Jump to content

ajutor,se incing placutele


doru_blackman

Recommended Posts

sant mai multe cauze,verifica daca nu ai margine la disc(buza),fiind placuta noua atinge acea margine si se uzeaza,trebue schimbat discul

-verifica daca placuta culiseaza in interiorul etrierului(curata locasul unde vin capetele de metal)

-verifica pistonasul de la etrier daca merge usor,daca merge greu apasa de cateva ori pana iese pistonasul in exterior,scoatei garnitura de cauciuc,care nu lasa sa intre mizeria in interior,curata acolo cu un smirghel foarte fin,poti pune si o picatura de lichid de frana,sa nu zgarii pistonasul.

-la urma verifica cu roata suspendata,dupa ce calci pe frana ,roata trebue sa se invarta liber.

-inclin sa cred ca iti trebues discuri

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

ZAU! A facut presiune asa de unul singur .... Ce spui tu straine... ?

Si cum trebuia sa aiba vasul ? Gol ?

 

Tu ai senzatia ca preisunea in instalatie se creeaza prin umplerea sau golirea rezervorului ?

:) Pe fortza gravitationala eventual... :lol:

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

ZAU! A facut presiune asa de unul singur .... Ce spui tu straine... ?

Si cum trebuia sa aiba vasul ? Gol ?

 

Tu ai senzatia ca preisunea in instalatie se creeaza prin umplerea sau golirea rezervorului ?

:) Pe fortza gravitationala eventual... :lol:

Eu cand am schimbat placutele pe spate in momentul in care am impins pistoanele etrierelor in interior mi-a iesit lichidul din vas pentru ca nu era capacul strans bine. Inainte sa le schimb nivelul era la maximul de pe vas. Dupa ce le-am schimbat a trebuit sa mai scot din el destul de mult. Daca n-aveam capacul slabit nu stiu unde s-ar fi dus lichidul ala.

Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

Pai eu n-am de unde sa stiu cat lichid tii tu in vasul ala dar stiu ca pe capac ai o joja de nivel. Daca lichidul e la nivel vasul ramane in proportie de 2 treimi gol...

Si aerul ala nu se comprima daca nu desfaci capacul vasului cind impingi pistoanele de la etriere ca sa incapa placutele noi ?

Link to comment
Share on other sites

sant mai multe cauze,verifica daca nu ai margine la disc(buza),fiind placuta noua atinge acea margine si se uzeaza,trebue schimbat discul

-verifica daca placuta culiseaza in interiorul etrierului(curata locasul unde vin capetele de metal)

-verifica pistonasul de la etrier daca merge usor,daca merge greu apasa de cateva ori pana iese pistonasul in exterior,scoatei garnitura de cauciuc,care nu lasa sa intre mizeria in interior,curata acolo cu un smirghel foarte fin,poti pune si o picatura de lichid de frana,sa nu zgarii pistonasul.

-la urma verifica cu roata suspendata,dupa ce calci pe frana ,roata trebue sa se invarta liber.

-inclin sa cred ca iti trebues discuri

ar mai fi o metodă pentru ĂŽnlăturarea buzei de pe discuri, și anume polizarea. Dar cel mai bine e să le schimbe...dacă ĂŽntr-adevăr asta e problema.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Pai eu n-am de unde sa stiu cat lichid tii tu in vasul ala dar stiu ca pe capac ai o joja de nivel. Daca lichidul e la nivel vasul ramane in proportie de 2 treimi gol...

Si aerul ala nu se comprima daca nu desfaci capacul vasului cind impingi pistoanele de la etriere ca sa incapa placutele noi ?

 

nu

Link to comment
Share on other sites

Pe tine daca te strang ciorpaii si nu stai cu gura deschisa faci presiune ?

E aceeasi chestie

tu cand schimbi placutele de frana cum faci ?

Link to comment
Share on other sites

Pe tine daca te strang ciorpaii si nu stai cu gura deschisa faci presiune ?

E aceeasi chestie

tu cand schimbi placutele de frana cum faci ?

 

 

Cand iti schimbi lichidul de frana si nu folosesti pompa de vacuum ( presupun ca nu esti service autorizat ) desfaci fiecare "fitil" ( nu stiu cum ii zice ) de la etrier si golesti fiecare galerie de franare incepand cu cea mai indepartata roata. Dupa care bagi lichid de frana si dai pt fiecare roata la pedala de frana pana iti vin spumele ca sa faca presiune... Altfel ai frana foarte foarte slaba sau nu ai deloc...

Faci chestia asta pt a scoate aerul de pe circuit.... Asa ca varianta cu capacul de la butoias cade...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Pe tine daca te strang ciorpaii si nu stai cu gura deschisa faci presiune ?

E aceeasi chestie

tu cand schimbi placutele de frana cum faci ?

 

 

Cand iti schimbi lichidul de frana si nu folosesti pompa de vacuum ( presupun ca nu esti service autorizat ) desfaci fiecare "fitil" ( nu stiu cum ii zice ) de la etrier si golesti fiecare galerie de franare incepand cu cea mai indepartata roata. Dupa care bagi lichid de frana si dai pt fiecare roata la pedala de frana pana iti vin spumele ca sa faca presiune... Altfel ai frana foarte foarte slaba sau nu ai deloc...

Faci chestia asta pt a scoate aerul de pe circuit.... Asa ca varianta cu capacul de la butoias cade...

Eu am intrebat cum procedezi cand schimbi placutele nu cand schimbi lichidul de frana.

Link to comment
Share on other sites

va salut,am schimbat de 2 zile placutele,pe fata si acum se incing foarte rau,iese fum.ce sa fie? masina este e 36/1996.va multumesc.

 

nu precizezi cand anume se incing , la frana , la mers normal, la viteza.

mie de exp mi se incingeau doar pe autostrada si nu mai tinea frana,dupa ce franam lung la viteza.

erau placutele proaste.

Daca se incing intruna inseamna ca e o problema de montaj ceva

 

verifica nivelul lichidului de frana. Daca aveai vasul plin cand ai schimbat placutele a facut presiune.

 

din cate stiu eu , cand pui placute noi , da pe afara lichid din vas daca ai prea mult. asa a facut a mea

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Eu am intrebat cum procedezi cand schimbi placutele nu cand schimbi lichidul de frana.

 

Eeeeeh atunci e altceva finule....

In primul rand imi iau niste shosete mai largi , mai dau nishte aghioase din cand in cand sa nu fac presiun ca stau aplecat si mai desfac si 2 nasturi la camasa...

In rest... nicio diferentza...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Eu am intrebat cum procedezi cand schimbi placutele nu cand schimbi lichidul de frana.

 

Eeeeeh atunci e altceva finule....

In primul rand imi iau niste shosete mai largi , mai dau nishte aghioase din cand in cand sa nu fac presiun ca stau aplecat si mai desfac si 2 nasturi la camasa...

In rest... nicio diferentza...

Pune si tu niste poze ceva ca eu sunt mai greu de cap :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.