Jump to content

Noua serie 5? inca un topic pe aceasta tema


liviu_arh

Recommended Posts

Am patit si eu episoade din astea insa eu de obicei la drum merg pe sport si cand vreau sa depasesc o masina ii dau kick cu ceva timp inainte si sansele ca un logan sa imi faca probleme sunt 0. Au incercat altii cu masini mai bune si nu au reusit. Plus ca mai exista varianta sa depasesti pe prima banda pe unde nu vin masini nu e musai nevoie sa depasesti pe contra sens. Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 654
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e misto si 523i, totusi asta chiar are peste 200 de cai, pacat ca in Romania te rupe la impozit, ca are aproape 3l de fapt..

Altfel e de luat in seama pentru ce care nu fac foarte multi km..

 

 

E 6 in linie, un entry level elegant.. consumul pare a fi foarte mic, daca nu te dai la ea probabil..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Consum mic la aproape 3L pe benzina ? cred ca te inseli mai rau decat il inseala monica pe irinel. La 525i nu scot sub 17 in oras in trafic normal decat daca merg noaptea cand nu-i nici o masina si fara sa pun nici o frana si atunci sa merg pe distanta mare scot 14. Daca ma dau la ea 19-20 in sus.
Link to comment
Share on other sites

Ai automata. Eu cu 2.5 M50 pe E34, cutie manuala, am cam 16% consumul in oras. Asta cu drumuri scurte si cand ii dau 5-6k ture cand am liber in fata.

DOMI cred ca vorbea de noul 523i de pe F10. Consum declarat in oras 7,8% cu 204 cai. Cat un logan 1.4 mpi. Suna bine!

 

EDIT: Mda... te cam pacaleste site-ul BMW. 7,8 urban nu e la 523i, ci la 520d. Pe pagina cu motoare benzina in 6 cilindri apare 7,6 la 523i, dar ala mai mult ca sigur e consumul extraurban.

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

Ai automata. Eu cu 2.5 M50 pe E34, cutie manuala, am cam 16% consumul in oras. Asta cu drumuri scurte si cand ii dau 5-6k ture cand am liber in fata.

DOMI cred ca vorbea de noul 523i de pe F10. Consum declarat in oras 7,8% cu 204 cai. Cat un logan 1.4 mpi. Suna bine!

consumul ala declarat pt orase civilizare, cu siguranta nu pt Bucuresti!

Link to comment
Share on other sites

Consum facut in laborator de test. Si la mine specifica 14.4% si ce ? sub 17 nu am avut niciodata ziua. Noul 523i din pacate este mai slab ca performante decat 520d si consuma cu 3l mai mult. Nu stiu unde a-ti citit voi consumul de 7.8 declarat in oras caci in cartea tehnica este de 10.5 poate ala mixt e de 7.6 care e complet alta treaba. Deci masina aia intr-un oras aglomerat din Romania sub 13l nu cred ca scoate. Sa numai vb de intretinere si taxe ca e motor de 3000cm3. Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Ce repede va miscati! :twoup:

 

Am scris in edit ca am inteles gresit. Oricum, in perioada asta cand a fost lumea plecata prin vacanta si era Bucurestiul aproape pustiu... cred ca 13 as fi putut si eu sa scot cu a mea daca mergeam batraneste. Dar eu prefer sa dau un pic mai multi bani la benzinarie si sa merg cu masina cum vreau eu decat sa ma chinui si sa chinui si masina ca sa scot recorduri de consum redus.... pe un 2.5 benzina. Daca era mai important consumul pentru mine decat restul masinii imi luam clio dci, sau un 316 cu gpl.

