Jump to content

Cate dieseluri si cate benzinare sunt pe forum?


cristianiorga22

Masina actuala este....?  

556 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Aveam si eu ganduri inainte ....ca ar trebui toti sa poluam mai putin...sa ingrijim aceasta planeta :)

Dar, cand am participat la un training si am aflat ca tot ceea ce tine de poluarea pe care o facem noi oamenii (masini, fabrici, avioane, uzine....absolut tot) este aproximativ 7 - 7,5 %.......si ca restul de 93% este poluarea din cauze naturale (vulcan, uragane, fecale de la animae etc ).......chiar ca nu ma mai intereseaza :lol:

Daca procentajul era invers.....ma mai gandeam serios la chestia asta.

Asa ca....ma mandresc cu V8-ul meu....fara catalizatori......care poluaza probabil cat un tank :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 404
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest poleposition
Cum sa fie numai atat, eu platest 30 de milioane sau 31 de milioane pe an, impozit la M6.... numai RCA-ul e 800 de ron pe an, iar CASCO vreo 7000 EUR.
Link to comment
Share on other sites

Cum sa fie numai atat, eu platest 30 de milioane sau 31 de milioane pe an, impozit la M6.... numai RCA-ul e 800 de ron pe an, iar CASCO vreo 7000 EUR.

 

 

:lol: Numai RCA-ul e 800 ron pe an ........Iar CASCO vreo 7000eur .....La preturile astea astronomice trebuia sa uiti ca platesti si RCA-ul :)

 

P.S Platesti cu numai 200ron mai mult RCA-ul decat mine ...dar eu am e36.... :) .

 

Eu nu inteleg cum se calculeaza RCA-urile astea .Adica sa luam exemplu un Ferrari ,masina asta o poate accidenat si soferul unui Tico (care are motor de 800cc),si soferul unui M3 (care are motor de 5000cc cel de pe e90),Tico presupun ca are RCA-ul de aprox 300lei iar M3 -ul de aprox 800ron .Avand in vedere ca amandoua masinile sunt in propabilitatea de a accidenta respectiva masina scumpa ,de ce sunt diferente taxele .....

 

Nu vreau sa credeti ca eu sunt de parere ca RCA-ul la masina mea este prea ieftina ,dar mi se pare putin aiurea ....

Link to comment
Share on other sites

Cum sa fie numai atat, eu platest 30 de milioane sau 31 de milioane pe an, impozit la M6.... numai RCA-ul e 800 de ron pe an, iar CASCO vreo 7000 EUR.

 

cu banii astia platesc taxele la toate masinile de pe strada...

Link to comment
Share on other sites

Cum sa fie numai atat, eu platest 30 de milioane sau 31 de milioane pe an, impozit la M6.... numai RCA-ul e 800 de ron pe an, iar CASCO vreo 7000 EUR.

tu nenea Pole ai M6 (5.000cmc), pt M3 (3300cmc) impozitul e 900ron, casco la un m3 de prin 2003-2004 ERA(cand m-am interesat in trecut) intre 1300-1500e si RCA undeva la 6-700 ron parca

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Cum sa fie numai atat, eu platest 30 de milioane sau 31 de milioane pe an, impozit la M6.... numai RCA-ul e 800 de ron pe an, iar CASCO vreo 7000 EUR.

tu nenea Pole ai M6 (5.000cmc), pt M3 (3300cmc) impozitul e 900ron, casco la un m3 de prin 2003-2004 ERA(cand m-am interesat in trecut) intre 1300-1500e si RCA undeva la 6-700 ron parca

 

Pai, la seria 1, CASCO este 2.100 euro/an... cum naiba sa fie la M3 (e46), numai 1300 :)

Link to comment
Share on other sites

Cum sa fie numai atat, eu platest 30 de milioane sau 31 de milioane pe an, impozit la M6.... numai RCA-ul e 800 de ron pe an, iar CASCO vreo 7000 EUR.

tu nenea Pole ai M6 (5.000cmc), pt M3 (3300cmc) impozitul e 900ron, casco la un m3 de prin 2003-2004 ERA(cand m-am interesat in trecut) intre 1300-1500e si RCA undeva la 6-700 ron parca

 

Pai, la seria 1, CASCO este 2.100 euro/an... cum naiba sa fie la M3 (e46), numai 1300 :lol:

depinde de an :) daca e pe numele bunicii,etc

Link to comment
Share on other sites

Cum sa fie numai atat, eu platest 30 de milioane sau 31 de milioane pe an, impozit la M6.... numai RCA-ul e 800 de ron pe an, iar CASCO vreo 7000 EUR.

 

 

:lol: Numai RCA-ul e 800 ron pe an ........Iar CASCO vreo 7000eur .....La preturile astea astronomice trebuia sa uiti ca platesti si RCA-ul :)

 

P.S Platesti cu numai 200ron mai mult RCA-ul decat mine ...dar eu am e36.... :) .

 

Eu nu inteleg cum se calculeaza RCA-urile astea .Adica sa luam exemplu un Ferrari ,masina asta o poate accidenat si soferul unui Tico (care are motor de 800cc),si soferul unui M3 (care are motor de 5000cc cel de pe e90),Tico presupun ca are RCA-ul de aprox 300lei iar M3 -ul de aprox 800ron .Avand in vedere ca amandoua masinile sunt in propabilitatea de a accidenta respectiva masina scumpa ,de ce sunt diferente taxele .....

