Jump to content

316i e46 probleme


bogdanradu

Recommended Posts

se poate sa fie si de la senzor si de la "cotul debitmetrului " ( eu asa stiu ca se numeste ).

In prima faza incearca sa bandajezi cu scotch furtunul respectiv.... E destul de scump cel nou cam 200 de ron.... Eu i-am tras o bandajare cu leucoplast dupa care l-am vopsit cu spray-ul si e ca nou... :)

 

Aerul fals influentzeaza foarte mult comportamentul masinii si sa-ti explic de ce...

 

Debitmetrul masoara aerul care e inhalat de masina si in functie de cat aer este , baga cota de benzina. raportul este 14 la 1 adica 14 parti de aer la 1 parte de benzina...

Daca trage aer fals, debitmetrul trimite la ECU informatia ca a tras nu stiu cat aer pe cand el in realitate trage mai mult aer si in concluzie raportul nu mai e de 14 la 1.... ( poate fi 16,17, 18 la unu in functie de cat de mare e gaura din furtun). De aici se creeaza dezechilibre .... iti merge neregulat, ineaca, poate porneste mai greu trage mai prost etc etc...

 

Daca iti face figuri si dupa ce remediezi problema cu furtunul cred ca cel mai bine te duci in service...( cred ca totusi dupa ce rezolvi cu furtunul va fi OK )

Bafta

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.