Jump to content

Service unde poti testa si curata injectoare


stranger

Recommended Posts

E clar ca din camera de ardere benzina nu are cum sa se mai intoarca, iar in camera de ardere n-are cum sa fie supapa sens tur- retur....

Asta incercam eu sa zic. Ai avut si tu dreptate la rolul returului, exceptand camera de ardere :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:)

Mai greu dar am ajuns la un consens :D

multumesc de raspunsuri, ma bucur ca vati impacat, dar eu tot nu mi-am rezolvat nenorocita asta de problema care ma face sa bag mi de euro in ulei, fiind nevoit sa il scimb la 1000 de km :)(.

am fost la iulian de la Van-International (il stiam pe baiat, mai mersesem la el), am testat injectoarele si sunt bune deci nu e de la injectoare:(

deci nustu ce sa ii mai fac, debitmetru l-am schimbat ca oricum era stricat, bujiile le-am schimbat, compresia i-am luat-o(cei drept la cald, apoi afland ca e mai bine sa o iei la rece) si ia iesit intre 10 si 10,5 (care cred ca e ok tinand cont ca 11 e la una noua) teste i-am facut la N service-uri, platesc constatari si diagnoze aiurea sa imi zica ca nu stie ce are masina. Mai nou de cand a venit frigu mi sa aprins si becu galben cu check engine, imi placa in 6, dupa 2 min ramane in 4, iar dupa 10min cand se incalzeste motoru daca o opresc si o repornesc merge iara in 6 fara probleme da imi ramane becu aprins... :) .

daca mai aveti vrunu vreo idee de la ce imi creste nivelu la ulei va rog postati, sau daca stiti vrun service serios care sa nu se priceapa numa la diagnoza, schimb de ulei si cacaturi dastea spuneti-mai si mie . Ma intereseaza un sfat de la cineva care sa lovit de o astfel de problema ca sa nu le mai iau pe ghicite; sau un service unde ii platesc dupa ce remediaza problema nu sa ma duc pe fuga cum eu ei obiceiu sa iti faca o constatare, sa iti ia bani si sa zica sa rezolvat nu se poate :lol:

:)

Link to comment
Share on other sites

Te rog sa mai faci un test... Scoate si tu bujiile si vezi daca e benzina in capatul bujiei unde da scanteie...

 

Daca acolo ai benzina insemana ca nu-ti mai tin oringurile respective ( garniturile alea de cauciuc ...)

 

Vezi daca sunt inundate cu benzina...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

In ulei nu poate sa intre decat apa de la instalatia de racire. Dupa mai multe sute de km uleiul isi schimba si aspectul si mirosul dar practic nu are pe unde sa intre benzina in ulei. La dacie (ca ai adus vorba mai devreme) intra benzina pe la pompa de benzina care era montata pe motor si era mecanica. La bmw returul de la injectoare este montat pe rampa iar acea valva regleaza presiunea in rampa in functie de solicitarea la care este supus motorul.
Link to comment
Share on other sites

ce masina, ce model, ce motor?

cat iti consuma masina?

cum porneste? ..si la rece si la cald imediat dupa oprire sau dupa 1-2ore?

cum ai aflat ca iti intra benzina in ulei? de unde stii ca e benzina?

bujiile au fost verificate?

 

daca intradevar intra benzina in ulei singurele vinovate ar trebui sa fie injectoarele.. dar daca zici ca au fost verificate si sunt bune... nu gasesc logica, am sa incerc dupa ce-mi raspunzi la intrebari

Link to comment
Share on other sites

mai aveti vrunu vreo idee de la ce imi creste nivelu la ulei va rog postati, sau daca stiti vrun service serios care sa nu se priceapa numa la diagnoza, schimb de ulei si cacaturi dastea spuneti-mai si mie .

Dar esti sigur ca in ulei e benzina, si nu apa?

Mergi la un tester la Bavaria, poate iti zic aia ce au.

 

Daca acolo ai benzina insemana ca nu-ti mai tin oringurile respective ( garniturile alea de cauciuc ...)

Mie mi s-a parut ca oringurile de la bujii sunt dintr-un metal moale (cupru sau aluminiu). Cauciucul ar rezista la temperaturi atat de ridicate?

Link to comment
Share on other sites

Clingherit , sau clingherit grafitat, parca din asta se fac garnituri. Dar bujiile mele aveau ceva metalic stralucitor, poate depinde si de la producator la producator.

 

 

Nu vorbesc de shaibele alea cu care vin bujiile care sunt dintr-o tabla .... Vorbesc de oringurile care vin la set cu garnitura capac chiulasa...

Link to comment
Share on other sites

ce masina, ce model, ce motor?

cat iti consuma masina?

cum porneste? ..si la rece si la cald imediat dupa oprire sau dupa 1-2ore?

cum ai aflat ca iti intra benzina in ulei? de unde stii ca e benzina?

bujiile au fost verificate?

