Jump to content

Merita trecerea de la e34 530i la e39 530d?


stefandaniel1984

Recommended Posts

Salut tuturor . Am un bmw 530i din 1989 si as vrea sa trec pe un model din 1999 - 2000 diesel aceeasi cilindree. Vreau sa spun ca masina actuala am luat o in urma cu 5 ani si sunt ff multumit de ea dar as vrea sa incerc si varianta diesel . Ca sa imi puteti raspunde la intrebarea daca se merita ? va spun urmatoarele : consum mixt = 9 - 10 l/100 km , piese fff acceptabile ( producator bineinteles = daca gasesc + s h si originale cand nu e de gluma ) si vreau sa imi spuneti si mie cei cu 530 din perioada aceea 1999-2000 daca sunteti multumiti si daca merita sa incerc din toate punctele de vedere . Am vorbit asa din prima , ( sa nu credeti ca sunt nestiutor , dar am evitat discutiile indelungate si fara rost ) . Sper sa ma poata ajuta cineva . Motorul actual este dintr un material gen ceramica ( sa ma contraziceti daca gresesc , nu stiu exact ) sau un aliaj ok care a fost ff laudat . A! si apropo de masina care vreau sa o iau este a unui prieten , este din 1999 are 280 000 km reali , intretinuta ( nu foarte ) destul de ok ca masina nu bate nu troncane revizii facute la timp cu , consumabile schimbate ... dar eu avand masina pe benzina imi este asa un pic :) sa trec pe motorina si de aceea am nevoie de sfatul vostru . Multumesc mult !
Link to comment
Share on other sites

1. Masinile diesel dezvolta in timp un miros specific in habitaclu . Poate sunt eu paranoic dar simt mirosul ala imbacsit de motorina arsa in habitaclul unei masini diesel . ( m-am consultat si cu altii , proprietari de diesel si nu , si unii mi-au confirmat treaba asta ) :)

 

2. Zgomotul din habitaclu . O masina pe benzina este mult mai silentioasa . :)

 

3. Sunetul motorului . La diesel nu mai are rost sa zic ( U650 ) ... dar la benzina , mai ales la motorul lui ... muzica ptr urechile mele . :) 6L

 

4. Recunosc , sunt ANTI-DIESEL . Probabil ca motorul de la masina lui inca are mai multi cai ( din cei 180 initiali ) decat mai ai tu la tractor . :lol:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu as face schimbarea asta . :)

 

Mai ales ca ai 3000 benzina ... :lol: .

 

 

 

Vreau sa spun ca motorul asta al meu merge impecabil , inca are vana in el chiar de invidiat . are un cuplu bun dar deja e veche masina si imi e frica pentru piese de schimb . O sa o tin doar ptr iesiri in week end , nu vreau sa o vand , doar as vrea sa incerc si motorina tinand cont de ce vreau sa iau .... am ramas masca de cate putere are motorul ala de 3000 diesel si cat cuplu are . Multumesc oricum tuturor si mai astept pareri . Multa sanatate si multi km fara probleme tuturor

 

i-ati pe motorina!am 525d din 2000 are 390k km si la motor am schimbat doar suporturile,debitmetrul si senzorul de turatie...merge brici!

 

 

Multumesc ff mult pentru parerea ta dar sincer nu as vrea sa trec de la 180 de cai la 163 chiar daca ai cuplu cu 50 % mai mult decat am eu acum . Dar o sa tin cont de parerea ta si nu o sa iau o decizie decat dupa discutiile cu voi , fani ai bmw-ului . Multumesc mult de tot .

 

i-ati pe motorina!am 525d din 2000 are 390k km si la motor am schimbat doar suporturile,debitmetrul si senzorul de turatie...merge brici!

 

 

Multumesc ff mult pentru parerea ta dar sincer nu as vrea sa trec de la 180 de cai la 163 chiar daca ai cuplu cu 50 % mai mult decat am eu acum . Dar o sa tin cont de parerea ta si nu o sa iau o decizie decat dupa discutiile cu voi , fani ai bmw-ului . Multumesc mult de tot .

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca te ajuta cu ceva dar am avut si eu E34 525i 12v 170cp, l-am tinut 5 ani (2004-2009), intradevar am fost foarte multumit de aceasta masina, intre timp in 2005-2006 am achizitionat in paralel cu acel E34 un E39 540iA V8 286cp, performante foarte ridicate intre cele doua dar si consum foarte mare la 540, ca sa nu mai zic de intretinere.Am avut un accident cu masina si am vandut-o avaraiata total.In 2009 m-am hotarat ca vreau din nou E39 si il vroiam neaparat benzina si steptronic cu motor minim 2.5, recunosc ca detestam motoarele diesel, nici nu vroiam sa aud vreodata de motorina.In decurs de 3 luni dupa ce am vandut E34 am tot cautat un E39 in stare buna si neaparat benzina, am fost sa vizionez multe dar nu am fost multumit de ce vazusem.Intre timp am inceput sa iau in calcul si varianta diesel si am inceput sa vizionez cateva 530d si 525d desi nu credeam vreodata ca o sa trec de la benzina la motorina, ma gandeam la acel zgomot infernal tipic motoarelor diesel si la mirosul urat de gaze de motorina.Pana la urma am fost fermecat de un 525d facelift si sunt foarte multumit de aceasta masina, zgomotul motorului nu este asa mare pe cat se pretinde,mai ales in habitaclu unde abia daca se aude ca ar fi pe motorina, performantele sunt mult peste asteptarile mele( cu remap are aproximativ 200cp 410Nm dar nu abuzez de aceasta putere), ca si consum uit sa mai alimentez, probabil si din cauza ca am avut mereu motoare care consumau mult mai mult.

