Jump to content

Stie cineva cum se face?


JD_RFTR

Recommended Posts

astept si eu un 328 da pe uscat tot compact am si eu,fug destul de bine cazanele

on topic

 

http://www.vf-engineering.com/

 

supercharger asta as vrea sa pun pe cazan.

 

PS:jmenu cu admisia de M50 nu merge la E46 nu ma intrebati de ce,sau ma rog asa zic gagii aia pe e46fanatics

 

Ai vazut tu la ei pe site ceva asemanator, sau de ce sustin ei ca nu e posibil?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

asa tin minte ca am vazut da,oricum mai cauta pe acolo poate a facut cineva pana la urma schema

 

http://www.youtube.com/watch?v=_dqcw16wjGs

 

compactul si-o ia de la 328 pisoi sau egal max

 

 

 

PS am gresit cand am scris ma refeream E36 328i fata de E46 325 compact

 

http://www.youtube.com/user/geo22003#p/u/10/cbb3orc7k70

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Ce-avurati frate cu topicul omului??? :lol: poate omul vine din alta tara, poate omul n-a apucat sa-nvete romana cum trebuie si nu face corelarile in mod corect, la asta nu v-ati gandit? Au aparut repede Enestii pe topic sa explice ei cum e cu diapazoanele, viorile si cu buhaiu... Duamneeeeeeee :)

 

Mai rau ca-n filmele americane

 

Unu vine cu pianu, altu cu muzicuta, altu vine fortoso nevoie mare si zice ca se da cu orice 328 pana la 220 la ora, si toate astea pe topicul unui biet 323i... JEEEEZ!

Mai lipseste sa vina unu sa ne explice cum se spala cu Lenor si echipa-i gata...

 

Multumesc de intelegere :)

De ce sunt atitea pareri ca merge sau ca nu merge schimbul de admisie de pe un motor pe altul?

Eu vreau sa inteleg, ai facut tu schimbul asta si stii ca merge, nu te supara dar nu pot iesi din dubii la atitea pareri.

Link to comment
Share on other sites

tot aud povesti ca 328 zboara de langa 325. FAC TEST CU ORICINE de pe acest forum si nu numai cu 328. de la 0 la 220 GARANTEZ ca 328 nu poate lua distanta de langa 325 (in cel mai rau caz poate ajunge cu portbagajul la botul 325-ului).

PS: Abia 330 a reusit sa-mi dea o masina de la 40 pana pe la 130!

Da, si eu cu 328i al meu, am facut 330ci.

n-ai cum sa-mi garantezi tu nimic.

Acum ai sa spui ca 330ci ala era cazan, nu era intretinut, etc...

masina era boboc.

 

daca faci 0-200 in mai putin de 26.5 secunde(atat fac eu) esti inaintea mea

Daca nu, stii rezultatul.

 

Poate tu vorbesti de un 328i stock... nu stiu ce sa zic...

 

Ziceai tu de zeperfs.com

 

pai acolo compactul tau scoate 0-200 in 28.6 sec.

stii ce inseamna 2 secunde diferenta la 0-200?

 

Off topic:

 

ABEREZI rau Dovada:

 

http://www.zeperfs.com/en/duel88-2011.htm

 

Asa ca ia o gura de aer :)

PS: Ai dreptate doar daca masina ta nu e stock. Dar in cazul asta nu-i corect sa te bagi in discutie... asa poate sa vina si RBN sa se bage in seama cu 328 lui de 500 cai!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Pe adresa de web a celor de la fanatics e46 e un model de swap a admisiei de M54B30 pe M52B25TU, unde se scrie ca nu e mare adoas de putere pentru ca niemni nu a verficat-o, dar ca se simte, si dureaza ceva pina se adapteaza ECU la cantitatea de aer. Deci totul a fost facut fara resoftare.

Nu sunt mare smecher in engleza, daca mai viziteaza cineva link-ul sa se dea cu parerea.

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.ph...e+on+m54+engine

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pentru @Mas, am vazut si pe youtube conversie la motoarele S52 cu admisia de m50!!! Care e taina?

In ce e toata smecheria? Cu ce sunt mai bune admisiile de M50? Si daca la mine e M52B25Tu, si pe net am gasit intake manifold de S52 si parca s-ar clmbina si ma ghindeam ca ar fi foarte bine, am ramas socat cand am vazut ca altii schimba S52 cu M50 admisia. :)

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am citit aici sunt si mai praf, nu stiu ce sa aleg intre 325i cu vanos 1993 (220.000 Km) sau 323i 1996 (140.000 Km) si sa schomb admisia cu una de M50, daca pun de la M50B20 posibil sa fie si mai gatuita decat ce-a originala, pe de alta parte merita sa ma complic cu un 323i sau este o afacere mai buna cu 325i? petul si manopera sunt apropiate, ceva mai mult la cel de 323i, un sfat?
Link to comment
Share on other sites

Eu nu mai tin minte ce motor sta pe 323, si nu am inteles de ce sa pui admisia de pe M50B20 pe 325?