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu prea am ezitari la consum merg pe sport si consum 19 asta e viata de bine de rau cand apas pedala simt ca merg. Idee era complet alta, nu ca s-ar plange cineva de consum ci doar simplu fapt ca o masina cu, consum semnificativ si 4 cilindri relativ ieftin de intretinut poate avea performante mai bune decat cu consum mult mai mare taxe mai mari si intretinere mai scumpa. Tehnologia evolueaza repede vor fi masini si mai puternice si mai economice in viitor. In anii cand era facut E39 nu isi punea nimeni problema de consum toti voiau performanta acum de cand cu resursele limitate si sf lumii din 2012 au inceput toti sa faca masini mai economice.
Link to comment
Share on other sites

tetzuan, tu daca ai impresia ca la un 525D scoti mai putin de de 14 in oras in conditiile in care tu nu scoti mai putin de 17 cu un 525i..te inseli amarnic. Eu in bucuresti in mod normal scot in jur de 15, 17% maxim maximorum, si am automata ca si tine. Si motorul si cutia mea sunt cu o generatie in urma(mai mult motorul, cutiile sunt aproape la fel de fapt)

Nu am avut niciodata mai mult de 17, probabil ca ai tu ceva la masina sau mergi mai smucit...

In orase din Germania scot si 13.

La a mea consumul oficial e 12.5 in oras, bineinteles ca nu am scos nicodata consumul asta, totusi un consum de 14 % am scos fara sa ma fortez si nu oriunde, ci in Koln, un oras destul de aglomerat.

A doua chestie e ca 523i e binisor peste la performante fata de 520d la aproape tot, in afara de repriza de la 80-120 in treapta 4, care pe mine oricum ma lasa rece, normal la benzina 6L 120 km/h e abia inceputul treptei a 3-a cand o calci..

A treia chestie e ca de exemplu afara e dat un consum intre 5-7.5 extraurban.. 10-14% urban cea ce cred eu ca e posibil avand in vedere cutia aia automata smechera, care la 523i in Germania e standard, la 520D platesti in plus pentru ea.

 

La cutia asta automata de exemplu convertizorul se decupleaza automat la stop, nu ca la a ta si a mea, si in loc de 3l/h care ii manaca numai ca ai motorul pornit mananca doar 1l si ceva... Si multe alte trucuri de scazut consumul..

Dar asta ramane de vazut cand vor aparea si mai multi utilizatori.

Pentru cineva care nu face 30k km pe an si din aia 80% intr-un oras aglomerat, e o masina foarte ok.

Link to comment
Share on other sites

DOMI si a mea cand am luat-o in ESSEN am avut medie de 11.5 care e oras destul de aglomerat insa in Romania e total alta treaba, merg mai tare e adevarat insa in conditiile alea consum peste 19 am incercat sa scot cel mai mic consum in conditii normale de trafic care a fost 17 masina nu are nimic am fost la reprezentanta am verificat-o tehnic si electronic din toate punctele de vedere s-a facut si test de drum cu ea si s-a ajuns la concluzi ca ala e consumul probabil motorul tau are mai putini cai sau e mai usoara masina motiv pt care scoti consum mai mic. Ca performante 0-100 din ce vad eu pe site 523i automat are 8.2 in timp ce 520d are 8.1 nu neg ca 523i nu ar fi o masina marfa mai ales ca e aspirat dar din pacate m-am saturat de bagat benzina cat un salariu minim pe economie doar ca sa merg cu masina unde am nevoie rar pot sa zic ca ma plimb 99% din timpul mers pur si simplu imi fac treaba.
Link to comment
Share on other sites

pai a mea e M50TU, are 192 de cai, e aproape identic la performante cu a ta, sau diferente de 1-2 cai din cate stiu. Si tu cred ca ai si cuplu un pic mai mare. Eu in catalogul BMW oficial la noul 520D vad 184 de cai si un timp de 8.1, viteza maxima de 228, iar la 523i vad 204 cai, 7.9 si 237 viteza maxima..(diferente mici ce e drept), 523i e varainta detunata a lui 528i, cum e si cu 525D si 530D...

