Jump to content

Cate dieseluri si cate benzinare sunt pe forum?


cristianiorga22

Masina actuala este....?  

556 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

eu vad treaba putin mai altfel: ala de-si ia E36 si E46 e putin mai aproape de "pasiune" decat ala de-si ia "masina buna", adica de la E60 in sus... care traduc "pasiune" cu placerea de a-ti arunca bucile in scaunul cu masaj, etc... nu generalizez...sunt si printre acestia pasionati! Dar depinde ce intelegi prin "pasionat"...pasionat e ala care stie ce are pe sub capota, e interesat activ despre sistemele masinii si despre tot ce tine de "curiozitatile" unei masini fie ea E30, fie nava spatiala ... sau pasionat e ala care... "moaaama ce misto ii pielea"?
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 404
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bmw, audi, mercedes sunt masini de imagine. un om de afaceri isi va lua una din cele trei strict pentru asta, si nu din pasiune.

 

Pasiunea e a celui care nu isi cumpara o alta marca, care participa la intalniri si evenimente, care are interes si pentru ce se afla sub capota si care admira un exemplar din 1980 la fel ca pe unul din 2009.

Link to comment
Share on other sites

vad aici ca se vorbeste de pasiune pentru marca, in speta BMW. din punctul meu de vedere, pasiunea pentru marca este una si pasiunea pentru masini este alta. pasiunea pentru o marca este venita si din dorinta de apartenenta la un grup sau un nivel social, iar pasiunea pentru masini este defacpt cea care ar trebui sa dicteze atunci cand alegi o masina.

pasiunea pentru masini, si nu pentru marca, m-a determinat pe mine sa imi cumpar BMW, in primul rand ca este o masina buna, cu care stiu ca nu voi avea probleme, cu un grad ridicat de siguranta datorita tehnologiei incorporate, si in care voi sti ca voi simti placerea condusului si ca este un lucru ingineresc bine facut. din acelasi punct de vedere voi alege poate si un Mercedes sau un Subaru, fiecare are un plus tehnologic fata de concurenta, ceva care defineste o marca, dar pana la urma sunt niste masini bune care merita conduse, fiecare oferindu-ti o placere a condusului.

Link to comment
Share on other sites

eu vad treaba putin mai altfel: ala de-si ia E36 si E46 e putin mai aproape de "pasiune" decat ala de-si ia "masina buna", adica de la E60 in sus... care traduc "pasiune" cu placerea de a-ti arunca bucile in scaunul cu masaj, etc... nu generalizez...sunt si printre acestia pasionati! Dar depinde ce intelegi prin "pasionat"...pasionat e ala care stie ce are pe sub capota, e interesat activ despre sistemele masinii si despre tot ce tine de "curiozitatile" unei masini fie ea E30, fie nava spatiala ... sau pasionat e ala care... "moaaama ce misto ii pielea"?

 

 

este normal sa tinzi cat mai sus...adica poti avea si performante si lux...daca ai bani...daca nu ai bani te multumesti cu performanta intr-un cazan.

 

adica ce vrei sa spui ca unul care isi cumpara m3 e46 sau m6 nu este pasionat pentru ca "moaaama ce misto ii pielea" ???

daca tu ai avea bani indeajuns sa iti iei una dintre masinile astea nu ai face pasul? eu cred ca da, cu doua maini :) si stii de ce? nu o sa se compare niciodata ce face fabrica vs tunneri ambulanti...

 

 

LE: nu imi place conceptia asta: - moamaaa eu roman zgarcit parlit infekt am pus mana de la mana am facut un cazan puternic il fac pe unu cu un M si gata ala o sa isi dea foc la masina de nervi...NU prietene. Primul lucru pe care il doreste un pasionat adevarat este sa aiba o " everyday car " nu una care sa o conduca doar in weekend...aia nu este pasiune...