Ia-l pe cel care are mai putine mii, pierzi undeva vreo 20 de cai in cazul in care iai 323, insa cu ceva modificari il aduci la exact mai mult decat ar putea avea 325i, si o sai mai putini km rulati la bord. Asta conteaza, adica km, pentru ca sunt sigur ca pe viitor o sa vrei sa mai scoti ceva din ea, obtinand mai multi cai micsorezi viata lui. Daca te bagi la 325i, pina te hotarasti ce sa-i faci unde sa te bagi si cati bani ai, o sa ai 250000 cel putin. Eu am luat masina cu 278000 in aprilie an curent, inca nu am bagat nici un fel de upgrade in ea si am 292000 rulate deja, si inca nu stiu cat o sa mai treaca pina ma apuc, trage si tu concluziile.

Link to comment
Share on other sites

de la 190000 pina la 220000 sunt 30000, adica de 3 ori schimbat uleiul plus filtrele. Acuma mai depinde si de cati km rulezi tu anual, eu in 8 luni am facut aprox 18mii km. Ramane la gustul tau, sa-ti spun ceva: te bucura mult mai mult sigla 325 decat 323, cu toate ca smbele sunt cu cilindreea in 2500. Ce nu ai alege o sa fie buna oricum :) Dar nu te baza doar pe motor, mai e si culoarea, salonul, etc...
Link to comment
Share on other sites

Vreau sa schimb doar motorul, acum am 320i si asta este problema, merita 323 sau 325, daca avea 140.000 Km era mult mai ok 323, dar la 190.000 nu mai stiu ce sa spun, am ceva poze cu motorul si arata bine, dar asta nu este tot. Acum dupa ceva cautari pe net vad ca exista 2 modele de 323i una cu 222 Nm si una cu 245 Nm, difera doar consumul, 222 are 9,9 si 245 - 12,6. A mea necesita schimbat kit-ul de distributie, si are 202.00 Km, ma intreb daca este normal, posibil sa mai aiba si alte probleme la motor, oricum in Brasov sunt numai "mesteri mari", nimeni nu a stiut exact ce este cu motorul meu, si daca schimb kitul nu mai am nici o problema? sunt undeva la mijloc, cu totul 325 ma costa 700 euro, 323 ma costa 850 euro, este destul de grea alegerea........
Link to comment
Share on other sites

Daca ai pornit spre putere atunci uita de consum, eu am un consum prin Brasov cu accelerari multiple de 13 litri, si ii bag Ropetrol Efix de 3.99 Ron, asa ca nu pot vorbi aici de economie. Daca iti pui 323 si il lasi asa s-ar putea sa regreti mai tirziu, ca nu ai ales ceva mai puternic. Eu zic altceva, daca tot ai de lucru in motorul tau de 2.0, atunci pune-i interne de 2.5 si admisia la fel, fa-i o resoftare, un filtru cu rezistenta nula, si o evacuare pe masura, s-ar putea sa treci de 700 de euro in schimb o sa ai mai mult de 192 de cai :)
Link to comment
Share on other sites

Sa spumen ca ma bag la asa ceva, cine crezi ca se baga ca mecanic? atata timp cat nu au fost in stare sa schimbe o distributie si sa-mi spuna daca mai are ceva motorul meu, am kit-ul de distributie in punga si sta acolo de 3 luni, toti se feresc sa faca si cine s-ar baga vreau 650 lei , ceea ce sincer mi se pare destul de mult, atat ma costa manopera sa schimb motorul. Cat despre consum, acum imi ia 15 in oras, afara se linisteste la 7,5.
Link to comment
Share on other sites