 

daca intradevar intra benzina in ulei singurele vinovate ar trebui sa fie injectoarele.. dar daca zici ca au fost verificate si sunt bune... nu gasesc logica, am sa incerc dupa ce-mi raspunzi la intrebari

-model e46 320ci, motor m52, 1991cmc, 150cp, benzina, 24 valve, dublu vanos.

-consuma aproximativ 11 in oras, 8 afara

-si cand e cald - frig afara porneste la sfert de cheie. Cand e rece motoru pleaca in 4, cand e cald pleca in 6. turometru nu fluctueaza, merge ok cu exceptia ca nu prea are vlaga in ea sau sunt eu obisnuit cu motoare mai mari.

am aflat ca intra ceva in ulei in momentu cand am cumparat masina din germania i-am schimbat uleiu, dupa ce lam pus era pe mediu iar adoua zi (dupa 50km) era pe maxim, iam tras 300g pe joja crezand ca iam pus prea mult, da a crescut la loc. deci ori cat ulei asi trage in cativa km imi creste la loc pana la o linie peste maxim dupa care nu mai creste nu mai scade da fiind subtiat de ce intra in el incepe sa huruie gen diesel si treb sa il schimb mereu la 1000km. NU sunt sigur ca intra benzina da nu ar avea ce sa intre alceva ca uleiu nu are spuma si nici apa nu scade...

uleiu arata curat dar miroase a gaze de esapament.

-bujiile le-am schimbat de curand cu unele noi tot ngk cu patru electrozi din platina cum aveam pe masina.

Astept alte pareri, sugesti, sfaturi :)

Edited by stranger
Link to comment
Share on other sites

Mai draga stranger.... din pacate cred ca ai motorul pilaf cu carne. Cred ca intra benzina la greu in el ca n-are compresie si trebuie resegmentat... sincer.

Cred ca te amagesti degeaba./ Tot la resegmentare ajungi. Daca zici ca trage prost mai merge si-n cateva pistoane.... Eu cred ca trebuie sa-i iei compresia la rece si in functie de rezultat sa te gandesti unde-ti repari motorul... :lol:

 

Totusi am o intrebare... Zici ca la un moment dat creste peste nivel cu o linie dupa care nu mai creste nu mai scade...

Atunci de ce nu pui ulei de prima data cu o linie peste nivel ? :)

Si daca zici ca se si subtiaza de ce nu-i pui 20w40 ?

 

Vezi cu compresia... e cruciala treaba. daca e varza dar n-ai cum sa resegmentezi acum motorul din diverse motive, eu cred ca ar fi bine sa-i pui un tratament de motor. N-are ce sa se mai strice ca oricum e terminat...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Mai draga stranger.... din pacate cred ca ai motorul pilaf cu carne. Cred ca intra benzina la greu in el ca n-are compresie si trebuie resegmentat... sincer.

Cred ca te amagesti degeaba./ Tot la resegmentare ajungi. Daca zici ca trage prost mai merge si-n cateva pistoane.... Eu cred ca trebuie sa-i iei compresia la rece si in functie de rezultat sa te gandesti unde-ti repari motorul... :lol:

 

Totusi am o intrebare... Zici ca la un moment dat creste peste nivel cu o linie dupa care nu mai creste nu mai scade...

Atunci de ce nu pui ulei de prima data cu o linie peste nivel ? :)

Si daca zici ca se si subtiaza de ce nu-i pui 20w40 ?

 

Vezi cu compresia... e cruciala treaba. daca e varza dar n-ai cum sa resegmentezi acum motorul din diverse motive, eu cred ca ar fi bine sa-i pui un tratament de motor. N-are ce sa se mai strice ca oricum e terminat...

Stiam ca un motor ce pierde compresie si trebui resegmentat consuma mult si scoate un mare fum..lucruri care la mine nu se intampla. Km sunt cam putini pt segmantare, iar compresia era 10,5 la cald, la rece sa io iau insemna sa las masina jumatate de zi in service sa se raceasca si nu prea am avut timp si nici ei spatiu.

Pana la urma cred ca o sa il desfac, in afara de garnitura de chiulasa ce mai trebui schimbat chiar de nu e nimic stricat in intreior? Daca trebui segmentare se vede cu ochiul liber? Planarea chiuloasei este obligatorie?

Edited by stranger
Link to comment
Share on other sites

Nu e obligatorie planarea. E in functie de deformarea chiulasei. In general daca umbli la garnituri, indiferent ce garnituri, se vor schimba pt ca nu se refolosesc... Nu mai etanseaza corect refolosite...

Daca vrei sa-ti iei set de garnituri intereseaza-te sa ti le trimita cineva din germania... In romania sunt foarte scumpe... ( adica diferenta mare de pret ), Sunt doua seturi: superior si inferior.

In romania un set e 11 milioane iar in germania 100 de euro...

Celalalt in romania e 7 milioane iar in germania 50 de euro... ( pt modelul meu... pt tine nu stiu ).