Per total cred ca o sa fii multumit de achizitionarea unui 525d daca e in stare buna, ca la orice masina pot aparea probleme mai mici sau mai mari, aici o sa auzi parerea celor care au avut numai benzina sau a celor care au avut numai diesel, mai asteapta pareri de la cei care au avut si una si alta, eu unu am depasit pragul de "benzinar convins".Tot ce conteaza la o masina e sa fie intretinuta corespunzator.Mult succes!

 

 

Scuze, m-am lasat dus de val si acum am observat ca te referai la E39 530d dar intr-un fel tot ceea ce am zis mai sus seamana oarecum cu ce vrei tu sa faci, eu am trecut de la 2.5i la 2.5d iar tu vrei sa treci de la 3.0i la 3.0d.

Edited by GABITZA2007
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca te ajuta cu ceva dar am avut si eu E34 525i 12v 170cp, l-am tinut 5 ani (2004-2009), intradevar am fost foarte multumit de aceasta masina, intre timp in 2005-2006 am achizitionat in paralel cu acel E34 un E39 540iA V8 286cp, performante foarte ridicate intre cele doua dar si consum foarte mare la 540, ca sa nu mai zic de intretinere.Am avut un accident cu masina si am vandut-o avaraiata total.In 2009 m-am hotarat ca vreau din nou E39 si il vroiam neaparat benzina si steptronic cu motor minim 2.5, recunosc ca detestam motoarele diesel, nici nu vroiam sa aud vreodata de motorina.In decurs de 3 luni dupa ce am vandut E34 am tot cautat un E39 in stare buna si neaparat benzina, am fost sa vizionez multe dar nu am fost multumit de ce vazusem.Intre timp am inceput sa iau in calcul si varianta diesel si am inceput sa vizionez cateva 530d si 525d desi nu credeam vreodata ca o sa trec de la benzina la motorina, ma gandeam la acel zgomot infernal tipic motoarelor diesel si la mirosul urat de gaze de motorina.Pana la urma am fost fermecat de un 525d facelift si sunt foarte multumit de aceasta masina, zgomotul motorului nu este asa mare pe cat se pretinde,mai ales in habitaclu unde abia daca se aude ca ar fi pe motorina, performantele sunt mult peste asteptarile mele( cu remap are aproximativ 200cp 410Nm dar nu abuzez de aceasta putere), ca si consum uit sa mai alimentez, probabil si din cauza ca am avut mereu motoare care consumau mult mai mult.

Per total cred ca o sa fii multumit de achizitionarea unui 525d daca e in stare buna, ca la orice masina pot aparea probleme mai mici sau mai mari, aici o sa auzi parerea celor care au avut numai benzina sau a celor care au avut numai diesel, mai asteapta pareri de la cei care au avut si una si alta, eu unu am depasit pragul de "benzinar convins".Tot ce conteaza la o masina e sa fie intretinuta corespunzator.Mult succes!

 

 

 

Scuze, m-am lasat dus de val si acum am observat ca te referai la E39 530d dar intr-un fel tot ceea ce am zis mai sus seamana oarecum cu ce vrei tu sa faci, eu am trecut de la 2.5i la 2.5d iar tu vrei sa treci de la 3.0i la 3.0d.

 

 

 

 

Mersi frumos ptr mesaj . Ai dreptate referitor la zgomotul din interior . La cel pe care il am acum zgomotul interior , unde ajunge sa ti se ridice pielea pe spate , este abia de la 4500 in sus ( ma gandesc cum se auzea la 540 i-ul tau ; cred ca era minunat .... as vrea si eu asa ceva dar momentan atat imi permit :) ) dar in dieselul asta care vreau sa il iau la 4000 de rotatii / minut zici ca esti in avion nu se cunoaste absolut deloc ca esti intr un diesel . Are un zgomot superb si totodata special , diferit , nu se compara cu benzina sau cu alte modele diesel aceeasi cilindree . Oricum aceeasi parere o aveam si eu inainte , eram chitit doar pe benzina ; dar acum mi am schimbat total parerea despre motorina ( cel putin la bmw ) . O sa vad ce fac , important este daca ma mai asculta cineva sa imi spuna pareri cat mai repede ptr ca saptamana viitoare trebuie sa iau o decizie finala . Pe luni marti o sa pun si niste poze cu masina . Multa sanatate si km fara probleme de nici un fel . Respect tuturor !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
1. Masinile diesel dezvolta in timp un miros specific in habitaclu . Poate sunt eu paranoic dar simt mirosul ala imbacsit de motorina arsa in habitaclul unei masini diesel . ( m-am consultat si cu altii , proprietari de diesel si nu , si unii mi-au confirmat treaba asta ) :)

 

2. Zgomotul din habitaclu . O masina pe benzina este mult mai silentioasa . :)

 

3. Sunetul motorului . La diesel nu mai are rost sa zic ( U650 ) ... dar la benzina , mai ales la motorul lui ... muzica ptr urechile mele . :) 6L

 

4. Recunosc , sunt ANTI-DIESEL . Probabil ca motorul de la masina lui inca are mai multi cai ( din cei 180 initiali ) decat mai ai tu la tractor . :lol:

 

Asta-i poveste. Mirosu de tigara nu se simte ? Ocupati-va si de habitaclu cand curatati masina nu doar de exterior, si sa vezi cum miroase a trandafiri masina...

 

525d are 350 NM de la 2000 la 2500, 530d are 410Nm de la 1750-3500, este ceva diferenta.

 

PS: cum sa nu merite trecerea ? Doar ai grija ce cumperi

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.