Jump to content

probleme actuator turbo


Recommended Posts

Salutare, avand masina aproape de 2005 am inteles ca actuatorul turbo este actionat electric, de ce intreb pt ca la mine nu se misca deloc (de aceea si eroarea ce imi apare: P1253 Charge air presure actuator) si as vrea sa stiu si eu daca valva electrica(piesa 11) face lucrul acesta? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

La tester imi apare eroarea cu motorul pornit ceea ce inseamna ca este pe parte de electrica( vreao valva ceva sau vreo siguranta). Stiu ca mai exista posibilitatea sa fie geometria variabila blocata. Dar mai intai vreau sa elimin partea electrica si dupa aceea cu curatarea turbinei. Am incercat sa trag cu mana de actuator si nu se misca deloc (o trebui sa scot vreo mufa ceva ca sa pot sa o misc).

Link to comment
Share on other sites

 piesa 11 iti deschide clapetele din adimisie :)

 

daca e dusa partea electrica de la turbina, atunci ,ai cam incurcat-o...vine doar turbina cu totul... :lol:

 

s-ar putea ca la AutomobileBavaria sa aibe un kit de reparatie...parca pe Bala l-am auzit cu asa ceva

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

 piesa 11 iti deschide clapetele din adimisie :)

 

daca e dusa partea electrica de la turbina, atunci ,ai cam incurcat-o...vine doar turbina cu totul... :lol:

 

s-ar putea ca la AutomobileBavaria sa aibe un kit de reparatie...parca pe Bala l-am auzit cu asa ceva

 

eu pe admisie nu am nici o clapeta nu stiu de care zici, ori fi in alta parte si nu stiu eu:d

Link to comment
Share on other sites

eu pe admisie nu am nici o clapeta nu stiu de care zici, ori fi in alta parte si nu stiu eu:d

 

 

ai dat tu adimisia jos ?! :)

 

motoarele 2.0d din 2004 au sigur clapete :lol:

 

da admisia jos si vei vedea ca admisia are la partea de jos clapete :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

eu pe admisie nu am nici o clapeta nu stiu de care zici, ori fi in alta parte si nu stiu eu:d

 

 

ai dat tu adimisia jos ?! :)

 

motoarele 2.0d din 2004 au sigur clapete :)

 

da admisia jos si vei vedea ca admisia are la partea de jos clapete :D

 

ma faci sa o mai desfac odata, iti spun sigur ca nu am nici o clapeta

 

eu pe admisie nu am nici o clapeta nu stiu de care zici, ori fi in alta parte si nu stiu eu:d

 

 

ai dat tu adimisia jos ?! :lol:

 

motoarele 2.0d din 2004 au sigur clapete :)

 

da admisia jos si vei vedea ca admisia are la partea de jos clapete :D

 

ma faci sa o mai desfac odata, iti spun sigur ca nu am nici o clapeta

 

daca este cum am pus in poza nu am asa ceva si nici in parte ain care intra, unde sunt clapetele ? :)

Link to comment
Share on other sites

ma faci sa o mai desfac odata, iti spun sigur ca nu am nici o clapeta

 

alea sunt clapetele , cele postate in poza de mai sus, nu ai cum sa le vezi daca nu desfaci admisia, in schimb daca ai acel vaccum pe care se apasa in poza, ala ,asta face,actioneaza clapetele :)

deci daca ai asa ceva ai si clapete :lol:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Acel actuator de care vorbesti se afla in alta parte si face altceva. Turbina ta e cu geometrie variabila iar acel actuator regleaza debitul gazelor care ajunge pe palele din evacuare, modificand unghiul unor vane prin care trece fluxul de gaze. Din diverse motive (funingine, vapori ulei) acele vane se mai blocheaza iar actuatorul simte acel lucru si-l anunta printr-un mesaj de eroare. Posibil la tine sa se fi intamplat acest lucru.

Nu stiu cum e la BMW, la alte marci auto se pot curata acele vane de mizeria acumulata si totul revine la normal. Intr-o reprezentanta auto respectabila, codurile de eroare apar in procedurile de reparare a masinii si ar trebui ca mecanicul sa mearga la punct fix. Nu stiu daca e cazul BMW!

Link to comment
Share on other sites

Acel actuator de care vorbesti se afla in alta parte si face altceva. Turbina ta e cu geometrie variabila iar acel actuator regleaza debitul gazelor care ajunge pe palele din evacuare, modificand unghiul unor vane prin care trece fluxul de gaze. Din diverse motive (funingine, vapori ulei) acele vane se mai blocheaza iar actuatorul simte acel lucru si-l anunta printr-un mesaj de eroare. Posibil la tine sa se fi intamplat acest lucru.

Nu stiu cum e la BMW, la alte marci auto se pot curata acele vane de mizeria acumulata si totul revine la normal. Intr-o reprezentanta auto respectabila, codurile de eroare apar in procedurile de reparare a masinii si ar trebui ca mecanicul sa mearga la punct fix. Nu stiu daca e cazul BMW!

1.asta s-a intamlat si la el, cu siguranta!

2.da, este cazul si la BMW! :)

Link to comment
Share on other sites

Fratilor am rezolvat problema cu care ma lupt de aproximativ 3-4 luni si anume lipsa de putere in urma careia rezulta si eroare p1253 carge air presure actuator. La sfarsitul lui iulie am fost cu masina la Ab otopeni sa schimb tampoanele de la motor si mai bine nu ma duceam ca mai mult am tras dupa urma lor. Prima prostie a fost prin punerea curelei Ac invers si a doua este aceasta care mi-a lasat un gust amar. Normal ca dupa ce au montat tampoanele au uitat sa puna si mufa de la actuator(fiind electric) si in loc de 116 caluti cred ca mai aveam si eu vreo 60-70.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.