 

Compresia la cald nu e foarte relevanta si-ti voi explica cum sta treaba.

Un BMW are compresia de fabrica undeva la 10,5 dar variaza in functie de motor... Unele sunt mai comprimate altele mai relaxate...

Logic ar fi compresia sa se ia la cald cand motorul lucreaza in temperatura lui optima.

DAR ... !!!!

 

De pilda vei auzi la multi : " Dom'le eu am compresia BATZ.... AM 12 sau 14 sau 16 "... dupa cum abereaza fiecare... ( ASTA LA RECE )

Ei in tampenia lor au senzatia ca au o compreie mai buna decat in momentul in care masina a iesit din fabrica...

Ce se intampla in realitate :

Daca ai compresia proasta cand motorul sta ( deci la rece ) , uleiul intra in camera de explozie pe langa segmenti diminuind cilindreaa cu o cota parte astfel compreisia iese de genul 12 14 sau 17 in functie de cat ulei a intrat... ( in acest fel de la uleiul ars motorul va scoate mai mult fum...)

 

Cand pornesti motorul uleiul respectiv e ars si iti poate da compresia 10,5 de exemplu... ( cu toate ca rece poate are 15)

 

Oricum , cand motorul e cald segmentii se dilata... La rece de pilda poti avea compresie 6 7 sau 8 iar la cald 10,5 ... de aceea zic ca nu e foarte relevant testul tau de compresie...

 

 

Iar cu fumul ce sa zic... Poate sa scoata fum dar sa fie OK sau poate sa nu scoata dar sa fie varza... Nu ma intreba de ce...

 

Consumul , iar nu e relavant la un motor dus... Pot sa am un motor tzipla dar sa n-am sonda lambda buna si-mi consuma de-mi rupe...

Daca un motor mananca ulei ( ceea ce inseamna ca nu e in toate mintile lui ) trage mai bine... Poti intreba orice mecanic. ( sau pe unul care se pricepe nu orice agiamiu de mecanic sau forumist...)

Sau cu tachetii.... Un motor caruia ii bat tachetii e mai economic...

Nemtii in al doilea razboi mondial reglau motoarele la tancuri in asa fel incat sa bata tachetii pt un consum mai mic ! Nu ma intreba detalii tehnice ca nu pot sa-ti zic. ... Nu sunt mecanic.

Asta cu nemtii am vazut-o pe "descopery" la episoadele ale interminabile cu al doilea razboi mondial...

 

Daca ai compresia la rece 10,5 cum zici ca o ai la cald ai un motor tzipla !

 

Un motor refacut ( sau desfacut ) nu va trage niciodata ca motorul original indiferent de ce vei face.

Iti sugerez sa desfaci motorul decat daca n-ai alta solutie... E mai simplu sa-i iei compresia la rece.

Sa platesti un mecanic sa vina sa-ti ia compresia la rece te costa maxim 100 de ron.... Am chemat pe cineva la un moment dat sa-mi ia compresia dar din pacate nu mai am numarul lui de tel....

una peste alta e bine sa iei compresia si la rece si la cald iar diferentele sa nu fie mari intre cele doua masuratori... ( si deasemenea diferenta de compresie dintre cilindri sa fie cat mai mica adica maxim 0,5 daca nu ma insel, altfel motorul va merge inegal...)

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Benzina injectata (sau pisata) nu mai are cum sa se intoarca pe retur. Ea va iesi pe evacuare in mare parte dar alta parte va spala filmul de ulei de pe cilindru si va ajunge in ulei pe langa segmenti. Asa ajunge benzina in ulei. :lol:

 

Da ! S-a discutat si s-a clarificat dar e buna confirmarea... :)

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Benzina injectata (sau pisata) nu mai are cum sa se intoarca pe retur. Ea va iesi pe evacuare in mare parte dar alta parte va spala filmul de ulei de pe cilindru si va ajunge in ulei pe langa segmenti. Asa ajunge benzina in ulei. :)

 

Da ! S-a discutat si s-a clarificat dar e buna confirmarea... :)

ii pun GPL si rezolv problema :) glumesc normal

daca ii treb segmantare cam cat costa?

PS: cand vati testat compresia cu ce ati facut-o? Aia de la serviceul unde am fost o luau cu un furtun conectat la un ceas gen cel cu care iei presiunea la roti si mi sa parut cam rustica metoda :lol:

Edited by stranger
Link to comment
Share on other sites

E corect. Daca nu ma insel scula se numeshte manometru.

Cel mai mic cost pt manopera motor costa 50 de euro pistonul... Deci minim 300 manopera.

Planat chiulasa 50 euro ( cam 200 ron )

Garnitura ghiulasa 40 euro ( cam 140 ron)

Rectificat supape.... (?) ( cateva milioane nu stiu cate... nu foarte mult 2-300 ron)

Segmenti cam 40-50 de euro de piston

Garnituri cam 300 euro

 

Minim 900 maxim 1200 euro cred...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.