 

Ma rog, asta e o alta discutie.. cu siguranta ca un 523i consuma mai mult decat un 520D, ce spun eu e ca pentru un 1000 de euro in plus la masina noua ai 6 in linie, automata in 8 trepte ca standard, cel putin in Germania asa e, iar diferenta de consum nu ar trebuii sa deranjeze foarte tare pe nimeni care face mai putin de 30k de km/an...

Ca sa nu mai vorbim de comparatia intre 528i si 525D .. 528i cam rupe fata de 525D, iar diferenta de consum intre ele e mai mica, iar la pret e cam 400-500 de euro diferenta..

 

Dar ma rog, asta e parerea mea, bineinteles, daca te arde asa tare buzunarul cu consumul, diesel e pentru tine. Nu am nici o problema cu asta.

Zic doar ca e o varianta demna de luat in seama pentru cei care nu fac km foarte multi. Si vor ceva mai rafinat..

Link to comment
Share on other sites

Aia ce zici tu e cutie manuala 7.9 vezi ca valoarea pt cutie automata e vea intre paranteze si anume 8.2 in cazul lui 523i diferenta de consum fii sigur ca e mai mare de 3 si costurile si intretinerea la fel 523i nu are automat standard in nici o tara uitete pe bmw.com ca standard doar 535i si 550i au si 535d. Oricum un motor de 6 care are perf la fel sau mai mici decat unu cu 4 nu mi se pare ok sa aleg plus costurile daca te uiti la e39 sau e60 si compari 520d cu 530i cam nu prea ai ce compara. Cat despre benzina in Romania nu pot sa recomand decat cuiva care nu are ce face cu banii.
Link to comment
Share on other sites

Aia ce zici tu e cutie manuala 7.9 vezi ca valoarea pt cutie automata e vea intre paranteze si anume 8.2 in cazul lui 523i diferenta de consum fii sigur ca e mai mare de 3 si costurile si intretinerea la fel 523i nu are automat standard in nici o tara uitete pe bmw.com ca standard doar 535i si 550i au si 535d. Oricum un motor de 6 care are perf la fel sau mai mici decat unu cu 4 nu mi se pare ok sa aleg plus costurile daca te uiti la e39 sau e60 si compari 520d cu 530i cam nu prea ai ce compara. Cat despre benzina in Romania nu pot sa recomand decat cuiva care nu are ce face cu banii.
Link to comment
Share on other sites

am pus la ambele masini cutii manuale la performanta. Banuiesc ca diferenta se pastreaza la versiunile pe automata.

Cutia aia are 8 trepte in fata, nu 7 + reverse.

Optiunile depinde la tara la tara, pe bmw.de, de exemplu la 535i nu poti avea manual nici ca optional macar.

Oricum pe mine personal nu ma intereseaza cutiile manule, orice masina voi lua din banii mei de acum inainte va fi automata.

Ce comparatie e asta intre 520D si 530I ?

Poti compara ceva mai apropiat la capacitati cilindrice/ putere si altele, macar in aceasi clasa de impozit eventual. Romania fiind o tara anapoda, cu siguranta ca impozitul va fi si este o mare problema, cred ca masinile cu motoare de peste 2 l in 3 -4 ani o sa fie la fel de rare ca V8-urile de 4l, indiferent de ce norma euro sunt ...

Chiar daca il poti plati, avand in vedere ca numai ce cumperi o masina de cel putin 44k euro, fara nici o optiune, totusi iti pui intrebarea daca merita sa dai 20 si ceva de milioane pe an sa ii administreze niste hoti...

BMW a ramas cam singurul care nu scoate si el niste motoare mai mici si turbo.. e chestie care nu imi place in politica lor de dezvoltare..

Ce misto ar fi fost sa ai un 3'r cuope cu un motoras turbo, benzina, de un 1.6 si vreo 200 de cai.. ...

