Jump to content

Noua serie 5? inca un topic pe aceasta tema


liviu_arh

Recommended Posts

:) ce te face sa crezi ca eu o voi lua noua ? deocamdata vreau doar sa vad cum se misca, nu dau 90.000 euro pe o masina la banii astia am alternative mult mai bune, dar in Germania deja se vad 530d modele full cu 50.000 euro sa zicem ca intr-un an poate doi sar ajunge la 25-30k atunci mi-as permite intradevar o masina de 2 ani cu putini km ar merita banii aia. Chestia e ca la cata benzina am bagat in 525i imi luam 2 530d-ul noi :)) 520i l-au scos, momentan modele disponobile sunt 523i, 528i, 535i toate cu motor de 3000cm3, 550i cu motor de 4400cm3 si la diesel 525d, 530d ambele cu motor de 3000cm si 520d cu motor de 2000cm. Nu vad de ce nu ai avea curajul sa faci un test drive nu te costa nimic si vezi masina :twoup: agentul mi-a zis ceva de genul prin telefon ca preturile sunt cam mari in oferta si ca el imi poate face o redecurere si numai stiu ce abureli de genul asta. Acuma i-am dat un mail sa imi zica ce fel de cutie foloseste masina care o voi testa 6 sau 8 trepte pt ca eu vreau sa merg pe 8 trepte, iar la dotari nu pui chiar toate pui cele care sunt intradevar necesare sa iasa un pret decent :(
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 654
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu tot nu inteleg de unde a aparut (si continua sa persiste) atractia asta pt culoarea argintiu si derivate din ea. Pe mine unul parca nu ma atrage o masina atat de tare cand e asa. Am crezut ca asta cu argintiul (macar la prezentari oficiale) o sa ramana doar la merc sau la frantuzesti da vad ca persista la mai toate marcile. Asta e doar parerea mea va rog sa nu va suparati pe mine. Fiecare cu parerea lui.

Am bagat seria asta 5 in photoshop si arata superb pe negru, alb, albastru deschis si chiar rosu. In locul celor de la BMW la prezentari bagam numai negru sau alb (curat).

Oricum chiar si pe argintiu masina asta arata bine asa ca dupa ce o sa apara pe strazi si alte culori chiar ca o sa intorc mereu capul dupa 5-ul actual.

Link to comment
Share on other sites

Eu tot nu inteleg de unde a aparut (si continua sa persiste) atractia asta pt culoarea argintiu si derivate din ea. Pe mine unul parca nu ma atrage o masina atat de tare cand e asa. Am crezut ca asta cu argintiul (macar la prezentari oficiale) o sa ramana doar la merc sau la frantuzesti da vad ca persista la mai toate marcile. Asta e doar parerea mea va rog sa nu va suparati pe mine. Fiecare cu parerea lui.

Am bagat seria asta 5 in photoshop si arata superb pe negru, alb, albastru deschis si chiar rosu. In locul celor de la BMW la prezentari bagam numai negru sau alb (curat).

Oricum chiar si pe argintiu masina asta arata bine asa ca dupa ce o sa apara pe strazi si alte culori chiar ca o sa intorc mereu capul dupa 5-ul actual.

 

Cred ca stiu cei de la BMW foarte bine ce fac, pe de altfel nu sar vinde asa bine masinile lor daca culoarea la prezentari ar fi improprie. Negru e o culoare faina insa asta daca nu locuiesti in Romania. Actualul meu BMW e negru Sapphire si initial am avut impresia ca daca il spal odata pe saptamana e mult am renuntat la idee si o sapl odata pe luna/doua. La cea mai mica ploaie care da imi raman picaturile de apa puncte de mizerie ( drept dovada la noi si ploaie e murdara ) sa numai zic daca dau o tura de oras vin de parca vin din desert. Cea mai rezistenta culoare la mizerie e Argintiu, masinile albe nu mi-au placut niciodata. La F10 imi place Gri-ul cel mai mult ( Space Gri ) insa mai este inca un gri cu efect si albastru inchis care sunt faine eu o sa-mi caut Space Grey nu-mi mai trebuie masina neagra in Romania! poate in alte orase e mai curat aici e jale

Link to comment
Share on other sites

@andrei27: pai fii sigur ca si eu o sa vreau una :) adica deja vreau si inca nici nu am facut test drive-ul ! sper ca in 2 ani sa reusesc sa iau una mai greu o sa fie sa vand batranu E39 oricum e intretinut bine pana atunci poate vine sf lumii in 2012 si numai apuc sa-mi iau F10 :))
Link to comment
Share on other sites

Taci ma si nu te mai plange. Iei si jignesti pe toata lumea si acum vii si te smiorcai ca o mironosita.

