Jump to content

Nu sta la relati 318is


Recommended Posts

Nu sta la relanti cand porneste , dar dupa ce o tin putin turata pe la 1200-1500 isi revin cam in 5-10 secunde . Lucrul acesta se intampla cand e rece motorul iar cand e cald , isi revine in 2-3 secunde . Care ar putea fii problema?

Masina e un bmw e 36 318is ,140 cp , an 08.94'

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate fi si debitmetru de aer, desi e mai putin probabil.

Incearca sa cureti regulatorul de relanti si clapeta de acceleratie. Este un Diy foarte calumea aici pe forum, si ai sa vezi exact ce tre sa faci.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5909

 

Este pt un E46 ,dar ai sa vezi ca nu sunt foarte mari diferente.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am aceeasi problema. Tot cu un IS din 93, cand pornesc motorul la relant, el sare de la 400 pana la 1200 cam 5-7 secunde si dupa aia isi revine. Eu am incercat sa schimb regulatorul de relant si nu asta a fost problema. Am schimbat de pe un alt IS care functiona normal. Si am schimbat si debimetrul, si nimic.
Link to comment
Share on other sites

Momentan nu am gasit nici o rezolvare, o sa curat regulatorul de relanti si debitmetru si o sa ii schimb bujiile

. sper sa se schimbe situatia

 

Deitmetru de aer nu prea ai ce sa cureti la el. Eventual poti sa il testezi sa vezi daca merge in felul urmator: Scoti mufa de alimenatre de la el, pornesti motorul si ar trebui sa iti mearga foarte rau, sa nu stea la relanti, si daca nu il tii tu turat sa moara motorul.

Din cate am inteles, debitmetru de aer nu prea se strica.

Link to comment
Share on other sites

Momentan nu am gasit nici o rezolvare, o sa curat regulatorul de relanti si debitmetru si o sa ii schimb bujiile

. sper sa se schimbe situatia

 

Deitmetru de aer nu prea ai ce sa cureti la el. Eventual poti sa il testezi sa vezi daca merge in felul urmator: Scoti mufa de alimenatre de la el, pornesti motorul si ar trebui sa iti mearga foarte rau,

 

Uite eu merg fara debitmetru de o gramada de vreme si nu am problemele astea...

Merge mai prost cu un debitmetru care da valori false decat fara debitmetru.

 

Eu cred ca e pur si simplu cablu de acceleratie prea slab...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

MHartge, hai sa facem acelasi lucru. Ai jos azi regulatorul de relant, si il curat. Curata si tu sa vedem daca se rezolva ceva. Inca o intrebare, nu stie cineva daca poaate sa traga aer fals la vrun injector? sau daca se poate testa daca injectoarele functioneaza normal?
Link to comment
Share on other sites

Cel mai propabil 80% este de la regulatorul de relanti.ai 2 variante.

1. il dai jos, il cureti cu benzina sau nitro diluant.

2. Daca dupa ce l-ai curatat tot face figuri, il schimbi cu altul,vezi cum merge(nu te arunca sa il cumperi ca poate nu e de la regulator).

 

Vezi ca se da foarte usor jos.tragei furtunele alea fara frica si scoatel afara de acolo.

Edited by Costin BMW
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca e pur si simplu cablu de acceleratie prea slab...

Daca ar fii asa cum zici tu , dupa ce il tin putin turat se intinde cablu???

Iam schimbat bujiile si tot asa face , o sa ma ocup si de restul sa vedem ce iese

 

 

Mie imi facea la fel. Cand trageam brusc de volan stanga dreapta se oprea motorul ( scadea prea mult in ture ) sau cand deschideam in acelasi timp aerul si CD-ul ( consumatoare de putere) . Am strans cablu de acceleratie si n-am mai avut probleme cu caderea in ture... Eu stiu ca e normal sa stea la relati la 900 de ture dar am vazut ca multi stau in 700 sau 500 pt un consum mai mic... Cred ca e prea putin sa stea la relanti in 500...

