Jump to content

fum alb.....masina nu trage


Recommended Posts

eu am un 525d din 2001 si cam scoate fum alb la prima pornire , cam un timp cat e motorul rece , asta numai de cand a venit frigul , ce poate sa aiba ? dupa ce sa incalzit motorul nu mai scoate fum deloc.

dar merge rotund?

 

pt deschizatorul topicului. daca e de 2 litri nu cred ca are 170 cp.

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat problemele cu sonda lambda, masina merge mai bine. dar am mai descoperit o mica eroare......senzorul de la axul cu came.

daca da eroare la senzorul de la axul cu came ce nu ii in regula la masina, ce simptome trebe sa aiba....

saptamana viitoare altul nou.

 

In cazul meu pur si simplu nu ,,tragea'',adica parca ii lipsea putere.In rest nu au fost alte simptome.

astea au fost simptomele de la senzorul de la axul cu came bulit?

 

in mod normal acum si consumul ar trebui sa isi revina.

Sensorul ala daca e bulit tare ai pornirea grea sau deloc .....

pornirea este foarte usoara, mentionez ca este senzorul de pe evacuare.

 

eu am un 525d din 2001 si cam scoate fum alb la prima pornire , cam un timp cat e motorul rece , asta numai de cand a venit frigul , ce poate sa aiba ? dupa ce sa incalzit motorul nu mai scoate fum deloc.

dar merge rotund?

 

pt deschizatorul topicului. daca e de 2 litri nu cred ca are 170 cp.

motorul merge rotund.

daca te uiti mai bine in titlu scrie foarte clar ca este un motor de 2200 cmc, si din gresala in postul 1 am scris intradevar ca este de 1971 dar am vrut sa scri 2171. mersi de observatie.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
am rezolvat problemele cu sonda lambda, masina merge mai bine. dar am mai descoperit o mica eroare......senzorul de la axul cu came.

daca da eroare la senzorul de la axul cu came ce nu ii in regula la masina, ce simptome trebe sa aiba....

saptamana viitoare altul nou.

 

Salut! S-a rezolvat? Eu am trecut prin aceleasi etape ca si tine si te-am si depasit. Am ajuns la tacheti... Nu cumva se intampla toata treaba cand ploua afara? Sau dupa ce o speli cu jet puternic de apa? Am ajuns la concluzia ca avem masina facuta pentru arabi... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Aceeasi prbl si eu de cateva zile, BMW E39 520i 2.2 Touring.

 

Ieri am dat la cheie si mi-a aparut CHECK ENGINE in bord si fum alb dens, initial am dat vina pe condens insa nu a fost asa. Cativa prieteni au zis "Valva PCV"..dar am bagat-o pe tester si a dat eroare undeva la pompa de benzina si problema se trage de la (ATENTIE) : MERS CU REZERVORUL PE ROSU, mai exact nu a avut ce sa lucreze pe acolo si de aici si nebunia asta. Mi-a sters eroarea, nu imi mai apare CHECK ENGINE si sper ca asa sa ramana..Mentionez ca niciodata nu am facut plinul si mai mereu bagam cate 10 L (50 ron) pt diverse treburi prin oras. Deci este de luat in seama si acest amanunt.

Senzorul de la axa cu came l-am schimbat si eu, pur si simplu nu mai ai putere in sarcina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.