Jump to content

Noua serie 5? inca un topic pe aceasta tema


liviu_arh

Recommended Posts

Dvdcore, trag zilnic de-un e39 530d, si de-un e60 535d. F10 3000 diesel ESTE MAI RAPIDA (si clar mai silentioasa), nu ma intreba de ce, poate o fi cutia, poate o fi mai usoara, pana la urma are, totusi, aproape 250 de cai. Si eram 3 insi in masina. Si chiar daca e single turbo nu are lagul (si..."explozia" de dupa) a lui e39, si ca optiuni e60-ul ala e...full fara trapa (hehe). Serios, nu ma steptam la asa ceva. Cat despre frane sunt net superioare 535-ului, daca ziceam odata ca masina aia e o nemernica, asta e maica-sa.

 

Am vazut cum se comporta fara DSC (esp) in curba ac de par, luata cu 70, nici macar nu au scrasnit cauciucurile, cu e39 am facut 360 de grade cu asc cuplat, iar cu e60...crede-ma ca TREBUIE sa franez.

 

Nu neg, cred ca noul 535 o sa fie o nebunie, am inteles ca are timpul 0-100 dat de producator sub 6 secunde. Nu stiu cum sa explic altfel, daca intre un e39 530d si un e60 cu aceeasi motorizare (modelele de inceput) chiar nu era mare diferenta la felul in care se comporta masina, F10-le asta e un salt mult mai mare. Singura mea nemultumire e ca ar trebui sa dau bani pe ea.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 654
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inseamna ca e chiar e un salt mare in materie de performanta. Posibil sa fie de la cutie.. am vazut ca e ultra laudata. Viitorul 535d o sa fie clar o reusita.

N-am apucat sa merg inca cu F10..doar am stat intr-un 535i. Interiorul nu am ce sa ii reprosez, e aproape perfect, decat ca inca se foloseste culoarea portocalie la turometru (prefer rosu/alb ca la audi) .

 

535i-ul in care am intrat costa 80+ mii euro, ceea ce mi se pare exorbitant .

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Cutia e de vis.

Am avut timp sa o "supraveghez" cum functioneaza. Are un talent fantastic sa tina masina/motorul in ture exact acolo unde trebuie. Vreau sa va spun ca atunci cand dai pe manual realizezi ce stranse sunt de fapt vitezele si cat de bine exploateaza la maxim potentialul motorului.

Cred ca de aici rezulta comportamentul frumos al masinii. Ma refer la partea de dinamica din partea ansamblului motor+transmisie.

 

Pe spate am 275 latime la roti si fara sa o fortez, cu DTC decuplat, le scartaie zdravan.

Un 525d dar cu roti de 245 nu are aceeasi vana cu toate ca teoretic ar trebui sa puna mai bine puterea la sosea vorbind in sens de eficienta si nu de scartz dar nu o face. Tras de ea la maxim abia-abia te distrezi putin.

Abia astept un drum cu asfalt bun si serpentine sa punem puntea spate la treaba si sa vedem in general care agilitatea masinii. Cel putin pana acum si pe mine m-a surprins, ma asteptam sa fie mai vaporas.

 

@dvdcore. Nu e intamplator ca BMW foloseste portocaliu la bord. Nu vreau sa intru in fizica si amanunte dar e culoarea cu cea mai buna lungime de unda pentru ochiul uman. Cel mai usor se adapteaza sa citeasca informatia.

Timpul de cand iti iei privirea de la trafic, noaptea, si pana cand citesti informatia de pe bord, e dublu, chiar triplu fata de alte culori. Dupa portocaliul asta pal ar veni verzuliul galbui, albul si albastru si rosu sunt ceea ce se poate mai rau. Dar na, da bine daca privesti masina din considerente estetice.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

A, si am avut senzatia ca 530-ul asta trage mai bine ca 535-ul e60. Si ca un Cayenne, dar asta e alta poveste

 

 

... din cate stiu 535d'ul e60 avea dat 6.5 sec 0-100km/h, iar 530d'ul f10 are 6.3 sec 0-100km/h... poate la asta se refera... oricum e interesant...eu am fost doar cu 525d'ul f10 dar oricum nu-l compar cu e60ul meu luand in considerare modul cum "trage"... Eh, da, era clar ca trebuie sa fie un salt aceasta noua generatie, nici nu incape in discutie, dar de aici pana la "ani lumina" e mult... sa fim realisti...