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

nu asta vroiam sa zic, ceea ce vroiam eu sa zic e ca mai pasionat(de masina) e unul care conduce un "cazan" de E46 sau E36, care stie cate ceva despre ea si are si curiozitatea sa invete, decat unu' ce da 100 de mii pe ea doar pentru lux si oricum nu e curios de ce scartaie acolo sau bate dincolo, ca oricum o duce la service si bea o cafea pana aia o repara... ala nu e pasionat! Si DA, si eu dac-as avea bani de un 760 mi l-as lua, dar probabil as fi printre putinii posesori de astfel de luxuri care sunt curiosi de mai mult decat confortul, luxul si optiunile extravagante ale masinii, lucruri care nu constituie o "pasiune"...atractie pentru lux si comoditate o are si boschetaru de sufla-n punga la canal...

La urma urmei, nu conteaza ce masina ai, ca sa fi pasionat...

 

doar faptul ca eu conduc un e36 sau un e46, adica un cazan, nu-l face pe posesorul de BMW de 150 000 de coco mai pasionat...

si cel mai important, pasiunea se poate intinde atat cat iti permite buzunarul...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

pfff ..cate benzinare :)

sincer eu ma asteptam la numarul mare de benzinare. Inca se vand mai multe ca diesel per total. Intodeauna la o marca ce care face majoritatea vanzarilor e motorizarea ce mai mica si cu pretul de baza cel mai mic, la BMW ar fi 316i si 520i...

Se pare ca se duce si mitul ala ca pe forum sunt postate mult mai multe probleme la diesel ca dieselari ar fi ar fi cam 2/3 din forumisti...

Foarte interesant poll-ul. Buna idee a avut initiatorul.

Link to comment
Share on other sites

Exact, diesel e mai problematic fara urma de indoiala, mai pretentios, mai scump la intretinere fiindca pica mai multe piese.

Tot am citit si eu p-aici, argumentele celor cu diesel cand pica cate una...cum ca sunteti mai multi cei cu diesel...

Mit, exact aia e. :)

 

Benzina rullz.

 

 

Ah... Si Ontopic la faza cu ''pasiunea''

 

Definitia ei pentru mine e:

 

Atunci cand iti permiti sa-ti cumperi un model mai scump, mai nou, insa nu o faci, doar din cauza pasiunii pentru... sa zicem e36 in situatia mea.

Asta e pasiune.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Pai nu e ala sfatul, diesel e rentabil si ofera niste senzatii placute, insa daca il cumperi second iti trebuie NOROC sa te si bucuri de el, iar daca il cumperi nou, in 2 ani pierzi 70% din bani.

 

eu nu cred ca pica mai multe piese pe cele diesel.

Hai sa-ti zic eu una ce pica... destul de des si cam la fiecare:

TURBINA

Link to comment
Share on other sites

Pai nu e ala sfatul, diesel e rentabil si ofera niste senzatii placute, insa daca il cumperi second iti trebuie NOROC sa te si bucuri de el, iar daca il cumperi nou, in 2 ani pierzi 70% din bani.

 

eu nu cred ca pica mai multe piese pe cele diesel.

Hai sa-ti zic eu una ce pica... destul de des si cam la fiecare:

TURBINA

 

gasesti pe toate drumurile reconditionari de turbine...si asta ieftin

 

oricum pica mai greu decat iti pica tie vanos-ul daca este intretinuta cum trebuie...

Link to comment
Share on other sites

Alta in afara de turbina?care o schimbi o data,daca iti iei masina second...Si care,parerea mea,se duce pentru ca multi circula subturat,etc

Pai mai are rost sa insir aici? arunca te rog un ochi la userul @IulianC pe topic.

Te lamuresti singur.

 

 

 

@Mario Marius

 

 

Ciudat... pica turbina la 200-300 de mii? hmm... la unii pica la 50-100 de mii..

 

Un benzinar poate merge cu cantanitul ala de vanos mii si mii de km de la primul auz.

La diesel cand moare turbina.... mori si tu in drum.

Link to comment
Share on other sites

Un benzinar poate merge cu cantanitul ala de vanos mii si mii de km de la primul auz.

La diesel cand moare turbina.... mori si tu in drum.

 

 

:) asta a fost tare...stai linistit ca nu ramai in drum, doar ca nu mai are putere merge ca un motor diesel de prin anii 90...

