Jump to content

x5 usor de furat


autoad

Recommended Posts

eu testez acum un modul gps/gsm care merge cu o alta alarma, practic poti interoga masina cand vrei si daca se intampla orice iti da sms. daca pui un senzor de microunde care sa merga si 0.5m in jurul masinii (merge am pe la altele) te poate avertiza si cand numai se apropie cineva. treaba e ca eu sunt in business-ul asta, cum apare ceva nou cum apare si antimasura.

 

Am proiectat si eu asa ceva pt o firma care face sisteme de monitorizare flote de masini. Poti adauga foarte multe posibilitati de a detecta intrusii sau daca iti salta masina.

 

Cea mai mare surpriza pt hoti ramane sistemul nonstandard. Ceva nepravazut.

 

Am vazut la unii care pun sticker cu sistemul de alarama de pe masina. Gen protected by ... . E fix o trimitere la manualul si la limitarile sistemului de alarma :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in teoria conspiratiei poate fi implicata si compania bmw; cine are bmw tot bmw isi ia, daca i se fura, de obicei are casco, masina furata ajunge printr-o tara mai "exotica" iar bmw vinde o masina noua pentru pagubit pe banii casco. toata lumea este multumita mai putin cei de la asigurari, dar de ce sa ne doara de ei?
Link to comment
Share on other sites

cum naiba este asa de furat un x5 si de ce este posibil asa ceva?

 

Toate masinile se fura la fel de usor, numai ca vezi tu,cererea face "piata".Se fura atunci cand au comenzi iar comenzile vin din partea altor "ciocolatii" care isi doresc masina respectiva;este o intreaga "piata de desfacere" in lumea lor.Exact ca si in cazul oglinzilor,crezi ca oglinzile de ford,opel sau renault nu se fura la fel de usor?Numai ca nu exista cerere si nici cumparatori pentru ele.Rromanii au o atractie deosebita pentru marca asta.

 

Iar la oglinzi furate X5/X6 sunt tot pe primul loc.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
In ce sens montate bine?

 

De exemplu, cumperi o alarma de 1000EU, Viper.Alarma buna, senzori de soc, pager, senzori cu ultrasunete, etc,...doar a costat 1000eu :)

 

Iti monteaza sirena intr-un loc accesibil sa zicem, in compartimentul motor.Dupa ce deschizi capota dureaza max. 5 secunde sa tai firele.Daca are baterie/sirena back-up apare alta problema, insa nu discutam despre asta acum.Dupa care deschide usa si scoate mufele de modulul de alarma, care se afla bineinteles sub bord.Cand alarma este deconectata releul care taie starterul motor(deoarece este singura protectie practic) este pe normal inchis, deci motorul nu poate fi pornit.

Cu o agrafa se conecteaza pinii respectivi si instalatia masinii este "intacta".Ma gandesc la un tip de alarma, la altele poate nici nu mai este cazul.

Bine , nu vorbim acum despre cip si blocaj la volan deoarece nu intra in banii dati pe alarma scumpa, dar montata prost.

O alarma de 100$ montata bine este mai buna decat o alarma de 1000$ montata prost.Cel putin eu asa cred.

Poate din cauza asta nu am cumparat niciodata alarme foarte scumpe.Ma rog, asta ar fi o explicatie, sau poate nu mi-am permis si zic si eu asa. :lol:

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

toate masinile is usor de furat pentru profesionisti, indiferent de marca , problema nu este ca se fura bmw x5,x6 sau m3, daca asta e cererea asta se fura,majoriatea masinilor scumpe "de lux" au full casco asa ca nu inteleg ce rost are sa dai banii pe diferite alarme, gps-uri si alte gatgeturi daca e sa ti-o salte ti-o salta cu toate sistemele din lume .,si daca nu o poate porni sa plece pe roti cu ea ti-o salta pe sus .
Link to comment
Share on other sites

alarma din fabrica cum este?

Super proasta. La e39 , e38 goarna e sub pasajul roti spate . Se taie plasticul, se taie un fir si nu mai suna nimic. Am patit-o eu.

