Jump to content

Nu sta la relati 318is


Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are 2 clapete de acceleratie care se afla acolo unde ai incercuit.Piesa incercuita este un potentiometru care este actionat de prima clapeta.
Link to comment
Share on other sites

Are 2 clapete de acceleratie care se afla acolo unde ai incercuit.Piesa incercuita este un potentiometru care este actionat de prima clapeta.

Multumesc. Si daca iau jos galeria, si curat si clapetele respective oare, o sa rezolv chestia cu tremurat si cu rateuri? sau nu prea are legatura? :)

Link to comment
Share on other sites

Are 2 clapete de acceleratie care se afla acolo unde ai incercuit.Piesa incercuita este un potentiometru care este actionat de prima clapeta.

Multumesc. Si daca iau jos galeria, si curat si clapetele respective oare, o sa rezolv chestia cu tremurat si cu rateuri? sau nu prea are legatura? :)

 

si eu am avut probleme cu rateurile, si pe deasupra mai tragea masina sa si moara, apoi intra socul automat si o resuscita, si tot asa.. Cat era motorul rece mergea bine, fara nici o problema, dar cand se incalzea o lua razna. Problema la mine era de la bujii, poti sa le verifici si tu, poate ai noroc si scapi cu 120 lei cat costa 4 bujii de e36.

Link to comment
Share on other sites

Are 2 clapete de acceleratie care se afla acolo unde ai incercuit.Piesa incercuita este un potentiometru care este actionat de prima clapeta.

Multumesc. Si daca iau jos galeria, si curat si clapetele respective oare, o sa rezolv chestia cu tremurat si cu rateuri? sau nu prea are legatura? :)

 

si eu am avut probleme cu rateurile, si pe deasupra mai tragea masina sa si moara, apoi intra socul automat si o resuscita, si tot asa.. Cat era motorul rece mergea bine, fara nici o problema, dar cand se incalzea o lua razna. Problema la mine era de la bujii, poti sa le verifici si tu, poate ai noroc si scapi cu 120 lei cat costa 4 bujii de e36.

Nu cred ca ar fii problema cu bujii, am schimbat bobinele, si si bujiile. Bujiile sunt Bosch din ala cu 4 scantei.

 

Cu tremuratul cred ca are legatura dar cu rateurile nu prea cred...

Asa credeam si eu. Cred ca in ziua de azi o sa iau jos si clapeta acceleratoare...

Link to comment
Share on other sites

@Csabessz

 

Vezi ca tu s-ar putea sa ai bujiile ude chiar daca sunt noi. Scoate bujiile si vezi daca exista benzina acolo... Daca e benzina trebuie sa schimbi garniturile alea de la bujii ( oringuri se numesc si sunt din cauciuc ) ca altfel degeaba ai tu bujii si bobine noi ca fiind ude cu benzina nu dau scanteie cum trebuie...

 

Din pacate sau din fericire oringurile respective vin la set cu garnitura CAPAC chiulasa ( nu garnitura de chiulasa ).

Setul respectiv l-am cumparat anul trecut cu 95 RON si manopera 50 Ron ( pt motorul de 2.5 ) .Aveam aceleasi simptome ca la tine...

Inainte sa am motorul asta de 2.5 am avut si eu 318is si tot asa erau ude bujiile datorita oringurilor respective. Controleaza treaba asta...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa schimbi garniturile alea de la bujii ( oringuri se numesc si sunt din cauciuc )

 

Ai o poza...link...ceva? ...Ma intereseaza fiindca etansarea bujiei prin O-ring de cauciuc este o problema serioasa

Ma gandeam ca prostu' la etansarea injectorului si cand colo era mult mai simplu...bujia o scoti mai repede :)

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

@Csabessz

 

Vezi ca tu s-ar putea sa ai bujiile ude chiar daca sunt noi. Scoate bujiile si vezi daca exista benzina acolo... Daca e benzina trebuie sa schimbi garniturile alea de la bujii ( oringuri se numesc si sunt din cauciuc ) ca altfel degeaba ai tu bujii si bobine noi ca fiind ude cu benzina nu dau scanteie cum trebuie...

