Jump to content

Noua serie 5? inca un topic pe aceasta tema


liviu_arh

Recommended Posts

Da toti cred ca se vor apuca de pus bani la ciorap sa ia una BMW E39 mi se pare una din cele mai tari masini daca a-si avea bani nici nu a-si vinde-o vreodata e cred ca una din cele mai faine masini scoase vreodata, nu te-as vedea niciodata intr-o masina Diesel dar cine stie tehnologia asta a ajuns la fel de performanta ca benzina sunetul face singura diferenta insa avantajul diesel e consumul redus. Is curios cum e intretinerea la F10 ca la E39 nu pot sa zic ca e foarte scumpa.

 

Mi-ar fi plãcut sã testez un 535i, cu siguranÞã se simte mult mai sportiv.

 

Cred ca e modelul cu 2 Turbine sau ceva de genul asta in ala te-as vedea mai curand decat in 530d

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 654
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Probabil cĂŁ nu costĂŁ mai mult ĂŽntreĂžinerea, nu prea ar avea de ce.

 

Piesele noi tot cam la fel vor costa.

Problema este acum de achiziĂžie, ĂŽnsĂŁ existĂŁ Âşi o parte bunĂŁ, cei care vor trece la E60 vor putea cumpĂŁra maÂşini mult mai ieftine.

Link to comment
Share on other sites

Da pai si eu ma gandesc sa trec pe E60 daca nu voi reusi sa strang banii necesari in urm 2-3 ani pt un F10. Chestia e ca nu imi prea place E60.. adica mi se pare urata si interior si exterior chiar daca tehnic e mai buna ca E39 am mers cu una si nu ma impresionat foarte mult voi vedea cum este si F10-ul. acuma eu lucrez in domeniul marketing si stiu o chestie legata de preturi, cei de la BMW au investit in tehnologie si in dezvoltarea acestei masini probabil o suma uriasa de mare si vor recupera banii inca din primele vanzari peste un an/doi va avea un pret mult mai mic masina asta noua vorbind e o strategie de marketing folosita de mai toata lumea sunt multi care si-au facut precomanda la ea si o vor cumpara in urmatoarea perioada iar calculele sunt facute incat ei sa recupereze toata investitia inca din primele vanzari dupa care va aparea si concurenta din partea celorlalti producatori de automobile Audi, Mercess ( care mai nou sa combinat cu Renaul probabil numai au vanzari sau dus in jos in ultimul timp ) si odata cu recuperea investitiei si aparitia concurentei pretul va mai scadea categoric oricum eu am deja cateva mii de Euro stranse numai cumpar nimic urm 2 ani :) totul bagam in contul destinat achizitiei de BMW model nou.
Link to comment
Share on other sites

MaÂşina asta e perfectĂŁ pentru cei cĂŁrora li se adreseazĂŁ, adicĂŁ unor oameni de afaceri de peste 30 de ani. :)

 

Exact ! S-au gandit bine sa recupereze clientela de peste 30 de ani care, din ce vezi pe strazi, fugea de BMW E60 spre Audi, Mercedes.

 

Isi revine BMW la ceea ce era inainte: seria 3 pentru sportivitate si in consecinta pt tineri si seria 5 pentru oameni mai "copti" care au trecut de faza de sportivitate si vor mai mult comfort (chestia cu suspensia mai comfortabila imi place, suspensia putin prea rigida pentru o "limuzina" era un mare neajuns la E39).

 

Mersi de review, sa fie cat mai multe si la fel de bine detaliate.

Link to comment
Share on other sites

Spun asta pentru cã sunt mulÞi care spuneau cã e mai de calitate un interior de E39 sau E46 decât un interior de BMW modern.

Chestia asta e falsĂŁ.

