Jump to content

Noua serie 5? inca un topic pe aceasta tema


liviu_arh

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 654
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masina este deja in showroom-uri. Ce impresie v-a lasat?

Nu am ce sa-i reprosez in afara de pret. Mai ales al optionalelor. Daca te mananca si te apuci sa pui multe pe ea poti depasi lejer cu pretul optionalelor pretul initial al masinii. Lucru care mi se pare absurd.

Link to comment
Share on other sites

Mie un singur lucru nu mi-a placut: despartitura din fata a capotei motorului. Este prea sus acea despartitura si emblema este deja pe corpul care face corp comun cu bara fata. Despartitura asta a capotei trebuia facuta mai jos, pe la baza farurilor sau deasupra grilei de aer, emblema ramanand pe capota. Asta este singurul lucru care nu imi place, in rest este foarte frumoasa. Dar despartitura aia a capotei ma sperie. E hidoasa! :)
Link to comment
Share on other sites

Am observat si eu acelasi lucru dar masina era neagra si nu se vedea deloc aiurea. Astept sa vad si pe alte culori cum da ca design.

 

Masina vazuta de mine in showroom avea destul de multe imperfectiuni in ceea ce priveste alinierea usilor, trapa de la carburant si capota. Chestii ajustabile dar pacat ca a plecat din fabrica cu asemenea probleme.

Link to comment
Share on other sites

Ce gasesc inexplicabil si deranjant este ca pe versiunea 528i nu poti opta pentru Dynamic Drive si pentru Adaptive Drive.

Pentru aceste dotari ar trebui optat pentru motorizarea benzina 535i de 306 CP care nu este intotdeauna justificata pentru utilizarea curenta in Romania.

La masa masinii motorizarea pe benzina de 258 CP este in viziunea mea optim dimensionata.

Astazi am efectuat si un drive test cu versiunea diesel de 245 CP ce ii confera dinamicitatea corecta.

E drept ca la versiunea pe benzina ar fi fost un cuplu de de doar 310 Nm insa din experienta, o masina cintarind 1,7 to cu 290 Nm si 210 CP e corect motorizata.

Modelul de drive test era echipat cu Sistemele adaptive drive si dynamic drive si efectul lor este sesizabil si da si mai mut fun condusului.

Edited by SportWagon
Link to comment
Share on other sites

Eu abia astept sa aduca astia masina la test drive sa vad cum functioneaza toate sistemele astea si daca isi merita banii.

Am in vedere un 520d bine dotat sau daca nu unul cat mai entry cu strictul necesar. Ori iau una cu de toate, ori una mai slabuta ca si dotari.

Faza e ca stau in dubii daca merita sau nu sa iau una fff bine dotata. Cu ce am pus eu pana acum ma duc la 20k euro doar pe optiuni. Lucru care mi se pare destul de aiurea... la banii astia iau o masina bunuta.

In fine, problema e mai complexa.

 

Care ati mers deja cu masina nu va abtineti sa ne impartasiti si noua impresii despre noul 5 la drum.

Link to comment
Share on other sites

Am fost eu la test drive. Primisem o invitatie prin posta mai de mult si m-am programat si m-am dus sambata asta. Versiunea testata a fost un 535i cu cutia aia automata 8 trepte. Frumos si interiorul. Sincer nu stiu ce optiuni avea.

Testul a fost destul de scurt si nu prea aveam unde sa o calc. Sunetul foarte frumos si masina tragea din orice unghi. Nu mi-am dat seama de vreo diferenta notabila intre o cutie cu 8 trepte si un steptronic normal cu 5. Mi se pare optiune foarte costisitoare si inutila. (se presupune ca ar optimiza consumul) . Mai degraba un SMG decat chestia aia, dar nu cred ca e optional la 535i..

Era ceva lume, multi doar sa se uite si un test-drive. Au invitat pe toata lumea care a avut de a face cu ei. Eu acolo am facut doar o revizie acum un an si ceva, si mai cumpar stergatoare din an in pasti. Nu sunt chiar client fruntas al reprezentantei :) , dar probabil eram in calculatorul lor.

