Jump to content

Noua serie 5? inca un topic pe aceasta tema


liviu_arh

Recommended Posts

In primul rand nu sunt de acord cu tine referitor la afirmatia despre e60. Aia e perceptia ta ca e, in realitate nu e asa. E o abordare diferita fata de ce eram noi obisnuiti cu e39. Faptul ca s-au vandut foarte bine 5-urile e60 arata ca nu prea ai dreptate si culmea, iti impartasesc punctul de vedere :twoup:

 

Apoi, suspensia la noul 5, chiar si cea standard e super ok, e umana ca sa spun asa. Daca vorbim de o masina complet echipata, e un vis.

 

Cat despre Audi, numai de bine dar raman la BMW :) Audi, abia de la A6 in sus si de la anumite motorizari putem vorbi ca e o masina comparabila cu BMW.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 654
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In primul rand nu sunt de acord cu tine referitor la afirmatia despre e60. Aia e perceptia ta ca e, in realitate nu e asa. E o abordare diferita fata de ce eram noi obisnuiti cu e39. Faptul ca s-au vandut foarte bine 5-urile e60 arata ca nu prea ai dreptate si culmea, iti impartasesc punctul de vedere :twoup:

 

Apoi, suspensia la noul 5, chiar si cea standard e super ok, e umana ca sa spun asa. Daca vorbim de o masina complet echipata, e un vis.

 

Cat despre Audi, numai de bine dar raman la BMW :( Audi, abia de la A6 in sus si de la anumite motorizari putem vorbi ca e o masina comparabila cu BMW.

 

ca sa argumentez la noul serie 5: sunt din nou 4 ceasuri in bord, din nou consola centrala este orientata catre sofer, din nou au aparut butoane cu functii dedicate (si nu mai avem meniurile si submeniurile si subsub...)...ca si la e39. toata lumea spune ca dinamica e60 este ff buna, dar designul interior/exterior...daca era asa reusit si pe gustul clientilor, trebuia sa il pastreze. stii bine, la un astfel de constructor premium, experimentele pot fi foarte costisitoare. ma mai deranjeaza un pic ca tot la 3-4 ani schimba motorizarile: 530 (aparut in 2001) cu 3 variante de putere pana in 2009 cand e inlocuit cu 528 (care e tot de 3000 cm). in fine!

 

in ce priveste audi, am lansat un topic ce ma intereseaza in mod direct si care, mai zic eu, c-ar putea fi si de un interes mai general: nivelul de tehnologie pusa la dispozitia clientului de e60 (serie 7), comparativ cu a8 d3 (la care sunt de acord doar cu motorizarea de top, btw). am pus si e60-ul, fiindca are optionale la fel de multe ca si serie 7, sau chiar mai multe (hud).

 

In primul rand nu sunt de acord cu tine referitor la afirmatia despre e60. Aia e perceptia ta ca e, in realitate nu e asa. E o abordare diferita fata de ce eram noi obisnuiti cu e39. Faptul ca s-au vandut foarte bine 5-urile e60 arata ca nu prea ai dreptate si culmea, iti impartasesc punctul de vedere :)

 

Apoi, suspensia la noul 5, chiar si cea standard e super ok, e umana ca sa spun asa. Daca vorbim de o masina complet echipata, e un vis.

 

Cat despre Audi, numai de bine dar raman la BMW :( Audi, abia de la A6 in sus si de la anumite motorizari putem vorbi ca e o masina comparabila cu BMW.

 

ca sa argumentez la noul serie 5: sunt din nou 4 ceasuri in bord, din nou consola centrala este orientata catre sofer, din nou au aparut butoane cu functii dedicate (si nu mai avem meniurile si submeniurile si subsub...)...ca si la e39. toata lumea spune ca dinamica e60 este ff buna, dar designul interior/exterior...daca era asa reusit si pe gustul clientilor, trebuia sa il pastreze. stii bine, la un astfel de constructor premium, experimentele pot fi foarte costisitoare. ma mai deranjeaza un pic ca tot la 3-4 ani schimba motorizarile: 530 (aparut in 2001) cu 3 variante de putere pana in 2009 cand e inlocuit cu 528 (care e tot de 3000 cm). in fine!

 

in ce priveste audi, am lansat un topic ce ma intereseaza in mod direct si care, mai zic eu, c-ar putea fi si de un interes mai general: nivelul de tehnologie pusa la dispozitia clientului de e60 (serie 7), comparativ cu a8 d3 (la care sunt de acord doar cu motorizarea de top, btw). am pus si e60-ul, fiindca are optionale la fel de multe ca si serie 7, sau chiar mai multe (hud).

 

In primul rand nu sunt de acord cu tine referitor la afirmatia despre e60. Aia e perceptia ta ca e, in realitate nu e asa. E o abordare diferita fata de ce eram noi obisnuiti cu e39. Faptul ca s-au vandut foarte bine 5-urile e60 arata ca nu prea ai dreptate si culmea, iti impartasesc punctul de vedere :)

 

Apoi, suspensia la noul 5, chiar si cea standard e super ok, e umana ca sa spun asa. Daca vorbim de o masina complet echipata, e un vis.