 

Este cat se poate de reala. Nu conteaza parerea ta. Atat pentru E39, cat si pentru E46 materialele de finisaj interior au fost fabricate in Germania. Masinile acestea au fost 100% nemtesti, de la conceptie pana la ultima saiba. Materialele pentru finisaj interior pentru modelele recente sunt fabricate in Bangladesh, China, Taiwan, Coreea sau, in cel mai bun caz in Cehia sau Romania. Stiu ca arata mai bine un interior modern, dar nu confunda calitatea cu modernismul.

In plus, daca materialele ar fi fost de calitate similara cu cele de pe E39 si E46, masina ar fi costat sensibil mai mult...

 

Am mai discutat asta si nu am ajuns la un numitor comun.

Edited by BOGDANIEL
Link to comment
Share on other sites

Calitatea materialelor o sa se vada in cativa ani, iar daca e prost de tot o sa se vada in cateva luni. Cam asta e trendul, asta e... Pana si Mercedes care in general nu face compromisuri multe la interior are un departament special care se ocupa cu cercetarea plasticului de 2 centi sa il faca sa arate ca unul de 10... Daca e si durabil, din punctul meu de vedere e ok. Daca incep sa iti zornaie plastice, sa se pateze din orice si sa capete patina, sa se decoloereze, exfolieze in 2-3 ani nu mai e ok la banii astia. O sa vedem.
Link to comment
Share on other sites

Mi-ar fi plãcut sã testez un 535i, cu siguranÞã se simte mult mai sportiv.

 

Cred ca e modelul cu 2 Turbine sau ceva de genul asta in ala te-as vedea mai curand decat in 530d

 

535i F10 are noul motor N55 3.0L Single turbo,bmw a renuntat la N54 3.0L Twin-turbo.

Link to comment
Share on other sites

Exact ! S-au gandit bine sa recupereze clientela de peste 30 de ani care, din ce vezi pe strazi, fugea de BMW E60 spre Audi, Mercedes.

 

Isi revine BMW la ceea ce era inainte: seria 3 pentru sportivitate si in consecinta pt tineri si seria 5 pentru oameni mai "copti" care au trecut de faza de sportivitate si vor mai mult comfort (chestia cu suspensia mai comfortabila imi place, suspensia putin prea rigida pentru o "limuzina" era un mare neajuns la E39).

 

Mersi de review, sa fie cat mai multe si la fel de bine detaliate.

 

Nu prea cred că fugea, sunt pline străzile de E60-uri. :)

 

Nu neapărat, depinde de motorizare, de dotări.

Eu m-am referit doar la această motorizare, nu ĂŽn general la seria 5.

Ăn ziua de azi, o maşină este ceea ce vrea proprietarul ei să fie, şi anume prin posibilitatea alegerii unei game foarte variate de dotări şi motorizări.

 

Este cat se poate de reala. Nu conteaza parerea ta. Atat pentru E39, cat si pentru E46 materialele de finisaj interior au fost fabricate in Germania. Masinile acestea au fost 100% nemtesti, de la conceptie pana la ultima saiba. Materialele pentru finisaj interior pentru modelele recente sunt fabricate in Bangladesh, China, Taiwan, Coreea sau, in cel mai bun caz in Cehia sau Romania. Stiu ca arata mai bine un interior modern, dar nu confunda calitatea cu modernismul.

In plus, daca materialele ar fi fost de calitate similara cu cele de pe E39 si E46, masina ar fi costat sensibil mai mult...

 

Am mai discutat asta si nu am ajuns la un numitor comun.

 

Nu este reală şi părerea mea contează la fel de mult ca părerea ta, ĂŽn acest caz mai mult pentru că n-ai testat tu această maşină.

 

Interioarele BMW-urilor noi sunt de cea mai bună calitate, nu există absolut nici un motiv pentru a te plânge de calitatea materialelor.

 

Am condus E90, E92, E93, X5 E53, X6, acum şi F10.

 

Chiar pot spune că, ĂŽn mod aparent, calitatea a crescut.

