Jump to content

nu se accelereaza la rece


Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

le-am cumparat dupa cod

 

http://img513.imageshack.us/img513/592/buj...009130000km.jpg

 

318 i 87kw e46 1999.

sunt cumparate acu' 2 luni si masina nu a facut fite pana acum, mai degrama ma gandesc la varianta cu termostatul ca abea am schmbat radiatorul si poate nu mi-a bagat ala mufa bine sau poate l-a stricat, verific maine pe zi .

Edited by S A R P E
Link to comment
Share on other sites

acceasi problema o am si eu ....

bmw 316i E46

 

am toate filtrele schimbate si benzina si ulei ... am curatat locasul de la clapeta de acceleratie si la locul de la relanti (dupa explicatiile din DIY) ... vara mergea foarte bine...

 

acum cand sa racit putin e fenomanal ... am dimineti cand ii dau cheie porneste si dupa 3 secunde se opreste motorul si deabia a 2 oara merge....

dar la fel cand pornesc trebuie sa o las cel putin 3 minute ca sa pot pleca cu ea de pe loc... dak ca stau aprox 3 minute cu ea pe loc... cum apas acceleratie moare direct....

dak o las sa se incalzeasca cu acul la temperatura pana la jumate... NU MAI ARE ABSOLUT NIMIC...... /:) e foarte ciudat...

 

si daca nu e incalzita bine in timp ce merg pe drum daca vreau sa accelerez mai tare... ii da in nas nu mai merge deloc...cum apas acceleratie scade turatia EXACT INVERS ... trebuie sa tin accerata putin si constant fara sa o bruschez....

 

 

 

a mai patit cineva... sincer nu sunt din bucuresti si aici prin suceava... la bmw testere mai greu sa se si pricepa nu sa bage doar mufa...

Link to comment
Share on other sites

la mine inca nu a murit niciodata motorul dar fenomenul este asemanator @torelo vezi filmuletul din primul post.

 

crede`ma la tine urca bine acul....

da se incalzeste foar repede... la tine a urcat acum in 30 de secunde...la temperatura... la mine nu se incalzeste asa rpd... in 30 de secunde nici nush daca se misca acul ....

si + ca nici nu pot sa o turez nici nu cred ca trece de 3500 cand e rece... + ca urca GREU ... are lag mai ceva ca la un diesel apas pedala si dupa urca nu urca instant .... dupa ce se incalzeste... isi mai da drumu

 

ACOLO LA TINE E LA PRIMA CHEIE DIMINEATA????

Link to comment
Share on other sites

si daca nu e incalzita bine in timp ce merg pe drum daca vreau sa accelerez mai tare... ii da in nas nu mai merge deloc...cum apas acceleratie scade turatia EXACT INVERS ... trebuie sa tin accerata putin si constant fara sa o bruschez....

 

 

eu exact simptomele astea le-am avut cand era debitmetrul (fie iertat) pe moarte! la rece, daca apasam acceleratia putin mai brusc, se ineca si in loc sa se accelereze, se infrana, apoi fenomenul a inceput sa apara si la cald, apoi a aparut plafonul de turatie la 4000-3500-3000rpm... si apoi am pus debitmetru nou! ...asta dupa ce am circulat vreo 3 zile fara debitmetru(mufa scoasa) pana a venit pe comanda. Fara debitmetru mergea foarte bine, problema fiind ralanti-ul care era cam "oval" si consumul mare, in rest... tragea in draci.

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

stiu care-i senzorul de la clapeta.... o sa-i curat mufa pentru inceput.

 

le: acum am venit de jos si am pornit masina dupa ce m-am uitat la sensorul ala de temperatura din stanga radiatorului , i-am scos mufa , am bagat-o la loc (nimic dubios acolo) in fine , am pornit motorul si rezultatul era aproximativ la fel adica daca ba facea figuri ba nu facea ... aceeleratia o ciupeam usor...

video

Edited by S A R P E
Link to comment
Share on other sites

este la prima pornire dimineata dar filmuletul nu a fost facut imediat, de aceea acul de la apa era urcat :) .

ai schimbat sonda lambda cea de dupa catalizator ?

 

nu am schimbat nici o sonda... pt ca nu mi sa aprins NICIODATA CHECK ENGINE

 

in schimb...nush daca are vreo legatura... MI SE PARE CA PIERD APA PE UNDEVA>>> la vreo 2 luni aprox trebuie sa completez cate 1L de antiget(apa distilata) ... pt ca mi se aprinde in bord... cred e fisurat... dar nu cred ca are vreo legatura ... cu turatia... si cu celeletl probleme .... SAU ARE ???? /:lol:

Link to comment
Share on other sites

ps: sonda lambda a fost schimbata cu 1 bosh universala in luna ianuarie la filaret(prima dupa catalizator)

saptamana asta o sa ma duc s-o pun pe tester.

ceva idei ?

SONDA LAMBDA !!! (era mai buna sonda originala pe care o aveai decat asta... )

 

Nu mai puneti sonde universale !!! sunt praf...

 

poiuyt tu ai zis ca e de vina aia ce o schimbat-o ... NU AIA ERA :)

era cea de dupa catalizator... cealalta

deci eu am zis de prima data de cand am vb cu el pe mes ...

 

IS TARE .. ofer consiliere gratis ... haha

Link to comment
Share on other sites

am schimbat sonda lambda, consumul mi-a scazut de la 11.3 la 7,8 dar cand am ajuns acasa s-a aprins la loc check engineul :) suplimentar am schimbat ambreiajul+flansa de cardan+ semering cutie si cotul care vine in spatele motorului http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35 piesa nr 9.

chiar recomand sa verificati cotul ala nenorocit.

 

acum m-ai am un singur dubiu, daca nu-mi da nicio eroare pe tester inseamna ca este de la benzina alto 101 , mai zicea cineva pe forum ca i s-a aprins check engine ul cand a bagat benzina de 101 alto.

Link to comment
Share on other sites

astazi am primit raspunsul pe care nu mi-l doream si nici nu credeam ca este posibil : DEBITMETRU PRAFFF am luat debitmetrul dupa o masina perfect functionala si l-am pus la mine cu motorul rece, masina s-a comportat impecabil adica nu tu fulctuatii la ralantii, nu tu rateuri in esapament, se tura lejer peste 3000 ture fara sa sacadeze , demaraj excelent in concluzie debitmetrele care le-am cumparat (3 la numar) toate au fost TEAPA. urmeaza sa-mi fac socotelile si sa cumpar un debitmetru .

 

merci

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.