 

Ai probleme grave.

 

Nu-ţi voi mai răspunde, nu am ce vorbi cu astfel de oameni.

 

Am mai vazut eu inca doua ambele 530d, joi sunt programat la test drive la Trado Motors pt 530d voi spune atunci parerea despre masina.

Am o rugaminte pt colegii de pe forum va rog sa nu va mai luati de Ciupanezu si sa-l mai jigniti pt ca este prietenul meu si dusmanii lui voi fi dusmanii mei.

 

N-ai ce să le faci, aşa e pe internet, e foarte uşor să jigneşti când nu eşti ĂŽn stare de altceva.

Mersi oricum! :)

 

Şi eu o să mă duc la un test drive, am fost invitat de un amic de-al meu.

Maşina este un 530d.

 

Am văzut una şi ĂŽn oraş, este superbă!

 

Eu tot nu inteleg de unde a aparut (si continua sa persiste) atractia asta pt culoarea argintiu si derivate din ea. Pe mine unul parca nu ma atrage o masina atat de tare cand e asa. Am crezut ca asta cu argintiul (macar la prezentari oficiale) o sa ramana doar la merc sau la frantuzesti da vad ca persista la mai toate marcile. Asta e doar parerea mea va rog sa nu va suparati pe mine. Fiecare cu parerea lui.

Am bagat seria asta 5 in photoshop si arata superb pe negru, alb, albastru deschis si chiar rosu. In locul celor de la BMW la prezentari bagam numai negru sau alb (curat).

Oricum chiar si pe argintiu masina asta arata bine asa ca dupa ce o sa apara pe strazi si alte culori chiar ca o sa intorc mereu capul dupa 5-ul actual.

 

Pentru germani probabil cĂŁ are legĂŁturĂŁ Âşi cu istoria curselor GP.

 

Argintiul era culoarea folositĂŁ de germani ĂŽn aceste curse.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da cred ca asta e. Ai dreptate cu GP-ul. Pana la urma si asta e o chestie de gusturi.

Ideea e ca mie nu-mi displace o masina argintie (sau derivata din culoare) dar pur si simplu nu ma atrage asa cum ar fi una neagra, alba, albastra.... Bine daca e un Carrera GT argintiu tot intorc capul fara sa vreau. :)

Link to comment
Share on other sites

Da cred ca asta e. Ai dreptate cu GP-ul. Pana la urma si asta e o chestie de gusturi.

Ideea e ca mie nu-mi displace o masina argintie (sau derivata din culoare) dar pur si simplu nu ma atrage asa cum ar fi una neagra, alba, albastra.... Bine daca e un Carrera GT argintiu tot intorc capul fara sa vreau. :)

 

Am observat cĂŁ unele aratĂŁ foarte bine pe argintiu, iar majoritatea nu. :)

 

De exemplu, Mercedes SLR McLaren aratĂŁ foarte bine argintiu.

 

MĂŁ rog, mulĂži iau maÂşini argintii ca sĂŁ le spele mai rar. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am observat că unele arată foarte bine pe argintiu, iar majoritatea nu. :)

 

De exemplu, Mercedes SLR McLaren arată foarte bine argintiu.

 

Mă rog, mulţi iau maşini argintii ca să le spele mai rar. :twoup:

 

Aici ai zis tare bine. SLR-ul arata chiar bine pe argintiu. Nu prea sunt eu fan merc da asta chiar e super.

Niciodata nu o sa-mi iau o masina sau orice altceva doar ca sa nu-l spal. Recunosc sunt puturos dar cel mai important e sa-mi placa mie.