De exemplu, mânerele de pe portiere sunt ĂŽmbrăcate ĂŽn piele şi sunt cusute foarte frumos.

Pe E39 şi pe E46 cu interior din piele, mânerele nu sunt ĂŽmbrăcate ĂŽn piele ci ĂŽntr-un material sintetic care pare destul de ieftin.

 

Un F10 nou costă la fel cum costa şi un E39 nou, aşa că nu există motive de suspiciune.

 

Repet, nu există probleme de finisare la interior, BMW nu e Kia sau Nissan.

 

Faptul că anumite piese sunt fabricate ĂŽntr-un colţ mai ĂŽndepărtat al lumii nu contează.

Ăn România se fabrică multe lucruri de calitate, nu mâna de lucru este problema ci managementul şi experienţa.

Mâna de lucru poate fi instruită, poate fi la de fel de bună ca o mâna de lucru germană.

 

Calitatea materialelor o sa se vada in cativa ani, iar daca e prost de tot o sa se vada in cateva luni. Cam asta e trendul, asta e... Pana si Mercedes care in general nu face compromisuri multe la interior are un departament special care se ocupa cu cercetarea plasticului de 2 centi sa il faca sa arate ca unul de 10... Daca e si durabil, din punctul meu de vedere e ok. Daca incep sa iti zornaie plastice, sa se pateze din orice si sa capete patina, sa se decoloereze, exfolieze in 2-3 ani nu mai e ok la banii astia. O sa vedem.

 

Calitatea e foarte bună.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ăn România se fabricĂŁ multe lucruri de calitate, nu mâna de lucru este problema ci managementul Âşi experienĂža.

Mâna de lucru poate fi instruitã, poate fi la de fel de bunã ca o mâna de lucru germanã.

 

Am inteles, managementul este de vina ca un Nokia facut in Romania arata ca un gunoi pe langa unul facut in Germania.

 

 

 

Calitatea materialelor o sa se vada in cativa ani, iar daca e prost de tot o sa se vada in cateva luni. Cam asta e trendul, asta e... Pana si Mercedes care in general nu face compromisuri multe la interior are un departament special care se ocupa cu cercetarea plasticului de 2 centi sa il faca sa arate ca unul de 10... Daca e si durabil, din punctul meu de vedere e ok. Daca incep sa iti zornaie plastice, sa se pateze din orice si sa capete patina, sa se decoloereze, exfolieze in 2-3 ani nu mai e ok la banii astia. O sa vedem.

 

Calitatea e foarte bunĂŁ.

Am inteles ca ai ramas impresionat. Este si normal, in conditiile in care reperele comparate sunt vopsite cu sprayul. Totusi, citeste mai atent ce a scris colegul nostru DOMI si acorda-i credit!

Link to comment
Share on other sites

N-am văzut niciodată un Nokia făcut ĂŽn România, ĂŽnsă am văzut făcut ĂŽn Ungaria şi am avut mai multe fabricate ĂŽn Finlanda.

 

Nu există diferenţe vizibile, o fabrică a unui mare concern trebuie să respecte aceleaşi standarde de calitate ca ĂŽn ţara mamă.

 

iPhone-ul meu, la fel ca orice alt iPhone sau iPod, este asamblat ĂŽn China.

Cu toate acestea, e foate de calitate.

 

Cu tine nu se poate discuta normal şi civilizat, ĂŽntotdeauna ai ghiuleaua de bălegar la ĂŽndemână ca să arunci cu ea.

 

Trim-urile mele sunt vopsite la o vopsitorie, arată la fel ca cele de fabrică.

Plafonul este vopsit cu spray-ul, ĂŽnsă l-am făcut foarte atent şi cu multă răbdare ĂŽncât nu arată cu nimic diferit de un alt plafon din textil vopsit, la fel cum este orice plafon de BMW, un banal material textil vopsit.