Ce TSI-uri am condus de la alde VAG mi s-au parut fantastice ca motoare si senzatii...nici nu vreau sa ma gandesc cu ar fi unul pe RWD si cu stabilitatea si precizia directiei de pe un BMW...

Link to comment
Share on other sites

Nu am avut niciodata mai mult de 17, probabil ca ai tu ceva la masina sau mergi mai smucit...

In orase din Germania scot si 13.

 

Consumul din România nu are nici o legătură cu consumul din Germania.

 

Nu are nimic la maşină, e normal să-i consume atât, acela este consumul real al maşinii ĂŽn România.

Şi a ta poate consuma lejer la fel de mult dacă mergi ĂŽn traficul aglomerat din oraşele din România, unde semafoarele sunt sincronizate atât de bine ĂŽncât le prinzi pe toate, iar aglomeraţie e atât de mare ĂŽncât ai medie de viteză de 20 km/h dacă mergi ĂŽn regim urban.

 

BMW a ramas cam singurul care nu scoate si el niste motoare mai mici si turbo.. e chestie care nu imi place in politica lor de dezvoltare..

Ce misto ar fi fost sa ai un 3'r cuope cu un motoras turbo, benzina, de un 1.6 si vreo 200 de cai.. ...

Ce TSI-uri am condus de la alde VAG mi s-au parut fantastice ca motoare si senzatii...nici nu vreau sa ma gandesc cu ar fi unul pe RWD si cu stabilitatea si precizia directiei de pe un BMW...

 

Există motoarele de 2 litri diesel special pentru asta.

 

Motoare mici + turbo ĂŽnseamnă fiabilitate scăzută pe termen lung.

E mişto să ai aşa ceva doar dacă iei maşina ĂŽn garanţie, altfel s-ar putea să ieşi mai scump per total decât cu un motor mai mare aspirat.

 

Legat din nou de consum, un amic de-al meu trăieşte ĂŽn Germania, are un E46 325ci.

 

Ăn Germania are consum de 12.5-13.5, ĂŽn timp ce ĂŽn România ĂŽi consumă 17-18.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Daca te uiti atent de Bucuresti am zis. 15-17, dar nu mai mult de 17. Medie facut in mai multe zile, am mers si la ore de varf si la ore mai lejere, vreo 300 de km prin tot orasul.

Cu singuranta ca in orase mai mici poate fi si mai mic, dar asta e alta discutie..

 

Probabil ca se poate scote si 25% fara probleme daca iti pui asta in cap..

Am scos eu pe autostrada 11% cu un Twingo cu motor de 1.2 benzina..

Dar iar am deviat de la discutie de aiurea...

Tot ce vroiam eu sa spun e ca un 523i poate fi o optiune interesanta pentru cineva care nu face multi km pe an...si mai iese si din oras cu masina..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Cutia aia are 8 trepte in fata, nu 7 + reverse.

 

Las' ca apare la Mercedes cu noul S class si 9G-tronic :twoup: O sa se ajunga ca la tiruri.

 

Oricum Mercedes a avut cutie in 9 trepte de din 2002,adica 7G-tronic,7 in fatza si 2 reverse :)

 

Nu doar cutia face o masina masina mai sunt si alti factori mercedess din pacate nu e deloc pe gustul meu.

Link to comment
Share on other sites

Daca te uiti atent de Bucuresti am zis. 15-17, dar nu mai mult de 17. Medie facut in mai multe zile, am mers si la ore de varf si la ore mai lejere, vreo 300 de km prin tot orasul.

Cu singuranta ca in orase mai mici poate fi si mai mic, dar asta e alta discutie..

 

Nu mi se pare un consum realist, iar un consum mediu relevant se obĂžine pe un plin sau mĂŁcar pe 500 km ĂŽn acelaÂşi regim.

 

Un 525i E39 nu consumĂŁ 15% ĂŽn BucureÂşti, darĂŁmite un E34 525i, o maÂşinĂŁ inferioarĂŁ din acest punct de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.