 

Nu vreau sa credeti ca eu sunt de parere ca RCA-ul la masina mea este prea ieftina ,dar mi se pare putin aiurea ....

e de 4200cmc cel de pe M3 E90/E92

Link to comment
Share on other sites

Cum sa fie numai atat, eu platest 30 de milioane sau 31 de milioane pe an, impozit la M6.... numai RCA-ul e 800 de ron pe an, iar CASCO vreo 7000 EUR.

 

 

:lol: Numai RCA-ul e 800 ron pe an ........Iar CASCO vreo 7000eur .....La preturile astea astronomice trebuia sa uiti ca platesti si RCA-ul :)

 

P.S Platesti cu numai 200ron mai mult RCA-ul decat mine ...dar eu am e36.... :) .

 

Eu nu inteleg cum se calculeaza RCA-urile astea .Adica sa luam exemplu un Ferrari ,masina asta o poate accidenat si soferul unui Tico (care are motor de 800cc),si soferul unui M3 (care are motor de 5000cc cel de pe e90),Tico presupun ca are RCA-ul de aprox 300lei iar M3 -ul de aprox 800ron .Avand in vedere ca amandoua masinile sunt in propabilitatea de a accidenta respectiva masina scumpa ,de ce sunt diferente taxele .....

 

Nu vreau sa credeti ca eu sunt de parere ca RCA-ul la masina mea este prea ieftina ,dar mi se pare putin aiurea ....

e de 4200cmc cel de pe M3 E90/E92

 

 

e de 4000 cel de pe M3 nou, RS4 are motor de 4200 FSI

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Cum sa fie numai atat, eu platest 30 de milioane sau 31 de milioane pe an, impozit la M6.... numai RCA-ul e 800 de ron pe an, iar CASCO vreo 7000 EUR.

tu nenea Pole ai M6 (5.000cmc), pt M3 (3300cmc) impozitul e 900ron, casco la un m3 de prin 2003-2004 ERA(cand m-am interesat in trecut) intre 1300-1500e si RCA undeva la 6-700 ron parca

Nu si impozitul si asigurarile. :)

nu alea sunt problemele..eu consider ca la un M, intretinerea este cea ma importanta ....si aia costa (impozitul e 900 ron si asigurarile insumeaza maxim 1500e, in conditiile in care casco bate pe acolo)

vezi ca esti gresit informat, ori ai omis sa pui un 1 (unu) in fata cifrei 9, poate 1900 ron e impozitul pt un M3 e46 care are 3,2L, eu la 330 platesc 900 ron/an impozit, peste 3000cmc creste drastic :lol:

Link to comment
Share on other sites

Impresionant!Probabil ca fie:

1.voi cei de pe forum fie nu iesiti mai deloc cu masinile pe strada,fie

2.din masinile care circula zi de zi pe strada,doar un procent extrem de mic au cont pe acest forum.Hai sa fim seriosi,daca iesi acum afara si te uiti,din primele 10 e46-uri care apar 9 sunt garantat 320d,si unul saracu cine stie ce o fi ratacit.La fel si la e60. Din e60-urile de pe strada sunt fie 530d sau xd fie 525d (cele mai multe),cand vezi alte motorizari deja poti sa iti pui o dorinta si sa iei o piatra in gura.

Singurele care intradevar par sa fie reprezentate ok de benzinare sunt modelele mai vechi precum e36-urile,sau e30-urile.

 

Incercati sa faceti urm lucru: cand iesiti la plimbare,notati primele 10 e46-uri care le vedeti.Cate din ele NU vor fi 320d?

Link to comment
Share on other sites

Incercati sa faceti urm lucru: cand iesiti la plimbare,notati primele 10 e46-uri care le vedeti.Cate din ele NU vor fi 320d?

 

Stai linistit ca stim ca sunt destule dieseluri .Destule cat sa faca buzunarul gros in service .

Link to comment
Share on other sites

Impresionant!Probabil ca fie:

1.voi cei de pe forum fie nu iesiti mai deloc cu masinile pe strada,fie

2.din masinile care circula zi de zi pe strada,doar un procent extrem de mic au cont pe acest forum.Hai sa fim seriosi,daca iesi acum afara si te uiti,din primele 10 e46-uri care apar 9 sunt garantat 320d,si unul saracu cine stie ce o fi ratacit.La fel si la e60. Din e60-urile de pe strada sunt fie 530d sau xd fie 525d (cele mai multe),cand vezi alte motorizari deja poti sa iti pui o dorinta si sa iei o piatra in gura.

Singurele care intradevar par sa fie reprezentate ok de benzinare sunt modelele mai vechi precum e36-urile,sau e30-urile.

 

Incercati sa faceti urm lucru: cand iesiti la plimbare,notati primele 10 e46-uri care le vedeti.Cate din ele NU vor fi 320d?

sunt de acord cu tine....dar mergi si in service sa vedem in primele 10 e 46 cate diseluri si cate benzina gasesti...si intreaba si ce au..si cat costa....omul alege consumul mic...dar nu se gandeste la cheltuielile de intretinere....intreaba orice mecanic bun care e mai avantajos....

cu benzinarul mergi in service pt un furtun pr o rola....cu diselul...turbine..senzori...erori...

plus ca daca duci in extreme un diesel cum duci un benzinar...trebuie sa chemi platforma...am avut ocazia sa merg cu amandoua...

merge bine diselul dar trebuie sa te porti cu grija ca se e sensibil....

Edited by CLOSE_HAMANN
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.