Am scaune din piele din fabrică, şi nici măcar nu sunt uzate, ştiu să fac deosebirea ĂŽntre un interior de calitate şi unul de proastă calitate.

 

Nu ai ĂŽncredere ĂŽn părerea mea, cu atât mai bine, nu mă interesează, nu am de ce să te conving pe tine.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

m inteles, managementul este de vina ca un Nokia facut in Romania arata ca un gunoi pe langa unul facut in Germania.

 

In ce sens e un gunoi ? ai facut un test anume si ai depistat niste diferente intre ele ? iti zic eu ca Nokia ala facut in Romania de care zici nu are nici macar surubelele facute in Romania. Multa lume nici nu a vazut masina si deja are pareri despre finisaje, interior suntem o tara carcotasa ne place sa vb mult si aiurea inloc sa facem ceva cum fac alte tari. Eu am E39 si nu mi se pare iesit din comun materialele din care este facut interiorul am vazut la seria 7 materiale mult mai de calitate iar ciupanezu spune ca cele de pe F10 sunt peste nu-si permite nimeni la 60-70 de mii de euro sa-si bata joc de o masina daca sunt facute in China/Taiwan sau alte tari de genul asta e, e bine de tinut minte ca cei deacolo fac si produse bune pt nemti, americani doar ce ajunge la noi este de proasta calitate si tot odata mai ieftin.

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

............

 

Era vorba despre o extrapolare, nu discutam aici despre nokia finlandeze, nemtesti, unguresti sau romanesti. Deschide topic separat daca esti cu adevarat interesat de raspunsul la intrebarea ta.

 

Fiecare are dreptul la opinie, nu trebuie sa inghitim nemestecate verdicte scoase din maneca. Aici se confunda calitatea cu modernismul.

Link to comment
Share on other sites

BOGDANIEL & Ciupanezu: Va mai zic odata sa va ignorati!

 

Sa nu imi luati drept slabiciune acest avertisment, facut dupa ce am zis ca nu o sa il mai fac... La primul schimb de replici, va luati fiecare cate 100 (o suta) de zile de pauza.

O sa vorbesc si cu colegii moderatori sa ma sustina in aceasta "aventura".

Link to comment
Share on other sites

Nu prea cred cĂŁ fugea, sunt pline strĂŁzile de E60-uri. :)

 

Noi cred ca remarcem E60 pe strada pentru ca suntem pasionati. Ei, eu tot ce am vazut in Cluj si Bucuresti, unde ma plimb mai des, sunt pusti de <30 de ani sau tot felul de "manele lovers" sau clienti de "social club" (ca "chill-out club" nu mai e la moda)

 

Prea rar vezi o persoana >35-40 ani in costum (fara stereotipii, dar asta ar trebui sa fie tinta) intr-un E60. In seria 7 mai vezi, dar in E60, foarte, foarte rar.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred cĂŁ trebuie sĂŁ ai neapĂŁrat peste 30 de ani Âşi sĂŁ te ĂŽmbraci la costum ca sĂŁ fii proprietarul unui E60, Âşi nici nu ar trebui sĂŁ te iei dupĂŁ astfel de idei preconcepute.

Nu mĂŁ ĂŽndoiesc cĂŁ sunt mulĂži cocalari cu E60, ĂŽnsĂŁ cocalarii pot avea orice maÂşinĂŁ.

 

Ca sã-Þi dai seama de ce este eronatã teoria ta, gândeºte-te cã eu am un E39, mã Îmbrac sport sau casual În funcÞie de situaÞie, mã tund 0, am În jur de 100 kg, Însã nu sunt deloc cocalar ºi mã comport foarte civilizat, sunt politicos...

Limba românã nu este pentru mine o enigmã, respect cam toate regulile de circulaÞie În afarã de limita de vitezã...

AparenĂžele ĂŽnÂşealĂŁ, nu e bine sĂŁ te iei dupĂŁ aceste lucruri.

