eu am patit si a trebuit sa le schimb desi cauciucurile le-am luat noi KLEBER numa ce au iesit din garantie si li s-au si rupt sarma.dar unghiul de fuga l-ai reglat dupa ce ai schimbat capetele de bara?e absolut necesar sa reglezi unghiul de fuga si incidenta rotilor
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema :)...a trebuit reglat unghiul de fuga,unghiul de cadere a rotilor,convergenta individuala,K.P.i,deschidere unghiulara,axa motoare geometrica toate astea din cauza ca am schimbat trapezul,barile anti-ruliu cam toate piesele care se strica din cauza drumurilor noastre foarte ''bune'',total cost:40 lei Edited by touring_boy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Acum o saptamana eram in Ungaria si cand am intrat in localitate am redus viteza pana la 50 si constat cu stupoare ca problema a reaparut :) :lol: :) iar tremura masina si volanul ''danseaza'' stanga-dreapta puternic :bashwall:numai in intervalul 50-60km/h...ce sa ma fac?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am avut si eu aceeasi problema pe un e 39 525 diesel 2001 am schimbat aproape tot ce se schimba pe fata articulatie directie plus amortzoare si flanse si dupa aceea imi facea la fel trepida volanul si tragea dreapta am facut unghiul de fuga si mergea bine dar imi tocea cauciucurile neunifiorm pe dreapta in exterior iar pe stanga in interior pe unde am fost mi sa spus ca am cauciucuirle cu defect din fabrica si erau dunlop noi cumparate am lasato asa nu aveam ce face am mai stricat o pereche de cauciucuri all season fulda dupa care am ajuns in germania si am cumparat de la o vulcanizare 4 cauciucuri continental la mana a doua si am facut geometria la aceeeasi vulcanizare si acum masina merge ata ff multa atentie recomand unde faceti geometria ROMANIA este plina de nepriceputi care fac pe desteptii la masina mea problema era din geometrie facuta foarte prost si sunt sigur la tine este aceeasi problema mai bine te duci la reprezentanta dai un ban mai mult si gata problema

 

 

caseta de directie la bmwuri in ROMANIA se strica ff repede masina este rigida costruita pe drumurile de afara care sunt perfecte iar la noi parca merge pe macadam si atunci este normaal de la socuri trepidatii sa se strice caseta de directie dar nu are voie sa trepideze volanul din caseta sau sa traga stanga sau dreapta singurul lucru care se intampla cand mergi pe un sector de drum neadecvat simti o bataie in volan care nu este stanga dreapta ci mai de graba sus jos si asta vine din axul volanului adica mai exact din caseta de directie dar atata timp cat caseta de directie nu curge si nu pierde uleiul din pompa servo nu are nimic eu am aceaasi problema la caseta de directie pe e 39 525 163 cai putere

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.