 

Cat despre Audi, numai de bine dar raman la BMW :D Audi, abia de la A6 in sus si de la anumite motorizari putem vorbi ca e o masina comparabila cu BMW.

 

ca sa argumentez la noul serie 5: sunt din nou 4 ceasuri in bord, din nou consola centrala este orientata catre sofer, din nou au aparut butoane cu functii dedicate (si nu mai avem meniurile si submeniurile si subsub...)...ca si la e39. toata lumea spune ca dinamica e60 este ff buna, dar designul interior/exterior...daca era asa reusit si pe gustul clientilor, trebuia sa il pastreze. stii bine, la un astfel de constructor premium, experimentele pot fi foarte costisitoare. ma mai deranjeaza un pic ca tot la 3-4 ani schimba motorizarile: 530 (aparut in 2001) cu 3 variante de putere pana in 2009 cand e inlocuit cu 528 (care e tot de 3000 cm). in fine!

 

in ce priveste audi, am lansat un topic ce ma intereseaza in mod direct si care, mai zic eu, c-ar putea fi si de un interes mai general: nivelul de tehnologie pusa la dispozitia clientului de e60 (serie 7), comparativ cu a8 d3 (la care sunt de acord doar cu motorizarea de top, btw). am pus si e60-ul, fiindca are optionale la fel de multe ca si serie 7, sau chiar mai multe (hud).

Link to comment
Share on other sites

bmw e60 a fost un mare succes pe piata americana, in europa nu a rupt gardul cu vanzarile, s-a vandut normal oarecum..

Au castigat ceva clienti noi si au pierdut altii.

Daca era un design cu adevarat reusit pastrau si clientii vechi si aduceau si altii noi.

Per total, cel putin in State s-a vandut mai bine si mai mmulte ca e39, dar e de vina si globalizarea, cresterea prosperitatii in anii aia, cand din ce in ce mai multi si le permiteau.

Totusi piata principala a BMW e Europa, cel putin la seria 5.

Link to comment
Share on other sites

De ce ai pus 2011, abia la anu iti livreaza masina sau cum?

Ete ca deja a sosit, acum, in 2010. :twoup:

 

In general americanii si restul lumii folosesc chestia asta cu model 2011 din cauza lui e60 care a fost model 2010. Banuiesc ca asta e motivul.

 

@radusky, eu iti impartasesc punctul de vedere, ti-am zis ca sunt de partea ta ca preferinta subiectiva dar daca e sa fim obiectivi, e60 s-a vandut foarte bine. Fie si doar peste ocean asa cum corect a subliniat DOMI.

Ca zice el ca piata principala e Europa, aici trebuie sa te contrazic DOMI.

 

F10 e un 7 mai mic si a crescut in dimensiuni si greutate considerabil fata de e60. Eu cred ca in primul rand piata americana a fost vizata si mai apoi cea europeana. Acelasi lucru si in cazul X5.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ete ca deja a sosit, acum, in 2010. :twoup:

 

F10 e un 7 mai mic si a crescut in dimensiuni si greutate considerabil fata de e60. Eu cred ca in primul rand piata americana a fost vizata si mai apoi cea europeana. Acelasi lucru si in cazul X5.

 

 

Pe cand o prezentare la "Masina mea" ? Sa o vedem si noi :)

 

Referitor la "F10 e un 7 mai mic", fara sa te superi in vreun fel, mai degraba F10 este un E90 umflat cu pompa.

Link to comment
Share on other sites

eu cand m-am urcat la reprezentanta am zis waw,efectiv m-a dat pe spate,stai mai bine in scaune decat in x5/x6,incomparabil mai bine decat in e60,materialele folosite sunt f bune,la fel incomprabile cu e60,w211 faceift si un pic mai bune decat in jaguar XF,dealerul mi-a zis ca se vinde f bine,iar un 530d cu ceva dotari ajunge la 60k euro,destul de scump
Link to comment
Share on other sites

Ete ca deja a sosit, acum, in 2010. :)

 

F10 e un 7 mai mic si a crescut in dimensiuni si greutate considerabil fata de e60. Eu cred ca in primul rand piata americana a fost vizata si mai apoi cea europeana. Acelasi lucru si in cazul X5.

 

 

Pe cand o prezentare la "Masina mea" ? Sa o vedem si noi :)

 

Referitor la "F10 e un 7 mai mic", fara sa te superi in vreun fel, mai degraba F10 este un E90 umflat cu pompa.

Pai uite ca nu iti dau dreptate si nici nu ma supar ca nu am de ce :twoup: Daca doar ai vazut masina in poze si nu ai mers cu ea atunci iti inteleg afirmatia ca F10 e un E90 umflat cu pompa, daca ai vazut-o in realitate si ai mers cu ea, nu ai cum sa o compari cu E90 ci cu F01, din care are TOT, punti, motoare, transmisii, electrica si electronica, scaune, clima si tot ce vrei tu.

