Jump to content

Nu sta la relati 318is


Recommended Posts

eu am tot aceasi masina cu aceasi problema!am curatat motorasul de la relantii(pas cu pas) degeaba!dar dupa sa dovedit a fi fulia de la vibrochen care are un citiror pe ea si daca ea nu calca bine nu merge masina bine!am schimbato pe aia(dupa ce mi a rupt cureau de la alternator si mia facut haos pe acolo) si maisna mere perfect!fulia aia costa 12 mil noua! dar am gasito din dezmembrari la 1 mil!am mai schimbat eu rolele si intinzator si fulia de la pompa de apa pt ca am avut un accident mai demult si erau strambe!nush!la mine si dat seama mecanicu cand a dat curele jos si sia dat seama ca masina mergea bine fara curele!am uitat sa zic:la mine la relantii dadea rateuri si se auzea un zgomato fier pe fier!asta a fost la mine !
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu cred sa fie de la vreo rola dintr-aia...ca pana acum nu mi-a facut nici o problema si nu mi se aude nimic fier pe fier cum ai spus u...oricum o sa merg astazi la service si ii spun sa o puna pe tester si sa se uite pe la ea

 

totusi,poti sa-mi pui o poza cu respectiva fulie daca se poate?preferabil ar fii sa-mi atasezi o poza de pe realoem.com sau de pe bmwfans.info

 

merci mult!

Link to comment
Share on other sites

eu am tot aceasi masina cu aceasi problema!am curatat motorasul de la relantii(pas cu pas) degeaba!dar dupa sa dovedit a fi fulia de la vibrochen care are un citiror pe ea si daca ea nu calca bine nu merge masina bine!am schimbato pe aia(dupa ce mi a rupt cureau de la alternator si mia facut haos pe acolo) si maisna mere perfect!fulia aia costa 12 mil noua! dar am gasito din dezmembrari la 1 mil!am mai schimbat eu rolele si intinzator si fulia de la pompa de apa pt ca am avut un accident mai demult si erau strambe!nush!la mine si dat seama mecanicu cand a dat curele jos si sia dat seama ca masina mergea bine fara curele!am uitat sa zic:la mine la relantii dadea rateuri si se auzea un zgomato fier pe fier!asta a fost la mine !

 

 

http://images.okazii.ro/auctions/2009/06/0...731-215_300.jpg asa arata ea aveam si un cod de produs dar sa vad unde e daca il mai am! si inca o chestie ce am mai auzit!ca cica daca da eroare pe tester la debitmetru e posibil sa fie motorasu la de la relantii nu neap debitmetru! succes si tine ne la curent

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat problema cu masina...in sfarsit!

am fost la un service si mi-au pus baietii masina e tester si aveam niste erori de la o sonda lambda, si alte erori de la niste cabluri...tot timpul cand schimbati ceva si tre sa prindeti cablurile la loc sau mufe,dati cu spray de contact,in cazul nostru,wd-40!face foarte bine

 

mi-a sters erorile si merge masina ca inainte!

mi-a zis cel de la service sa schimb bujiile pt orice eventualitate ca de cand e masina nu au fost schimbate

si sa schimb cablul de acceleratie ca e deteriorat al meu si se apasa greu acceleratia!

astea sunt problemele care mi le-a aratat baiatul de la service si abia astept sa-mi vina cablu si bujiile!

6 bujii ngk si cablul de acceleratie pe original m-au costat 3mil500

 

bafta si voua mai departe cu problemele care le aveti la masina si la mai putine, sau chiar mai rar, ba chiar deloc!

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat problema cu masina...in sfarsit!

am fost la un service si mi-au pus baietii masina e tester si aveam niste erori de la o sonda lambda, si alte erori de la niste cabluri...tot timpul cand schimbati ceva si tre sa prindeti cablurile la loc sau mufe,dati cu spray de contact,in cazul nostru,wd-40!face foarte bine

 

mi-a sters erorile si merge masina ca inainte!

mi-a zis cel de la service sa schimb bujiile pt orice eventualitate ca de cand e masina nu au fost schimbate

si sa schimb cablul de acceleratie ca e deteriorat al meu si se apasa greu acceleratia!

astea sunt problemele care mi le-a aratat baiatul de la service si abia astept sa-mi vina cablu si bujiile!

6 bujii ngk si cablul de acceleratie pe original m-au costat 3mil500

 

bafta si voua mai departe cu problemele care le aveti la masina si la mai putine, sau chiar mai rar, ba chiar deloc!

Bine ca ai rezolvat problema rapid si fara prea mare cheltuiala . :)

Link to comment
Share on other sites

pyu iti sta cam sus ralantiul?mie imi sta pe la 750.ma gandesc ca din cauza ca nu e reglat corect cade la 750 si apoi urca..

Pai e rece motorul, asa e normal sa stea pana se incalzeste.

Aseara mi s-a oprit de 2 ori. Face foarte urat... Scade aproape in 0, apoi se tureaza pana in 1000-1100.

Dar nu tot timpul. Dupa ce se incalzeste nu mai face probleme. Sa fie sonda?

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.