La modelele mai noi banuiesc ca sunt tot la fel de inutile. Toti hotii stiu metodele de dezarmare.

Pe e39 mi-am instalat singur o alarma cu pager, ascunsa bine de tot, la fel si goarna.

 

Noua mea "inventie" e urmatoarea:

 

Am alarma in casa cu senzori PIR wireless. Am cumparat inca 2 senzori si ii pun seara in masini conectati la zona 1 din centrala de alarma. Se deschide o usa la masini, suna alarma in casa. Nu prea ai cum sa-i dezactivezi,si e o metoda atipica.

Totul este sa ai masina parcata la distanta relativ mica de casa (50-100m).

Link to comment
Share on other sites

alarma din fabrica cum este?

 

Eu cred ca isi merita banii.

 

 

toate masinile is usor de furat pentru profesionisti, indiferent de marca , problema nu este ca se fura bmw x5,x6 sau m3, daca asta e cererea asta se fura,majoriatea masinilor scumpe "de lux" au full casco asa ca nu inteleg ce rost are sa dai banii pe diferite alarme, gps-uri si alte gatgeturi daca e sa ti-o salte ti-o salta cu toate sistemele din lume .,si daca nu o poate porni sa plece pe roti cu ea ti-o salta pe sus .

 

Nu cred ca este chiar asa treaba.Daca masina are alarma este posibil ca hotii sa o evite deoarece mai sunt multe alte masini de genul ala fara alarma.Daca vor neaparat masina respectiva nu inseamna ca vor reusi sa o si fure 100%.

Este usor de spus, "o salta pe sus", in realitate statisticile arata ca majoritatea masinilor sunt furate "pe roti".

Nu este vorba numai de casco aici, uite, de exemplu eu am asigurare, insa nu vreau sa imi fure nimeni masina deoarece tot eu am bataie de cap dupa aia.Pe langa asta, daca reuseste sa o fure inseamna ca o merita. :)

Link to comment
Share on other sites

alarma din fabrica cum este?

Super proasta. La e39 , e38 goarna e sub pasajul roti spate . Se taie plasticul, se taie un fir si nu mai suna nimic. Am patit-o eu.

La modelele mai noi banuiesc ca sunt tot la fel de inutile. Toti hotii stiu metodele de dezarmare.

Pe e39 mi-am instalat singur o alarma cu pager, ascunsa bine de tot, la fel si goarna.

 

Noua mea "inventie" e urmatoarea:

 

Am alarma in casa cu senzori PIR wireless. Am cumparat inca 2 senzori si ii pun seara in masini conectati la zona 1 din centrala de alarma. Se deschide o usa la masini, suna alarma in casa. Nu prea ai cum sa-i dezactivezi,si e o metoda atipica.

Totul este sa ai masina parcata la distanta relativ mica de casa (50-100m).

 

La tine a fost altceva.Nu ti-au furat masina, au furat piese de pe ea.Bineinteles ca o alarma standard poate fi studiata mai usor decat una instalata "custom".

Alarma de fabrica este foarte ok cred eu, nu exista alarme false, suna doar cand trebuie si protejeaza destul de bine masina contra furtului.Ma rog, daca este si setata corect.

Tu deja ai trecut la alt nivel cu montarea senzorilor wireless in casa.Sa nu uitam totusi, unii stau la bloc, poate au de lucru in timpul zilei, sau poate pur si simplu poate nu vor sa stie cand suna alarma.Eu de exemplu nu imi voi monta niciodata o alarma cu pager deoarece nu sunt sclavul unei masini.Pe langa asta , daca vor sa fure o oglinda o vor fura si cu cea mai scumpa alarma.Ce faci acum?Te duci la un film la cinematograf si suna pagerul, dormi noaptea si suna pagerul, te duci la restaurant si suna pagerul,...sa fim seriosi, cine are timp si nervi pentru asa ceva.

Ideea este sa nu iti fure masina, cel putin asta este pentru mine.De ce sa ma enervez eu si sa ma duc tot timpul sa verific masina ?