Daca sta un timp murdara asta e da eu vreau sa stiu ca are o culoare placuta pt ochii mei. Oricum am spalatorie auto la doua blocuri de mine si baietii sunt foarte ok. Plus ca ne stim deja si mai pot spala gratis la ei. Daca nu e seful sau nu au aglomeratie ma ajuta. Cand aveam astra-ul de la varu meu cred ca l-am spalat in juma de an mai mult decat a fost spalat el in tot timpul anterior. Masina neagra ce sa-i faci. :)

Edited by nightman
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu sunt fan Mercedes, ĂŽnsă SLR-ul ăla mi se pare pur şi simplu genial, poate supercar-ul perfect.

:)

 

Au totuşi o scuză cei care-şi cumpără la noi maşini argintii, e un praf incredibil ĂŽn România, ĂŽn oraşele mari.

 

O maşină neagră va fi după 2-3 ore deja prăfuită.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da pai nu zic ca nu e adevarata treaba cu praful la noi. Dar asta tot nu inseamna ca o sa-mi iau o masina in functie de praf.

Sa nu uitram si SL65 AMG de la merc. Si mai nou astea mai turtite de la merc. Cl nu stiu cum ca sunt doua. Sper ca sti de care zic ca eu nu ma pricep la merc. Stiu doar de SLR, SL, SLS.

 

P.S. : La mine aici langa Plaza pe bd. timisoara e chiar imparatia prafului.

Edited by nightman
Link to comment
Share on other sites

Eu stau pe la Favorit, am aceeaÂşi problemĂŁ, e generalizatĂŁ ĂŽn BucureÂşti.

 

E adevĂŁrat, n-are rost sĂŁ-Ăži iei o maÂşinĂŁ in funcĂžie de praf. :)

 

Pãcat cã praful ãla ajunge ºi la noi În plãmâni, nu doar pe maºini.

Link to comment
Share on other sites

Eu stau pe la Favorit, am aceeaÂşi problemĂŁ, e generalizatĂŁ ĂŽn BucureÂşti.

 

E adevĂŁrat, n-are rost sĂŁ-Ăži iei o maÂşinĂŁ in funcĂžie de praf. :)

 

Pãcat cã praful ãla ajunge ºi la noi În plãmâni, nu doar pe maºini.

 

Cum naiba la Favorit si eu nu am vazut 535-ul niciodata ? trebe sa-l vad cat mai repede. :)

Link to comment
Share on other sites

Au totuºi o scuzã cei care-ºi cumpãrã la noi maºini argintii, e un praf incredibil În România, În oraºele mari.

 

O maÂşinĂŁ neagrĂŁ va fi dupĂŁ 2-3 ore deja prĂŁfuitĂŁ.

 

Eu am masina neagra si stau in Bacau unde probabil nu-i ca in Bucuresti, si masina arata oribil la orice ora din zi si noapte a tinut o zi dupa ce am spalat-o. Nu-mi mai iau masina neagra in veci in tara asta am sa merg pe gri sau argintiu culori care se murdaresc greu. App Ciupane ce naiba ne facem au scumpit astia benzina in ultimu hal o sa ajungem sa punem Kerosen in masina. Sa-mi zici si mie cum o sa ti se para 530d ca m-ar tenta pe viitor.

Link to comment
Share on other sites

Am mai vazut eu inca doua ambele 530d, joi sunt programat la test drive la Trado Motors pt 530d voi spune atunci parerea despre masina.

Am o rugaminte pt colegii de pe forum va rog sa nu va mai luati de Ciupanezu si sa-l mai jigniti pt ca este prietenul meu si dusmanii lui voi fi dusmanii mei.

 

Da maneaua sa mearga mai tare.

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la test drive.

Am condus un F10 530d cu doar 3100 km la bord, reprezentantul de vânzări s-a dovedit a fi un băiat foarte de treabă şi foarte amabil, ĂŽl cheamă Robert Pletosu.

 

Maşina mi-a plăcut foarte mult, ĂŽnsă nu voi scrie doar laude.

 

F10 e o maşină superbă, chiar mi-ar plăcea una, este cu mult peste E39 şi E60 din aproape orice punct de vedere.

