Jump to content

+ 3 CELSIUS


DOVICI

Recommended Posts

Salut,sper sa nu ma luati in ras,dar dimineata dupa aproximativ 2-3 km a aparut in bord +3 celsius luminand intermitent si cu semnal sonor,dupa care s-a oprit. De fiecare data cand proneam motorul acelasi lucru.

Va intreb daca stiti ca are vre-un senzor in lichidul de racire si calculeaza temperatura de inghet a lichidului ,s-au asa a fost setata masina sa te anunte cand ajunge temperatura deafara la +3 ?

Stiti daca exista VEBASTO vs SIROCO (incalzire auxiliara ) electrica s-au doar pe motorina?

Modelul BMW 320D,2005,E46 TOURING.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Din toate raspunsurile nici unul nu este concludent ,adunati posturi.

Cand temperatura externa scade sub 3 grade cel putin la seria 5 lichidul de parbriz se amesteca cu cel din vasul mai mic unde ar trb sa pui concentrat -40 grade,se incalzesc oglinzile la fel si duzele de la stropitori parbriz si luneta,de asemenea porneste webasto in automat

Link to comment
Share on other sites

Din toate raspunsurile nici unul nu este concludent ,adunati posturi.

Cand temperatura externa scade sub 3 grade cel putin la seria 5 lichidul de parbriz se amesteca cu cel din vasul mai mic unde ar trb sa pui concentrat -40 grade,se incalzesc oglinzile la fel si duzele de la stropitori parbriz si luneta,de asemenea porneste webasto in automat

 

 

care vas mai mic?eu stiu doar un singur vas pt lichidul de la parbriz in care pui solutie de spalat parbrizul de iarna sau vara...imi scapa ceva?si nu inteleg cum se incalzesc duzele de la stropitori? :)

 

on topic:esti avertizat d BC de fiecare data cand scade temperatura sub 4 grade ca sa fi atent si sa adaptezi viteza la conditiile de drum atat.nu este nici un senzor la lichidul de racire care sa iti zica la cat iti ingheata apa in borcan

Link to comment
Share on other sites

Salut,sper sa nu ma luati in ras,dar dimineata dupa aproximativ 2-3 km a aparut in bord +3 celsius luminand intermitent si cu semnal sonor,dupa care s-a oprit. De fiecare data cand proneam motorul acelasi lucru.

Va intreb daca stiti ca are vre-un senzor in lichidul de racire si calculeaza temperatura de inghet a lichidului ,s-au asa a fost setata masina sa te anunte cand ajunge temperatura deafara la +3 ?

Stiti daca exista VEBASTO vs SIROCO (incalzire auxiliara ) electrica s-au doar pe motorina?

Modelul BMW 320D,2005,E46 TOURING.

Multumesc!

Este normal! Se inscrie in categoria "toate face la fel"! :) Senzorul de temperatura exterioara te avertizeaza cand sunt maxim 3 grade afara ca exista riscul sa se produca polei pe carosabil,asa ca :lol: pe unde conduci! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
am observat ca fantana de la Muiorita este functionala... asta este o imbecilitate, se pot produce accidente in acea zona din cauza ca favorizeaza aparitia poleiului/ghetii
Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu spune de tractiunea spate specifica BMW, pentru care exista avertismentul sonor cand temperatura exterioara este scade sub 3 grd. C (nu 4 cum apare mai sus in vreo 2 posturi). Bipul asta te avertizeaza ca pot exista zone cu polei pe sosea si in consecinta adaptezi viteza, conduci mai atent si eventual activezi sistemul de control al tractiunii (daca mergi de obicei fara el :) )
Link to comment
Share on other sites

Of, acest avertisment sonor il au si alte masini: Audi, Mercedes, .....

N-are legatura cu "tractiunea spate" de la BMW. Intradevar, scopul lui este sa avertizeze ca temperatura este scazut, risc de polei ... etc.

