Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Fulia - diferente ?


zaiceanu2

Recommended Posts

Intrebare intrebatoare , exista vre o diferenta intre fulia vibrochen pt e46 2,0 diesel 2004 TIPTRONIC si fulia vibrochen e46 2,0 diesel MANUAL ????

Eu am patito mi sa rupt fulia si vreau sa stiu daca sunt diferente pt ca am vazut cateva poze cu fulia noua (pe care vreau sa o cumpar) si arata la fel ca a mea pe o parte , iar pe cealalta parte care se prinde de motor arata diferit ???

Mentionez masina are 150 hp

Link to comment
Share on other sites

Intrebare intrebatoare , exista vre o diferenta intre fulia vibrochen pt e46 2,0 diesel 2004 TIPTRONIC si fulia vibrochen e46 2,0 diesel MANUAL ????

Eu am patito mi sa rupt fulia si vreau sa stiu daca sunt diferente pt ca am vazut cateva poze cu fulia noua (pe care vreau sa o cumpar) si arata la fel ca a mea pe o parte , iar pe cealalta parte care se prinde de motor arata diferit ???

Mentionez masina are 150 hp

Exista diferente majore intre fulile de motoare de 136 CP si cele de 150.

Intre manuala si automata nu exista! Asadar , daca vrei sa-ti iei o fulie, ia-ti una de la un motor de 150 CP (nu are a face tipul cutiei)!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am gasit topicul asta si nu vreau sa mai deschid inca unul, in care sa vorbesc aiurea ca nu prea am habar.

Am o intrebare, dar mai intai sa zic cum sta treaba.

Am mers vreo 5 mii km cu masina, totul in regula, nu se auzea nimic, gen bataie la motor, sau scartait... totul in regula, tragea bine, consum super ok, e vorba de un e46 320d din 2001. Masina o am cam de 6-7 luni. Cu zapezile astea n-am rezistat sa nu o scot la o tura imediat ce s-a mai limpezit treaba, e si foarte joasa, garda la sol cred ca e undeva la 10-12 cm pe faţă. Dupa ce am luat cateva bucati de gheata a inceput sa se auda un zgomot, ca o bataie, constanta si monotona, am zis ca am spart ceva pe dedesubt.

Am dus-o la service pentru examinare si mi-au zis ca n-am fulie? :) dupa care mi-au zis ca daca mai merg asa si se rupe (deci am???) o sa imi distruga toata distributia (gen alternator/AC).

Concluzia mea din ce au zis ei este ca fulia e la locul ei dar este deteriorata, probabil uzura in timp, si ca ar fi cazul sa o schimb inainte sa pocneasca.

Intrebarea mea de om care nu e mecanic si care studiaza chestiile astea doar pe net ca nu am contact direct cu mecanici, tre sa intru in panica?

Edited by icynoangel
Link to comment
Share on other sites

Am gasit topicul asta si nu vreau sa mai deschid inca unul, in care sa vorbesc aiurea ca nu prea am habar.

Am o intrebare, dar mai intai sa zic cum sta treaba.

Am mers vreo 5 mii km cu masina, totul in regula, nu se auzea nimic, gen bataie la motor, sau scartait... totul in regula, tragea bine, consum super ok, e vorba de un e46 320d din 2001. Masina o am cam de 6-7 luni. Cu zapezile astea n-am rezistat sa nu o scot la o tura imediat ce s-a mai limpezit treaba, e si foarte joasa, garda la sol cred ca e undeva la 10-12 cm pe faţă. Dupa ce am luat cateva bucati de gheata a inceput sa se auda un zgomot, ca o bataie, constanta si monotona, am zis ca am spart ceva pe dedesubt.

Am dus-o la service pentru examinare si mi-au zis ca n-am fulie? :) dupa care mi-au zis ca daca mai merg asa si se rupe (deci am???) o sa imi distruga toata distributia (gen alternator/AC).

Concluzia mea din ce au zis ei este ca fulia e la locul ei dar este deteriorata, probabil uzura in timp, si ca ar fi cazul sa o schimb inainte sa pocneasca.

Intrebarea mea de om care nu e mecanic si care studiaza chestiile astea doar pe net ca nu am contact direct cu mecanici, tre sa intru in panica?

 

schimba fulia daca e deteriorata

daca se rupe nu se strica nimic; doar ca o sa fii nevoit sa pleci de unde ramai cu masina pe platforma

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

Poti merge linistit fara fulie vreo 5-10 minute (daca e motorul rece) ca sa o poti trage undeva;o lasi sa se mai raceasca apoi ii mai dai un sut,eu asa am mers vreo 20 km. pana la service.

Prea multe anexe care nu o sa functioneze: pompa servo, alternator, pompa apa, compresor A/C (cel din urma neimportant).

Cel mai bun test al fuliei este acela de a trage de ea in sus si jos cu prindere din dreptul orelor 12 si 6(asta cu orele e doar un exemplu). Fulia trebuie sa fie rigida in mod normal, daca se misca e uzata si necesita schimbare...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.