 

Din pacate sau din fericire oringurile respective vin la set cu garnitura CAPAC chiulasa ( nu garnitura de chiulasa ).

Setul respectiv l-am cumparat anul trecut cu 95 RON si manopera 50 Ron ( pt motorul de 2.5 ) .Aveam aceleasi simptome ca la tine...

Inainte sa am motorul asta de 2.5 am avut si eu 318is si tot asa erau ude bujiile datorita oringurilor respective. Controleaza treaba asta...

S-ar putea sa fie ceva de genu... ieri nu am ajuns sa scot bujiile, dar ma apuc azi. Data trecuta cand am schimbat cred ca la pistonul 3, sau 4 nu stiu exact, era ulei si benzina. Am crezut ca nu era stransa bine bujia, si de aia, dar acuma cum spui chestia astaa... ma pune la ganduri. Oringurile aste cum se schimba? trebe data jos _chiulasa_?

Link to comment
Share on other sites

Daca e benzina trebuie sa schimbi garniturile alea de la bujii ( oringuri se numesc si sunt din cauciuc ) ca altfel degeaba ai tu bujii si bobine noi ca fiind ude cu benzina nu dau scanteie cum trebuie...

Din cauciuc? :)

Link to comment
Share on other sites

Daca e benzina trebuie sa schimbi garniturile alea de la bujii ( oringuri se numesc si sunt din cauciuc ) ca altfel degeaba ai tu bujii si bobine noi ca fiind ude cu benzina nu dau scanteie cum trebuie...

Din cauciuc? :)

O sa ma apuc sa desfac si eu admisia si o sa curat , clapeta de acceleratie , si regulatorul de relatii pt ca este sub admisie. O sa dau cu spray de contact toate mufele. Iar cand am schimbat bujiile , nu erau murdare , erau curate. Si o sa mai schimb si toate furtunasele de la vacumuri.

Link to comment
Share on other sites

Poate nu e suficient de strans cablu de acceleratie...

Cand isi revine la cat sta ? Mai strange cablul ala sa stea mai sus cu 100-150 de ture...

oricum cand e rece sta mai sus pana se incalzeste...

 

 

rpm ale motorului nu sunt controlate de dme ? in momentul in care nu sta la 650 +-50 rpm (atat cred ca tre fie al tau) insemna ca ceva nu functioneaza corect. Daca vei strange din cablu ca sa ridici ralanti-ul, va cobora acceleratia prea lent

Link to comment
Share on other sites

Sa rezolvat dupa o resuscitare mai indelungata a regulatorului de relantii.:)

Bine ca sa rezolvat. era in forma de T regulatorul? sau L? si ai curatat intrarea si iesirea doar nu? ce era pe interior?

E in forma de T , cand ajung acasa o sa pun poze . Iam facut o baie de diluant si dupa ce lam lasat putin de sa inmuiat am folosit o pensula . pe urma iam dat niste shoturi de WD-40.

Link to comment
Share on other sites

eu am avut o fluctuatie si nu stiam de unde....la rece era mare....la cald era mai mica si mai rara dar se vede ca parca ar muri motorul....era de la joja de ulei care era scoasa....cu o zi inainte am verificat uleiul si am uit cred ca o bag bine la loc. sia revenit instant.
Link to comment
Share on other sites

deci tre sa cureti regulatorul de relanti de mai multe ori ca sa merga?ca si mie de azi a inceput sa-mi faca asa...

o turez si dupaia scade la 500 de ture se ridica iar, apoi iar scade si apoi moare...

nu stiu ce are:((((

precizez ca inainte sa-mi faca asa am umblat pe la clapeta de acceleratie si la regulatorul de relanti...le-am curata cu niste DERUGINOL, dar regulatorul de relanti doar putin la suprafata ca mi-era sa nu-i fac ceva daga bag din-ala in el...ce ziceti,sa iau niste wd 40 sa-l curat si in interior si pe el si clapeta?sau diluant,sau ce?!?

ca nu stiu ce sa-i fac sa nu mi se mai opreasca masina...

sa fie cumva si de la cablul de accelaratie,sau de la bobinele de la bujii?!?

am un e46 323ci:(

 

va rog sa ma ajutati

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.