 

Nu prea seamănă cu E90 ĂŽn realitate, mai mult cu seria 7 F01, ĂŽnsă mi se pare mult mai frumoasă, mai rafinată.

 

Finisajele interioare sunt foarte de calitate, maşina cu care am mers costa 73 000 € cu tot cu TVA, avea o grămadă de opţiuni.

Spun asta pentru că sunt mulţi care spuneau că e mai de calitate un interior de E39 sau E46 decât un interior de BMW modern.

Chestia asta e falsă.

 

Mi-au plăcut mult următoarele gadget-uri:

 

Nightvision:

 

Ăn trafic vezi mai aprinse lucrurile mai calde, adică tobele de evacuare, roţile din faţă ale maşinilor, şi, cel mai important, oamenii.

Există şi o funcţie care te avertizează atunci când un om se intersectează cu traiectoria maşinii, deci e foarte utilă funcţia noaptea.

Există un senzor pe oglinzile laterale care se aprinde atunci când ai o maşină ĂŽn unghiul mort.

 

Camera pentru parcare:

 

 

E foarte mişto, vezi exact traiectoria maşinii cu ajutorul unor dungi, iar acestea se schimbă ĂŽn funcţie de cât de mult ai virat, astfel ĂŽncât vezi ĂŽn timp real exact unde se va ĂŽndrepta maşina.

PDC-ul funcţionează mult mai bine, vezi exact ĂŽn spate cât loc mai ai, e chiar altceva.

 

iDrive-ul este foarte uşor de folosit şi foarte intuitiv, e ĂŽnsă haios că harta de navigaţie nu are decât străzile principale din Bucureşti.

 

Imi place ca vibreaza volanul ori de cate ori treci peste un marcaj, poate fi super util cand mergi noaptea in afara orasului sau pe autostrada, nu adormi la volan.

 

+

 

- interior foarte ergonomic şi foarte luxos, rotiţa de iDrive este poziţionată mult mai bine decât la E60.

 

- finisaje de excepţie

 

- gadget-uri foarte utile

 

- motor foarte puternic

 

- cutie foarte rapidă cu 8 trepte (nu prea cred că era nevoie de aşa ceva dar o trec la plusuri pentru faptul că este avansată)

 

- spatiu interior foarte mare, portbagaj foarte mare

 

- consum foarte mic (11%)

 

- nu au pus functia Auto Start Stop, adica nu se opreste motorul la fiecare semafor, mi se pare deosebit de enervanta functia aia

 

- design superb

 

-

- feedback aproape inexistent ĂŽn volan

 

- suspensia setată pe sport nu este destul de rigidă, este tot orientată spre confort. (Probabil ca pe motorizari superioare este mai rigida)

 

- maşina este atât de bine insonorizată ĂŽncât nu auzi deloc sunetul motorului nici măcar când mergi foarte sportiv, parcă eşti ĂŽn faţa calculatorului şi te joci. Chestia asta e aiurea pentru că poate duce la accidente. Aveam 160 şi parcă mă simţeam ĂŽntr-o maşină care merge cu 60 si nu exagerez deloc.

 

- senzatia de viteza este practic inexistenta, te simti ca in sufragerie.

Desi am aceeasi putere dar mai putin cuplu, iar pe hartie masina mea e mai lenta si cu siguranta este mai lenta, 530d-ul pare mai putin rapid, te baga mai putin in scaun, accelereaza mult prea lin.

Probabil ca acest neajuns nu ar exista la o motorizare pe benzina mult mai puternica.

 

 

Ăn concluzie, maşina este foarte reuşită şi mi-a plăcut foarte mult, singurul dezavantaj mi se pare lipsa feeling-ului de sportivitate de la volan ĂŽn comparaţie cu un E39, de exemplu.

Ăn orice caz, este mult peste E60.