 

per total motorul benzina este mai rezistent la factorii influentabili de om adica la felul cum exploateaza masina... cu diesel-ul trebuie sa fi mai grijuliu dupa ce ai mers agresiv trebuie sa o lasi un pic sa mearga sa se raceasca turbina etc..

 

LE: mi-a placut faza cu ti-ai permis o masina mai scumpa dar din pasiune ai ramas la seria 3 e36 break...

 

fiecare cu alegerile lui...

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

nu zice nimeni nu cumparati diesel. Faza e ca diesel nu e chiar solutia pentru un cost redus in orice imprejurare, mai ales de la BMW.. Cu siguranta ca se justifica financiar in anumite conditii si ca lumea ar trebui sa caste ochii, atunci cand intretinerea si consumul e un factor important. Bineinteles ca se presupune ca tii la masina si vrei sa mearga si bine. Altfel nu e problema, se gasesc solutii ieftine.
Link to comment
Share on other sites

Un benzinar poate merge cu cantanitul ala de vanos mii si mii de km de la primul auz.

La diesel cand moare turbina.... mori si tu in drum.

 

 

:) asta a fost tare...stai linistit ca nu ramai in drum, doar ca nu mai are putere merge ca un motor diesel de prin anii 90...

 

per total motorul benzina este mai rezistent la factorii influentabili de om adica la felul cum exploateaza masina... cu diesel-ul trebuie sa fi mai grijuliu dupa ce ai mers agresiv trebuie sa o lasi un pic sa mearga sa se raceasca turbina etc..

 

LE: mi-a placut faza cu ti-ai permis o masina mai scumpa dar din pasiune ai ramas la seria 3 e36 break...

 

fiecare cu alegerile lui...

Auzi tu avutule, eu nu te-am luat la misto, chiar daca aveam cum.

 

Am si e46, spre surprinderea ta si alte masini, nu duc lipsa.

Eu am o pasiune pentru e36 ai ceva impotriva? nu vreau sa impresionez pe nimeni, nu ma intereseaza parerea nimanui, pe mine breaku ala ma face sa zambesc, de fiecare data cand ma urc in el. Pentru mine aia e pasiune. Si nu mi-e frig in el iarna, nu mi-e cald in el vara, am 4 geamuri electrice, am dublu clima, am incalzire in scaune,am piele, masina are ceva dotari.

Am avut e90 la vanzare, statea in parcare, nu stiu daca am mers cu el 100 km.

Link to comment
Share on other sites

cred ca stie toata lumea de pe forum masina lui roco123, el e chiar pasionat, si daca si-ar vinde vreodata masina nu cred ca si-ar recupera banii bagati in ea.

 

totusi sa iti placa e36 in defavoarea e90 e ceva, si mie imi place mult e36, daca as fi ales e90 ar fi fost pentru siguranta mai mare, mai ales la impact, conform euro ncap.

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit @cefi

:)

Nu m-am suparat sau ceva, nu aveai de ce sa jignesti, am inteles eu gresit.

 

@Increatul...

Mai rulez si cu ale masini, am tot rulat si cu o fiesta pentru oras, insa la suflet mi-a ramas touringul asta... fiecare cu buba lui.

 

 

Ontopic:

Sincer nu-mi vine sa cred, diferenta favorabila benzinarelor.

Damn, oriunde ma uit mai ales la e46 si e39, diesel e tata lor...

Link to comment
Share on other sites

Foarte interesant poll-ul. Buna idee a avut initiatorul.

Multumesc.... apropo de faptul ca dieselul este mai costisitor per total fata de un benzinar.... va dau un exemplu simplu... cu dieselul pe zi, merg 200km in Bucuresti :lol: ... in medie pe luna 5500km pe luna.. la un consum de 7 in oras rezulta 385 litri motorina, pentru un benzinar cantitatea era aproape dubla clar.... restul calculelor vin de la sine :) ... si o data la 3 luni la diesel 10 mil consumabilele si la benzinar poate la 6 luni... in rest amandoua au aceleasi articulatii si aceeasi tabla

Parerea mea

Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.