A mea acum sta in 900 de ture dupa 10-15 secunde de cand pornesc motorul. Cand e rece sta cam in 1500 de ture (10-15 secunde ) dupa care scade si ramane constant la 900...

 

E normal 10-15 secunde sa stea in ture mai inalte dupa care sa scada...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Am strans cablu de acceleratie si n-am mai avut probleme cu caderea in ture...

 

Nu cred ca e bine ce ai facut. Relantiul la masinile pe injectie este autoreglat din ECU, nu din cablu sau vreun surub. Este posibil ca acum sa nu iti mai taie injectia in frana de motor pentru ca ramane putin accelerata din cauza cablului prea intins. Ia verifica daca indicatorul de consum instantaneu se mai duce la 0 cand ridici piciorul de pe acceleratie (sa ai peste 2000 rpm).

Link to comment
Share on other sites

Momentan nu am gasit nici o rezolvare, o sa curat regulatorul de relanti si debitmetru si o sa ii schimb bujiile

. sper sa se schimbe situatia

 

Deitmetru de aer nu prea ai ce sa cureti la el. Eventual poti sa il testezi sa vezi daca merge in felul urmator: Scoti mufa de alimenatre de la el, pornesti motorul si ar trebui sa iti mearga foarte rau,

 

Uite eu merg fara debitmetru de o gramada de vreme si nu am problemele astea...

Merge mai prost cu un debitmetru care da valori false decat fara debitmetru.

 

Eu cred ca e pur si simplu cablu de acceleratie prea slab...

 

nu ti-a marit consumul? nu ti-au aparut erori, nimic? ce consum ai acum, fara debitmetru?

Link to comment
Share on other sites

Momentan nu am gasit nici o rezolvare, o sa curat regulatorul de relanti si debitmetru si o sa ii schimb bujiile

. sper sa se schimbe situatia

 

Deitmetru de aer nu prea ai ce sa cureti la el. Eventual poti sa il testezi sa vezi daca merge in felul urmator: Scoti mufa de alimenatre de la el, pornesti motorul si ar trebui sa iti mearga foarte rau,

 

Uite eu merg fara debitmetru de o gramada de vreme si nu am problemele astea...

Merge mai prost cu un debitmetru care da valori false decat fara debitmetru.

 

Eu cred ca e pur si simplu cablu de acceleratie prea slab...

 

La mine masina merge foarte bine, in sensul ca nu am probele cu oscilarea relantiului, insa odata, de curios am scos mufa de la debitmetru de aer sa vad cum se comporta masina. De-abia a pornit, oscila foarte tare relantiul, si daca nu o tineam eu turata din pedala, murea motorul.

De-aceea i-am zis la om sa incerce sa scoata mufa de la debitmetru.

Daca am gresit, imi cer scuze. eu recunosc ca nu sunt foarte priceput, i-am zis doar din ce am experimentat eu.

Link to comment
Share on other sites

Am strans cablu de acceleratie si n-am mai avut probleme cu caderea in ture...

 

Nu cred ca e bine ce ai facut. Relantiul la masinile pe injectie este autoreglat din ECU, nu din cablu sau vreun surub. Este posibil ca acum sa nu iti mai taie injectia in frana de motor pentru ca ramane putin accelerata din cauza cablului prea intins. Ia verifica daca indicatorul de consum instantaneu se mai duce la 0 cand ridici piciorul de pe acceleratie (sa ai peste 2000 rpm).

 

 

Ai dreptate si n-ai dreptate... Respectiv :

Intr-adevar relantiul este autoreglat din ECU de aceea cand mergi fara debitmetru In primele secunde cand pornesti motorul, acesta oscileaza si nu merge rotund dar ulterior isi intra in ritm si merge egal....

Cablu de acceleratie se regleaza pt ca altfel n-ar fi existat acel reglaj ci doar o prindere sau un surub...

Da. Consumul instantaneu se duce la 0 in situatia pe care ai prezentat-o tu...

 

@asgaard

Cred ca e putin mare consumul in trafic aglomerat (22 ) in rest mie-mi pare OK. Respectiv 15 in forja noaptea 7 in afara la 90 cu a 5-a...