 

http://img687.imageshack.us/img687/7462/imagelwb.jpg

http://img704.imageshack.us/img704/2302/imagerjt.jpg

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Super review Ciupa, masina pare ok, chestia cu 160 e ca si cum ai sta in sufragerie si lipsa sportivitatii cred ca se datoreaza in mare partea faptului ca este motorul Diesel. Daca ai fi testat 550i cu siguranta ai fi avut alta impresie, cei drept la consumul de 11% in bucuresti ( banuiesc ca acolo te-ai plimbat cu ea ) mi se pare o adevarata afacere cred ca se datoreaza cutiei de 8 trepte. Astept sa ajung si eu sa o vad cum se comporta oricum cine nu tine la sportivitate si ii intereaza mai mult consumul probabil va fi foarte multumit de masina asta.
Link to comment
Share on other sites

Maşina ĂŽmbină perfect sportivitatea şi confortul, ĂŽnsă ĂŽmi plac maşinile mai brutale.

 

Această motorizare pare mult prea uşor de condus, e genul de maşină care denotă o falsă siguranţă.

Ajungi să-i dai tare până când ĂŽţi dai seama că nu te mai ţin frânele şi faci accident.

 

Da, m-am plimbat şi prin Bucureşti şi ĂŽn afară.

Acela era consumul doar de oraş, l-am ĂŽntrebat pe reprezentantul de vânzări.

 

Maşina asta e perfectă pentru cei cărora li se adresează, adică unor oameni de afaceri de peste 30 de ani. :)

 

Şi mie mi-ar plăcea la nebunie una, dar cu altă motorizare şi cu alt tip de interior.

Acesta avea piele crem cu trim-uri din lemn maro, foarte elegant dar nu este genul meu de interior.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ai da 535i-ul tau pt un 530d F10 ?:)

 

Acesta avea piele crem cu trim-uri din lemn maro, foarte elegant dar nu este genul meu de interior.

 

Asa are si 525i-ul meu Biege cu Mahon maro mie imi place cel mai mult genul asta de interior nu sunt prea sportiv la condus ( probabil din cauza consumul care deja ma omoara ) si de aia inclin mai mult spre 530d si spre genul ala de interior fara pedale/volan sport si/sau trimuri argintii chestii care sa faca masina sa arate sportiv

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca depinde daca avea optiunea de active steering sau nu. Mi mi s-a parut ok feedback-ul din volan, dar nu avea active steering din cate am inteles de la dealer.

Legat de sunet. Am observat ca se pune o izolare fonica mai buna pe diesel, sa estompeze maraiturile mai neplacute si vibratile. Chestia e ca e greu de gasit un compromis, mai ales la diesel. Am observat asta si la e60, in interior diesel-ul e mai silentios decat benzina, ma refer la motoarele mari..

Test drive-ul l-am facut cu un 535i, in asta auzeam exact cum trebuie motorul.

Interiorul mi-a placut si mie, seamana mult cu cel de GT, speram asta de cand am vazut GT-ul la Munchen. Totusi ecranul ala, daca are optiunea de dimensiune maxima e cam mare parca si ca nuca in perete, un pic departe de ochii soferului..

Link to comment
Share on other sites

Avea şi Active Steering.

Mi-ar fi plăcut să testez un 535i, cu siguranţă se simte mult mai sportiv.

Ăn orice caz, având ĂŽn vedere cui ĂŽi este destinată, F10 530d e foarte ok, nu am ce să-i reproşez.

Nu mai are nimeni de ce să spună că se aude urât motorul la diesel-uri, acum nu se mai aude nimic.

 

Ai da 535i-ul tau pt un 530d F10 ?:)

 

 

Asa are si 525i-ul meu Biege cu Mahon maro mie imi place cel mai mult genul asta de interior nu sunt prea sportiv la condus ( probabil din cauza consumul care deja ma omoara ) si de aia inclin mai mult spre 530d si spre genul ala de interior fara pedale/volan sport si/sau trimuri argintii chestii care sa faca masina sa arate sportiv

Aş da un E39 535i pentru un F10 530d, dar nu pe al meu pentru că ĂŽmi iubesc maşina şi am multe amintir plăcute legate de ea. :twoup:

Mă rog, cine ţi-ar da o maşină de 70 000 € pe una pe care abia poţi lua 10 000 €? :)

 

Oricum, sper să ajung să-mi permit o astfel de maşină, ĂŽnsă şi aceste BMW-uri mai vechi continuă să aibă farmecul lor.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.