Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

coborare turatii , IAC valve


ak_47

Recommended Posts

motor m60 .Dupa ce accelerez, uneori coboara cam greu in turatie uneori f repede(asa cum trebuie). Chiar daca schimb tot timpul treapta la aceeasi turatie. Fara tester va rog , pentru ca nu se leaga la niciunul ca cica e pe protocol ADS, prea vechi cica.

IAC-ul are vreo contributie ?

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Tot ce e posibil. IACV-ul cam asta face. O fi prins mizerie, gen vapori ulei+praf?

 

 

l-am curatat si tot asa e

 

Tot ce e posibil. IACV-ul cam asta face. O fi prins mizerie, gen vapori ulei+praf?

 

ma gandesc sa nu fie prea moale arcul ala care trage clapeta de acc inapoi :)

crezi ca se poate intampla asa ceva acolo ?

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

De obicei la BMW regulatorul de ralanti are alte prescurtari, cum ar fi ICV sau IRV.

 

Viteza cu care coboara turatia este controlata de clapeta de aer SI de valva de ralanti. Presupunand ca nu sunt probleme la clapeta si aceasta se inchide imediat, ramane doar ICV.

 

Cat de greu revine turatia? Fluctueaza turatia sau se balbaie in acceleratie ?

 

ECU are oricum un algoritm pentru reducerea lina a turatiei, ca sa nu apara fluctuatii de turatie (balbaieli) la revenirea la ralanti.

Link to comment
Share on other sites

De obicei la BMW regulatorul de ralanti are alte prescurtari, cum ar fi ICV sau IRV.

 

Viteza cu care coboara turatia este controlata de clapeta de aer SI de valva de ralanti. Presupunand ca nu sunt probleme la clapeta si aceasta se inchide imediat, ramane doar ICV.

 

Cat de greu revine turatia? Fluctueaza turatia sau se balbaie in acceleratie ?

 

ECU are oricum un algoritm pentru reducerea lina a turatiei, ca sa nu apara fluctuatii de turatie (balbaieli) la revenirea la ralanti.

 

 

nu se balbaie in acceleratie, nu fluctueaza turatia, doar coboara prea lent .Nu exagerat de lent. Dar stiu cum trebuie sa coboare.

atentie , atunci cand e f rece motorul , in primele 30-90 secunde , coboara f repede turatia , functioneaza corect

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e destul de normal sa coboare un pic mai repede turatia cand e rece motorul, daca ai observat si frana de motor este mai puternica cand e rece motorul.

 

dap pentru ca merge un pic "infranat" .

sa zicem ca plec de pe loc , dau 6500 de ture, si trebuie sa astept 1-2 secunde sa ajunga la 4000 rpm sa o dau pe a doua , ca sa prinda bine discul.

daca schimb imediat ,motorul sta la 5000 rpm, ambreiajul nu are cum sa prinda bine discul la turatiile alea si il patineaza o secunda am impresia.

Una peste alta , daca coboara greu in turatii prinzi mai greu suta.

Ambreiajul este nou, si totusi nu poate sa-l prinda bine la turatia aia. Trebuie sa rezolv problema cu coborarea turatiilor, ca se pierde si putere si combustibil

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.