Ideea este ca idiotul ala sa se enerveze ca nu poate sa porneasca motorul, ca nu poate sa fure masina indiferent de cat timp ar avea la dispozitie.

Revenind, o alarma de fabrica este ok.Este adevarat, nu poate proteja masina contra vandalizarii, furtului de piese, insa impotriva furtului masinii este ok.Asa cred cel putin.

Link to comment
Share on other sites

alarma din fabrica cum este?

 

Eu cred ca isi merita banii.

 

 

toate masinile is usor de furat pentru profesionisti, indiferent de marca , problema nu este ca se fura bmw x5,x6 sau m3, daca asta e cererea asta se fura,majoriatea masinilor scumpe "de lux" au full casco asa ca nu inteleg ce rost are sa dai banii pe diferite alarme, gps-uri si alte gatgeturi daca e sa ti-o salte ti-o salta cu toate sistemele din lume .,si daca nu o poate porni sa plece pe roti cu ea ti-o salta pe sus .

 

Nu cred ca este chiar asa treaba.Daca masina are alarma este posibil ca hotii sa o evite deoarece mai sunt multe alte masini de genul ala fara alarma.Daca vor neaparat masina respectiva nu inseamna ca vor reusi sa o si fure 100%.

Este usor de spus, "o salta pe sus", in realitate statisticile arata ca majoritatea masinilor sunt furate "pe roti".

Nu este vorba numai de casco aici, uite, de exemplu eu am asigurare, insa nu vreau sa imi fure nimeni masina deoarece tot eu am bataie de cap dupa aia.Pe langa asta, daca reuseste sa o fure inseamna ca o merita. :)

eu ma refeream ca nu se merita sa dai 1000 euro pe o alarma sa nu o fure si eu sunt de acord ca alarma standard e ok, de exp. eu am alarma si e oprita dar becul din interior lumineaza ca si cum alarma ar merge si nu am avut probleme cu spartul masini , am mai avut doua masini fara alarma si amandoua au fost sparte. se poate monta cip care nu poti sa pornesti motorul nici cu cheia ta pana nu il dezactivezi are nevasta pe e36 , parerea mea e ca e super faza cu cipul.

Edited by bmm
Link to comment
Share on other sites

E buna forumul asta, am invatat mult. Sistemele electronice sunt si scumpe si ineficiente, daca hotul vrea sa-ti salteze masini iti face. Chiar in foarte multa cazuri colaboreaza cu serviceul. Suntem in romania, indiferent despre ce firma este vorba eu sunt convins ca in fiecare atelier pot gasii un angajat pe care il cumpar si imi aduce informatii despre masinile in reparatie, chiar mai mult imi aduce cheia sa clonez, sa-l copiez.

GPS se bruiaza, chiar mai mult cu un scaner de frecventa il caut!!

Alarmele electronice la fel, ce faci daca se declanseaza de 4-5 ori alarma intro seara cu ger!!

Majoritatea dezarmeaza si il incuie!!

Hoti de masini intr'adevar sunt bine specializate, odata am avut ocazia sa vorbesc cu unul, era specializat pe BMW-uri, 4 ani a lucrat in germania, nu-o sa imaginati unde :) , chiar la fabrica de BMW.

Producatorul nu pune accent pe securitate antifurt, el vinde masini noi, cel care cumpara masina nou nu fura masini, cel care fura nu va cumpara niciodata masina noua! Si pentru producator este foarte important timpul de productie.

Cine poate fii motivat pentru a reduce furtul de auto:

- importatorii, ei pierd la vanzarea de piese de schimb, deoarece o parte din masini furate ajung piese de schimb ieftine.

- politia, ar avea o statistica mai buna, s-ar elibera o parte din functionari.

- societati de asiguarari, nu ar mai fii de platit atata paguba la furt, s-ar reduce fraudele de asigurari.

- societati de liesing, s-ar reduce fraudele de liesing.

Edited by Poti Csaba
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.