Link to comment
Share on other sites

Diferenta de perceptie, de feedback de la o directie hidraulica la una electrica e normal sa existe. E altceva si esti obisnuit altfel.

Ideea e ca masina transmite foarte bine in volan ceea ce fac rotile si asta e important. A nu se confunda cele doua stari.

 

Oricum, e chestie de obisnuinta pana la urma. Sa mergeti cu un Megane si atunci o sa ziceti ca volanul e de la Logitech in comparatie cu asta de la BMW... si nu numai la Megane ci la majoritatea masinilor cu directie electrica (atentie, a nu se confunda cu cea electro-hidraulica).

Link to comment
Share on other sites

Diferenta de perceptie, de feedback de la o directie hidraulica la una electrica e normal sa existe. E altceva si esti obisnuit altfel.

Ideea e ca masina transmite foarte bine in volan ceea ce fac rotile si asta e important. A nu se confunda cele doua stari.

 

Oricum, e chestie de obisnuinta pana la urma. Sa mergeti cu un Megane si atunci o sa ziceti ca volanul e de la Logitech in comparatie cu asta de la BMW... si nu numai la Megane ci la majoritatea masinilor cu directie electrica (atentie, a nu se confunda cu cea electro-hidraulica).

Problema este ĂŽn primul rând de insonorizare, cu volanul este foarte probabil să fie doar o chestie de obişnuinţă.

 

Nu mi-a plăcut faptul că nu se aude absolut deloc motorul, nici măcar ĂŽntr-un regim foarte sportiv şi cu instalaţia audio oprită.

 

Diesel-urile de la BMW au un sunet frumos ĂŽn sarcină.

 

E tare ideea cu setările confort şi sport.

 

Pe confort maşina este ca un Mercedes, foarte moale şi confortabilă, iar pe sport este mult mai rigidă, răspunde mai rapid la apăsarea acceleraţiei, se simte clar diferenţa.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Daca ai sa conduci mai mult timp un diesel, fie el si de BMW, o sa vezi ca urechea se "acorda" cu sunetul si in timp, de la o tonalitate simpatica, devine sacaitor, enervant.

 

La motoarele moderne, paradoxal, nivelul de zgomot nu creste odata cu turatia, cum era candva.

 

Oricum, sunt curios. Ai zis ca nu se aude deloc motorul. Asta chiar nu am intalnit la nicio masina, niciodata, indiferent cat de insonorizata ar fi ea.

Tinand cont de faptul ca eu vreau un diesel, nu ma deranjeaza ca nu se aude :)

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Oricum, sunt curios. Ai zis ca nu se aude deloc motorul. Asta chiar nu am intalnit la nicio masina, niciodata, indiferent cat de insonorizata ar fi ea.

Tinand cont de faptul ca eu vreau un diesel, nu ma deranjeaza ca nu se aude :)

 

SĂŁ Âştii cĂŁ nu exagerez. :)

 

Am mers Âşi cu 160, am fĂŁcut Âşi demaraje 80-160, nu am auzit absolut nimic.

 

ªi pe mine m-a mirat chestia asta, e incredibil cât de bine au insonorizat-o.

 

da.... rontz, rontz, roooonnntzzzz, rontz, rontz :twoup:

 

Mie mi se pare cã sunã mai frumos decât diesel-urile de la VAG.

 

Poate sunt subiectiv.

Link to comment
Share on other sites

In cazul asta e de bine.

Oricum, dupa cum zice fiecare, ca nu vrea zgomot, ca suspensia era prea rigida, etc... iti dai seama de varsta si de faptul ca asteptarile sunt altele decat erau candva :)

 

Mie unul, in afara de faptul ca imi place 5-ul nou, ma incanta spatiul in portbagaj si spatiul la locurile din spate. Probleme mari la 3-ar. De fapt asta e si motivul pentru care nu am acum un 3.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.