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

inca un pas in spate la capitolul design...sa nu mai zic de cv 8 trepte? wtf! masina aia tot timpul va schimba viteze,de parca motorul aia ar fi blocat pe o anumita turatie

pana si noua KIA Magentis arata mult mai bine

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca se refera la faptul ca s-a adoptat un design mai cuminte. Tin minte ca atunci cand s-a lansat E60 am ramas masca. Designul exterior, dar mai ales interior, iDrive, HUD, etc, etc. Schimbarea fata de E39 era uriasa. Ma asteptam la un salt asemenator de la F10 in momentul in care l-am vazuit prima data dar nu a fost cazul. Totusi incet incet a inceput sa imi placa tot mai mult. Incep sa ma impac si cu stopurile gen Infiniti :) Astept sa vad unul live pentru ca toata lumea zice ca arata mai bine in realitate decat in poze.

Ma gandesc ca in 2-3 ani sa imi iau un 528i sau un 535i, SH. Pana atunci ma joc cu configuratorul :)

Link to comment
Share on other sites

inca un pas in spate la capitolul design...sa nu mai zic de cv 8 trepte? wtf! masina aia tot timpul va schimba viteze,de parca motorul aia ar fi blocat pe o anumita turatie

pana si noua KIA Magentis arata mult mai bine

 

De multe ori un pas in spate inseamna mai bine. De altfel exista si expresia : "mergem inainte ca inainte era mai bine". Asta ca sa glumim putin.

Despre design-ul erei Bangle (mai ales in cazul seriei 3 si seriei 5) se va mai scrie mult si polarizarea celor 2 tabere este evidenta.

Stilul generatiei anterioare al seriei 5 era ostentativ exagerat in anumite detalii si la vremea respectiva a avut rolul lui.

A fost si motivul pentru care eu am preferat sa bag peste 36.000 eur intr-o alta masina decit un BMW.

 

Revenind insa la chestii mai putin subiective, cutia cu 8 trepte, daca ai fi avut rabdarea sa citesti putin inainte, sa faci un drive test in loc sa te grabesti cu afirmatii gratuite, fortate si fara suport ai fi constatat ca datorita rapoartelor subunitare , treptele 7 si 8 se folosesc la viteze stabilizate peste o anumita valoare (pe autostrazi de exmplu) si ca in mod curent sint folosite doar cele 6 rapoarte ale cutiei ca la o cutie cu 6 rapoarte.

 

In final daca si noua KIA arata mai bine nu vad cine te opreste sa iti cumperi un exemplar, ocazie cu care ai putea sa faci apologia designului coreean pe forumul de rigoare.

Edited by SportWagon
Link to comment
Share on other sites

cutia in 8 trepte este relativ noua la BMW. Cu 7 trepte e prezenta de ceva vreme la mercedes. Toti care au avut-o (cunosc cateva persoane)au spus ca nu aduce nimic in materie de consum, asta fiind si scopul ei. Din contra, a adus ceva mai multe belele rezolvate cu resfotari si diagnoze si timp pierdut. Din punctul meu de vedere e o complicatie inutila, ceva mai complicat va fi automat mai putin fiabil. Inseamna si cost mai mare.

Oricum nu exista alternative la cine vrea o cutie automata pe F10 la ora asta. Ea va fi cu 8 trepte in diverse variante.

Nu imi bat capul deocamdata, o sa vedem in timp. ca oricum nu sunt eu cumparator de f10. Poate in 2-3 ani cand apare ceva la preturi mai abordabile...

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE
inca un pas in spate la capitolul design...sa nu mai zic de cv 8 trepte? wtf! masina aia tot timpul va schimba viteze,de parca motorul aia ar fi blocat pe o anumita turatie

pana si noua KIA Magentis arata mult mai bine

 

De multe ori un pas in spate inseamna mai bine. De altfel exista si expresia : "mergem inainte ca inainte era mai bine". Asta ca sa glumim putin.

Despre design-ul erei Bangle (mai ales in cazul seriei 3 si seriei 5) se va mai scrie mult si polarizarea celor 2 tabere este evidenta.

Stilul generatiei anterioare al seriei 5 era ostentativ exagerat in anumite detalii si la vremea respectiva a avut rolul lui.