Daca mi-as fi dorit sa aiba ceva de la E90? Cu siguranta da, anume, comportamentul rutier. Nu ca nu ar fi in regula asta care-l are dar e mai degraba eleganta decat dinamica in sens sportiv, masina. Chiar si pe setarea SPORT+.

 

Ca un update la o discutie mai veche cu privire la directie. Am ramas surprins placut ca la varianta cu directie integrala volanul merge mai greu si feedback-ul este mai bun, indiferent de setare si cu un plus pentru atunci cand setezi SPORT+. Ma refer... in comparatie cu 5-ul nou fara directia integrala.

Apropos de directia asta isteata. Prima senzatie cand am condus masina, pana acum fiind cea mai mare masina care am avut-o (nu sunt adeptul masinilor mari), a fost ca masina pur si simplu se infasoara dupa viraj, mai ales la viteza mica. Oarecum normal tinand cont de modul cum vireaza si rotile din spate, opus fata de cele din fata la viteze inferioare 60km/h. Deci chestia chiar se simte in practica.

Eu luasem mai larg virajul tinand cont de marimea masinii si am ramas surprins sa vad ca e manevrabila dpdv directie ca o masina de cca 4m lungime.

 

Deasemenea m-a surprins cu comportamentul cand am facut o manevra de eschiva a unei gropi la cca 70km/h cand masina nu s-a inclinat si a mers ca pe sine... nu stiu, e greu de descris sentimentul, trebuie sa-l traiesti ca sa il intelegi in totalitate.

 

Pana acum cand faceam asemenea manevre simteam ca pneurile si calitatea lor sunt cele care ajuta dar acum simti ca masina nu se foloseste de chestia asta, pur si simplu te ajuta din miscarea rotilor.

Abia astept sa am timp si conditii sa vedem in conditii de tras de ea cum se comporta... o sa revin atunci cu noi info.

Link to comment
Share on other sites

d-rive, ai comandat-o cu active steering ? mie nu mi-a placut de loc versiunea cu active steering. Utila probabil in oras, dar altfel nu se simtea de loc in regula volanul. Fara active steering mi s-a parut mult mai precis si mai controlabil, ca un BMW..

Oricum nu imi permit un F10 nou, dar sincer nu as lua optiunea asta.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Da, am integral active steering.

Eu am folosit-o si in afara orasului si nu am intampinat nicio problema, dimpotriva.

 

E foarte important cand testezi ceva nou sa nu tii cont de obisnuinta. De obisnuinta cu care vii de pe alte masini.

Eu conduc zilnic chiar si 4 masini diferite din toate punctele de vedere, gabarit, comportament, etc. Vreau sa iti spun ca deja schimband atatea masini si atat de des, pot sa imi dau seama care si cum merge mai bine :twoup: Mai ales ca unele au directia hidraulica, altele electrica, la fel ca la 5.

 

Ai condus un BMW cu directie activa din trecut? Ma refer la E60 sau E90? Integral Active Steering asta nou e superior la cel "vechi". Cel putin asa il simt eu.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

am condus un e90. Era un 320D dar oricum masina aia m-a dezamagit complet. Cel mai "ne BMW" condus vreodata. Si era asta nou, facelift, luata anul trecut. In sfarsit e alta poveste. Banuiesc ca e chestie de feeling. Totusi la F10 fara active steering mi s-a parut feeling-ul mult mai misto. Asta a fost impresia mea. Mult mai predictibila, precisa. Mie imi place volanul putin mai greu, sa il simt.. O fi si chestie de obisnuinta.
Link to comment
Share on other sites

@DOMI, tocmai asta e faza. La cele fara Integral Active Steering, volanul era mai usor, artificial ca sa spun asa. Poate conteaza si ce pneuri erau pe masina. Eu am 245/45R18 pe fata si 275/40R18 pe spate. Efectiv masina se simte mai "apasata", mai grea pe sosea, mai... BMW ca feeling. Si nu bag in ele ca e masina mea si e cea mai buna. Am scapat din clasa a 4-a de apucaturi din astea :twoup:

 

@autoad. Asa este, am vrut 520d pentru ca puterea era suficienta, performantele absolut decente, consumul (nu ca asta ar conta la o asemenea masina) foarte mic. Totusi, avand deja pe X3 motorul 3.0d si fiind obisnuit cu el am zis sa merg tot pe straight six. Mi-a fost teama ca nu cumva sa vreau mai mult in scurt timp.

Totusi, am avut ocazia sa pun mana pe un 520d si vreau sa va spun ca e absolut ok. Se simte ca e mai putin rafinat, se aude ca e diesel dar totusi e un motor cu mult peste ceea ce ofera concurenta iar puterea lui si cuplul sunt absolut ok.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.