Cat despre activarea ASC / DSC din postul anterior ... miroase a teribilism infantil .... In mod implicit aceste sisteme sunt active.

Link to comment
Share on other sites

Of, acest avertisment sonor il au si alte masini: Audi, Mercedes, .....

N-are legatura cu "tractiunea spate" de la BMW. Intradevar, scopul lui este sa avertizeze ca temperatura este scazut, risc de polei ... etc.

Cat despre activarea ASC / DSC din postul anterior ... miroase a teribilism infantil .... In mod implicit aceste sisteme sunt active.

 

Nu prea cred ca am facut cunostinta, ca sa-ti permiti afirmatii de genul asta. Cand o sa facem, mai vedem. Sistemele ASC/DSC sunt active la pornirea motorului, situatie care se poate schimba printr-o apasare de buton, in functie de sofer. De unde ai tras tu concluzia ca vorbesc despre mine nu stiu. Cat despre exemplele de masini care au avertismentul sonor, ar trebui sa cauti altele.

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu spune de tractiunea spate specifica BMW, pentru care exista avertismentul sonor cand temperatura exterioara este scade sub 3 grd. C (nu 4 cum apare mai sus in vreo 2 posturi). Bipul asta te avertizeaza ca pot exista zone cu polei pe sosea si in consecinta adaptezi viteza, conduci mai atent si eventual activezi sistemul de control al tractiunii (daca mergi de obicei fara el :) )

 

 

esti avertizat in momentul cand temperatura e de +3grade C nu?atunci se aude beepul si ti se afiseaza la bord nu?sau nu imi aduc eu minte bine de iarna trecuta pana acuma?deci cand temperatura e sub +4grade C.nu ca ar fi mare diferenta dar vad ca te incapatanezi sa contrazici 2 useri.si nu iti spune nimic ca ar putea fi polei, pur si simplu te atentioneaza ca sunt +3grade afara.din asta fiecare intelege ce vrea...unii ca pot intalni polei pe drum...altii ca nu e vreme de mers la plaja etc.ce tractiune spate specifica BMW?le mercedes e altfel,sau audi fara qatro? ce sistem de control al tractiunii?ala eventual il dezactiveaza lumea cand are chef de joaca cu masina in rest e mereu activ.eu nu am vz un BMW sa porneasca cu dsc oprit(doar daca il are defect).eu zic ca asa stau treburile,daca am gresit undeva accept orice corectare...

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu spune de tractiunea spate specifica BMW, pentru care exista avertismentul sonor cand temperatura exterioara este scade sub 3 grd. C (nu 4 cum apare mai sus in vreo 2 posturi). Bipul asta te avertizeaza ca pot exista zone cu polei pe sosea si in consecinta adaptezi viteza, conduci mai atent si eventual activezi sistemul de control al tractiunii (daca mergi de obicei fara el :) )

 

 

esti avertizat in momentul cand temperatura e de +3grade C nu?atunci se aude beepul si ti se afiseaza la bord nu?sau nu imi aduc eu minte bine de iarna trecuta pana acuma?deci cand temperatura e sub +4grade C.nu ca ar fi mare diferenta dar vad ca te incapatanezi sa contrazici 2 useri.si nu iti spune nimic ca ar putea fi polei, pur si simplu te atentioneaza ca sunt +3grade afara.din asta fiecare intelege ce vrea...unii ca pot intalni polei pe drum...altii ca nu e vreme de mers la plaja etc.ce tractiune spate specifica BMW?le mercedes e altfel,sau audi fara qatro? ce sistem de control al tractiunii?ala eventual il dezactiveaza lumea cand are chef de joaca cu masina in rest e mereu activ.eu nu am vz un BMW sa porneasca cu dsc oprit(doar daca il are defect).eu zic ca asa stau treburile,daca am gresit undeva accept orice corectare...

 

 

Of,lica,lica nu are nici o legatura cu atentionarea de drum cu polei sau alte tampenii:(

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.