Nu am alte erori.

 

 

@MirceaRM

Exact cum ai descris tu situatia la tine s-a manifestat si la mine cand am pus un debitmetru de alt motor... Eu am 2.5 si am incercat cu unul de 2.0...

 

Deci ce ai spus tu e ok dar se pare ca nu toate masinile reactioneaza la fel ci in functie de situatie... Cand aveam debitmetrul pe masina, filamentul era intrerupt si functiona extrem de prost. Trimitea date eronate la ECU. Cand l-am scos de tot motorul a inceput sa functioneze mult mai bine... Adica trage mai bine decat cu el pus ( si prost ) si merge mai rotund...

Am senzatia ca diferenta se face doar la consum...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

O poza cu regulatorul acela live la 1.8 is are cineva , dupa cum am vazut eu e sub admisie , si nu pot ajunge la el decat daca desfac admisia .

Na hai ca dau eu o poza de pe un IS 318, exact ca al tau.... ieri l-am luat jos si l-am curatat. 2 minute sa iau poza de pe tel...

Link to comment
Share on other sites

Na uite vro 2 poze cu regulatorul de relant. Dar, nu sunt sigur, ca si la tine o sa fie chiar in spatele admisiei, ca multi spun ca ar trebuii sa fie sub admisie. La mine e in spate. Dar oricum acolo trebuie sa fie un jur de max 15 cm. Si inca ceva... toti spun ca regulatorul e in forma de "T" na, la mine nu chiar, are forma de "L" . va arat pe poze. Ieri seara am luat jos, si l-am curatat foarte foarte bine, si dupa aia am bagat un spray cu unguent foarte foarte fin. Rezultatul: cand pornesc la rece nu urca relantul pana la 1200, si scade pana la 500, ci acuma megre asa intre 700 si 900 cam 5 secunde, si dupa asa sta constant la 900. :) daarr... totusi tremura motorul, si se aude ca face niste rateuri, si nu merge rotund motorul

 

Na uite vro 2 poze cu regulatorul de relant. Dar, nu sunt sigur, ca si la tine o sa fie chiar in spatele admisiei, ca multi spun ca ar trebuii sa fie sub admisie. La mine e in spate. Dar oricum acolo trebuie sa fie un jur de max 15 cm. Si inca ceva... toti spun ca regulatorul e in forma de "T" na, la mine nu chiar, are forma de "L" . va arat pe poze. Ieri seara am luat jos, si l-am curatat foarte foarte bine, si dupa aia am bagat un spray cu unguent foarte foarte fin. Rezultatul: cand pornesc la rece nu urca relantul pana la 1200, si scade pana la 500, ci acuma megre asa intre 700 si 900 cam 5 secunde, si dupa asa sta constant la 900. :lol: daarr... totusi tremura motorul, si se aude ca face niste rateuri, si nu merge rotund motorul

O intrebare ... clapeta de acceleratie un se afla? va pun o poza, e pe interiorul pe aicea? si pentru ce este mufa aia?

 

Na uite vro 2 poze cu regulatorul de relant. Dar, nu sunt sigur, ca si la tine o sa fie chiar in spatele admisiei, ca multi spun ca ar trebuii sa fie sub admisie. La mine e in spate. Dar oricum acolo trebuie sa fie un jur de max 15 cm. Si inca ceva... toti spun ca regulatorul e in forma de "T" na, la mine nu chiar, are forma de "L" . va arat pe poze. Ieri seara am luat jos, si l-am curatat foarte foarte bine, si dupa aia am bagat un spray cu unguent foarte foarte fin. Rezultatul: cand pornesc la rece nu urca relantul pana la 1200, si scade pana la 500, ci acuma megre asa intre 700 si 900 cam 5 secunde, si dupa asa sta constant la 900. :) daarr... totusi tremura motorul, si se aude ca face niste rateuri, si nu merge rotund motorul

O intrebare ... clapeta de acceleratie un se afla? va pun o poza, e pe interiorul pe aicea? si pentru ce este mufa aia?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.