A fost si motivul pentru care eu am preferat sa bag peste 36.000 eur intr-o alta masina decit un BMW.

 

Revenind insa la chestii mai putin subiective, cutia cu 8 trepte, daca ai fi avut rabdarea sa citesti putin inainte, sa faci un drive test in loc sa te grabesti cu afirmatii gratuite, fortate si fara suport ai fi constatat ca datorita rapoartelor subunitare , treptele 7 si 8 se folosesc la viteze stabilizate peste o anumita valoare (pe autostrazi de exmplu) si ca in mod curent sint folosite doar cele 6 rapoarte ale cutiei ca la o cutie cu 6 rapoarte.

 

In final daca si noua KIA arata mai bine nu vad cine te opreste sa iti cumperi un exemplar, ocazie cu care ai putea sa faci apologia designului coreean pe forumul de rigoare.

 

esti plictisitor....eu mi-am exprimat ideea

tu puteai sa ti-o exprimi pe a ta,in loc sa incerci sa imi schimbi mie parerea,fapt ce te face si usor stupid

Link to comment
Share on other sites

SI eu sunt de parere ca aduce mai mult cu e39 decat cu E60 si consider ca asta este un lucru foarte bun chiar daca in acelasi timp consider ca E60 a fost un model de exceptie, dar, asa cum spun multi, un design controversat.

F10 se incadreaza foarte bine ca linii in traditia BMW si pot spune ca din toate masinile care circula la ora asta pe sosele este de departe cea mai echilibrata, cu bun gust si frumos desenata. O singura masina o poate eclipsa la design. Z4.

 

Asemanari cu alte masini se pot face dar un lucru e clar. Atunci cand o vezi in fata ta stii 100% ca e un BMW, si asta e cel mai important.

 

Despre cutia cu 8 trepte am auzit numai de bine din partea tuturor celor care au testat masina. Functioneaza corect, fara ezitari, schimba fin treptele, e brutala daca iti doresti asta si isi face treaba bine.

Tinand cont ca BMW construieste masini pentru Germania in mod principal si le adapteaza ca dotari pentru USA, inteleg filozofia nemtilor cu aceasta cutie. 5-ul e o masina premium care cu siguranta va fi adoptata de directorii de firme, de cei ce fac multi kilometri zilnic pe autostrada. Atunci numarul mare de viteze are sens. Mai ales daca tinem cont ca in Germania se circula cu viteze mari unde o treapta in plus chiar era necesara.

Sa facem apologii la cutia cu 7 trepte de la Mercedes... nu vad sensul, una e una, alta e alta.

 

Am avut in proprietate o Skoda Octavia 2.0TDi + DSG si am exploatat-o 3 ani de zile. O masina si o cutie exceptionala. Nu mi-a mancat ulei si nici nu mi-a facut figuri cutia asa cum se plang unii. La vremea ei o cutie automata cu 6 trepte era ceva deosebit si tot asa, multi ziceau ca nu are sens. Iata ca a avut sens si cred ca cei de la BMW nu au ales intamplator realizarea acestei cutii cu 8 trepte.

As putea intra mai mult in detaliu sa zic de ce e buna o astfel de cutie dar nu cred ca face subiectul topicului de fata.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut masina in showroom. Este superba. Modelul expus avea ceva optiuni, scaune confort ventilate/incalzite, navi profi, comfort acces, si multe care nu le mai retin. Pretul era ~ 80.000 euro fara TVA. Dupa cum am spus, masina este superba, dar foarte scumpa.
Link to comment
Share on other sites

Majoritatea sunt 530d si vin cu optiuni de circa 30k pe ele. Multe dintre optiuni alese cam aiurea si care ridica pretul masinii nejustificat de mult.

Cei de la AB au nevoie de niste consilieri cand e vorba de treburi din astea...

Link to comment
Share on other sites

Cu F01 seamănă foarte mult, cu E90 mai puţin spre deloc.

http://i264.photobucket.com/albums/ii174/alexandru_83/2011-bmw-5-series-side-static.jpg

http://i264.photobucket.com/albums/ii174/alexandru_83/BMW_3_Series_Sedan_and_Wagon_2009_1.jpg

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.