Ei uite 650 Ron, manopera sa schimbi motorul, si inca plus 750 euro motorul de 2.5, und mai bagi la sigur ceva cheltuieli care apar din senin, iti vor trebui tampoane noi, si desigur ca ar fi bine sa schimbi si uleiul si filtrele (se recomanda). Si sincer sa fiu nu stiu la cine ai fost de nu vor sa se bage, dar cunosc foarte multe persoane care cu insistenta si rabdare au pus si turbo si au schimbat si interne, s-au invatat, daca dispui de bani si caracteristicile de mai inainte plus multa vointa, te inarmezi cu cat mai multa informatie si spor la munca!
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am citit aici sunt si mai praf, nu stiu ce sa aleg intre 325i cu vanos 1993 (220.000 Km) sau 323i 1996 (140.000 Km) si sa schomb admisia cu una de M50, daca pun de la M50B20 posibil sa fie si mai gatuita decat ce-a originala, pe de alta parte merita sa ma complic cu un 323i sau este o afacere mai buna cu 325i? petul si manopera sunt apropiate, ceva mai mult la cel de 323i, un sfat?

dar... 328 ce are?

chiar nu se poate compara nici cu 325 nici cu 323.

Si inca ceva, care arata realitatea. Conversia cu galeria de m50 la motorul m52 s-a facut DOAR pentru 328i si pentru motoarele s52 de state(M).

Nu a inventat nimeni chestia asta pentru un 323.

Si mai mult, conversia nu s-a facut pentru m52b28TU, (dublu vanos) fiindca acest motor are alta admisie, diferita evident fata de cea de pe m52b28 simplu.

Cu alte cuvinte, nu se preteaza aceasta conversie pentru e46, e39, care au motoarele dublu vanos.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am citit aici sunt si mai praf, nu stiu ce sa aleg intre 325i cu vanos 1993 (220.000 Km) sau 323i 1996 (140.000 Km) si sa schomb admisia cu una de M50, daca pun de la M50B20 posibil sa fie si mai gatuita decat ce-a originala, pe de alta parte merita sa ma complic cu un 323i sau este o afacere mai buna cu 325i? petul si manopera sunt apropiate, ceva mai mult la cel de 323i, un sfat?

dar... 328 ce are?

chiar nu se poate compara nici cu 325 nici cu 323.

Si inca ceva, care arata realitatea. Conversia cu galeria de m50 la motorul m52 s-a facut DOAR pentru 328i si pentru motoarele s52 de state(M).

Nu a inventat nimeni chestia asta pentru un 323.

Si mai mult, conversia nu s-a facut pentru m52b28TU, (dublu vanos) fiindca acest motor are alta admisie, diferita evident fata de cea de pe m52b28 simplu.

Cu alte cuvinte, nu se preteaza aceasta conversie pentru e46, e39, care au motoarele dublu vanos.

 

Nu stiu de ce te-ai dus tu tocmai la 328, pe cand mergea vorba de M50B20 care il are baiatul si de de restu 323 si 325. Mai ales 325 din 93 vorbeste de un E36 cu Motor de M50B25, nicidecum M52, vezi diferenta?

 

@Mas, si pe langa intake manifold de m50, mai schimbi trothle body de m54? Si doar atita astea sunt piesele? Ma intreb daca de pus M50B28 Admisia? sau nu se merita si care e dierenta? Pot baga axele de pe S52B30 pe al meu M52B25Tu? Unde pot afla parametrii tehnici sau caracteristicile? Ca exemplu depsre admisiile la motoarele BMW, evacuare, diametre, materiale din care sunt confectionate, blocul motor, chiulasa, scheme, Axe, unghiurile axelor, biele, cursa pistonului, diametrul? Astea au fost ca exemplu :)

Link to comment
Share on other sites

Pai tu ai m52, de aia. Si ca,colegul a spus ca ar schimba motorul lui cu ceva mai puternic, pai mai puternic decat 328i nu exista... si daca tot face upgrade, pai sa faca, mai ales ca la 328i se preteaza cel mai bine toate conversiile astea, inclusiv axele cu came.

Cititi si voi pe forumuri de afara, pe bimmerforums mai ales.

Da cu axele de s52(M de US) faci minuni. Eu la anul voi achizitiona 100% o pereche. Software de la AA va fi si el prezent. Oamenii aia au soft pentru orice modificare, multi acolo is modifica masinile.

 

Roco, M52B25 de pe 323 e 2.5-ul normal cu admisia mai restrictiva...

 

@JDRFTR: Smecheria la admisiile astea este ca admisia de 2.5 e mai putin restrictiva decat celelalte. Adica baga mai mult aer. Mai mult aer => mai multa benzina => mai multa putere.

 

@nailbombmax: daca vrei mecanic, iti pot recomanda, si omul e bun si-n pret si la ce stie sa faca.

Da, dar vezi tu 323i are un m52 acolo, nu m50. Mai multe diferente intre aceste motoare. nu neaparat galeria.

325i e obd1 cum le numesc americanii, 323i e obd2.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.