 

A treia generaĂžie de injecĂžie directǎ Common Rail foloseÂşte o presiune de 1.800 bari pentru a dispersa combustibilul ĂŽn picǎturi extrem de mici, iar astfel combustia devine mai linǎ Âşi mai eficientǎ. ÂŞi ce rezultǎ deci din acest lucru? Pe de o parte, multe: BMW 530d accelereazǎ de la 0 la 100 km/h ĂŽn 6,3 secunde, ĂŽn timp ce BMW 525d are nevoie de doar 0,9 secunde ĂŽn plus. Pe de altǎ parte, rezultǎ mai puĂžin, cu ajutorul filtrului de particule din echiparea standard. Iar datoritǎ BMW BluePerformance (la cerere), BMW 530d poate deja ĂŽndeplini standardul de emisii noxe EU6, care va intra ĂŽn vigoare abia ĂŽn 2014.

preluat de pe site-ul bmw romania...

Link to comment
Share on other sites

Si pe X3 tot generatia a 3-a de commonrail am dar nu se compara ca rafinament functionarea motorului de pe X3 cu cea de pe 5-ul nou. Pe e60 la fel ca la X3, absolut identic suna motorul.

La F10 e mai rafinat sunetul si functionarea.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca de abia acum au ajuns diesel-urile alternative demne de luat in serios fata de benzina (de fapt cam de la 35d-ul biturbo). Mi se pare fantastic ca un 525d sa aiba 0-100 in 7 secunde pe o caroserie mai grea decat un 525i E34 care are suta in vreo 8,5 secunde. Si intr-adevar nu prea mai suna a diesel. Suna chiar bine.

 

Poate ca performanta absoluta ramane tot la benzina, dar cred ca diesel-ul va manca tot mai mult din cota de piata a motoarelor, inlocuind benzinarele incepand cu cele mai mici motoare si terminand cu motoare de 3-4 litri montate pe masini premium.

Link to comment
Share on other sites

F10-le asta e cu ani lumina peste e60 si e39.

 

Aceeasi senzatie am avut si eu.

 

Cand m-am urcat in a mea ... mi-a parut rau ca am facut o tura cu aia, sincer, aveam o senzatie ca am revenit in trasura mea cu multe optiuni ... :twoup:

 

E diferenta f mare intre ele ...

Link to comment
Share on other sites

In mod evident seria5 este altceva decat ceea ce eram noi obisnuiti pana acum sa primim de la BMW.

De aici si micile reclamatii din partea celor care au condus doar pentru putin timp masina si nu au apucat sa se inteleaga cu ea.

 

Astazi am facut niste teste de directie si in ciuda faptului ca e electrica, precizia e chirurgicala si feedback-ul din plin. Doar ca e o alta abordare fata de directia asistata hidraulic si necesita un oarecare timp de obisnuinta.

Link to comment
Share on other sites

Aparent e o problema la F10 ca senzorul de benzina indica aiurea. In Statele Unite s-a efectuat deja un recall. Nu stiu daca problema este doar pentru US sau si in europa, insa viitorii (sau actualii) posesori de F10 sa aiba grija sa nu mearga aproape de zero cu benzina ca sa nu ramana in pana prostului cu masinuta lor noua.

 

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=411401

Link to comment
Share on other sites

am citit si eu ceva de genul asta. Si e si pentru Europa. Faza de kko e ca nu s-au simtit ei ci i-a obligat NHTSA -ul sa faca treaba asta. Altfel.. cred ca asa murea, doar daca nu trageai de ei sa o rezolve pe garantie.. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

E adevarata faza cu defectiunea cu sonda de combustibil cum e adevarata si aia cum ca multe masini trag dreapta. Si mai sunt si altele.

Dar stiu eu pe cineva care zicea ca cica F10- e prea nou ca sa aiba probleme :twoup: Na, uite ca sunt si cu siguranta vor mai fi si altele ca nu e asta masina perfecta.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.